Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Sunny Garden Nilüfer Otel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
22.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$82
$80
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Eles Hotel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
$111
Booking.com
Göster
$113
Hotels.com
Göster
Gulan Apart(Akyarlar)
$109
$82
Expedia.com
Göster
26.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$36
$32
Expedia.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$268
Hotels.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$314
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (1.479)
Yorumları filtrele
1.479 sonuç
Gezgin puanı
931
310
138
50
50
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
931
310
138
50
50
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
11-16/1.479 yorum
Yorum Zamanı: 18 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Odaların genişliği ve temizliği çok başarılıydı.Otel genel anlamda çok temizdi.Yemeklerde çeşit ve lezzet gayet iyiydi.Özellikle kırmızı etleri çok lezzetliydi.Aqua parkları çok temiz olmamakla birlikte diğer havuzlar çok geniş ve temizdi.Olumsuz sayılabilcek yanı denize çok özen gösterilmemesi ve konumu itibariyle çok rüzgar aldığı için denizinin çok soğuk olmasıydı.Otel çalışanlarının müşteriler ile olan ilişkileri hoş değildi.Fakat başta genel müdürleri ve halkla ilişkileri olmak üzere arkadaşımızın yapacağı evlenme teklifinde çok yardımcı oldular ve bizleri memnun etmek adına ellerinden geleni yaptılar..

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: Çift olarak
1  Teşekkürler Dogan K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Mayıs 2018

Değerli misafirimiz Doğan K,

Konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Genel anlamda otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı görmek gurur vericidir.
Sizleri en kısa zamanda yeniden otelimizde görme şansını yakalamayı dileriz.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 13 Mayıs 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Otel konumu gereği denizin hep soğuk ve rüzgarlı olduğu bir yerde yer alıyor. Akyarların rutinde olan rüzgarından daha rüzgarlı. Ama deniz gerçekten çok güzel. Yine de denize girebilmek ve keyif almak adına geldiğiniz mevsime dikkat etmekte fayda var.
Yeme içme ortalamanın çok altında. Odalar temiz. Çalışanlar güleryüzlü ve yardımsever.
Otelin harika bir de manzarası var. Odaların da çoğunun ufak bir balkonu var. Akyarlar üzerinden güneşin batışını izleyebilirsiniz.

Konaklama tarihi: Mayıs 2018, seyahat türü: İş için
1  Teşekkürler Merve Y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Mayıs 2018

Değerli misafirimiz Merve Y,
Konaklama deneyiminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Genel anlamda otelimizden ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı görmek gurur vericidir. Sizleri en kısa zamanda yeniden otelimizde görme şansını yakalamayı dileriz.
Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 30 Nisan 2018 mobil cihaz aracılığıyla

28 nisan 1 mayıs 2018 tarihlerinde aile tatil yapma fırsatimiz oldu. Otelin konumu, odaların temizliği yemekler ve personelin hizmetinden Son derece memnun kaldık. Herkese tavsiye ediyorum teşekkürler

Konaklama tarihi: Nisan 2018, seyahat türü: Ailecek
Teşekkürler Berna B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Mayıs 2018

Değerli misafirimiz Berna B,

Nazik yorumlarınız ve değerli vaktiniz için teşekkür ederiz. Memnuniyetinizi öğrenmek bizleri çok mutlu etmiştir. Sizleri en kısa zamanda hep bir adım ileri giden hizmet kalitemizle yeniden ağırlamayı dileriz.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 9 Mart 2018

Kesinlikle berbat... Hizmet,temizlik,yemek,eğlence anlayışı herşeyi sıfır...Otel sadece tanıtımını iyi yapmış fotoğraflardan güzel görünüyor. Otele gittiğiniz zaman gerçekte nasıl pansiyon tarzı bir yer olduğunu anlayacaksınız zaten.

  • Konaklama tarihi: Eylül 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
7  Teşekkürler Gezginilks
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Nisan 2018

Sayın Gezginilks,

Gelişerek ve servis standartlarımızı iyileştirerek devam etmemiz için yapmış olduğunuz geri dönüş bizim için son derece önemlidir.
Nazik yorumunuzda gelişmesi gerekli gördüğünüz konularla ilgili eleştirileriniz yetkili yöneticilere iletilmiş olup, uygunsuz gördüğünüz konular hakkında ilgili personel uyarı almıştır.
Otelimizde yapacağınız bir sonraki ziyaretinizde olumlu önerileriniz doğrultusunda servis kalitemizde meydana gelen değişikliği fark edeceğinizi ümit ederiz.


Saygılarımla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 Şubat 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Genelde antalyada tatil yapan birisi olarak degisiklik olmasi amaciyla Bodrum'da olan bu oteli tercih ettim.Fiyatina baktigimda Rixos ve Voyage ile ayni fiyat duzeyinde oldugunu gordugumden dolayi ayni hizmet duzeyinde olacagini varsayarak otelde rezervasyon yaptirdim.Fakat;
1-otel her isini kendin yap oteli denilebilir.Bir sey istediginizde 3-5 kereden sonra vazgecip gidip kendiniz yapiyorsunuz.Servis acilmasini, su getirmelerini veya icecek getirmelerini 3-5 kez istemek durumunda kalabilirsiniz.
2-Icecekler vodka ve cinde: mirage diger ayni fiyatta olan otellerdeki gordon, befeater tarzi icecekler burda yok.
3-cay, kahve servisi restoranlarda self-servis.Gidip kendinizin almasi gerekli.Cay bardaklari ince belli degil, duz fincan.
4-iskele eskimis, ayaginiza kiymik batiyor.Ciplak ayakla iskelede yurumek zor.
5-Oda kapim 1-2 kez bozuldu.Kitlenmiyordu.
6-Sabah kahvaltisinda diger benzer kategorideki oteller omlet verirken, peynir cesidi cokken burada maalesef yok.Kaymak koyuldu ilk bir iki gun, sonraki gunlerde kaymakta ortadan kalkti.
7- havuz tarafi umumi tuvaletlerin temizliginin daha sik yapilmasi gerekli.
8-Denizde yuzmeyi seven biri olarak cok ruzgarli bir yer.Sezlonglar denize ucuyor.Deniz suyu soguk.Kumsal cok ruzgardan dolayi kum firtinali.Iskelede yeterli yer olmasina ragmen sezlong ve semsiye yeterli degil.Sezlonglar 9da doluyor, yer bulamayabilirsiniz.
10-dondurmalar max.
11-Otel duz ayak degil, deniz otelden yaklasik 50 metre asagida yokus inip cikmaniz gerekiyor odaya gitmeniz icin.
12-Yemeklerde cesitler artirilmali, her ogun ayni seyleri yiyor gibiydik.Sabah, ogle be aksam yemeklerine koyulan ayni peynir cesitleri her ogun yenmiyor maalesef.

Tatil boyunca surekli bir sey isteyip istemedigimizi tek soran Pool bardaki Mert beye kokteyllerinden dolayi ayrica tesekkur ederiz. O da olmasa 2 yildiz yerine tek yildiz verirdim otelin puanina.

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
16  Teşekkürler fatih660
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Nisan 2018

Sayın Fatih660,

Detaylı yorumlarınız için teşekkür eder, beklentilerinizi karşılayamadığımız için duyduğumuz üzüntüyü dile getirmek isteriz. Bu sürecin size rastlaması sonucu oluşan rahatsızlık için özür diler, konuyu ilgili departman yöneticileri ile sıkı bir şekilde takip ettiğimizi bildirmek isteriz. Sizleri en kısa zamanda yeniden ağırlama şansına sahip olmayı diliyoruz.

Saygılarımla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın