Çok iyi bir deneyim değildi. Otel deniz ve tasarım olarak çok güzel ve aile ile konaklamaya uygun. Biz balayimiz için tercih ettik, 1-6 Eylül arasi konakladık. Fakat böylesine güzel bir otelin böyle turizm misafir memnuniyeti zihniyetine uzak yönetimi bizi şok etti. Snack barda öğlen verilen meyvelerin üstünde karınca geziyor, tantuni etinin ağzı açıktı içinde böcek vardı ben gösterince aa pardon diyip bocegi atıp devam ettiler. Alacarte restorantta Kazak işçiler vardı ve o kadar lakayitler ki, hamburger istedik zaten hazır ve donmuş et geldi o da soğuktu yiyemedik seslenmek için personel arıyoruz kazak çalışanlar arkada su şişesini çevirerek oyun oynuyor, sağolsun Ahmet bey yardım etti ama onun dışında hiç bir personelin servis bilgisi yok. Misafir ile nasıl iletişim kurulur misafir memnuniyeti nasıl sağlanır hiç bir şey öğretilmemis.
Alacarte yemekleri tam bir fiyaskoydu. Otele gitmeden önce mutfak ekibini araştırdım ve sağlam bir kadrosu olduğu için balayında tercih ettim fakat gidince şaşkınlığa uğradım, yemekler çiğ geliyor sous chef elinde telefonla sandalyede oturmuş oynuyor. Yahu bı istasyonu kontrol etsene ekibin ne pişiriyor, misafire giden bu kötü ürünlerin sebebi ne! Asla şirketi sahiplenmedikleri aşikar.
Kat hizmetlerinde de kabataslak bir temizlik yapılıyor her gün ama her gün saç havlusu istedik hiç bir gün gelmedi, en son denizde genel alandan birine söyledik housekeepinge iletir misiniz havlu getirmelerini diye housekeeping ne diye sordu, Hk diyince anladı sağolsun sonra havlu gönderdi 5 günde sadece bir defa kendimizi anlatabildik.
Odamizdaki kahve makinesinde kurt çıktı, aradık kurt var kahve yapamıyoruz bize kahve gönderir misiniz dedik göndermişler oda servisi ücretli diye ücret istediler :) derdimizi ısrarla anlatinca vazgeçtiler sagolsunlar.
Otelde 5 yıl önce ablamiz eşi ile birden fazla konakladığı ve otelden çok memnun kaldığı için balayimizda böyle özel bir zamanımızda otelinizi tercih ettik. Fakat kendisi konakladığında verilen hizmet ile bizim şimdi gorduklerimiz arasında dağlar kadar fark var.
Uluslararası bir otel zincirinde insan kaynakları müdürü olarak çalışan biri olarak Boylesine güzel bir otelin, sadık misafirleri oluşmuş bir otelin misafir memnuniyetinden uzaklaşmış, turizm zihniyetini kaybetmis olarak hizmet veridigini görmek beni çok üzdü.
Otelde turizm bilgisi olan bir iskele barda Alican beyi bir de alacarte da Ahmet beyi gördük.
Seri üretim hattı gibi misafiri alıp çıkariyorlar o sırada yaşanan deneyim pek umurlarinda değil gibi. Eğer siz de benim gibi aldığınız hizmeti onemsiyorsaniz oteli önermiyorum.