Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kefaluka Resort
Yakınlardaki Oteller
La Brezza Suite & Hotel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
$62
$57
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$126
Booking.com
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Sunny Garden Nilüfer Otel(Akyarlar)(Ödediğinize Değer!)
$39
$27
Booking.com
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
$63
HotelQuickly
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Bodrum Imperial(Akyarlar)
TripAdvisor
Göster
Mükemmellik Sertifikası
  • Ücretsiz Otopark
  • Kahvaltı dahil
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
TripAdvisor
Göster
TripAdvisor
Göster
  • Ücretsiz Wifi
  • Ücretsiz Otopark
Yorumlar (1.422)
Yorumları filtrele
1.422 sonuç
Gezgin puanı
898
296
131
50
47
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
898
296
131
50
47
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
FiltreleTüm diller
Liste güncelleniyor...
137-142/1.422 yorum
Yorum Zamanı: 25 Ocak 2016

Oteli ziyaretimiz 2014 Ağustos ayıydı.Son derece lüks ve yeni bir otel.Temiz ve personel ilgili ve kibar.Fakat yemekler için ynı şeyi söyleyemeyeceğim.Lezzetsiz hep aynı şeyi yiyormuşsun hissi yaratıyor.
oteldeki Azeri yoğunluğu ve onlara personelin ayırt edici şekilde ilgisi can sıkıcı.Yabancı turistler daha saygılı ve mesafeli idi.Ama Azerilerin burası bizim çifliğimiz havası ve personelin buna çanak tutan tavrı can sıkıcı olabiliyor.

  • Konaklama tarihi: Ağustos 2015, seyahat türü: Ailecek
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Hizmet
12  Teşekkürler FATOŞ G
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 9 Aralık 2015

ağustos 2015 te konakladık,anlatılanlara göre beklentimiz daha yüksekti. Yemekleri güzel sayılır,bütün odalar denize bakıyor,manzarası çok iyi.Otel bayır aşağı enine kurulmuş bir yapı,denize inmek için iki kere düşündük,kesinlikle engelli dostu değil,denizin orada yiyecek içecek sıkıntısı çekebilirsiniz.Havuzları güzel ama şezlong problemi var,seyahatimiz esnasında genelde çocuklu ailelerdi,rahat ettik o nedenle.Havuz başlarında buzdolapları yoktu,aquapark ın o taraflardaysanız su için yada beş çayı için yürümeniz gerekiyor,caydırıcı bir konum..gölgede dinlenmek için cafe ve sofalar vardı,onlar hoşuma gitti,çocuk büfesi de güzeldi ve çok stajyer öğrenci vardı,sürekli bir problem çıkıyordu,yetkililere duyurulur...

  • Konaklama tarihi: Ağustos 2015, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
8  Teşekkürler liliput l
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 9 Aralık 2015

Daha önce ziyaret ettiğim bu oteli bir kez daha ziyaret etmek istedim
Otel mimarisi ve konumu , denizi ve doğallığı ile o zaman beni etklemişti
2 - 7 Haziran 2015 tarihlerinde tekrar bu otelde konakladım.
O ziyaretimde Tripadvisora buraya yazmış olduğum samimi tespitlerin ve işletmeyi düzeltme anlamındaki önerilerin maalesef aynen durduğunu hiçbirşey yapılmadığını üzülerek ve yaşayarak tekrar gördüm.
Otel yönetiminin müşterilerden gelen tespit ve şikayetler için buraya sadece “ Hep bir adım ileriye giden hizmetimiz ile sizi tekrar bekleriz “ şeklindeki beylik cümlelerin dışında uygulamada hiçbirsey yapmadıklarını ,önerileri ve tespitleri ciddiye almadıklarını,müşterilerin geri bildirimleri ile ilgilenmediklerini yaşayarak görüyorsunuz.
Bir önceki ziyaretimde Otelin özellikle genel ve garsoni hizmet olarak ve mutfak olarak iyi olmadığını yazmıştım.
Ve bu durum dahada kötüleşerek aynen devam etmiş.
Otel tamamen güzelliği konumu ve doğası ile işi götürüyor. Ama nereye kadar. ??
OTELDE GENEL HİZMETLER ,ÖZELLİKLE YEMEKHANE VE BARLARDAKİ GARSONİ HİZMETLER BERBAT.. BERBAT ÖTESİ. !!
Otelin yetiştirimiş olduğu kendi personeli yok. En büyük sıkıntı bu.
Bu inanılmaz bir eksiklik.
Bu otel bu yüzden ziyan oluyor.
DIŞARIDAN GELEN GÖRÜNÜMÜ VE ŞİVESİ İLE GENELDE DOĞULU OLAN ÜSTÜ BAŞI KOKAN PİS TERLİ NE SORSANIZ NE İSTESENİZ YARDIMCI OLAMAYAN ABİ BEN OTELİ BİLMİYORUM TANIMIYOM YENİ GELDİM . AZ ÖNCE ŞU KAPIDAN YENİ GİRDİM YİNE ORDAN SABAH ÇIKICAM ŞEKLİNDE CEVAPLAR VEREN KABA SABA İÇLER ACISI GÜNDELİKÇİ PERSONELİ VAR.
Alın buradan yakın..
YAZIK Kİ YAZIKKKKK..…
Çalışan personeller ayrı dünyanın insanı modundalar, sürekli yüzleri asık , bitsede gitsek kurtulsak hissini size devamlı yaşatıyorlar
Eğer göze alabiliyorsanız gidin yaşayın üzülün ve görün.
Yemekhanede ise durum şöyle.
Çeşit var ama lezzet yok. Ana yemekler hep uydurma ve çok zayıf.
Bir önceki öğünler sulanıp bulanıp kamufle edilip tekrar tekrar çıkarılıyor !!!!!
Yemekler uydurma ve soğuk.
Yemekhane Terasında oturduğumuz ve yemekleri yerleştirdiğimiz bir akşam masadan bir garson gelip bizi zorla kaldırdı.
Oraya servis açmadım. Kalkın. Açamam diye.
Daha ötesi var mı.
İşte böyle bir otel. !!!!
Bunları anlatabileceğiniz paylaşabileceğiniz bir yetkili ise yok.
Sanki otel her iki gidişimdede sahipsiz biryer havasındaydı.
YEMEKHANEDE MASA BULUP BİRYERE OTURDUĞUNUZDA ÇATAL BIÇAK SU TUZ VS HEP KALKIP KENDİNİZ BULMANIZ GEREKİYOR.
Haa beklerseniz inanın aç kalırsınız daha çok beklersiniz.
Masalardan sorumlu garsoni hizmet diye birsey yok. Beklemeyin..
Koskoca yemekhanede birkaç tane tecrübesiz personel ne yapacağını bilmez yüzü asık şekilde sağa sola gidip geliyor.
Hizmet yok. Beklemeyin.
Durum traji komik.
Kaos karışıklık ve belirsizlik var.
Bu sene birde Animasyon hizmetleri bu duruma eklenmiş.
HEM GÜNDÜZ HAVUZ BAŞINDAKİ HEMDE AKŞAM ANFİ TİYARODAKİ ANİMASYONLARDA ;
TÜRKÇE KONUŞULMUYOR !!!
TÜRKLER YOK KABUL EDİLİYOR !!!
Tamamen yabancıların keyfi ve mutluluğu için çalışan onlara şiringözlük eden bir ekip var.
Türk müşterilerden daha ucuza ve bedavaya konaklayan bu yabancı hayranlığı niyedir anlayabilmiş değilim.
Yabancılar için herşeyi yapanların acaba Türkiyede bir otelde çalıştıklarından ve etrafta Türk turistlerin ve müşterilerinde olduğundan ve onlardan da sorumlu olduklarından haberleri acaba var mı ??
Yada bir zahmet hatırlatabilirmisiniz.
Başta Animasyon şefi Erhan ve ekibinin bu konuda uyarılması ve ikaz edilmesi gerekiyor.
BU KADAR YABANCI HAYRANLIĞI VE TÜRKLERİ YOK SAYMAK HİÇ HOŞ DEĞİL.. HATTA ÇOK ÇİRKİN.
Bu arada Resepsiyon Şefi Ahmet Zinc Bey ise her zamanki yardımseverliği ve kibarlığında idi. Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum. Kıymetli ve değerli bir yetkili .
Ama aynı şeyi diğer departmanlar için söyleyemeyeceğim.
Bir sorunu daha dile getirmeden geçemeyeceğim.
Otelin Tur hizmetleri işlemiyor.
ETS Tur Kefaluka Otelde müşterilere büyük sıkıntı yaşatıyor.
İki gidişimdede aynı sıkıntıyı yaşadım.
ETS Tur rehberini günlerce ısrarla aramama rağmen telefonlarını açmadı. Bulamadım.
Gelip gidişlerdeki transferlerde Kefaluka Otel kendi müşterilerini mağdur eden ETS ye karşı tavır koymalı kurumsal kimliğiyle oturup ETS yi mutlaka ve mutlaka hizaya getirmelidir.
Tüm bu tespitlerim objektif ve gerçekçidir
Bu yazımı okuyan Otel yetkilisinin “Yorumlarınız için teşekkür ederiz. Hep ileriye giden hizmetlerimiz vardır falan filan “diyeceğini ama hiçbirseyin düzelmeyeceğine emin olabilirsiniz.
Dost acı söyler.
İki yıl önceki ziyaretimdede aynı şeyleri söylemişlerdi ama bırakın düzelmeyibirçok şey dahada geri gidip kötüleşmiş.
EĞER KALACAĞANIZ OTELİN HİZMETLERİ SİZİN İÇİN GERÇEK ANLAMDA ÖNEMLİ İSE BENCE BURAYA GİTMEYİN. PİŞMAN OLURSUNUZ..
Sevgiler

Konaklama tarihi: Haziran 2015, seyahat türü: Ailecek
37  Teşekkürler Kamil İ
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 11 Kasım 2015

Akyarların eski adını almış olan bu otel uç noktada koşullandırılmış sakin ve özel bir yerde.Denizi muhteşem güzel.Peyzaj çok iyi.Her yere kolayca ulaşabiliyorsunuz.İçeceklerin ve yiyeceklerin kalitesi oldukça iyi.Antalya otellerini aratmıyacak düzeyde.Tavsiye ederim.

  • Konaklama tarihi: Haziran 2015, seyahat türü: Ailecek
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
1  Teşekkürler 968bulent
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Kasım 2015

Değerli Misafirimiz,
Geri bildiriminiz paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizi memnun etmeyi başardığımızı görmek bizler için büyük bir mutluluk ve gururdur.Sizi en kısa zamanda tekrar Kefaluka Resort de ağırlamaktan memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 31 Ekim 2015 mobil cihaz aracılığıyla

Otelde 5 gece tatil amaçlı konakladım artı ve eksileri şu şekilde sizinle paylaşmak isterim. Öncelikli olarak sürekli lüks otellerde tatil yapıyorsaniz bu otel sizi asla tatmin etmeyecek. Otelde hoş bir şekilde karşılandık ve odamiza hemen alındık. Manzarası harika deniz ve havuz manzaralı fakat odadaki eşyalar berbat durumda hala tüplü tv var düşünün yani o derece eşyalar dolaplar eskilikten dökülüyor artık. Gelelim yemeklere onlar zaten berbat her gece sütlü irmik tatlısı ve puding yiyeceksiniz haberiniz olsun. Yaptıkları köfteye birtürlü anlam veremedim nasıl bu kadar kötü olur diye. Pilav bile o kadar lezzetsiz ki anlatamam bir tek Türk gecesi olduğu gece karnımız doydu başka tüm geceler aç kaldık resmen. İçkiler hepsi ikinci kalite. Deniz ve havuz çok güzeldi fakat deniz kenarında su ve bira harici içecek yiyecek hicbirsey yok. Animasyon ekibi ise berbat sürekli yapmacık ve samimi olmayan hareketler resmen zorla saat dolduruyor gibiler. Fakat birkaç barmen vardı ki onlar bizi gerçekten memnun ettiler ve teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Selami burhan ve savaş bey emeklerinizi unutamam ne istediysek ne yapıp ne edip önümüze koydular.

Konaklama tarihi: Eylül 2015, seyahat türü: Arkadaşlarla
7  Teşekkürler Dilek U
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü KEFALUKABODRUM - Kefaluka Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Kasım 2015

Değerli Misafirimiz,
Geri bildiriminizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Sizi memnun edememek bizleri çok üzmüştür. Otelimizin hedefi %100 misafir memnuniyetini sağlamaktır ve bu doğrultuda görüş ve önerilerinizin dikkate alınacağından emin olabilirsiniz. Bir kaç noktada bilgilendirme yapmak isteriz. Öncelikle yemek konusunda sizi tatmin edememiş olmak bizim için üzüntü vericidir. Büfelerimizde çeşitli ülkelerden gelen misafirlerimizin farklı damak tatlarına hitap edebilmek amacıyla sıcak büfemizde öğlen büfesinde 37 çeşit sıcak yemek; 16 çeşit soğuk meze, zeytinyağlı,24 çeşit salata,28 çeşit pasta tatlı çeşidi; Akşam büfesinde 43 çeşit sıcak yemek,18 çeşit soğuk meze zeytinyağlı,12 çeşit yerli ve ithal peynir çeşidi, 38 çeşit pasta tatlı ve 14 çeşit meyve sunmaktayız. Yine sahil kısmında iskeledeki barımızın haricinde hemen iskelenin yakınındaki Agora binamızda 12.00-16.00 arasında hizmet veren snack restoranımız ve 11.00-17.00 arasında hizmet veren gözleme evimiz bulunmaktadır.
Otelimiz açıldığından beri odalarımızda IP Tv kullanmaktayız. Oda konforumuzu arttırmak için otelimizde her sene gerekli bakım ve yatırımlar yapılmakta olup misafirlerimizin maksimum konforunu hedeflemekteyiz. Sizleri en kısa zamanda hep bir adım ileri giden hizmet kalitemizle yeniden ağırlamayı dileriz.
Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın