Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
$307
Hotels.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$270
Hotels.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
26.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$37
$33
Hotels.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Sunny Garden Nilüfer Otel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
$60
Cancelon
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Bodrum Imperial(Akyarlar)
TripAdvisor
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
TripAdvisor
Göster
Yorumlar (1.480)
Yorumları filtrele
1.480 sonuç
Gezgin puanı
932
310
138
50
50
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
932
310
138
50
50
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
7-12/1.480 yorum
Yorum Zamanı: 8 Haziran 2018 mobil cihaz aracılığıyla

İsminin anlamını “rüzgarların kesiştiği yer”den alan bu otel Akyarlar bölgesinde iyi bir lokasyona sahip.Kendine özel plajı ve iyi bir denizi var.Genel anlamda aile ile veya bireysel olarak rahatlıkla tatil yapabilirsiniz.Bazı eksikliklerden söz etmek gerekirse bu büyüklükte bir otelde asansör sisteminin kesinlikle daha farklı ve gelişmiş olması gerekiyor.Otelin belli yerlerinde farklı asansörler var ancak hepsiyle her kata ulaşım yok ve ayrıca kapasite olarak çok yetersiz.Yoğunluk zamanlarında kat çıkmak eziyet olabiliyor.Bunun dışında personel genelde güleryüzlü ancak verdiğiniz siparişler biraz gecikmeli olarak servis ediliyor.Eğlence ile ilgili bir konsept arıyorsanız rotayı başka yere çevirmeniz gerekecek çünkü burası bir eğlence oteli değil.Birde standart odalarda yataklar çok ufak ve dar.Tek kişilik yatakta yatarken dönmekte sıkıntı yaşayabilirsiniz.Bu eksiklerine rağmen genel anlamda sizi rahat ettirecek yemek kalitesi iyi olan ve gönül rahatlığıyla kalabileceğiniz bir tesis.Özellikle belirtmeliyim personel gerçekten güleryüzlü ve saygılı.Şimdiden iyi tatilller

Konaklama tarihi: Haziran 2018, seyahat türü: Arkadaşlarla
1  Teşekkürler kaanalemdar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Haziran 2018

Değerli misafirimiz Kaanalemdar,

Nazik yorumlarınız ve değerli vaktiniz için teşekkür ederiz. Genel olarak otelimiz hakkındaki olumlu intibanız bizi memnun etti. Servis konusunda yaşamış olduğunuz aksaklıklar için özürlerimizi sunarız. Animasyon konseptimiz daha sakin bir tatil geçirmeyi tercih eden misafirlerimizi de göz önüne alarak oluşturulmuştur. Yorumlarınız ve bizimle paylaşmış olduğunuz konular ilgililere iletilecektir.
Sizleri en kısa zamanda tekrar ağırlayabilmek dileğiyle,

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 1 Haziran 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Çok güzel başlayan bir tatil düşünün, milyon dolarlık yatırım koy size özel, personel mükemmel çok yardımcı ama bütün bu iyi yönler bir anda yok oluyor çünkü kapım açılmıyor. İnanın otelin genetik sorunu sadece bende değil personel kapıyı normal açamıyor. Kusura bakmayın ama bu kilit sistemini değiştirmek çokmu zor böyle bir yatırıma, insanların tatilini iyi gecirmesi için bu eksiğinizi gidermek çokmu zor.... İnanması zor geliyor.

Konaklama tarihi: Haziran 2018, seyahat türü: Çift olarak
5  Teşekkürler GÜRSEL Y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Haziran 2018

Değerli Misafirimiz Gürsel Y,

Öncelikle, kıymetli vaktinizi ayırıp bizim için çok önemli olan görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Güzel görüşleriniz bizleri çok mutlu etti. Değerli çalışanlarımız hakkındaki memnuniyetinizi öğrenmek bizleri ayrıca memnun etmiştir.Bu değerli yorumunuzun pek çok yeni misafirimizin kefaluka misafirperverliği ile tanışmalarına vesile olmasını umarız. Memnun kalmadığınız konular ilgili departman yöneticileri ile paylaşılmış olup gerekli önlemlerin alındığını sizlere iletmek isteriz.

Sizleri yeniden aramızda görmekten memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 26 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle bu oteli bebekli ailelere kesinlikle tavsiye etmiyorum. 11 aylık bir bebeğimiz var ve onun beslenmesi her şeyden önemli. Bu yüzden oteli almadan önce bebek yemekleri konusunda bilgi edinmek için aradım. Ets’de bebek dostu görünmemesinden de biraz şüphelendik açıkçası. Misafir ilişkileri departmanından adının Dilara olduğunu söyleyen biri “Hiç merak etmeyin, ana restaurantlarımızda çocuk büfesi var. Ayrıca kavanoz mama da var” diyerek bizi ikna etti. Ayrıca çocuk büfesi olayı otelin kendi tanıtımında da vardı. Otele gittiğimizde bu söylenenlerin bizi kandırmak amaçlı yalanlar olduğunu gördük. Ne çocuk büfesi var, ne mama. “Bu bebek ne yiyecek diye sorduk”, yetişkin yemeklerinden dediler. “E hani mama, bebek çorbası falan vardı” diye sorduk, “talep olmadığı için artık koymuyoruz” dediler. Şef aşçılar “yemeklerden önce söyleyin biz hazırlarız” diyerek çözüm odaklı yaklaşsalar da günde üç kez yemekten 1 saat önce mutfağa gidip de tarif vermek saçma geldi. Netice itibariyle bebek yetişkin yemeklerinden yemek zorunda kaldı ve kabız oldu. Şimdi soruyorum; Otelin tanıtımını hazırlayan arkadaş ve Dilara denen şahıs, yalanlarınızla 11 aylık bir bebeğin aç kalmasına neden oldunuz. Vicdanınız rahat mı? Boş otel dolsun, üç kuruş para gelsin diye masum bebeği mağdur etme pahasına yalan söylemek hangi insanlığa sığar?

Diğer taraftan gece yarısına kadar discoda çalan ve odanın içindeymiş gibi yüksek volumedeki müzikten dolayı da ne biz uyuyabildik ne bebek. Eğlenmek isteyeni gene eğlendir de, dinlenmek isteyen ne olacak? Son olarak, denizi berbat. Hem sürekli rüzgarlı ve dalgalı, hem de çok taşlı. Denize giren bir kişi bile görmedim. Zaten havuzların çok büyük ve mükemmel yapılmasının sebebi denizinin kötü olması.

Yemekler ise ortalama bir Türk oteli gibi. Muhteşem lezzetler olmasa bile aç kalınmaz. Yalnız tatlılar iyi. Personelin büyük bölümü de iyi niyetli ve müşteriye karşı hayli yardımsever. Sadece pool bardaki Mustafa isimli barmene üslup öğretilmeli. Su isteyen müşteriye parmakla dolabı gösterip, bir karış suratla “orda” diyemezsin. Hizmet işi yapıyorsan hizmet edeceksin. Suyu müşteri kendi alacaksa ve bunu bilmiyorsa da uygun dille söyleyeceksin. Emir verecek komutanımız falan değilsin sen bizim, barmensin.

Netice olarak ben bunların hesabını oteldeyken sorardım ama ailem gerilsin istemedim. Zaten uzatma planıyla gittiğimiz tatili de kısa kesip döndük. Tabii işin peşini bırakmayacağımı bilsinler. Özetle, dünyada ve Türkiye’de sayısız otelde konaklamış biri olarak Kefaluka’yı tavsiye etmiyorum

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Ailecek
7  Teşekkürler karakanzol
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Mayıs 2018

Değerli misafirimiz Karakanzol,

Konaklama deneyiminizle ilgili görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Öncelikle belirtmek isteriz ki 2 gecelik konaklamanın otelimizi değerlendirmek için çok kısa bir konaklama olduğu kanısındayız.
Otelimizde bu sene açılmış olan Zuzu Kids Restorantta 4-12 yaş aralığındaki çocuklara öğlen ve akşam yemeklerinde geniş özel menüsüyle hizmettedir. Otelimizdeki bebek misafirimiz için sunulan yiyeceklerin ana restorantta ön büfede görülmemesinin nedeni gelen talep üstüne mutfak ekibimizin tarafından taze ve günlük olarak yapılmasıdır. Fakat mutfak ekibimiz tarafından bebeğiniz için sunulmuş olan taze günlük mama yapımına sizin tarafınızdan herhangi bir talep veya geri dönüş olmamıştır.
Otelimizde sunulan yiyecek ve içecekelerin sizlerin beklentilerine ve damak tadınıza hitap etmemesi bizleri üzmüş olup ultra her şey dahil konseptimizde sizlerin belirttiğinizin aksine içecek ve yiyecek olarak birçok seçenek bulunmaktadır. Açık büfemizde toplamda 27 çeşit sıcak yemek, 2 seçenekli çorba, 3 çeşit ızgara, sos ve garnitürler ile beraber zengin salata büfesi, 12 çeşit tatlı ve ilave olarak mevsim meyvelerinden oluşan büfemiz siz değerli misafirlerimizin beğenisine sunulmaktadır. Yemeklerimizde her zaman en kaliteli yerli ve ithal ürünleri kullanarak, en seçkin ürünleri servis etmeye özen gösterdiğimizi bildirmek isteriz.
Sizleri otelimizden uğurlamadan önce bizlerle iletişime geçmiş olmanızı ve sizlerin otelden sebebi ne olursa olsun mutsuz ayrılmanızı engelleme fırsatını bizlere vermenizi dilerdik.

Tekrar yapmış olduğunuz geri bildirimler için teşekkür eder sizleri otelimize tekrar bekleriz.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 25 Mayıs 2018

kefaluka resort otelde açıldığı yıldan bugüne istisnasız her sene konakladık. her defasında mutlu ayrıldık. inşallah 2018 sezonunda yine konaklayacağız. bu sefer de mutlu ayrılacağımızı düşünüyorum. özellik rezervasyon özlem hanım'a çok teşekkür ederiz.

Oda İpucu: aile odaları çok ferah
  • Konaklama tarihi: Ağustos 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler farzey1970
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Mayıs 2018

Değerli misafirimiz Farzey1970,

Nazik yorumlarınız ve değerli vaktiniz için teşekkür ederiz. Memnuniyetinizi öğrenmek bizleri çok mutlu etmiştir. Sizleri en kısa zamanda hep bir adım ileri giden hizmet kalitemizle yeniden ağırlamayı dileriz.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 18 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Odaların genişliği ve temizliği çok başarılıydı.Otel genel anlamda çok temizdi.Yemeklerde çeşit ve lezzet gayet iyiydi.Özellikle kırmızı etleri çok lezzetliydi.Aqua parkları çok temiz olmamakla birlikte diğer havuzlar çok geniş ve temizdi.Olumsuz sayılabilcek yanı denize çok özen gösterilmemesi ve konumu itibariyle çok rüzgar aldığı için denizinin çok soğuk olmasıydı.Otel çalışanlarının müşteriler ile olan ilişkileri hoş değildi.Fakat başta genel müdürleri ve halkla ilişkileri olmak üzere arkadaşımızın yapacağı evlenme teklifinde çok yardımcı oldular ve bizleri memnun etmek adına ellerinden geleni yaptılar..

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Çift olarak
1  Teşekkürler Dogan K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Mayıs 2018

Değerli misafirimiz Doğan K,

Konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Genel anlamda otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı görmek gurur vericidir.
Sizleri en kısa zamanda yeniden otelimizde görme şansını yakalamayı dileriz.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın