Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (80)
Yorumları filtrele
80 sonuç
Gezgin puanı
47
18
6
4
5
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
47
18
6
4
5
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/80 yorum
10 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Yaklasik 2 bucuk haftalik kalis suremde ozellik kat hizmetlerinin gosterdigi temizlik ve titizlik ust seviyedeydi. Bu Corona gunlerinde en onem verdigim konuya otel de hassasiyet gostermis. Bar, plaj ve restoranda calisan gencler de cok sempatik, caliskan. Ozkan bey bir dedigimi iki ettirmedi, sirf kendisinin cabalari sebebiyle tekrar giderim otele. Keza resepsiyon gorevlisi Irem hanim da efsaneydi. Iyi ki dedigim bir otel, tesekkurler. Pemra Ugural

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler pemra1973
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin lokasyonu çok iyi. Misafir kalitesi yüksek. Konakladığım süre boyunca yüksek sesle konuşan birilerine rastlamadım. Nokta atışı seçilmiş menüleri hem uygun fiyatlı hem lezzetli. İskele ve küçük kumsalı huzur ve eğlenceyi bir arada sunuyor. Personel güler yüzlü ve yardımcı. Yürüme mesafesinde keşfedebileceğiniz mekanlar var. Araç olmadan geldiğimiz halde ihtiyaç da duymadık. Teşekkürler.

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler orcankristal
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Kasım 2019 tarihinde yorum yapıldı

Bodrum'un güçlü bir destinasyon olması fiyat performans kriterinde beni hem iş hem de tatil tercihlerimde hep tedirgin etmistir. Olira'da bu tedirginliğim tamamen bitti, çok doğru bir tercih. Güvenli ve huzurlu.

Konaklama tarihi: Kasım 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Kayahan B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı

Bayram tatili için seçtiğiniz bu otele daha önceleri plajını kullanmak için gelirdik, konaklamanın iyi fikir olabileceğini düşündük fakat kesinlikle yanılmışız
1) Konaklama tarihinden yaklaşık 1,5 ay önce rezervasyon için görüştüğümde 2 kişi için 5 gecelik fiyatı (5500 TL) 2 kez teyid edip ön rezervasyon için toplam bedelin yarısını ödemiş olmama rağmen.... yarım saat sonra biz bi yanlışlık yapmışız aslında gecelik oda ücretimiz size verdiğimiz fiyatın (gecelik 300 TL daha fazla) üstünde diyip o farkı talep ettiler. Ve tavırları işinize gelirse tarzındaydı. Sonra otel yetkilisi ile konuşup bunu hallettim. Bu aksiliklerin ilkiydi ve olabilir diye düşündüm meğerse daha devamı varmış...
2) Ötele gireceğimiz gün saat 14:00 de oradaydık fakat otelin sayfasında otopark olduğu belirtilmesine rağmen park yeri bulmak için dolaşmadığımız yer kalmadı bu sırada aracımızda hasar gördü, otel çalışanlarından yardım istediğimizde başımızın çaresine bakmamız söylendi.Ben 6 aylık hamileyim ve otelden çok uzakta biryer bulmak gerekiyor ( tabi bulabilirseniz) ve bavullarınızı taşımamız gerekiyor. Bu kadar vurdum duymazlık olamaz diye düşünüyorum.
3) Odamıza geçtiğimizde verdikleri anahtar kapıyı açmadı. Odalar temiz ve konforlu otelin tek iyi yanı diyebilirim.
4) Akşam yemeği için otelin iskelesinde kurulan masalarda oturmak istediğimizde orası 40 kişilik bir grup için rezerve sadece cevabı verildi. Bu müşteri olarak size çifte standart uyguladığı hissini veriyor. Oldukça nezaketsiz... bizde birkaç otel ötedeki bir başka otelin alacartında (iskelede ) yedik çokta iyi ağırlandık.
5) Sabah kahvaltıdan önce saat 08:00 denize girmek için iskeleye gittiğimizde otel çalışanları civarda evleri olan kişiler için ( otel müşterisi olmayanlar) çoktan şezlonglara havlu atmışlar. Otel müşterisi olmanıza rağmen yer bulamıyorsunuz. Zaten butik bir otel olduğu için oda sayısı az ve tüm müşterilerin plajı doldurması mümkün değil. Otel müşterisi öncelikli olmalı diye düşünüyorum.Bu nasıl bir işletme anlayışı anlam veremedik.
Bütün bu aksilikleri sadece 24 saatten az bi sürede yaşamış olmamız tatil için burayı tercih ettiğimize pişman etti.
Kalan 4 günde neler olacak bilemiyorum. Şimdiden erkenden ayrılmayı düşünüyoruz. Ve kesinlikle tavsiye etmiyorum. Geçtiğimiz sene Antalya Gloria Verde de yaşadığımız tatilden sonra burası tam bir felaket.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler begumyuce
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Venture674238 - Olira Boutique Hotel & spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ağustos 2019

Sn.Misafir;
Biz otel misafirlerimizin olumlu, olumsuz her türlü yorumlarından memnuniyet duyan ve değerli önerileriniz doğrultusunda misafir memnuniyeti için her şeyi yerine getirmeyi prensip edinmiş,uluslararası turizm ödüllerine sahip ve deneyimli kişileriz. Gerçeği yansıtmayan görüşleri de kesinlikle ret eden ve gerçeklerin bilinmesi açısından bunları paylaşmaktan da çekinmeyen kişileriz:
1. Ücret konusunda yapılmış bir hatanın otele girişten 1.5 ay öncesinde düzeltilmesi çok doğaldır. Size zamanında bildirilen hususun halledilmesini de zaten inkar etmiyorsunuz.
2. www.olirahotel.com web sayfamızda ve tüm online satış kanallarındaki fact-sheet'lerde, otelimizin kendisine ait bir otoparkı bulunduğu hususu belirtilmemektedir. Gerçeğe aykırı bu hususu da kabul etmiyoruz.
3.Odalarımız hakkındaki güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz.
4.Bazı özel etkinlikler için iskelemizi saat 18:00'den sonra kullanıma kapatma hakkımız vardır ve iskele kullanım saatleri iskele girişindeki ilan tabelasında da yazılıdır (08:00 - 18:00 satleri olarak belirtilmiştir).
5.Bahsettiğiniz havluları sadece otel misafirleri bırakmaktadırlar. Otel misafirlerinden arta kalan yerlere dışarıdan misafir kabul etmekteyiz. Sizin de belirttiğiniz gibi tabiki otel misafirlerimiz önceliklidir. Bu beyanınızı ve iddianızı da da kabul etmemiz mümkün değildir.

Bugüne kadar yüzlerce misafir ağırlamış gerçek anlamda Butik bir Otel olan Olira için hak etmediğimiz eleştirileriniz bizleri gerçekten üzmüştür. Bizleri çok iyi tanıyan çok değerli misafirlerimiz, kasıtlı olarak yapıldığına inandığımız bu yorumlarınızı zaten dikkate almayacaklar ve otelimizde konaklamalarına devam edeceklerdir.

Sinan Önem - Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otele giris yaparken en buyuk problem kendine ait otoparki yok . Park problemi var. Odalar yeteri derecede genis ve temiz. Ama iskelede sezlonglar cok dipdibe. Kahvaltida birgun ictiginiz kahveye para aliyorlar ertesi gun almiyorlar. Kahvaltida icilen kahve ve caydan para alinmaz ama calisanlarda bilgi eksikligi var. İskelede tum gun yiyip iciyorsaniz hergun imzalamadan once adisyonu inceleyin size ait olmayan seyler de oluyor icinde. Dikkatli olun bu konuda. İyi tatiller

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler ozlemvarol
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Venture674238 - Olira Boutique Hotel & spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Ağustos 2019

Sn.Misafirimiz;

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz. Bu yorumlarınız bizlere ışık tutmaktadır ve mümkün olabilecek her türlü öneriyi yerine getirmek için tüm imkanlarımızı seferber etmekteyiz.
Otelimizin kendisine ait bir otoparkı bulunmamaktadır.Maalesef otopark sıkıntısı Bodrum yarımadasının genel sıkıntılarından birisidir.
Gündoğan ve Türkbükü bölgelerinde iskele konsepti çok yaygındır ve bu bölgede konaklayan misafirler özellikle bu tarz için gelmektedirler. Hatta otelde konaklayan misafirlerin dışında da bu tarz iskelelerden yararlanmak isteyenler bu iskeleri tercih etmektedirler.
Kahvaltıda içilen çay ve kahvelerden biz de ücret almamaktayız. Maalesef bu hususta, size servis veren arkadaşımız yanlışlık yapmıştır. Bu hatamızdan dolayı özür dileriz. Şayet imkanınız var ise sizleri çay, kahve içmeye ve/veya yemek yemeğe davet ederiz.

Sinan Önem - Genel Müdür

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın