Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Trip.com
Expedia.com
eDreams
Booking.com
15 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (293)
Yorumları filtrele
293 sonuç
Gezgin puanı
213
44
17
8
11
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
213
44
17
8
11
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/293 yorum
18 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bu sene keşfettiğimiz ve çok memnun kaldığımız otel.
Temmuz ayında, yeni normal sürecinde gittiğimiz otelde, özellikle pandemi önlemleri konusunda çok ciddi hazırlık yapıldığını farkettik. Otele girdiğiniz andan itibaren, checkin işlemleri dahil tam etiğimli personel ile her türlü detaya dikkat edildiğini fark ediyorsunuz.Odalar ve genel alanlarda hijyene çok dikkat ediliyor.
Otel bu sene ünlü mimar Fahrettin Aykut tarafından yeniden tasarlanmış. Otelin bir çok köşesinde instagram için inanılmaz fotoğraflar çekebileceğiniz dokunuşlar var.
Biz havuzlu suite bir odada kaldık. Bodrum'a ait beyaz renkler ve sade şık dekorasyon bize çok hitap etti.
Otelin içinde İstanbul'un en köklü Japon restoranlarından biri olan Itsumi açılmış. Harika sushiler ve sashimiler var.
Sabah kahvaltısı serpme olarak geliyor ve çok zengin. Ürünler de çok kaliteli.
Sahil bölümündeki yuvarlak iskele bizim çok hoşumuza gitti. Ufak bir kum alan da bulunan sahil bölümünde , konumu itibariyle deniz hep sakin. Akşam üstlerinde beach kısmında dj performansı da çok keyifli.
Anda adlı meze restoranı da gerek ambiyansı, gerekse de yemekleri ile çok başarılı.
Otelin içinde 3.nesil bir kahve dükkanı da bulunuyor. Kahvelerinin yanında tatlıları da çok güzel. Fıstıklı cheesecake'i mutlaka denemelisiniz.
Otelin de içinden geçen Gündoğan yürüme yolu ile akşamları isterseniz yemek sonrası tüm Gündoğan koyunda keyiflibir yürüyüş de yapabilirsiniz.
Otelin Spa'sı da oldukça geniş bir alana sahip. Mutlaka şans verin.
Sonuç olarak Cape Bodrum, odaları, yemekleri, konumu, restoranları, spa'sı ile gönlümüzde taht kurdu. Önümüzdeki senelerde mutlaka tekrar geleceğiz.

Oda ipucu: Otelin sol tarafını gören ve üst kat oda tercihi daha doğru olacaktır
Konaklama tarihi: Temmuz 2020
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
1  Teşekkürler KaanYeginsu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cape Bodrum - Cape Bodrum Beach Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Ağustos 2020

Sayın "Kaan Yeğinsu",

Öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz nazik ilginiz ve ziyaretiniz sonrası detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Cape Bodrum olarak hizmetlerimizden memnun kalmanızdan büyük mutluluk duyduk. Bir sonraki ziyaretinizde sizi ve sevdiklerinizi yeniden ağırlamaktan onur duyarız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Hayatınızda daha önce Cape Resort ile benzer fiyat aralığında olup oda kahvaltı konseptinde olan Divan, D-Grubu Otelleri, The Edition ya da benzeri üst segment bir otelde tatil yaptıysanız burada kalmayı aklınızdan bile geçirmeyin!

Konum olarak otel harika bir yerde, deniz gerçekten müthiş. Odaların tümü deniz manzaralı ve geceleri mükemmel bir görüntüye sahip oluyorsunuz. Ancak bunlar dışında otelde ne yazık ki övebileceğim en ufak bir şey bulunmamakta.

Öncelikle plaj kısmı ile başlamak istiyorum. Sahilde yer bulabilmeniz için sabah kesinlikle 9’dan önce gelmeniz gerekiyor. Sahilde otel müşterisinden çok dışarıdan gelen plaj müşterisi olduğu için yer bulmak için aceleci olmanız lazım. Otele giriş yaptığımız an itibariyle sahile indiğimizde korkunç bir kaosla karşılaştık, pandeminin olduğu bugünler sosyal mesafe kuralları hiçe sayılarak zar zor bir yere oturtulduk. Plajdaki restoran/bar servisi ise berbat; pizza için 45 dk bekledik, sonrasında çatal, bıçak ve peçete için defalarca garson çağırmak durumunda kaldık. Oda servisi ise başka bir hayalkırıklığı. Üç kişilik odaya tek bornoz bırakılması, odaların tozunun alınmaması ve yerlerin süpürülmemesi gibi bu fiyat düzeyindeki bir otele asla yakışmayan uygulamalara tanık oluyorsunuz. Odaya giriş yaptığımızda banyonun aydınlatması çalışmıyordu, kontrol edilmemişti. Odaya sadece tuvaletin içine ufak bir çöp kutusu konmuştu,. Kısacası üst segmentteki otellerde düşünülen minik detaylar asla burada yoktu. Kahvaltı ise bir fiyasko. Kahvaltı salonunun klimaları o kadar yetersiz ki masadaki peynirler birkaç dakika içinde yumuşamakta, siz de ter dökmektesiniz. Pandemi dolayısıyla açık büfe kaldırıldığı için bankoların arkadasında çalışanalar servis yapıyor her oteldeki gibi ancak burada yine bir kaos söz konusu. Sıra, yönlendirme yapılmadığı için arkanızdaki misafir yan reyonda bir şey isteyerek sizin önünüze geçebiliyor, yalnızca açık büfe iki çalışan olduğu için dakikalarca bekleyip “bakar mısınız” demek durumunda kalıyorsunuz. Masaya servis edilen ekmekler buz gibi, kaymak konulan kap makineden yeni çıktığı için oldukça sıcak… ve bunun gibi küçük ama rahatsız edici detaylar. Bu konuları müşteri ilişkileriyle görüştüğümde ise bayram nedeniyle aşırı yoğunluk yaşandığını, böyle aksamalar olduğunu ve bize anlayışımız için özürlerini ilettiler; kısacası “tam” ödeme yapıp “yarım” hizmet almama okey olmam gerektiğini söylediler traji komik bir şekilde. Otel o kadar kötü bir üst yönetim ekibine sahip ki, artan talep karşısında minimum çalışanla maksimum kapasitede hizmet vermeyi amaçlamış ve ne yazık ki çok büyük bir rezalete imza atmış. Keşke mevcut kadroyla daha fazla kazanç sağlamak için daha fazla otel müşterisi, plaj müşterisi kabul etmeseydi de bizler mükemmel bir memnuniyetle ayrılıp, konaklama sürecinde otelde daha fazla bar-restoran kullanımı yapabilseydik- belki böylelikle uzun vadede Cape Resort daha çok kazanmış olabilirdi.
Canla başla, alınlarından ter damlayarak çalışan herkese ama bu sorunlu süreçte bize ellerinden geldiğinde yardımcı olan bazı otel personeline özel teşekkür etmek istiyorum. Plaj müdürü Aysal hanım tüm bu kaostan bizi çıkarmak için dakikalarca uğraştı, bire bir ilgilendi. Kahvaltıda Behiye Hanım servis aksaklıklarını gidermek için tüm gücüyle koşturdu; müşteri ilişkilerinden Yaprak hanım ise her bir sorun için defalarca iletişim halindeydi bizlerle. Üst yönetiminin yönettiği bu berbat süreci yapabildikleri ölçüde düzeltmeye çalışan bu isimler ve otelin sahip olduğu sahil sayesinde iki yıldız verebiliyorum; yoksa tesis asla fazlasını haketmiyor.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
5  Teşekkürler batuhanyelgec
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Cape Bodrum - Cape Bodrum Beach Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Kasım 2020

Sayın Batuhan Bey,

Konaklamanız için Cape Bodrum Beach Resort'ü seçtiğiniz ve değerli fikirlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Bununla birlikte, iletmiş olduğunuz konular hakkında yorumlarınızın ciddiyetle dikkate alındığını, ilgili departmanlarla paylaşıldığını ve gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isteriz. Beklentilerinizin altında kalan bir ürün ve servis deneyimi yaşadığınız için çok üzgünüz.

Cape Bodrum Beach Resort olarak, misafirlerimizin beklentilerini aşmak, mutlak hedefimizdir. Bu doğrultuda da, çok faydalı olduğuna inandığımız yapıcı yorumlarınız, günlük operasyonumuzu daha dikkatli bir şekilde gözlem altına alabilmemize ve geliştirebileceğimiz noktaları görmemize yardımcı olmaktadır.

Bizim için çok değerli olan yorumlarınız için tekrar teşekkür ediyor ve önümüzdeki yaz sezonunda sizi otelimizde ağırlamayı arzu ediyoruz.

Saygılarımızla,
Cape Bodrum Beach Resort

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Konumu zaten cennetin bir köşesi. Odalar muazzam rahatlıkta, en iyi tarafı balkon açıkken havalandırma da açık kalabiliyor. Serin ve oksijenli bir konaklama sağlıyor. Personel sizin için pervane oluyor, bir dediginiz iki olmuyor. Bayram yoğunluğunda dahi geciken servis yaşamadık, bir minik rahatsız olma ihtimalinde dahi özür dileyen, sürekli gülümseyen bir ekip. Genel Müdürü yılların Turizmcisi, her noktaya kalitesini yansıtmış . Bu bağlamda Hasan Bey'e, Aysal Hanım'a, Çağrı Bey, Şeyda Hanım ve hatta ortalığı toparlayan Halim Bey'e bize prensesler gibi hissettirdikleri için teşekkürler. Kahvaltı servisinin 12 'ye kadar olması da size tatilde olduğunuzu hissettiriyor, kalk kahvaltıya koş yok ve orada Da Ramazan Bey var, kuş sütünüz eksik olmuyor .. Faturasını sonuna kadar haketti. Tekrar görüşmek üzere..

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler Meltem C
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cape Bodrum - Cape Bodrum Beach Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Ağustos 2020

Sayın "Meltem C",

Öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz nazik ilginiz ve ziyaretiniz sonrası detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Cape Bodrum olarak hizmetlerimizden memnun kalmanızdan büyük mutluluk duyduk. Değerli yorumlarınıza şahsım adına teşekkür etmekle birlikte diğer ekip arkadaşlarımızla da paylaşılmış olup, bir sonraki ziyaretinizde sizi ve sevdiklerinizi yeniden ağırlamaktan onur duyarız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Haziran 2020 tarihinde yorum yapıldı

Şahane bir tesis. Pandemi döneminde aldıkları özel önlemlerle içimiz çok rahat bir şekilde konaklamamızı sağladılar. Hizmet kalitesine, çalışan arkadaşların güleryüzüne, her daim en ufak ihtiyacımızda bile hızlı çözümler üretmelerine hayran kaldık. Özellikle Yaprak Hanım’a, Fatih Bey’e, Güneş Bey’e, Büşra Hanım’a özel bir teşekkür etmek isteriz burdan da. Şahane ekip, şahane tesis.

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler lachicabonitaem
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cape Bodrum - Cape Bodrum Beach Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 25 Ağustos 2020

Sayın "lachicabonitaem",

Öncelikle otelimize göstermiş olduğunuz nazik ilginiz ve ziyaretiniz sonrası detaylı yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Cape Bodrum olarak hizmetlerimizden memnun kalmanızdan büyük mutluluk duyduk. Değerli yorumlarınız ekip arkadaşlarımızla paylaşılmış olup, bir sonraki ziyaretinizde sizi ve sevdiklerinizi yeniden ağırlamaktan onur duyarız.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

2019 Temmuz ayında,eşimle birlikte 5 gecelik konaklamamızı geçirdiğimiz otel Cape..Başta eski misafirlerin yorumlarını okuyup önyargılı yaklaştığım, eşimin ısrarıyla rezervasyon yaptığımız ve kesinlikle bu önyargımdan utandığım bir tatildi..Neden daha önce gelmediğimizi sorguladık hep eşimle. Daha rezervasyonu yaparken farklı olduklarını hissettirdiler,sanki evlerine misafir olacakmışız gibi iletişim kurdular,yardımcı oldular. Otele girdiğimiz andan, çıkışta uğurlamaya kadar ne kadar doğru bir karar verdiğimizi ve ödediğimiz parayı sonuna kadar hakettiklerini düşündürdüler.. Tek kelimeyle BRAVO CAPE!

Oda ipucu: Odaların tamamı deniz manzaralı.. bazıları özel havuzlu siz nasıl isterseniz :)
Konaklama tarihi: Temmuz 2019
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Jeyaltan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Cape Bodrum - Cape Bodrum Beach Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Kasım 2020

Değerli Jeyaltan,

Değerli vaktinizi ayırarak otelimiz ile ilgili düşüncelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Tatilinizden ve otel konaklamanızdan keyif aldığınızı duymak bizleri çok mutlu etti.

Sizi tekrar otelimizde ağırlamayı içtenlikle diliyoruz.

Saygılarımızla,
Cape Bodrum Beach Resort

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın