Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Sunny Garden Nilüfer Otel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
22.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$83
$81
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Eles Hotel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
$112
Booking.com
Göster
26.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$39
$35
Hotels.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Gulan Apart(Akyarlar)
$110
$82
Expedia.com
Göster
$270
Hotels.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$316
Expedia.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
Yorumlar (1.480)
Yorumları filtrele
1.480 sonuç
Gezgin puanı
932
310
138
50
50
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
932
310
138
50
50
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
14-19/1.480 yorum
Yorum Zamanı: 9 Mart 2018

Kesinlikle berbat... Hizmet,temizlik,yemek,eğlence anlayışı herşeyi sıfır...Otel sadece tanıtımını iyi yapmış fotoğraflardan güzel görünüyor. Otele gittiğiniz zaman gerçekte nasıl pansiyon tarzı bir yer olduğunu anlayacaksınız zaten.

  • Konaklama tarihi: Eylül 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
7  Teşekkürler Gezginilks
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Nisan 2018

Sayın Gezginilks,

Gelişerek ve servis standartlarımızı iyileştirerek devam etmemiz için yapmış olduğunuz geri dönüş bizim için son derece önemlidir.
Nazik yorumunuzda gelişmesi gerekli gördüğünüz konularla ilgili eleştirileriniz yetkili yöneticilere iletilmiş olup, uygunsuz gördüğünüz konular hakkında ilgili personel uyarı almıştır.
Otelimizde yapacağınız bir sonraki ziyaretinizde olumlu önerileriniz doğrultusunda servis kalitemizde meydana gelen değişikliği fark edeceğinizi ümit ederiz.


Saygılarımla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 Şubat 2018 mobil cihaz aracılığıyla

Genelde antalyada tatil yapan birisi olarak degisiklik olmasi amaciyla Bodrum'da olan bu oteli tercih ettim.Fiyatina baktigimda Rixos ve Voyage ile ayni fiyat duzeyinde oldugunu gordugumden dolayi ayni hizmet duzeyinde olacagini varsayarak otelde rezervasyon yaptirdim.Fakat;
1-otel her isini kendin yap oteli denilebilir.Bir sey istediginizde 3-5 kereden sonra vazgecip gidip kendiniz yapiyorsunuz.Servis acilmasini, su getirmelerini veya icecek getirmelerini 3-5 kez istemek durumunda kalabilirsiniz.
2-Icecekler vodka ve cinde: mirage diger ayni fiyatta olan otellerdeki gordon, befeater tarzi icecekler burda yok.
3-cay, kahve servisi restoranlarda self-servis.Gidip kendinizin almasi gerekli.Cay bardaklari ince belli degil, duz fincan.
4-iskele eskimis, ayaginiza kiymik batiyor.Ciplak ayakla iskelede yurumek zor.
5-Oda kapim 1-2 kez bozuldu.Kitlenmiyordu.
6-Sabah kahvaltisinda diger benzer kategorideki oteller omlet verirken, peynir cesidi cokken burada maalesef yok.Kaymak koyuldu ilk bir iki gun, sonraki gunlerde kaymakta ortadan kalkti.
7- havuz tarafi umumi tuvaletlerin temizliginin daha sik yapilmasi gerekli.
8-Denizde yuzmeyi seven biri olarak cok ruzgarli bir yer.Sezlonglar denize ucuyor.Deniz suyu soguk.Kumsal cok ruzgardan dolayi kum firtinali.Iskelede yeterli yer olmasina ragmen sezlong ve semsiye yeterli degil.Sezlonglar 9da doluyor, yer bulamayabilirsiniz.
10-dondurmalar max.
11-Otel duz ayak degil, deniz otelden yaklasik 50 metre asagida yokus inip cikmaniz gerekiyor odaya gitmeniz icin.
12-Yemeklerde cesitler artirilmali, her ogun ayni seyleri yiyor gibiydik.Sabah, ogle be aksam yemeklerine koyulan ayni peynir cesitleri her ogun yenmiyor maalesef.

Tatil boyunca surekli bir sey isteyip istemedigimizi tek soran Pool bardaki Mert beye kokteyllerinden dolayi ayrica tesekkur ederiz. O da olmasa 2 yildiz yerine tek yildiz verirdim otelin puanina.

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Ailecek
16  Teşekkürler fatih660
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Nisan 2018

Sayın Fatih660,

Detaylı yorumlarınız için teşekkür eder, beklentilerinizi karşılayamadığımız için duyduğumuz üzüntüyü dile getirmek isteriz. Bu sürecin size rastlaması sonucu oluşan rahatsızlık için özür diler, konuyu ilgili departman yöneticileri ile sıkı bir şekilde takip ettiğimizi bildirmek isteriz. Sizleri en kısa zamanda yeniden ağırlama şansına sahip olmayı diliyoruz.

Saygılarımla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 30 Kasım 2017 mobil cihaz aracılığıyla

2015 yılı Ağustos ayında balayı olarak seçtiğimiz otel Kefalukaydı nezih ortamı sakin ve muhteşem doğasıyla tekrar tekrar gitmek istediğimiz bir otel tereddüt edilmeden gidilecek nadir yerlerden herkese iyi tatiller

Konaklama tarihi: Temmuz 2017, seyahat türü: Çift olarak
1  Teşekkürler EbrKas
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Aralık 2017

Değerli Misafirimiz,

Geri bildiriminiz paylaştığınız ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti için emek verdiğimiz tesisimizde sizlerin de güzel bir tatil geçirmesi bizler için büyük bir mutluluk ve gururdur. Ekibimizle ilgili güzel yorumlarınız memnuniyetle paylaşılmıştır. Bir dahaki tatil planınızda sizi tekrar Kefaluka'da ağırlamaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 23 Ekim 2017

Sabah uyanıp, odanızın balkonunundan Yunan adaları ile ortak Ege Denizinin temiz havasını solurken, Kos adasından esen hafif rüzgarın getirdiği sözcüğü duyarsınız: Kalimeras! Sizin de kalimeras, günaydın cevabınızı bu kez Akyarlar rüzgarı Kos'a ulaştıracaktır: O zaman "Rüzgarların kesiştiği yer" Kefaluka Resort'de konakladığınızı anımsarsınız.
Ekim/2017 başında yurdun değişik yerlerinden gelmiş, eğitimci, avukat, mühendis, politikacı, eczacı, iş kadını/adamı, iktisatçı, ev kadını vb. olan 70 kişilik bir "Sınıf Toplantısı" için Kefaluka'yı seçtik.
Özellikle "Ultra Herşey Dahil" (UHD) konseptindeki bir oteli değerlendirirken, değerlendirme kriterini önceden belirlemekte yarar var: Bu tür nitelikli oteller bir anlamda Dekatlon, çoklu yarışı andırır. Yarış içindeki aktivitelerden beklenen, bu aktivitenin asıl branşındaki başarı değil, ortalamanın üzerindeki bir başarıdır. UHD konseptindeki bir otelin restoranında Fiyat/Performans ölçüsü de dikkate alındığında Michelin'in yıldızlı restaurant kalite ve servisini değil; çok iyi olması istenilen tek unsur temizlik ve sunulan malzemenin kalitesi dışındaki hizmet ve servislerin ortalamanın üzerinde olmasını beklemek gerçekçi ve adil olur. Ayrıca temizlik dışında düzeltilmesi olası küçük eksiklikleri abartarak eleştri konusu yapmamak gerekir.
Kefaluka bu ölçüler içinde ortalamanın çok üzerinde bir temizlik, hizmet ve servis gerçekleştirdiğini söylemeliyim. Bu sonuç, salt kişisel görüş değil, 10 yıldır yurdun değişik yörelerinde toplanmayı alışkanlık haline getirmiş 70 konuğun daha sahildeki deniz manzaralı odasına ilk girdiği andan itibaren oluşmaya başlamış; bir grubun 5, diğerlerinin 3 günlük konaklaması boyunca güler yüzlü ve kibar servisle sunulan çok çeşitli tatmin edici yemek, seçimde zorlanılan kahvaltı çeşitleri; plajda, havuz üstünde ve havuz kenarlarında, iç mekanlarda yer alan cafeler, snack barlarda gün boyu sunulan değişik yiyecekler, , yerli yabancı içkiler, kişiye özel hazırlanan kokteyllerin bıraktığı memnuniyetin ortak sonucudur.
Bu memnuniyeti daha da ileri götüren unsur, sinema salonunun kişisel performansa uygun donanımla hazırlanması ve gala yemeğinin özel mönü ve muhteşem salonunu profesyonel bir orkestra eşliğinde yapılmasının sağlanması olmuştur. Normal yemek hizmetlerinin yanında bu gecenin de beğeni ile sonuçlanması Food&Beverage Müdürü Yusuf Bey ve ekibinin dikkatli, disiplinli ve özenli çalışmaları sonucudur.
Öyleki ilk akşam yemeğinde ana salonun neredeyse tamamen dolu olduğu sırada diğer otellerdeki deneyimlerimizden hareketle içki servisinin gecikebileceğini düşündük ve birkaç arkadaşla birlikte siparişlerimizi çifter duble halinde verdik. Servis dakikalar içinde yapılarak mahçup edildik. Servisin bütün kahvaltı ve yemeklerde son hızla yapılarak bizi konaklama sonuna kadar mahçup ettiğini memnuniyetle gördük!
Ayrıca Ön Büro görevlilerinin, otelin ilgi ve sorumluluğunda olmayan basit, ancak ilgilisi için önemli istekleri geceyarısı demeden yerine getirme dahil, her konudaki hizmeti kusursuz olmuştur.
Diğer yandan daha önce otelin cephesi boyunca bir nehri andıran ve mimari estetik taşıyan temiz havuzuna bir hafta boyunca getirdiğim torunum büyük keyf almış, yabancı konukların da genellikle havuzu tercih ettikleri de dikkatimi çekmişti. Havuzun muhteşem ambiansı ve temizliği anlatılmaz, yaşanır.
Son olarak, akşamları lobby barın terasında Akyarlar köyü ve koyu, balıkçı sığınağı, Kos adası ışıklarının yüzdüğü ege denizi manzarasında içkilerinizi yudumlarken dostlarınızla sohbetin tadını bir başka oluyor.
Grup ayrılırken açığa vuran duyguları ve 10 gündür e-mail'le gönderdikleri teşekkür mesajlarını otel yönetimine bildirmek borç oldu. Bunu sizlerin aracılığı ile yapıyorum.
Her zaman karşılaşılabilecek, düzeltilebilir küçük aksaklıklar da dikkate alındığında çoğunluk notumuz 9 olmuştur.

  • Konaklama tarihi: Ekim 2017, seyahat türü: Arkadaşlarla
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler skyilmaz
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Misafir İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Ekim 2017

Değerli Misafirimiz,
Tatiliniz için Kefaluka Ailesini tercih etmiş olmanızdan ve zaman ayırıp kıymetli görüşlerinizi paylaşmanızdan dolayı teşekkür ederiz. Tatiliniz süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri çok mutlu etmiştir. Sizlerden gelen övgü dolu sözler bunu başardığımızı ve doğru yolda olduğumuzu göstermekte ve bizlere ayrı bir motivasyon kaynağı olmaktadır. Sizleri en kısa zamanda Bodrum'daki eviniz olan Kefaluka Otelde ağırlayabilme dileklerimizle...
Saygılarımızla,
Nataliya Altın
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 9 Ekim 2017

EYLUL AYINDA uc gunlugune gittigimiz bu otelden o kadar memnun kaldikki iki gun daha uzattik ve emin olun seneye tekrardan amerikadan buraya gelmeyi dusunuyoruz bazi olumsuz yorumlari okudum gercekten ne demek istediklerini anlamadim odalar cok modern hepsi denizi goruyor temizlik super hergun carsaf degisip odanin en kucuk kosesi bile iyice temizleniyor hizmet super kapidan iceri girince sizi guleryuzle karsilayip odaniza kadar refakat ediyorlar ve odaniz hakkinda fikrinizi ogrenmeden ayrilmiyorlar ben birkac kisinin burda sacma sapan yazdiklari yorumlara katilmiyorum ve bunlari yazanlarida kiniyorum halkla iliskiler musteri hizmetleri super herkesle ayri ayri ilgileniyorlar yemekler cok cesit ve zengin menusu var benim cocuklarim genc ve aktivitileri o kadar guzelki onlarin mutlu olmasi eglenmesi beni dahada mutlu etti tum personel samimi ve saygili en onemlisi alakadar kadar havuzlar zaten muthis guzel ve temiz manzara harika eglence showlar guzel plaj kenari super isterseniz baliklarla yuzebilirsiniz canli akvaryum gibi otelin herkosesi en guzel sekilde hizmetle degerlendirilmis her adim basi yemek yada sanck yiyebileceginiz gibi duzenlenmis kesinlikle ama kesinlikle bodruma gelecekseniz adresiniz KEFALUKA OLSUN tesekkurler KEFALUKA AILESI sizleri tanidigimiza cok sevindik artik bodrumdaki tek adresimiz sizsiniz

  • Konaklama tarihi: Eylül 2017, seyahat türü: Ailecek
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
1  Teşekkürler Candan T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Ekim 2017

Değerli Misafirimiz Candan T,
Geri bildiriminiz paylaştığınız ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti için emek verdiğimiz tesisimizde sizlerin de güzel bir tatil geçirmesi bizler için büyük bir mutluluk ve gururdur. Ekibimizle ilgili güzel yorumlarınız memnuniyetle paylaşılmıştır. Bir dahaki tatil planınızda sizi tekrar Kefaluka Resort de ağırlamaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla."

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın