Tripadvisor Insights

Dünyanın en büyük seyahat sitesinde, işinizi nasıl geliştireceğinize ilişkin güncel en iyi uygulamaları ve araştırma sonuçlarını edinin.

Popüler

Tripadvisor Reputation Pro: The Complete Guide

Tripadvisor Reputation Pro: The Complete GuideReady to build traveler confidence to book with you? Looking for ways to impact your bubble score and ranking on Tripadvisor and beyond? Read on to learn more about everything Reputation Pro can do for your accommodation business.

Reputation is the cornerstone of any hospitality business; 94% of travelers say reviews are an important decision-factor in choosing where to stay … and 77% are more likely to book a property with personalized review responses.1

Reviews have also become even more important as travelers want to know what conditions are like at your property right now.

You can’t afford to neglect your reputation, but managing it can certainly be a daunting task. That’s why we’ve developed Reputation Pro — to help you easily build traveler confidence in your property, motivating guests to book with you and increasing your visibility on Tripadvisor. To learn more about how you can add Reputation Pro to your Tripadvisor listing, click here.

Already signed up? Read on for best practices on how you can unlock the full power of Tripadvisor Reputation Pro for your business!

Step 1: Get started

Once Reputation Pro is activated for your business, each registered and verified owner of your Tripadvisor listing will have access to it. To get started:

  1. Log in to your account at tripadvisor.com/Owners
  2. Select your property from the list to access its Management Center
  3. Navigate to the “Reviews” tab to see Reputation Pro and all of its tools

Note — it’s possible that we may need to re-verify your access to your business on Tripadvisor. If that’s the case, please contact Customer Support to continue the verification process. To do this, head to Owner Support. Once there, add your name and property, select "Update Management Center Access" and then "Disable access for a registrant." Then use the text box to request a verification.

Step 2: Activate premium review collection

Reputation Pro does the work for you when it comes to collecting new reviews. To get started, just enable your providers. Then, if you’d like, you can customize your review requests and add private surveys....

İşletmenizi Tripadvisor'a Taşıyın

İşletmenizi Tripadvisor'a Taşıyın

Tripadvisor’da kaydolma ve yorum almaya başlama

 

Tripadvisor, milyonlarca gezginin, mükemmel seyahatlerini araştırmak ve planlamak için her ay ziyaret ettiği, dünyanın en büyük seyahat sitesidir. Konaklama yerleri, restoranlar ve gezilecek yerler, Tripadvisor’a ücretsiz olarak kaydolabilir. Tripadvisor’da olmak, işletmenizin daha geniş ve nitelikli kitleler tarafından görülmesini sağlar ve pek çok ücretsiz pazarlama aracına erişmenize olanak tanır. Oldukça kolay olan kaydolma işlemine hemen başlayın.

İşletmeniz nasıl kaydolabilir?

Bunun iki yolu vardır: İşletmenizin temsilcisi, kayıt talebinde bulunabilir ya da bir Tripadvisor kullanıcısı, işletmeniz hakkında yorum yazarak kaydı başlatabilir.

Kayıt talebinizden önce www.tripadvisor.com.tr/Owners adresine giderek işletmenizin bir gezgin tarafından Tripadvisor’a eklenip eklenmediğine bakın. Kutuya işletmenizin adını yazın. İşletmeniz, açılır listedeki sonuçlar arasında görünüyorsa daha önce bir gezgin tarafından kayıt açılmış demektir. Açılır listeden işletmenizi seçin, sonra “Kaydınızın Denetimini Alın” düğmesini tıklayarak işletmeyle bağlantılı olduğunuzu doğrulayın.

İşletmeniz zaten kaydedilmişse yeni bir kayıt oluşturmak yerine mevcut kaydın denetimini almanız gerekir. Tripadvisor, her işletme için sadece tek bir kayda izin verir. Kaydınızın denetiminin alınması ve Tripadvisor kaydınız ile yorumları yönetebileceğiniz Yönetim Merkezi’ne erişim hakkında daha fazla bilgi edinmek için Hızlı Başlangıç Rehberimize bakın.

Kayıt talebinde bulunun

İşletmeniz henüz Tripadvisor’da kayıtlı değilse açılır arama sonuçları içinde eşleşme olmayacaktır. Bu durumda, arama kutusu altındaki “Hemen kaydolun” bağlantısını tıklayın. Bu, sizi, işletmenizi kaydettirme talebinde bulunabileceğiniz bir sayfaya yönlendirecektir.

Başlamak için, işletmenizle ilgili farklı birkaç bilgi daha sağlamanız gerekir. Tripadvisor editörleri, bu bilgileri kullanarak işletmenizin kayıt kriterlerimize uygun olup olmadığını ve sitede işletmenize en uygun kategoriyi belirler. İşletmenizi doğru şekilde kaydedebilmemiz için talep formunu lütfen mümkün olduğunca ayrıntılı bir şekilde doldurun. Formun her bölümü ile ilgili daha fazla bilgi edinmek için aşağıya bakın.

Bilgileriniz

İşletmeyle olan ilişkinizi doğrulamamıza yardımcı olur. Adınızı, işletmeyle olan bağlantınızı ve e-posta adresinizi belirtin.E-posta adresinizin doğru olduğuna emin olun, çünkü kaydınız Tripadvisor’da yayımlandıktan sonra size bir mesaj göndeririz. Daha sonra, ücretsiz araçlardan yararlanmak için işletmeyle olan bağınızı kaydedebilirsiniz.

İşletmenizin kayıt bilgileri

Bu aşamada, şirketinizin resmî adını ve adresini de içeren bilgiler sağlarsınız. Adresinizi yazdıktan sonra işaretleyiciyi haritada doğru konuma yerleştirin. İşletmenizin konumu, sitede seyahatlerini planlayan gezginlere harita üzerinde gösterilir.Şirketinizin web sitesini ve telefon numarasını da eklemeniz gerekir. 

Tripadvisor editörlerinin, sağladığınız bilgileri doğrulamak için web sitenizi veya bir ortağın web sitesini (bir turizm kurulu veya rezervasyon ortağı gibi) kullandığını unutmayın. Dolayısıyla, kayıt talebinizde ilettiğiniz bilgilerin web sitenizdekilerle ve diğer kaynaklardakilerle aynı olması çok önemlidir.

İşletme bilgileri

Ayrıca işletmenizin türü ile ilgili bazı ayrıntılı soruları da yanıtlamanız gerekmektedir. Bunlar, işletmenizi doğru kategoride ve olabildiğince alakalı bilgilerle görüntülememize yardımcı olur. İşletmenizin türüyle ilgili daha ayrıntılı bilgi edinmek için aşağıdaki kategorilere bakın:

Konaklama Yerleri: Bir konaklama yerinin sahibi olarak işletmeniz, bulunduğunuz destinasyondaki Tripadvisor konaklama yerleri bölümüne kaydolur. İşletmenizi bu bölümde doğru kategoriye koyabilmemiz için de sağlamanız gereken belirli bilgiler vardır:

  • Toplam oda sayısı
  • Fiyat aralığı
  • Minimum konaklama koşulları
  • İşletmede personelinizin ve güvenlik biriminizin olup olmadığı
  • Oda temizliğinin dahil olup olmadığı
  • Resepsiyon personeliyle ilgili bilgi
  • Banyoların oda içinde olup olmadığı

Ayrıca işletmenizin ücretsiz kahvaltı, süit, tenis/golf, plaj/havuz kullanımı, spor salonu, internet erişimi vb. olanaklar sunup sunmadığına ilişkin ek bilgiler de sağlayabilirsiniz. Bu ayrıntılar, kaydınızın “Tesis Olanakları” kısmına eklenir ve gezginlerin, konaklama tesisinizden bekleyebileceği şeyleri öğrenmelerine olanak tanır. Bu özelliklerle birlikte resmî ve yerel sınıflandırmaları kullanarak işletmenizin Tripadvisor’da Oteller kategorisinde mi, Pansiyon/Konukevi kategorisinde mi yoksa Özel Konaklama Yerleri kategorisinde mi yer alacağını belirleriz.

Daha fazla bilgi edinmek için buradan konaklama yeri kaydıyla ilgili kurallarımızı okuyun.

Restoranlar: Restoran kayıtları, Tripadvisor’ın Restoranlar bölümünde görünür. Herkese açık bağımsız restoranlar kaydedilebilir. Restoranınızın kategorisi (örneğin masaya servis, kafe veya ayaküstü yemek), mutfağın türü, fiyatlar ve belirli özellikleri belirtmeniz istenir. Bunlar, kayıt sayfanızda görünür ve gezginlerin, restoranınızda yemek yeme konusunda karar vermesine yardımcı olur.

Buradan restoran kaydıyla ilgili kurallarımızı okuyun.

Restoranların Tripadvisor'dan en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek ve öneriler almak için burayı tıklayın.

Gezilecek yerler: Gezilecek yerinizi en iyi tanımlayan kategoriyi seçmeniz gerekir. İşletmeniz, kayıtlı gezilecek yer türlerinden hiçbirine uymuyorsa “Diğer”i seçin.Ayrıca ziyaret süresi, fiyat bilgileri ve diğer özellikler (banyodaki özellikler, dolaplar vb.) ile ilgili ayrıntıları da belirtebilirsiniz.

İşletmenizin, Tripadvisor’ın Gezilecek Yerler bölümüne kaydedilebilmesi için resmî bir ada, adrese ve telefon numarasına sahip biçimde, yılın her zamanında ilgi çeken bir yer olması (sezonluk veya kısa dönemli olmaması) gerekir. Gezilecek yerin saatleri veya normal gidiş zamanları, planlanan gidiş konumlarıyla birlikte (birbirinden farklıysa), bir web sitesinde veya broşürde belirtilmelidir. Kendi tur organizasyonlarını yapan, şehrin resmî makamlarınca veya turizm mercileri tarafından tanınan, lisanslı ve bir web sitesi olan tur şirketleri, gezilecek yer olarak sınıflandırılabilir.

Daha fazla bilgi edinmek için buradan gezilecek yer kaydıyla ilgili kurallarımızı okuyun. 

İşletme açıklaması ekleyin

Açıklama, gezginlerin, işletmenizle ilgili daha fazla bilgi edinmesine yardımcı olur. Açıklama, yerel dilinizde yazılmış olmalı; HTML kodlaması, telefon numaraları, web/e-posta adresleri veya TÜMÜ BÜYÜK HARFLİ metin içermemelidir. Konukların, sağladığınız önemli noktaları hemen görebilmesi ve karar verebilmesi için bu açıklamayı kısa tutmak gerekir.

Bir fotoğraf seçin

İşletmenizin bir fotoğrafını koymak, gezginler üzerinde bırakacağınız ilk izlenimin güçlü olmasına yardım eder. Bunu kayıt sayfanızda görüntüleriz. Fotoğrafın, en yaygın fotoğraf biçimi olan .jpg veya .gif biçiminde olması gerekir.Kenarlıklı, logolu veya 100 KB’tan büyük dosya içeren resimler kabul edilmez.

Kaydı gönderme

Eklediğiniz tüm bilgilerin doğru olduğuna emin olduktan sonra işletmenin temsilcisi olduğunuzu, verdiğiniz bilgilerin geçerli olduğunu ve sağladığınız resimleri yayımlama yetkinizin bulunduğunu doğrulamak için formun alt tarafındaki kutuyu işaretleyin. Daha sonra, işlemi tamamlamak üzere "Gönder" düğmesini tıklayın.

Sonraki adımlar

Siz kayıt talebinde bulunduktan sonra, Tripadvisor editörleri, bilgilerinizi doğrular ve işletmenizin, seçtiğiniz işletme türünün şartlarına uygun olduğunu onaylar. Bu işlem genellikle 5 iş günü sürer.

Özel başlangıç paketlerimizden yararlanarak konaklama yerinizde işleri arttırın [widget_banner title="Toparlanmaya hazır mısınız?"...

Tripadvisor Yönetim Merkezi: Hızlı Başlangıç Rehberi

Tripadvisor Yönetim Merkezi: Hızlı Başlangıç Rehberi Çevrimiçi itibarınızın kontrolünü elinize alın. Dünyanın en büyük seyahat sitesinde işinizi geliştirin. Tripadvisor Yönetim Merkezi’ne kayıt olduğunuzda hepsi avucunuzun içinde.

Yönetim Merkezi, Tripadvisor kaydınızın herhangi bir yönü ve tüm yönleri için destinasyonunuzdur. Temel işletme bilgilerini güncellemekten fotoğraf yayımlamaya ve ölçümleri görmeye tüm işlemler için Yönetim Merkezi'ne gidebilirsiniz. Tüm kayıtlı ve doğrulanmış işletme sahipleri Yönetim Merkezi'ne erişebilir. Giriş yapmak için, www.tripadvisor.com.tr/Owners adresini ziyaret edin. Birden fazla işletmeyle bağlantınız varsa listeden, görüntülemek veya güncellemek istediğiniz işletmeyi seçin.

Yönetim Merkezi 101

İşte Tripadvisor Yönetim Merkezi'nde, en üstteki menüde gezinerek bulabileceğiniz en iyi beş şeyin bir listesi. Ana sayfaya genel bakış ve ortak Yönetim Merkezi görevlerine yönelik bir rehber için aşağıdaki makaleyi okuyun.

  • Kaydınızı Yönetin:"Kaydınızı Yönetin" menüsünü kullanarak fotoğraf ekleyebilir, işletme kaydı bilgilerini yönetebilir, tesis olanaklarını güncelleyebilir ve daha pek çok şey yapabilirsiniz.
  • Rezervasyon Alın:Konaklama yerleri, "Rezervasyon Alın" menüsünde, varsa İş Avantajı ve Sponsorlu Reklam Yerleştirmeleri aboneliklerini yönetmek için gereken bağlantıları bulacaklardır.
  • Pazarlama Araçları:"Pazarlama Araçları" menüsünde bulunan tanıtım araçları, ödüller, pencere öğeleri ve camekân çıkartmalarıyla potansiyel restoran müşterilerinin ve konukların dikkatini çekin.
  • Yorumlar:"Yorumlar" menüsünü kullanarak yorumlara yanıt verebilir, bir yorum hakkında bildirimde bulunabilir ve gezginlerin sorularını yanıtlayabilirsiniz.
  • Yardım ve Ayarlar:Tüm sorularınızın yanıtlarını alın. Fatura ve ödeme bilgilerinize erişin, e-posta tercihlerinizi güncelleyin ve kullanıcı erişimini yönetin. İşletme Sahipleri Forumu'na ve Yardım Merkezi'ne, buradaki "Yardım ve Ayarlar" menüsünden de erişilebilir.
Yönetim Merkezi ana sayfasına genel bakış...

Tripadvisor Ana Fotoğrafınızla İlgili Kurallar

Tripadvisor Ana Fotoğrafınızla İlgili Kurallar Gezginlerde güçlü bir ilk izlenim oluşturmak için sadece bir şansınız vardır. Ana fotoğrafınızı sizin için otomatik olarak seçen gelişmiş teknolojimizden yararlanarak bu fırsatı iyi değerlendirin veya kendiniz seçmek istiyorsanız ipuçlarımızı takip edin.

Ana fotoğrafınız, gezginlerin işletmenizle ilgili olarak göreceği ilk resimdir. Bu fotoğraf, arama sonuçlarında ana resminiz olarak, fotoğraf şeridinizde de ilk resim olarak görünecektir. İyi seçilmiş bir ana fotoğrafın, kalacakları yeri seçme aşamasındaki gezginleri ikna edebilecek güce sahip olduğunu biliyoruz. Zaten gezginlerin %79'u, konaklama yeri için rezervasyon yapmayı düşünürken, çevrimiçi sayfadaki fotoğraf ve videoları dikkate aldıklarını söylemektedir.*

Fotoğraflar, gezginler ve işletme sahipleri için son derece önemli bir işleve sahip olduğundan, biz de fotoğraflara yönelik makine öğrenimi teknolojimize önemli oranda zaman ve kaynak ayırdık. Bu teknoloji, işletme sahiplerinin kendi başlarına kaliteli bir ana fotoğraf seçerken çoğu zaman hissettiği baskıyı hafifletmek için ana fotoğraf seçimini onların yerine otomatik olarak yapar.

Otomatik seçimde, bir işletme kaydına ilişkin mevcut en iyi ana fotoğrafı seçmek için Tripadvisor'daki fotoğrafların kalitesini ve konusunu analiz eden gelişmiş bir teknoloji kullanılır. Teknolojimiz, bir fotoğrafın görüntü çözünürlüğü ve yönü gibi fiziksel özellikleri ile birlikte fotoğrafın ana konusunu (fotoğrafın iç mekanda mı yoksa dış mekanda mı çekildiği, fotoğrafta insan görüntüsü olup olmadığı, tesiste sunulan olanaklar vb.) dikkate alır. Şu ana kadarki kullanıcı testleri bu yaklaşımın işe yaradığını göstermiştir. Otomatik olarak seçilen resimler bulanık olmayıp yüksek çözünürlüklüdür ve yatak odalarıyla yüzme havuzlarının görüntülerinin daha ön planda olduğu (gezginlerin ve banyoların görüntüleri yerine) resimlerdir.

Bu yeni yaklaşım, işletme sahiplerinin fotoğrafları manuel olarak seçerken meylettikleri kişisel bakışı ortadan kaldıracak verilerden yararlanır ve kalacakları bir sonraki yeri arayan gezginler için fotoğrafların optimize edilmesini sağlar. Bununla birlikte ana fotoğrafınızı manuel olarak seçmeyi (ve otomatik seçim özelliğini devre dışı bırakmayı) tercih ederseniz bunu Yönetim Merkezi'nden yapabilirsiniz. Ana fotoğraf seçimiyle ilgili aşağıdaki talimatları ve en iyi uygulamaları okuyun.

Ana fotoğrafınızı manuel olarak değiştirme
  1. Yönetim Merkezi'ne giriş yapın
  2. Sayfanın üst tarafındaki "Profil" menüsünden "Multimedya Araçları"nı tıklayın
  3. Sonra soldaki "Ana Fotoğraf" sekmesini tıklayın
  4. "Manuel: Kendi tercihiniz olan ana fotoğrafı seçin" seçeneğini tıklayın
  5. Sunulan seçenekler arasından kullanmak istediğiniz ana fotoğrafı seçin
  6. Yeni ana fotoğrafın ön izlemesini gördükten sonra seçiminizden memnunsanız sayfanın üst tarafındaki "Gönder" düğmesini tıklayın

Not: Ana fotoğraf değişikliğinin sayfanızda görünmesi 3-5 iş gününü bulabilir. Siz seçtikten sonra fotoğraf, işlenir ve Multimedya Araçları'nda, isteğin beklemede olduğunu belirten bir not ve tarih damgasıyla birlikte görünür.

Ana fotoğrafınızla ilgili gerekenler
  • İşletmenizin en iyi özelliklerini sergileyin. Ana fotoğrafınız, işletmenizin sunduğu en iyi imkanları yansıtmalıdır. İşletmenizin benzersiz özelliklerini öne çıkaran bir fotoğraf seçin. Bu, binanızın tarihi cephesinin, şık lobinizin veya işletmenizde görülen eşsiz manzaraların yer aldığı bir fotoğraf olabilir. Ana fotoğrafınızda, işletmenizi benzersiz kılan özellikleri ön plana çıkararak gezginlere gösterin.
  • İyi aydınlatma koşulları altında çekilmiş, net resimler seçin. Karanlık ve/veya bulanık resimler kullanmaktan kaçının. Bu resimler, Tripadvisor'da görünecekleri yere göre yeniden boyutlandırılacaktır. Dolayısıyla bunların, mobil cihazlarda küçük resim de olsa masaüstünde tam ekran resim de olsa her boyutta kolay görüntülenebilmesi önemlidir.
  • Sezon değiştikçe ana fotoğrafınızı da değiştirin. Gezginler, ilk geldikleri günden itibaren işletmenizde kendi fotoğraflarını çekmek isterler. Gezginlerin rezervasyon yaptığı sezonla ilgili bir ana fotoğraf seçin. Örneğin, kış tatili yaklaşıyorsa sıcak şömine ortamınızı veya kışa uygun dekorasyonu vurgulayan bir fotoğraf seçin.
  • İnsan ve manzara resimleri seçmekten kaçının. Personel, diğer gezginler veya bölgenizin genel manzaralarıyla ilgili fotoğraflar yerine, işletmenizin veya bulunduğu konumun fotoğrafları gezginler için daha yararlıdır.
  • Dilerseniz Tripadvisor makine öğrenimi işlevinden de yararlanabilirsiniz. Bu işlevi etkinleştirdiğinizde, sizin için uygun fotoğrafı otomatik olarak biz seçeriz. Ana fotoğrafı her defasında el ile seçme derdinden kurtulmak için bu işi teknolojimize devredin. "Ana fotoğrafı otomatik seç" seçeneğini devre dışı bırakmazsanız mevcut en iyi fotoğrafı ana fotoğrafınız olarak otomatik şekilde seçeriz.
Fotoğraflarınızın başarı durumunu takip edin...

Tripadvisor Popülerlik Sıralaması: Temel Unsurlar ve İyileştirme

Tripadvisor Popülerlik Sıralaması: Temel Unsurlar ve İyileştirme Tripadvisor Popülerlik Sıralaması hakkında daha fazla bilgi edinin ve işletmenizin performansını arttırmak için ipuçlarından yararlanın. Tripadvisor Popülerlik Sıralaması, kullanıcı yorumlarını esas alır ve bulunduğunuz coğrafyadaki diğer işletmelere göre olan konumunuzu yansıtır. İlk sıraya ne kadar yakın olursanız bölgenizde arama yapan kullanıcıların işletmenizi görme olasılığı yükseleceğinden, Popülerlik Sıralamanız önemli bir role sahiptir. Popülerlik Sıralamanızı etkileyen üç temel unsur ve iyileştirme için yapmanız gerekenler şunlardır: Yorumların Kalitesi Baloncuk puanlarının yüksek olması, Popülerlik Sıralamanızı olumlu yönde etkiler. İşletmeniz hakkındaki tüm bilgilerin güncel olduğundan ve fotoğrafların işletmenizi doğru şekilde yansıttığından emin olun. Böylece konukları, varışlarından önce bilgilendirerek işletmeniz hakkında doğru beklentiler edinmelerini sağlayın. Konaklamaları sırasında konukların beklentilerini karşılayarak veya bu beklentilerin üzerinde bir deneyim sunarak olumlu yorumlar almaya devam edin. Yorumların Sayısı...

Tripadvisor Popülerlik Sıralaması Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey

Tripadvisor Popülerlik Sıralaması Hakkında Bilmeniz Gereken Her Şey Gerek Tripadvisor Popülerlik Sıralaması algoritmasına ilişkin gerekse konaklama yerlerini, gezilecek yerleri ve restoranları sıralamak için bu algoritmanın nasıl kullanıldığına ve zaman içinde nasıl geliştiğine ilişkin tüm merak ettiklerinizi öğrenin. Popülerlik Sıralaması nasıl çalışır? Popülerlik Sıralaması’nda, bir işletmenin kullanıcılardan aldığı yorumların kalitesi, güncelliği ve sayısı ile o yorumların zaman içindeki tutarlılığı esas alınmaktadır. Kalite Kullanıcıların, yorumların bir parçası olarak verdiği baloncuk puanları, her işletmede sunulan deneyimin kalitesini sıralamak için kullanılır. Diğer tüm unsurları eşit olan ancak baloncuk puanı daha yüksek olan (5 baloncuk puanı üzerinden) bir işletme, baloncuk puanı daha düşük olan işletmelere kıyasla daha yukarıda yer alır. Güncellik...

İş Avantajı, Otelinizin Toparlanmasına Nasıl Destek Oluyor?

İş Avantajı, Otelinizin Toparlanmasına Nasıl Destek Oluyor?Otel işletmecilerinin, Tripadvisor'ın işleri hareketlendiren bu çözümü sayesinde nasıl daha fazla doğrudan rezervasyon aldığını keşfedin.Gezginler uzun zamandır bekledikleri tatilleri için yola koyulmaya başladığından, seyahat sektörü geri dönüş sürecine başladı. Ancak otel işletmecileri için değişmeyen bir soru var: Rekabette öne çıkmanın en iyi yolu nedir? İş Avantajı; doğrudan rezervasyonlarını artırmaları, pazarlama teklifleri ile gezginlerin ilgisini çekmeleri ve işletmelerinin en iyi yönlerini sergilemeleri için otel işletmecilerine gerekli araçları sağlayarak yardımcı olur.   Bakın, ortaklarımızdan birkaçı bu konuda neler söylüyor? “"Ekibimiz, site ziyaretleri ve rezervasyonlarda zaman içinde artış sağlayarak yatırım getirisini artırmaya yardımcı olmayı İş Avantajı'nı kullanarak başardı. Özel teklifler, doğrudan bağlantılar ve tıklayarak arama gibi İş Avantajı özellikleri kullanıldığında performansta önemli yükseliş gördük. İş Avantajı'nın en büyük faydası, ürünün çeşitli özellikleri sayesinde geliri ve site ziyareti sayısını en üst düzeye çıkarma olanağımız olacak." - Johnny Gibson, Arama Motoru Pazarlama Direktörü, Hilton Worldwide "Tripadvisor'ın en büyük avantajı, çok büyük bir tüketici kitlesi tarafından kullanılıyor olması. İş Avantajı sayesinde, web sitemizin doğrudan rezervasyon bağlantıları ve otelimizin doğrudan özel teklifleri gibi harika özelliklerden yararlanabiliyoruz. Son zamanlarda marka değişikliği, yeniden konumlanma, kısa süre önce de marka değişikliğinden bağımsız otellere geçiş konusunda harika bir iş yaptık ve bu geçiş sürecinde Tripadvisor ekibinin hemen gelir elde etmemiz için büyük ölçüde yardımı oldu."...

Global Market Insight: OTA Insight Guest Blog Post

Global Market Insight: OTA Insight Guest Blog Post

Global Market Insight: OTA Insight Guest Blog PostTrack worldwide recovery and spot the earliest signs of traveler demandThe extraordinary travel disruption caused by COVID-19 has ushered in never before seen challenges for the hospitality industry. Hoteliers across...

Thailand Hotel Market Report

Thailand Hotel Market Report

Thailand Hotel Market ReportWith a greater emphasis on vaccine rollouts and immunization campaigns, consumer sentiment strengthens and Pattaya, Thailand is experiencing a strong uplift in leisure demand.Travel searches are influenced by the vaccine rollout and easing...

Chicago Hotel Market Report

Chicago Hotel Market Report

Chicago Hotel Market ReportChicago is the latest American city to announce a full reopening, removing restrictions that have hampered both travel and business. Additionally, major events like Lollapalooza are returning to the city.Mask requirements now eased for...

Greece Hotel Market Report

Greece Hotel Market Report

Greece Hotel Market ReportIs your 2021 summer season picking up as travel is heading towards its long awaited recovery?As vaccinations increase and travel restrictions are gradually lifted, Greece is the most-booked European destination for this summer as per Forbes....

Strategies to Encourage Guests to Opt into Email Marketing

Strategies to Encourage Guests to Opt into Email Marketing

Email is one of the most valuable marketing channels available to hotel owners. Email marketing can deliver a high return-on-investment and offers a great way to keep customers engaged and tuned into your hotel’s messaging.

Remember, in order to freely communicate with your guests via email, you need to make sure you comply with any local laws, such as getting guests’ permission before including them in your mailing lists. It’s important to stay in compliance with marketing and privacy laws, including the GDPR. Ensuring your email list contains lawfully permissioned data also improves your email deliverability and engagement with your messages.

Here are a few tips to encourage guests to opt into your marketing emails.

Show the value of your messages

Be sure to tell visitors exactly why they should subscribe to emails from your hotel.

Let guests know what they’ll get out of subscribing and demonstrate the value of opting into your emails and being on your marketing list.

Communicate to guests that opting into emails offers a chance to stay up-to-date on events and offerings that are most relevant to them.

Engage guests with opportunities to opt in at key touch-points along their booking journey and during their stay.

Face-to-face interactions, such as guest check-in, are a chance to demonstrate in-person the value of your hotel’s communications. Consider giving guests the option to sign up for your emails through a privacy-compliant offline email collection app on a tablet at the front desk.

Be relevant and personalized

Strive to make each marketing message relevant and personalized to every guest. If you’re able to collect a guest’s email address at booking or check-in, and gain the necessary consent or permission, consider tying the email to other data you collect. Make sure you have the necessary permissions, then consider matching guest insights, such as whether a guest asked to upgrade to a room with a view, or they booked a spa appointment. Insights like these could be incorporated into marketing messaging to increase personalization and relevance. As you learn about your guests’ personal preferences, you can better tailor marketing messages to be personalized and relevant, increasing the value guests perceive in your content and making them more likely to opt into emails.

Learning about your guests helps you to segment them into different groups. By segmenting guests (grouping them by the characteristics they share), you can be sure to show the right message to the right user at the right time.

...

Tripadvisor Reputation Pro: Private Surveys Guide

Tripadvisor Reputation Pro: Private Surveys GuideLearn how to collect detailed, private feedback from recent guests to help improve your guest experience

Guest feedback is one of the best ways to identify areas of improvement at your business. Leveraging recent reviews to determine enhancements you can make to your property is important, but soliciting direct, private feedback can be helpful as well. With Reputation Pro, you can easily request public Tripadvisor reviews and private guest feedback at the same time.

What do we mean by private feedback? Your survey responses are exclusively for your use, and:

  • Only appear in your Reputation Pro dashboard
  • Will not show up on your Tripadvisor property page
  • Will not influence your Tripadvisor rating or ranking

Follow these simple steps to create a customized, private survey and start collecting even more detailed information from guests today.

Step 1: Create your survey

Setting up your customized guest satisfaction survey is easy. To get started:

  1. Log into your Management Center, hover over the "Reviews" tab in the top navigation and select "Premium review collection" under Reputation Pro
  2. Scroll down to the "Guest survey feedback" section
  3. Click the "Create survey" button

Step 2: Add survey questions

Now it’s time to start building your survey by selecting the most important questions you want guests to answer. You can either use Tripadvisor’s recommended template or customize your survey by selecting up to seven questions from the list provided. The custom questions cover a variety of topics — overall guest experience, guest room, hotel staff, dining services and facilities — to help capture the feedback that’s most relevant to you.

A preview of your survey will be generated on the page in real time as you add and remove questions. Once you’re happy with your survey questions, click "Save survey." Don’t worry, you can edit your survey at any time.

Step 3: Update your email campaigns

...

Tripadvisor Reputation Pro: The Complete Guide

Tripadvisor Reputation Pro: The Complete GuideReady to build traveler confidence to book with you? Looking for ways to impact your bubble score and ranking on Tripadvisor and beyond? Read on to learn more about everything Reputation Pro can do for your accommodation business.

Reputation is the cornerstone of any hospitality business; 94% of travelers say reviews are an important decision-factor in choosing where to stay … and 77% are more likely to book a property with personalized review responses.1

Reviews have also become even more important as travelers want to know what conditions are like at your property right now.

You can’t afford to neglect your reputation, but managing it can certainly be a daunting task. That’s why we’ve developed Reputation Pro — to help you easily build traveler confidence in your property, motivating guests to book with you and increasing your visibility on Tripadvisor. To learn more about how you can add Reputation Pro to your Tripadvisor listing, click here.

Already signed up? Read on for best practices on how you can unlock the full power of Tripadvisor Reputation Pro for your business!

Step 1: Get started

Once Reputation Pro is activated for your business, each registered and verified owner of your Tripadvisor listing will have access to it. To get started:

  1. Log in to your account at tripadvisor.com/Owners
  2. Select your property from the list to access its Management Center
  3. Navigate to the “Reviews” tab to see Reputation Pro and all of its tools

Note — it’s possible that we may need to re-verify your access to your business on Tripadvisor. If that’s the case, please contact Customer Support to continue the verification process. To do this, head to Owner Support. Once there, add your name and property, select "Update Management Center Access" and then "Disable access for a registrant." Then use the text box to request a verification.

Step 2: Activate premium review collection

Reputation Pro does the work for you when it comes to collecting new reviews. To get started, just enable your providers. Then, if you’d like, you can customize your review requests and add private surveys....

Tripadvisor Yorum Kurallarında COVID-19 Sebebiyle Yapılan Değişiklikler Neler?

Tripadvisor Yorum Kurallarında COVID-19 Sebebiyle Yapılan Değişiklikler Neler?Bu benzeri görülmemiş dönemde, platformumuzun sorumlu bir tutumla kullanılmasını sağlamak için ilave adımlar atıyoruz ​

Size yardımcı olmaya hazırız

COVID-19 pandemisi, seyahat ve konuk ağırlama sektörlerinde hem kısa hem de uzun vadeli etkilere yol açıyor. Birçok işletme sahibinin bu eşi görülmemiş zorlukların üstesinden en iyi şekilde nasıl geleceğine karar vermeye çalıştığını biliyor ve onların bu endişelerine hak veriyoruz.

Lütfen işletme sahipleri için kullanıma sunduğumuz kaynaklar hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

İşletmem neden hâlâ yorum alıyor?

Küresel salgın nedeniyle birçok işletmenin müşteri sayısında önemli bir düşüş yaşadığını veya kapılarını tamamen kapatmak zorunda kaldığını biliyoruz. İşletmeniz geçici olarak kapanmış olsa bile müşterileriniz, deneyimin gönderim tarihinden önceki 12 ay içerisinde yaşanmış olması koşuluyla işletmenizde yaşadıkları veya işletmeniz ile ilgili konuk deneyimleri hakkında yorum göndermeye devam edebilir. Ayrıca siz de bu yorumlara, işletmenizdeki son durumla ilgili en güncel bilgileri paylaşmanızı sağlayacak Yönetim Yanıtları gönderebilir ve gerekirse Yönetim Merkezi aracılığıyla herhangi bir yorumu bildirebilirsiniz.

Şu anda, müşterilerin konuk deneyimlerini; işletmelerin de aslen orada neler olup bittiğine dair yanıtlarını paylaşabilecekleri bir platform sunmanın her zamankinden daha önemli olduğuna inanıyoruz. Yorumlar ve o yorumlarla birlikte görülecek olan yanıtlar, şeffaflık sağlar ve ister büyük ister küçük olsun tüm işletmeler için eşit şartlarda rekabet ortamı oluşturur. Ayrıca, sürekli olarak mükemmel değer ve yüksek hizmet standartları sunan konuk ağırlama sektöründeki işletmeler için son derece güçlü bir pazarlama aracı görevi görebilir.

Bu süre boyunca, yorumları denetleme konusunda 20 yılı aşkın süredir edindiğimiz deneyimden yararlanmaya devam edeceğiz. Ekiplerimiz uzaktan çalışsa bile sistemimiz ve denetleme süreçlerimiz, işlevini eksiksiz olarak yerine getirmeye devam ediyor.

Tüm yorum gönderimleri, yorum analiz sistemimiz tarafından kontrol edilir ve sorunlu içerikler, normal süreçlerimize göre daha ileri düzeyde inceleme yapılması için içerik uzmanı ekibimize yönlendirilir. Yorum analiz sistemimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Yorum kurallarında ne tür değişiklikler oluyor?

COVID-19 salgınıyla ilgili gelişmelere göre yorum kurallarımızda ve denetim prosedürlerimizde bir dizi ayarlama yapıyoruz. Bu değişiklikler, üyelerimizin, Tripadvisor platformunu sorumlu bir tutumla kullanmasını sağlamayı amaçlıyor:

  • İnsanları resmî kuralları veya kısıtlamaları göz ardı etmeye teşvik eden tüm içerikleri kaldırırız
  • İnsanları tıbbi yardım alma veya test yaptırma taleplerinden vazgeçirecek ya da güvenilir olmayan tıbbi tavsiyelerin veya yanlış bilgilendirmelerin tanıtımını yapan tüm içerikleri kaldırırız
  • Herhangi bir işletmeyi şu anda kapalı olduğu için eleştiren yorumları kaldırırız
  • COVID-19 virüsünü “Çin virüsü” veya “Wuhan virüsü” olarak adlandıran ırksal açıdan duyarsız içerikleri yasaklıyoruz. Tüm ulusların ve insanların birlikte hareket etmelerini gerektiren küresel bir salgın (pandemi) sırasında bu tür ifadeler, gereksiz şekilde ayrıştırıcıdır ve böyle bir terminolojinin kullanıldığı tüm yorumlar veya forum gönderileri kaldırılır. Virüsün adının geçtiği yorumlarda Dünya Sağlık Örgütü’nün resmi terminolojisi (koronavirüs veya COVID-19 gibi) kullanılmalıdır.
  • 6 Ağustos 2021'den itibaren, COVID-19 ile ilgili ulusal ve yerel yönetmelikleri takip eden bir işletmeyi veya çalışanları eleştiren ve/veya küresel salgın nedeniyle ortaya konulan güvenlik politikalarını uygulama konusunda bir işletmeyi veya çalışanları eleştiren yeni yorumları kaldıracağız.

    Ayrıca, yorumlar içerik inceleme ekibimize bildirilirse 6 Ağustos 2021'den önce gönderilen yorumları da kaldırırız. Bir yorum hakkında nasıl bildirimde bulunacağınızı buradan öğrenebilirsiniz:

    1: Yönetim Merkezi’nde “Yorumlar” sekmesine gidin.

    2: “Bir Yorum Bildirin” altındaki bağlantıyı tıklayın ve bir sonraki sayfada bulunan formu doldurun.

Son Güncelleme: 18 Ağustos 2021

Haksız Yorumlarla İlgili Olarak Tripadvisor Ne Yapıyor?

Haksız Yorumlarla İlgili Olarak Tripadvisor Ne Yapıyor? İşletme sahipleri ve işletmelerin müşterileri bize sık sık, haksız ve kötü amaçlı yorumlar konusunda ne yaptığımızı soruyor. Yaklaşımımız şöyle...

Yorumlar tarafsız ve dürüst oldukları sürece son derece faydalıdır. Müşterilere yararı açısından bakıldığında yorumlar; harika deneyimler, hizmet ve değer sunan işletmeleri öne çıkarır. İşletme sahiplerine yararı açısından bakıldığında ise; işletmelerine yeni müşteriler çekmelerine yardımcı olurken; işletmelerinin iyi olduğu ve geliştirebileceği özellikler konusunda son derece faydalı görüşler sağlar.

Haksız ve kötü amaçlı yorumlarınsa tam aksi bir etkisi vardır: Potansiyel müşterileri yanıltır ve işletmenin itibarına haksız yere zarar verebilirler.

Kabaca, haksız bir yorumun ortaya çıkabileceği iki farklı senaryo vardır:

  • Birinci senaryo: Yorumu gönderen kişinin taraflı olduğu (taraflılığı nasıl tespit ettiğimiz konusunda daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın) ya da hakkında yorum yaptığı işletmede bizzat deneyim sahibi olmadığı yorumlar.  Biz bunları Sahte Yorumlar olarak adlandırıyoruz.
  • İkinci senaryo: Yorumu gönderen kişinin gerçekten işletmeyle ilgili kişisel bir deneyimi olduğu ve işletmeyle herhangi bir bağı olmadığı için tarafsız olduğu bilinen, ancak yapılan yorumlara işletme tarafından itiraz edilen durumlar.  Biz bunları İhtilaflı Yorumlar olarak adlandırıyoruz.

Bu ayrım önemli, çünkü yorumlara yapılan itirazları ele alış biçimimizi belirliyor. Yorum ihtilafları, bir işletmenin, bir yorumun kurallarımızı ihlal ettiğini düşündüğünü bildirmesiyle oluşur. İşletme böyle bir yorum bildirdiğinde, bunun bir "Sahte Yorum" mu yoksa "İhtilaflı Yorum" mu olduğunu belirler ve ona göre hareket ederiz.

O zaman Tripadvisor, "Sahte Yorum"ların sitede yayımlanmasını nasıl engelliyor?

Sahte yorumların Tripadvisor'da yeri yoktur. Bu yorumların sitede yayımlanmalarını engellemek için oldukça sıkı çalışıyoruz.

Öncelikle, tüm yorumların mutlaka uyması gereken bir dizi gönderim kuralımız var. Bu kurallar, yorumların mümkün olduğunca konuyla ilgili ve yararlı olmalarını sağlamak için belirlendi. Yorum kurallarımızla ilgili daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Bu kurallara uyulmasını sağlamak için, akıllı teknolojiler ve sadece bu konuda çalışan uzman moderatörlerden oluşan karma bir yapı kullanıyoruz.

Tripadvisor'a gönderilen her yorum için teknoloji devreye giriyor. Bir yorum, sitede yayımlanmadan önce, her yönünü değerlendiren yüzlerce otomatik kontrolden geçmek zorundadır. Bu kontrollere takip sistemimiz adını veriyoruz.

Sistem, bir yorumun ya sitede yayımlanmasına izin verir ya yayımlanmasına engel olur ya da sahte olduğu şüphesiyle incelenmesi için denetim ekibimize gönderir.

Bir yorum yayımlanmış olsa bile, söz konusu yorumun kurallarımıza uymadığını düşünen herhangi bir kişi, bildirim araçlarımızı kullanarak denetim ekibimiz tarafından incelenmesi için talepte bulunabilir. Yorum incelenmesine yönelik taleplerin miktarı çok düşük olduğu halde (yorumların %1'inden azı bize bildirilir) bu bildirimler bizim için son derece yararlıdır ve kurallarımızı herkes için uygulayabilmemize yardımcı olmaktadır. İşletme sahipleri, yorumları (ücretsiz olarak erişilebilen) Yönetim Merkezi aracılığıyla bildirebilirken gezginler, yorum bildirimlerini her yorumun altında yer alan bayrak simgesini tıklayarak kolayca yapabilirler.

Farklı sahte yorum türleri ve bunları nasıl yakaladığımızla ilgili daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Takip sistemimizin çalışma biçimi hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Tripadvisor, "İhtilaflı Yorumlar"ı nasıl ele alıyor?

Tripadvisor yorumlarının %99'undan fazlasına itiraz edilmese de bir yoruma itiraz edildiğinde, bunun taraflar için ciddi bir durum olduğunun farkındayız. İhtilaflı bir yorumun, söz konusu işletme hakkında dürüst bir eleştiri olup olmadığına karar vermek çok önemli bir sorumluluk olduğundan, bu konuyu mümkün olduğunca hassas ve adil bir biçimde ele almaya çalışırız.

Çünkü müşterilerin fikirleri özneldir. Servisin hızlı mı yavaş mı olduğu, yemeğin lezzetli mi yavan mı olduğu, fiyatın makul mü yoksa pahalı mı olduğu gibi konular, müşterinin beklentilerine göre değişir.

Her gezginin, söz konusu deneyimden beklentilerine dayanan fikirlerini, ister iyi olsun ister kötü, belirtme hakkı olduğuna inanıyoruz.

Diğer yandan, bir işletme sahibi ya da personel için, gönderilen bir yorumda haksız biçimde eleştirilmenin ne kadar moral bozucu olduğunu da biliyoruz.

Bu nedenle her işletme, bildirim araçlarımızı kullanarak, haklarında yapılan bir yoruma itiraz edebilir. Bu durumda, "İhtilaflı Yorumlar", denetim ekibimiz tarafından değerlendirilerek kurallara uygun olup olmadıkları ve buna göre siteden kaldırılıp kaldırılmayacakları belirlenir.

Denetim ekibimiz, yorumun kurallara uygun olduğuna karar verirse yorum, sitede yer almaya devam eder. Bu durumda bile, işletmenin, İhtilaflı Yorumun etkisini azaltmak için yapabileceği şeyler vardır. Örneğin, olayın kendi gözlerinden nasıl gerçekleştiğini anlatan bir yanıt gönderebilirler. Aslına bakarsanız biz, sadece müşterilerin fikirlerini ifade etme hakkı bulunduğunu değil, işletmelerin de yanıt hakkı olduğunu savunuyoruz. Bu özelliğe de Yönetim Yanıtı adını veriyoruz.

Bir işletmenin İhtilaflı Yorumlara yanıt verme yolları konusunda daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

Takip sistemimizin sahte yorumları yakalama yöntemleri konusunda daha fazla bilgi edinmek için bu videoyu izleyin.

[widget_banner...

Çevrimiçi itibar yönetimini önemli kılan 5 neden

Çevrimiçi itibar yönetimini önemli kılan 5 nedenMüşterileriniz çevrimiçi olarak sizi arıyor. Sizi bulabilirler mi? Çevrimiçi itibarınızı yönetmenin, günümüz konuk ağırlama sektöründe neden önemli bir konu olduğunu öğrenin.Markanızı düşündüğünüzde, muhtemelen aklınıza işletmenizi veya restoranınızı tanıtmak için kullandığınız logonuz veya görselleriniz geliyordur. Gerçekte, markanız yaptığınız her şeyin bütünüdür. Markanız, konuklarınızın havuz kenarında uzanırken ne hissettikleriyle ya da restoranınızın o manzaralı mükemmel masasına ilk oturdukları anda müşterilerinizin kendilerini nasıl hissettikleriyle de ilgilidir. Bununla birlikte, marka yaratma yalnızca gerçek hayatta olan şeylerle sınırlı değildir. Markanız, birisinin sizinle etkileşime geçtiği anda başlar. Bu durum, her geçen gün daha fazla sayıda çevrimiçi ortamda gerçekleşiyor. Rekabette öne çıkabilmek için yalnızca gerçek hayatta değil, çevrimiçi ortamlarda da güçlü bir marka mevcudiyetine ihtiyacınız var....

Otel konuklarından daha fazla yorum almayı sağlayacak zekice yöntemler

Otel konuklarından daha fazla yorum almayı sağlayacak zekice yöntemlerNe kadar fazla yorumunuz olursa sıralamadaki yerinizi yükseltme ve konuklara işletmenizdeki konaklamalarının ne kadar harika olacağını gösterme fırsatınız da o kadar fazla olur. Konuklarınızdan daha fazla yorum almanızı sağlayacak birkaç yöntemi inceleyin.Otelinizin düzenli iş yapmasını sağlayacak temel unsurlardan biri, sürekli güncel yorumlar elde etmektir. Potansiyel otel konukları, işletmenizde konaklamanın nasıl bir deneyim olduğunu, odaların nasıl göründüğünü, ne kadar temiz olduğunu, ne tür olanaklar sunduğunuzu bilmek ister ve bunları öğrenmenin en iyi yolu da yorumların gücünden yararlanmaktır.Aslına bakarsanız, kısa bir süre önce yapılan Tripadvisor anketine katılanların %82'si, rezervasyon yaptırma kararlarını verirken yorumların "son derece veya çok önemli" olduğunu söylerken, %68'i de okudukları bir yorumdan sonra otel rezervasyonu yaptırma olasılıklarının daha fazla olduğu konusunda hemfikir.Her yorum, sıralamadaki yerinizi yükseltmek ve konuklarınıza işletmenizdeki konaklamalarının ne kadar harika olacağını gösterme fırsatı sunar. İşte konuklarınızdan daha fazla yorum almanızı sağlayacak birkaç yöntem:Resepsiyon personelinizi yorum isteme konusunda eğitin"İstemediğiniz takdirde alamazsınız" deyişini bilirsiniz. Aynı durum yorumlar için de geçerlidir....

Otel araştıranlar, yorumlarda nelere dikkat eder?

Otel araştıranlar, yorumlarda nelere dikkat eder?Otel arayışında olan gezginlerin yorumları okurken nelere dikkat ettiğini merak ediyor musunuz? Beş ülkede 9.000 gezgine bu konuyu sorduk. Bulgularımız şöyle:Otel arayan gezginleri göz atmaktan rezervasyon yaptırma aşamasına geçmeye teşvik eden şey nedir?Gezginlerin Tripadvisor yorumlarından tam olarak nasıl yararlandıklarını ve bu yorumlardaki hangi bilgilerin kendileri için önemli olduğunu öğrenmek için, beş ülkeden (ABD, Birleşik Krallık, İtalya, Singapur ve Avustralya) 9.000 gezginle konuştuk.Görünüşe göre gezginler, seyahatlerinin her yönüyle ilgili tavsiyeler almak istiyor. Restoranınızda deneyebilecekleri en iyi yemeği, çatı katı süitinizin nasıl bir manzarası olduğunu ve kapıdan çıkıp şehre, plaja veya yerel bir gezinti parkuruna adım atmanın nasıl hissettireceğini bilmek istiyorlar. Konaklama yerleri, bir seyahatin temelini oluşturur ve pek çok gezgin için doğru adım atılması gereken en önemli konulardan biridir.Otel arayan gezginlerin, rezervasyon yaptırmak söz konusu olduğunda en çok merak ettikleri ilk beş unsura daha derinlemesine bakalım:1. TemizlikListenin ilk sırasında ne mi var? %57'lik bir oranla temizlik ve hijyen. Bu sonuç, COVID-19 pandemisiyle geçen son birkaç yıl göz önüne alındığında hiç de şaşırtıcı değil. Otel arayan gezginler, standart temizlik unsurlarının ötesinde, hijyene yönelik şeffaf ve tüm yönleriyle açıklanmış tedbirler aracılığıyla kendilerine göz kulak olunacağına emin olmak istiyor....

Müşterilerinizi elinizde tutmak için neden en iyi strateji itibar yönetimidir?

Müşterilerinizi elinizde tutmak için neden en iyi strateji itibar yönetimidir?Çevrimiçi itibarınızı yönetmek, yalnızca yeni konuklar çekmek açısından değil, mevcut olanları korumak açısından da önemlidir. İtibar yönetiminin müşterilerinizin sadakatini nasıl etkilediğini öğrenin.İşletmenizde kalan gezginlerin kendilerini evlerinde gibi hissetmesini istersiniz. Bunun nedeni, yalnızca seyahatlerinde olağanüstü bir deneyim yaşamalarını istemeniz değil, ne kadar iyi bir deneyim yaşarlarsa arkadaşlarına ve ailelerine o kadar fazla şey anlatacaklarını (veya Tripadvisor gibi bir siteye yorum bırakacaklarını) bilmenizdir. İster tek bir otel işletmesi ister büyük bir otel grubunun parçası olun, oteli yönetme konusunda en büyük zorluklarından biri konukları tekrar tekrar gelmeye teşvik etmektir. Her gezginin, belirli bir yere tekrar dönmekle ilgili farklı bir felsefesi vardır. Şehrinizi iş amaçlı olarak sık sık ziyaret ediyor veya şehrinizde hayatta bir kez gerçekleşecek bir tatil için bulunuyor olabilirler. Tekrar gelebilecekleri, kendilerini evlerinde gibi hissedebilecekleri türden bir tatil köyü arıyor da olabilirler. Bireysel seyahat tercihlerini kontrol edemeseniz de, çevrimiçi itibarınızı etkin bir şekilde yöneterek işletmenizi sadık bir müşteri kitlesine sahip başarılı bir işletmeye dönüştürebilirsiniz. Nasıl yapacağınızı öğrenin:Konukların otelinizden ne şekilde bahsettiklerini öğreninİnsanlar otelinizden bahsederken ne tür bir dil kullanıyor? Hangi ortak temalar öne çıkıyor? İnsanların otelinizde neleri beğendiklerine dair kalıpları keşfedebilirsiniz. Geçmişteki konuklarınıza işletmenizde konakladıklarında en çok keyif aldıkları şeyleri hatırlatmak ve benzer bir dille yeni konukları teşvik etmek için kullanabileceğiniz ve pazarlama malzemelerinizde kendi avantajınıza olacak şekilde yararlanabileceğiniz temalar tam da bunlardır. Tripadvisor İmaj Uzmanı sayesinde, tüm yorum platformlarınızdaki ortak konuları ve hissiyatı bir panelde görebilir, konuk görüşlerine yön veren unsurları keşfedebilirsiniz....

How to Grow Your Hotel Business By Optimizing Your Tech Stack

How to Grow Your Hotel Business By Optimizing Your Tech Stack

How to Grow Your Hotel Business By Optimizing Your Tech Stack Running a hotel is more challenging than ever.  Data from STR shows that 57% of bookings in 2021 were made within 7 days of stay versus only 15% during the same time in 2020.  Compressed booking windows...