Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Sunny Garden Nilüfer Otel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
21.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
$83
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
La Brezza Suite & Hotel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
22.07 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
$148
Hotels.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Eles Hotel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
$112
Booking.com
Göster
$270
Orbitz.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$175
bedfinder
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Bodrum Imperial(Akyarlar)
TripAdvisor
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
Yorumlar (1.471)
Yorumları filtrele
1.471 sonuç
Gezgin puanı
926
308
137
50
50
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
926
308
137
50
50
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
18-23/1.471 yorum
Yorum Zamanı: 26 Eylül 2017

Daha önce (3 yıl önce) üç kez gitmiş ve çok beğendiğim için bir kez daha gitmek istediğim tek otel olan kefalukada eylül ayında eşimle beraber 4 gece konaklakladık.
Kefaluka otelinin eski halinden eser kalmamış. şimdi sırayla neden gitmememeniz gerektiğini yazacağım.
Genel görüş: ilk girişte terkedilmiş bir yer havası var. Personel bezgin ve suratsız. otel çıkışında daha da kötü gidişinizi görmüyorlar bile . Kendi kendimize çıkıp gittik. otelin genel alanları eski ve temiz değil. Koltuklar lekeli lobi bile yeterince temiz değil.
Oda: Oda konusu tam bir rezalet. Eskimiş koltuklar, küçücük eski bir tv. Rahatsız yataklar. Ve ah o boyun ağrıtan pis kokan silikon yastıklar. Yırtık çarşaflar, lekeli eski havlular. Temizlik yapılmadan temizlik yapılmış havası verip, üste çıkan görevliler.
En kötüsü akşam peyzaj sulama saatinde odaya dolan lağım kokusu beni bitirdi.
Odada duramaz olduk. Şikayet üstüne şikayet ile san gün temizlik yapıldı. Ama hijen olmadı.
Yemek: Yemekler geçmiş yıllardaki gibi kaliteli değildi. Berbattı. 4 gün boyunca midemiz ağrıdı. Çaylar sanırım arıtma su ile yapılıyordu. Zaten yoktuda . (eskiden semaverde yapılırdı. çayı güzel olan tek oteldi) tatlılar bayatlıktan yenecek gibi değildi. Yemekler uydurma , kırmızı et bir kez köfte olarak çıktı. Türk gecesi de bile sadece adana vardı o da çok kötü idi. Ekmekler hep bayat ve ekşi maya kokuyordu. Restoran bölümünde bar tarafı hep pis kokuyordu. Balık gecesi geçmiş yıllarda muhteşem olurdu. Bu sefer sıradan bir gün olarak sadece levrek vardı oda soğuktu. balık gecesi ızgarada sucuk kanat yapıldı. Ha birde yengeç vardı.
Pastane: Birkere gittik kurabiyeler bayattı.
Gözleme : Otelin en güzel şeyi gözlem evi idi hem çayı güzeldi. Hemde Gülten hanım işini iyi yapıyordu. Ona teşekkür ederiz.
Alakart: Alakart şefi Ergün Zengin bey işini iyi yapıyordu ve bizi balık alakartında iyi ağırladı. Onada teşekkür ederiz sayesinde bir akşam güzel yemek yedik.
Deniz. Deniz doğa olarak muhteşem. Ama kumsal o kadar bakımsız ki otel terkedilmiş gibi. Şezlonlar şemsiyeler dökülüyor. Kıyıda kum kalmamış. deniz çok güzel
Havuz: Hiç kullanmadık bilmiyorum.
Animasyon: Animasyon ekibi akşam şovları güzel ama demode idi.
Otel genel anlamda hijen değil, bakımsız ilgisiz, eskimiş idi. Geçmiş yıllarda ki kalitesi hiç yoktu. Bir daha gitmeyi düşünmüyorum.
Garsonlardan Sinan bey'e gözlemeci Gülten hanıma , resepsiyondaki Ahmet Bey'e şef Ergün Zengin beye teşekkür ediyorum. Kimseye önermiyorum.

Oda İpucu: üst katlarda geniş oda tercih edin yenilenmiş oda isteyin.
  • Konaklama tarihi: Eylül 2017, seyahat türü: Çift olarak
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
8  Teşekkürler TEZCANLI18
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Eylül 2017

Değerli Misafirimiz TEZCANLI18,
Tatiliniz için bizi tercih ettiğiniz ve geri bildiriminizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Gelişerek ve servis standartlarımızı iyileştirerek devam etmemiz için yapmış olduğunuz geri dönüş bizim için son derece önemlidir. Eksik gördüğünüz noktalarla ilgili aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz ve yapıcı önerileriniz gerekli departmanlarla paylaşılmıştır.
Otelimizde yapacağınız bir sonraki ziyaretinizde olumlu önerileriniz doğrultusunda hizmet kalitemizde meydana gelen değişikliği fark edeceğinizi ümit ederiz.
Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 24 Eylül 2017

Selamlar okuyucular,size ve otel yönetimine yardımcı olmaya çalışacağım.

2017 ağustos 19-22 tarihleri arasında kaldım. Öncelikle Eksikleri yazmak istiyorum.

1- Çift kişilik oda istiyorsunuz; yatak 2 tek yatağın birleşimi bu konuda otel yetkilileri rezervasyon alımında yatağın ayrılabilir yada çift kişilik istenip istenmediğini sormalı.
2- Barlarda muadil içki kullanımı hoş değil. İçiyorsun içiyorsun sarhoş etmiyor.Ne içiyorum bilmiyorum. Önceleri kendi kendime içkiye dayanıklılığım artmış dedim.:))
3- Yemek salonunda balkonda otururken kuş,sinek ,arı, ve ızgaranın dumanı ile savaşıyorsunuz.(Masaların %40 ı dumanlı olabiliyor)O yüzden genelde içerde oturduk.
4- Asansörde sıra beklemek ile ilgili sorunlar var. Sayısı artmalı özellikle resepsiyon katına çıkan orta asansörler.
5- Patiseride kaliteli pasta çeşitleri mevcut değil.Dondurma ve waffle harici bişey yiyemedik.

Gelelim iyi taraflarına,
1- Bütün odalar uzaktan KOS adası ve Deniz manzaralı.Oda tertemiz,banyo malzemeleri kaliteli.Minibar içeriği idare eder.
2- Çocuklu aileleri çekebilmek için herşey düşünülmüş.Dondurma standı,waffle standı,Gözleme evi, kaydırak ve güzel 1,40 m derinliğinde havuz.Deniz kenarında "BABA KAYDIRAK AÇILDI BENİ GÖTÜÜÜÜR" diye bağıran çocukları çok duyacaksınız.
3- Deniz çok uzak değil,biraz yokuş okadar olur.Sabahları soğuk , öğleden sonra 2-3 derece fark ediyor.Temiz ve girilecek kumluk yeride var. İskele ve 1 adet DUBA da mevcut.Deniz ayakkabısı getirin.
4- Yemekler ,YEMEKLER BİR HARİKA. BU her otele has bişey değil. Burayı özel kılan bir özellik.Tatlılarda güzeldi.
5- Alan çok geniş nereye giderseniz gidin.Kalabalık değil.
6- Hizmet Kalitesi ortanın üzerinde. İyi yani.

Oda İpucu: Üst katlara ızgara kokusu gelmez.Güney odalar biraz uzak ama sessiz.
  • Konaklama tarihi: Ağustos 2017, seyahat türü: Çift olarak
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler Neroarkan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Eylül 2017

Değerli Misafirimiz,
Tatiliniz için bizi tercih ettiğiniz ve geri bildiriminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Genel olarak otelimiz hakkındaki olumlu intibanız bizi memnun etti. Gelişerek ve servis standartlarımızı iyileştirerek devam etmemiz için yapmış olduğunuz geri dönüş bizim için son derece önemlidir. Eksik gördüğünüz noktalarla ilgili aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz ve yapıcı önerileriniz gerekli departmanlarla paylaşılmıştır.
Otelimizde yapacağınız bir sonraki ziyaretinizde olumlu önerileriniz doğrultusunda hizmet kalitemizde meydana gelen değişikliği fark edeceğinizi ümit ederiz.
Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 22 Eylül 2017

Otelin manzarası ve deniz çok güzel, ancak her yere uzak, alışveriş imkanı yok. Oteldeki market çok pahalı.Sigaranız dahil herşeyi yanınızda götürün.
Oda temizliği çok yetersiz.
Yemekler hep aynı, bitiyor.Restaurantta masa olmayabiliyor.İçki çeşitleri yetersiz.
Personel cahil ve bilgisiz. İyi niyetli bir kaç kişi var, çabalıyorlar.
Sonuçta ödediğimiz paranın (çok pahalı bir otel) üçte birine bile değmedi. Bir daha asla gitmem.

Oda İpucu: 3 kişilik oda
  • Konaklama tarihi: Eylül 2017, seyahat türü: Arkadaşlarla
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu otelle ortaklık aracılığıyla alınan yorum
2  Teşekkürler 988ozlemb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Eylül 2017

Değerli Misafirimiz ,
Öncelikle Kefaluka Resort otelini seçtiğiniz için ve otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi değerli vaktinizi ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Gelişerek ve servis standartlarımızı iyileştirerek devam etmemiz için yapmış olduğunuz geri dönüş bizim için son derece önemlidir. Eksik gördüğünüz noktalarla ilgili aktarmış olduğunuz geri bildiriminiz ve yapıcı önerileriniz gerekli departmanlarla paylaşılmıştır.
Otelimizde yapacağınız bir sonraki ziyaretinizde olumlu önerileriniz doğrultusunda hizmet kalitemizde meydana gelen değişikliği fark edeceğinizi ümit ederiz.
Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 21 Eylül 2017

Öncelikle bu yaşıma kadar (36 yaşındayım :)) hiçbir bayramda tatil planı yapmamış biri olarak bu süreçte otel tercihi yapmakta çok zorlandığımızı belirtmek isterim. Kefaluka konum olarak Akyarlar bölgesinde dağ yamacında denize sıfır konumuyla gerçekten çok güzel bir tesis. UHD konseptindeki bu otelde son 4 ayda yapılan bütün olumlu ve olumsuz yorumları okuyarak gittik.
Şunu gönül rahatlığı ile söyleyebilirim ki bu otele gidip de aç döndüm diyen adam kesinlikle yalan söyler. Her yemek zevkine uygun yemekler her öğünde çıkıyor. Ana restaurant da çalışan garsonlar, komiler, aşçılar hepsi güler yüzlü ve yardımsever. Özellikle ana restaurant garsonlarından Muğlalı Metin kardeşime ilgi ve alakasından ötürü çok teşekkür ederim. genel anlamda içecek kalitesi gayet iyi ve bilinen markalı ürünler kullanılıyor.
Denizi çok dalgalı diye, suyu çok serin diye olumsuz yorumlar vardı. Evet deniz dalgalı ama her zaman değil. ve bu denizde yüzmek inanılmaz keyifli idi. Şimdi Bodrum denizi biraz serin olur Antalya ya benzemez. Ayrıca akyarlar bölgesinin denizi de biraz dalgalı olur. Kaldı ki bu otelin adı Kefaluka, yani eski dilde rüzgarların kesiştiği yer anlamına geliyor:)
Havuzlar inanılmaz yeterli. bizim konakladığımız dönem kurban bayramı dönemi olduğu için otel doluydu. çok çocuk vardı ama hiç rahatsız olmadık. Otelin konumu yatay mimari olduğu için ve havuz konumlandırmaları gerçekten iyi yapılmış. Biz ailecek çok havuz sevmememize rağmen keyif aldık.
Otelin bence en kusursuz işleyen departmanı animasyon. Ekip çok sıcakkanlı ve en önemlisi Antalya da ki gibi yapışkan değil. Özellikle Sadoya, Gözdeye ve Gürcü Vakoya selamlar.
Bunların hepsi olumlu olabilecek yorumlardı. Şimdi gelelim en önemli ve olumsuz yorumlara. Ben buradan özellikle bu otelin sahiplerine ya da genel müdürüne seslenmek istiyorum. İşletmelere ne kadar yatırım yaparsanız yapın onları yücelten içindeki insanlardır. Deniz kenarında ki iskelede bulunan barda çalışan personelleriniz gerçekten çok terbiyesiz. Eşim bu dondurma erimiş, erimemiş dondurma var mı diye sordu, sizin garsonunuz paketi açıp bizim yüzümüze baka baka paketi açıp dondurmayı yedi ve "evet bu dondurmalar gerçekten erimiş dedi" ve döndü arkasını gitti. Bir gün sonra su alabilirmiyiz dedik;( kendisi oturmuş telefonla oynuyordu) ayağa bile kalkma zahmetini göstermeden kapalı dolabı göstererek " şurdan alıyorsunuz " diye cevap verdi. Havuz barda çalışan arkadaşlardan bir tanesi eşimin istediği içecekleri hazırlarken kafasına fırlatacak gibi hazırlayıp vermesi olayı var ki olayı yaşayan biz olmamıza rağmen az daha suçlu duruma düşüyorduk.(Sonrasında bu arkadaşla konuşup anlaştık, kendisi özür diledi ve bu kadar basitti) bunlar maalesef personelin seçiminde gösterilen zaafları ve hataları gösterir. ama bu arkadaşları yöneten ekibinde çok başarılı olduğunu zannetmiyorum. Biz bu şikayetlerimizi müşteri ilişkilerine ilettik. Bize bir kuru özür bile dilenmeyip Barda çalışan personeli savunmaya kalktılar. Bu tarz olaylar maalesef ne kadar harika bir tatil geçirirseniz geçirin 2 -3 kişinin hatası ile tatiliniz rezil etmeye yetiyor. Bu yazımı otel yönetimi olarak ne kadar dikkate alırsınız bilmem ama otelde ki yöneticilerin otel misafirleri ile aynı restaurant da yemek yemeleri bize çok garip geldi. hatta müşteri ilişkileri müdürünüz tatlısını odasına götürürken yere düşürdü ve yerden alma zahmetini bile göstermeyip etrafta ki komilerden birine kaldırttı. Sonra biz bu hanımefendiye yaşadığımız personel sıkıntılarını anlatıp çözüm bulmasını istedik. Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır. Karşınızda ki kişiyle empati kuramazsanız sıkıntıyı anlayamazsınız. sıkıntıyı anlamak ve çözmek için karşınızda ki kişinin tarafında olduğunuzu hissettirmeniz gerekir. Çok uzun oldu kusura bakmayın :)

Konaklama tarihi: Eylül 2017
2  Teşekkürler Özgür D
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Eylül 2017

Değerli Misafirimiz Özgür D,
Öncelikle Kefaluka Resort otelini seçtiğiniz için ve otelimizde konaklarken edindiğiniz deneyimlerinizi değerli vaktinizi ayırıp bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Gelişerek ve servis standartlarımızı iyileştirerek devam etmemiz için yapmış olduğunuz geri dönüş bizim için son derece önemlidir.
Nazik yorumunuzda gelişmesi gerekli gördüğünüz konularla ilgili eleştirileriniz yetkili yöneticilere iletilmiş olup, uygunsuz gördüğünüz konular hakkında ilgili personel uyarı almıştır.
Otelimizde yapacağınız bir sonraki ziyaretinizde olumlu önerileriniz doğrultusunda servis kalitemizde meydana gelen değişikliği fark edeceğinizi ümit ederiz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 18 Eylül 2017

Bu otele yüksek puan veren insanlara gerçekten hayret ediyorum. Otelin tek iyi yönü tüm odaların deniz görmesi . Otelde 5 günlük rezervasyonumuzu iptal edip ancak 1 gece zor kalabildik. Otel dağın yamacında sapa bir yerde ve inanılmaz rüzgar alan bir bölgede. Denizde üşüyorsunuz. Kapıdan girdiğinizde karşılama yok oteli anlatan kimse yok, odanızı dahi kendiniz buluyorsunuz. Dışarıdan ya da fotoğraflardan görüldüğü gibi değil burada ki yorumlara istinaden oteli tercih ettik ama çok pişman olduk. Odalar havasız rütübet gibi bir koku var mobilyalar eski televizyon bilgisayar monitörü büyüklüğünde kumanda pislik toz içinde. yatakta ve lavabo da kıl vardı. Ayrıca en kötüsü kaldığımız odanın banyo rafında traş bıçağı kalmıştı. Otelin nasıl temizlendğini tıraş bıçağı bize gösterdi. Odaların yerleri tozlu. Minibar Ultra herşey dahil olamaz. Minibardaki soda meyve suyu markasız. Başka birde kola su var zaten. Odaların tüm balkonları ve camları dip dibe balkona çıktığında yan odanın içini görüyorsun. Neyse oda dan çıktık belki havuz restoran vs. iyidir diye. Asansörler çok yavaş ve yetersiz arakattaki koridorlar karanlık. Snack bardaki masalar tozlu. Mantı,çıtır soğan,patates kızartması,hamburger,salata var hepsi bayat. Kolaların hepsi asitsiz. Kola istediğinizde garsonun verdiği cevap -olmaz mı yeaaa abi tabi var, der. Sonra makineye basar döner derki-kola bitmiş sonra vurur alete ve gaz sıkışmış der. Bu nasıl bir hitap şeklidir. Çalışanlar tamamen eğitimsiz müşteri memnuniyeti sıfır. havuz da çocukların oyuncakları yüzer ve pis havuz. Agua park çocuklar için. çok ufak ve eski. Eğlence sıfır bir gece kaldık onda da arabesk şarkı çalıyordu otelde. Şezlonglar pis kumsal ve deniz taşlı çıplak ayakla denize giremezsin o derece. Gülümseyen bir tane çalışana denk gelemedik. Bir şey istemeye şahsen çekindim. ! Akşam kefalonya restauranta gittik. ilk girişte çiğ köfte standı var adam orada sebzeleri eliyle doğrayıp leğene atıyor. döner buz gibi yemekler soğuk! içerisi inanılmaz kalabalık ve düzensiz. Herkes yarış halinde. Sncak bardan artan patates kızartması ve soğan halkası akşam daha da bayatlamış olarak müşteriye sunuluyor.Garsonu 10 kere çağırınca ancak gelebiliyor. İnanın o kadar çok yemek çeşitin den nasıl oluyor da bu kadar lezzetsiz yemek yapıyorlar anlayabilmiş değilim.Otel de pastahane kısmı hiç yok. Açık dondurma var onda da dolabın üzerine havlu örtülmüş! Birde waffle tarzı birşey yapan stant var onda da waffle hamuru ve çikolata var sadece(çikolata sürülmüş ekmek gibi), o kadar para veriyoruz yanına 2-3 çeşit bari meyve koyabilseydiniz keşke.(çikolatalı ekmek için teşekkürler) Bir gece zar zor kaldıktan sonra sabah kahvaltısı dahi yapmak istemedik, otelden çıktık ve kahvaltımızı da akyarlarda deniz kenarı bir cafe de yaptık. verdiğimiz para ile tamamen rezil olduk. Teşekkürler Kefaluka ! birdaha asla sana gelmeyeceğiz. !

Konaklama tarihi: Ağustos 2017, seyahat türü: Ailecek
11  Teşekkürler Gezginilks
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Eylül 2017

Sayın Misafirimiz,
Paylaşmış olduğunuz geri bildiriminizi üzülerek okuduk. Öncelikle belirtmek isteriz ki 1 gecelik konaklamanın otelimizi değerlendirmek için çok kısa bir konaklama olduğu kanısındayız. Otelimiz temizlik ve hijyen konusunda aşırı hassas bir yapıya sahiptir. Yoğun doluluk oranlarından dolayı zaman zaman küçük sıkıntılar yaşanabilmektedir. Bu durumdan dolayı özürlerimizi sunarız. Otelimiz ISO 9001,10002,14001 standartlarında hizmet verdiğimizi belgeleyen sertifikalara sahip olup bağımsız laboratuvarlar ve kuruluşlar tarafından düzenli olarak denetlenmektedir.Yemeklerimizle ilgili yapmış olduğunuz değerlendirme öznel olup her misafirimizin damak tadı farklıdır. Otelimizde sunulan yiyecek ve içeceklerin sizlerin beklentilerine ve damak tadınıza hitap etmemesi bizleri üzmüştür. Snack restoranda gündüzden kalan yiyeceklerin akşam ana restoranda sunulması gibi bir durum, doluluk oranı ve misafir sirkülasyonunun bu kadar yüksek olduğu bir tesiste takdir edersiniz ki imkansızdır. Açık büfede sunulan yemeklerimiz birçok arkadaşımızın emek harcaması ile hazırlanmakta olup, çoğunlukla tüm misafirlerimizin takdirini ve övgüsünü almaktadır. Yemeklerle ilgili değerlendirmelerde %90 memnuniyet oranımız bulunmaktadır. Haftanın 3 günü ana restoranımızda tema günlerimiz (Akdeniz, Türk, Deniz ürünleri) mevcut olup konakladığınız 1 gecenin bu eleştiriniz için yeterli olmadığı kanısındayız. Minibarımızda markasız soda diye bahsettiğiniz soda, çeşitli uluslararası yarışmalarda ödülleri bulunan, tüm kalite belgelerine sahip, Türkiye'nin köklü markalarındandır. Bunun yanında Bodrum'a özel bodrum mandalina gazozu, kola, bira ve su standart olarak minibarlarımızda bulunmaktadır. Animasyon programımızda gündüz aktivitelerinin yanı sıra haftada 3 gün profesyonel dans şovları, 1 gün canlı müzik programımız, her gün açık hava diskosu ve kapalı diskomuz bulunmakta, çeşitli aralıklarla konsept partilerimiz düzenlenmektedir. Bizler, tüm misafirlerimizi memnun edebilmenin mümkün olmadığının farkında olmakla beraber yine de bunun için elimizden geldiğince emek ve çaba harcamaktayız. Bunun yanı sıra bilmenizi isteriz ki, değindiğiniz hususlar yöneticilerimiz tarafından dikkate alınmış olup hassasiyetle takip edilmektedir.
Saygılarımızla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın