Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Official Hotel
Hotels.com
Booking.com
StayForLong
Prestigia.com
Destinia.com
18 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.191)
Yorumları filtrele
2.191 sonuç
Gezgin puanı
1.172
545
275
104
95
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
1.172
545
275
104
95
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
82-87/2.191 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Oda temizliği kendini geliştirmeli hergün odalar temizlenmiyordu. Ben odam temizlensin diye peşinde koşmak zorunda değildim. Onun dışında çalışanlar asşçılar çok güzeldi. Ama oda temizliği çok kötü. Odalar açısından onarıma gidilmeli ,,, son olarak Deniz havuza göre çok sessiz. Denizde müzik aktivite yok. Alan çok büyük olmasına rağmen kullanılmamış

Konaklama tarihi: Haziran 2021
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler begum9090
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz,
Geri bildiriminizi memnuniyetle aldık ,konaklamanızla ilgili yapmış olduğunuz yorum ve puanlamanızı paylaştığınız için teşekkür ederiz. Belirtmiş olduğunuz hususlar tarafımızdan dikkate alınacak olup gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Öneri ve fikirlerinizin ciddiyetle dikkate alındığını, ilgili departmanlarla paylaşıldığını bildirmek isteriz
Sizleri tekrar ağırlamaktan keyif duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Kairaba otel tek kelimeyle mükemmel ve bu otele mükemmellik katan güler yüzlü çalışanlarına çok teşekkür ederiz animatörler çok samimiler çok güzel ilgileniyorlar seneye görüşmek üzere hoşçakalın

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 41cihanAydn
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce


Değerli Konuğumuz 41cihanAydn,
Tripadvisor'da yapmış olduğunuz nazik geri bildiriminizi memnuniyetle aldık . Yaptığınız yorum ve puanlama için teşekkür eder Sizleri memnun edebilmiş olmaktan büyük mutluluk duyduğumuzu ve tekrar ağırlamaktan keyif duyacağımızı belirtmek isteriz.
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

temizlik açısından çok beğendimi söyleyebilirim ayrıca personellerin hepsi güler yüzlü yemek açısından da temiz ve çeşitli bir otel. Animasyon açısından asla sıkılmayacağınız da bir otel. Akşamlar dj performansı da şahane aşırı memnun kaldık. Şiddetle önerebileceğim bir otel

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler OnAir00331165206
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz OnAir00331165206,
Kairaba Bodrum İmperial'i tercih ettiğiniz ve
kıymetli zamanınızı ayırarak yapmış olduğunuz olumlu değerlendirme için 
teşekkürlerimizi sunarız. Sizleri memnun edebilmiş olmaktan büyük mutluluk duyduğumuzu ve tekrar ağırlamaktan keyif duyacağımızı belirtmek isteriz.
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Otel genel olarak güzel ve aile oteli. Bazı eşyalar eski olduğu için hijyenik durmuyor. Özellikle duş bölümündeki bazı eşyalar paslanmış yenilense daha kaliteli duracak ve her odada ütü ve ütü masası olmalı

Konaklama tarihi: Haziran 2021
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler mesutsakalli
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce


Değerli Konuğumuz mesutsakalli,
Kıymetli zamanınızı ayırarak yapmış olduğunuz değerlendirme için teşekkürlerimizi sunarız. Kalite sistemimiz gereği belirtmiş olduğunuz hususları tekrar gözden geçireceğimizi ve ilgili konularla alakalı gerekli düzenlemeler yapılacağını ilgili departmanlarla paylaşıldığını bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Check-in at the hotel was at 14.00. We were able to enter at 14.30, forcing and shouting. The room given was a connecting room, so a family we didn't know was staying with us and there was only one room door between us, which was incredibly disturbing. All our voices were going there, just as their smallest voice was coming to us. There were no empty tables when we went to eat. Since we had our soup, I had to stand up and drink my soup. We were able to find a table after 1 hour. When we wanted to get up and get food, we waited in line for food for about 1 hour. We wanted to play mini golf and was told that I had to deliver at 17.30. Because the person in charge of that part was also a DJ, he closed it and went there. There was no weather to play anything without the evening chill, so we were deprived of that right. There were too many staff out there who didn't know what was going on. We had to look for the sunbeds ourselves and move them to where we wanted because no one cared. The number of staff is definitely insufficient. It was a terrible holiday that spoiled all our enjoyment. I feel like I threw my 5 thousand TL away. A hotel I will never go back to. It is also a hotel that I definitely do not recommend to anyone.

Otele giriş saat 14.00'dı. Biz bağıra çağıra zorlayarak 14.30'da girebildik. Verilen oda bağlantı odaydı yani yanımızda hiç tanımadığımız bir aile kalıyordu ve aramızda sadece 1 tane oda kapısı vardı, bu inanılmaz rahatsız edici bir şeydi. Bütün sesimiz oraya gidiyordu, aynı şekilde onların en ufak sesi de bize geliyordu. Yemek yemeye gittiğimizde boş masa yoktu. Çorbamızı almış olduğumuzdan dolayı ayakta çorbamı içmek zorunda kaldım. 1 saat sonra masa bulabildik. Kalkıp yemek almak istediğimizde yaklaşık 1 saat yemek sırası bekledik. Mini golf oynamak istedik saat 17.30'da teslim etmem gerektiği söylendi. Çünkü o kısma bakan sorumlu aynı zamanda dj olduğu için kapatıp oraya geçiyormuş. Akşam serini olmadan asla bir şey oynanabilecek hava yoktu yani o hakkımızdan da mahrum kaldık. Hiçbir yerde ne olduğunu bilmeyen çok fazla elemanı vardı. Şezlongları kendimiz arayıp istediğimiz yere taşımak zorunda kaldık çünkü ilgilenen kimse yoktu. Eleman sayısı kesinlikle yetersiz. Bütün keyfimizi kaçıran korkunç bir tatildi. 5 bin tl'mi çöpe atmış gibi hissediyorum. Asla tekrar gitmeyeceğim bir otel. Ayrıca kesinlikle kimseye tavsiye etmediğim bir otel.

Oda ipucu: Her şeyi kötü.
Konaklama tarihi: Haziran 2021
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
1  Teşekkürler enes_721
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations Department - KAIRABA Bodrum Imperial, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Konuğumuz enes_721
Edinmiş olduğunuz deneyimleri bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Kalite sistemimiz gereği belirtmiş olduğunuz hususları tekrar gözden geçireceğimizi ve ilgili konularla alakalı gerekli düzenlemeler yapılacağını, öneri ve fikirlerinizin ciddiyetle dikkate alındığını, ilgili departmanlarla paylaşıldığını bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Kairaba Bodrum İmperial

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın