Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Travelocity
Booking.com
Priceline
Lol.travel
Prestigia.com
18 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.201)
Yorumları filtrele
2.201 sonuç
Gezgin puanı
1.178
547
276
104
96
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.178
547
276
104
96
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
72-77/2.201 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Gitmeden önce otel Hakkında soru işaretleri iz vardı ama tatilin başladığı andan itibaren sağladığı olanakları ve sunduğu hizmetlerle bu soruların yersiz olduğunu anladık ailece, bu haliyle önereceğimiz kaliteli bir otel.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler enesozgedik
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz enesozgedik,
Sizleri memnun edebilmiş olmaktan ve hizmet kalitemizin beklentilerinizi karşılamış olmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz.
Kıymetli zamanınızı ayırarak yapmış olduğunuz olumlu değerlendirme için teşekkürlerimizi sunarız. Sizleri memnun edebilmiş olmaktan büyük mutluluk duyduğumuzu ve tekrar ağırlamaktan keyif duyacağımızı belirtmek isteriz
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Bu kadar güzel bir konum ve tesis için tatilde yaşadıklarımız tam bir hayal kırıklığı. Özellikle restaurant kısmı tam bir kaos. Yiyecek yemek için beklediğimiz bitmeyen sıralar, oturabilmek için masa kapmaca , masayı toplayacak elemanların yetisememesi nedeniyle kendi kendimize hizmet etmemiz tam bir fiyaskoydu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler CemYoruk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz CemYoruk,
Edinmiş olduğunuz deneyimleri bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Kalite sistemimiz gereği belirtmiş olduğunuz hususları tekrar gözden geçireceğimizi ve ilgili konularla alakalı gerekli düzenlemeler yapılacağını, öneri ve fikirlerinizin ciddiyetle dikkate alındığını, ilgili departmanlarla paylaşıldığını bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Dün konaklama deneyimim ile ilgili aşağıdaki yorumu yazmıştım. Yorumum üzerine Müşteri İlişkileri'nden Erhan bey uzun uzun konuşma fırsatımız oldu ve bizi rahatsız eden konuların nedenlerini açıkladı ve bazı çözümler sundu. Eleştirilerimizi hemen dikkate almaları ve ellerinden geldikleri doğrultuda aksiyon almaları çok hoşumuza gitti. Oda ve oda servisi ile ilgili sorunlarımızı hemen çözdüler. Restoranda da bu sabah garson sayısının arttırıldığını gördük ve hizmet daha yolundaydı. Erhan bey'in konuşmalarından yorumlarımızın hem kısa hem de uzun vadede dikkate alındığı izlenimini aldık. Siz de otele geldiğinizde bir sorun ile karşılaşırsanız müşteri ilişkileri departmanı ile konuştuğunuzda sorunlarınıza çözüm bulunmaya çalışılacaktır. Bu arada otelin bu sene ilk kez açıldığını öğrendik ve bu çoğu şeye daha anlayışlı yaklaşmamıza neden oldu. İleri ki yıllarda müşterilerden gelen önerileri de dikkate alarak daha başarılı bir tesis haline geleceğine inanıyoruz.

Eşimle 3-11 Temmuz tarihleri arasında Kairaba İmperial Otel'de konaklamaktayız. Olumsuz o kadar nokta var ki yorum yapmak için tatilden dönmeyi bekleyemedik. Normalde tatilden mümkün olduğunca keyif almaya çalışıp olumsuzlukları göz ardı etmeye çalışan insanlarızdır fakat burada sorun çok fazla.
1) Otele geldiğimiz ilk gün odadaki tuvaletin sifonu sorunluydu ve boşa su akıyordu. Su israfını önlemek için iki kez bildirdik fakat sorun çözülmedi. Resepsiyona kendimiz gidip söyleyip bir kaç saat sonra odamıza döndüğümüzde ise sifonun tamamen çalışmadığını gördük.
2) Restoran her zaman çok kalabalık. Yemek standlarının önünde 15-20 kişilik sıralar oluşuyor. Garsonlar hem masa temizliğine hem içecek getirmeye yetişemiyor. Bazen elimizde yemekle 15 dakika boyunca masanın temizlenmesini bekliyoruz. Garsonlar çok mutsuz ve bir şey isteyince yerine gelmesi için 5 defa söylememiz gerekiyor. Sadece mavi gömlekli garsonlardan Ahmet bey işini gerçekten severek yapiyor ve müşterilerin isteklerine kulak asıyor.
3) Restoranda yemek koyan çalışanlar çok suratsız ve sinirli. Bazen yemek istemeye çekiniyor insan surat ifadelerini görünce. Bir adet üründen ikincisini istediğimde "off" , "bir tane daha mı?" gibi söylemler ile karşılaştık. Ayrıca bazı standlarda yemeği tabağa koymak yerine adeta fırlatıyorlar. Yemeğin bir kısmı kenardan dökülüyor.
4) Alkoller kötü. Barmenler güzel kokteyller hazırlamaya çalışsa bile alkolün kötülüğü tüm içeceğin tadını ve kalitesini bozuyor.
5) Oda servisi odanın eksiklerine dikkat etmiyor. Su geldiğimizden beri hiç yeni konulmadı. Ki geleli 6 gün oldu. Saç havlusu ve ayak havlusu asla konulmuyor.
6) Oda servisi 8:30-9:00 gibi erken saatlerde henüz siz daha uyurken gelebiliyor.
7) Otopark çok küçük. Arabanızı dışarı bırakmak zorundasınız.
8) Yeşil alanlara şemsiye konulmalı. Ağaç gölgesinde kalabalık birikiyor ve Corona zamanı herkes dip dibe oturmak zorunda kalıyor.
9) Yetişkin havuzu var. Ve gördüğümüzde çok sevinmiştik. Ancak normal havuzdan farklı çıkmadı. Çocuklar kendileri veya aileleri ile bu havuzu kullanıyor ve kimse uyarmiyor.
10) Şezlonglara koymak için minder yok. Sert şezlongda yatmak zorundasınız.
Olumlu yanlarına gelecek olursak deniz gerçekten muhteşem. Havuz yeterince büyük, kaydırak keyifli. Tatlılar çok lezzetli ve tatlı bölümünde çalışan arkadaşlar oldukça nazik. Ana yemekler ve mezeler de oldukça lezzetli. Snack barın çalışma saatleri yeterli ve salatadan hamburgerine pizzasına kadar her şey var. Kaydırağın hemen yanındaki barda çalışanlar da kibar ve isteğinize göre değişik kokteyller yapıyorlar. Animasyon ekibi tüm gün çalışıyor ve her zaman katılabileceğiniz bir aktivite var.
Konum, deniz, mimari ve büyüklük açısından potansiyeli çok yüksek bir otel. Çalışanların tavırlarının değiştirilmesi, alkollü içecek markalarının iyileştirilmesi ve daha az sayıda misafir ağırlanması gibi önlemler ile çok daha başarılı bir otel haline gelebilir.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler ezgiyildizt
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz ezgiyildizt,
Edinmiş olduğunuz deneyimleri bizimle paylaşmış olmanız hizmet kalitemizi arttırmak için önemlidir. Misafirlerimizi memnun etmek ve beklentilerinin üzerinde servis verebilmek için özen ve dikkatle çalışıyoruz. Kıymetli zamanınızı ayırarak yapmış olduğunuz olumlu değerlendirme için teşekkürlerimizi sunarız.
Saygılarımızla
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Ailecek 3 oda alarak gittik.. Tek amaç keyifli vakit geçirmekti, hiç bir beklentimiz olmadan.. Daha 2. günümüzdeyiz.. Bir türlü hazırlanmak bilmeyen oda, oda numaralarının karıştırılması, klima bozukluğu, 3.yatak için gelmeyen nevresim ve havlular.. Her şey için çemkirmek gerekiyor, insan gibi yapılmasını beklediğinizde olmuyor.. Son nokta da sahilde otelin yanıbaşında var olan siteye ait olan ve kullanmamanız gereken bir alan olduğunu o sitenin güvenliği vasıtasıyla oturduğunuz yerden atılarak öğreniyorsunuz!! Ne kadar acı ve ayıp!!

Oda ipucu: Gitme kardeşim!! Çok daha güzel yerler var.. Vallahi.. İnsan muamelesi göreceğiniz nice yerler var..
Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler drstjohn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz drstjohn ,
Edinmiş olduğunuz deneyimleri bizimle paylaşmış olmanız hizmet kalitemizi arttırmak için önemlidir. Belirtmiş olduğunuz hususlar tarafımızdan dikkate alınacak olup gerekli düzenlemeler yapılacaktır.
Geribildirimizin dikkate alındığını ve site yönetimi ile iletişime geçildiğini bildirmek isteriz.
Saygılarımızla
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Denizi biraz soğuk olmakla birlikte yemekleri animasyon ekibi çok başarılı ve ilgili. çalışanları güler yüzlü havlular çok temiz bornozları efsane yumuşaklıkta aile oteli paranın karşılığını veriyor….

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler _zgensa_t2021
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Konuğumuz _zgensa_t2021,
Sizleri memnun edebilmiş olmaktan ve hizmet kalitemizin beklentilerinizi karşılamış olmasından dolayı büyük mutluluk duyuyoruz.
Kıymetli zamanınızı ayırarak yapmış olduğunuz olumlu değerlendirme ive puanlama için teşekkürlerimizi sunarız. Sizleri memnun edebilmiş olmaktan büyük mutluluk duyduğumuzu ve tekrar ağırlamaktan keyif duyacağımızı belirtmek isteriz
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın