Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (361)
Yorumları filtrele
361 sonuç
Gezgin puanı
242
67
25
14
13
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
242
67
25
14
13
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/361 yorum
16 Ağustos 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Oncelikle once yazdigim olumsuz yorumu silmek zorundayim cunku hem iyi niyetli ve profesyonel ekibi (Kürsat bey,Talat bey,İlter bey) ilgilenip alakadar oldular hemde gercekten guzel ve duzgun isleyen otelcilikte emegi gecenlere kotu puan vererek haksizlik yapamam..(guest relation Gokhan bey ve SPA Serkan beylere de ayrica tesekkur ederim).Otel icin soylemek gerekirse;
Olumlu yanlar:
-Yukarda yazdigim gibi basarili ve ilgili yonetim
-yemek ve icmelerde bekleme,hijyen gibi problem yok ve lezzetliler..
-aktif ve eglenceli mini club var..lunaparkta aktif ve cesitliydi.Cocugumuz cok mutluydu
-isimlerini sayamadim yukarda ama personel bekledigimden fazla pozitif ve ilgiliydi,yani defalarca masamiza gelip ihtiyacimiz sorulmasi guzel.hepsine tesekkur ederim
-heryer duz ayak,kisa mesafe..havuz sayisi cok..giremedigimiz havuz var
-odamizda cekmeyen internette duzeltildi,net sorunuda yok..
-havuz ve cevreside temizdi..
-minibarlar hergun tazeleniyor ve kahvaltida sikma portakal suyu var..yani kucuk seylerden kacinilmamis..
-odamiz cok genis degildi ama kucukte degildi,yeterli..

Olumsuz;
-benim icin olumsuz degil aslinda ama denizi kumsal degil ve hemen derinlesiyor..(Fakat cok temiz)
-otel cok kalabalik.sakin ve az insan sevenler rahatsiz olabilir ama hizmet yuruyor,endiseniz olmasin
-iki ayri otel ayni resepsiyondan ziyade bence ayri resepsiyon olmali..

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler MahmudTIRIS
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Botanik Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ağustos 2019

Değerli Misafirimiz;
Delphin Otellere göstermiş olduğunuz nazik ilgi ve yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Size keyifli bir konaklama deneyimi yaşatmış olabilmek bizleri çok mutlu etti. En yakın zamanda tekrar misafirimiz olmanız dileğiyle. Saygılarımızla,
Eylem
CRM of Delphin Hotels
crm@delphinhotel.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
20 Temmuz 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Bu yıl 14. kez gittimiz ve her anında keyif aldığımız bir tatil oluyor bizim için. Resepsiyondan içeri girdiğiniz andan itibaren güler yüz ve alaka tatil bitip sizi uğurlayana kadar devam ediyor. Neredeyse günün her saatinde yiyecek bulabilirsiniz, kahvaltı saatini kaçırdım diye üzülmeyin. Odalar düzenli temizleniyor ve minibarınız yenileniyor. Çocuklarım mini clup eğlence ve aktivitelerinden çok mutlu dönüyorlar. Başka hotellerdeki gibi her şey dahil yazıp sizden kimse kahve veya dondurma gibi bazı yiyecek ve içecekler için para istemiyor. Keyifli bir tatil geçirmek için kesinlikle botanik hotel tercih edilmeli. Bütün hotel çalışanlarına tekrar tekrar teşekkür ederim, çok iyi bir ekipsiniz

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ceydaezgi
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
call center CRM CRMDelphinhotels - Botanik Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Temmuz 2019

Merhaba değerli misafirimiz,
Öncelikle Delphin ailesi olarak keyifli akşamlar dileriz ve Hotellerimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Misafirlerimizi en yuksek standartlarda ağırlamak tek hedefimiz ve sizlerin keyifli bir tatil geçirmenize çok mutlu olduk ve tekrar sizleri aramızda görmekten mutluluk duyacağız efendim.

Saygılarımla


CRM Of Delphin Hotels (Deniz)

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Kasım 2018 tarihinde yorum yapıldı

19-23 Kasım aralığında bu tesiste konakladım. Gitmeden önce yorumları okudum, tedirgindim ama sağduyum galip geldi. Resepsiyondan itibaren çok sıcak kanlı sevecen bir personel kitlesi beni karşıladı, oda üst katta, havuz manzaralı duble yataklı bir odaydı, yorumların aksine ne kötü bir koku ne rahatsız edici bir ses vardı. Gayet temiz hijyenik ve sıcacıktı. Siz oda temizliği istemeseniz bile rutin günlük temizlik yapıldı, barı yemeklerde havuz başında yemek dışında lobi barı olarak akşam 23.00'e kadar hizmet verdi. Yemek çeşitleri hem turistleri hem yerli misafirleri tatmin eder seviyedeydi. Beş yıldızlı koca otellerdeki, hindi et benzetmesi, yemeklerdeki mutfak koku, yağ karışımı olmayan, gayet sade ama tatminkar tatlı, et, sebze, füme çeşitleri ile az ama albenili bir aile oteli sunumu vardı.
Otoparkı geniş ve düzenli, wifi yeterli, ikram içecek ve yemekleri kaliteli,odaları modern, temiz, güler yüzlü personel. Ha unutmadan günlük her şey dahil ücret gayet ortalama altındaydı.
İyi ki sizin gibi kaliteli işletmeler var, var ki turizm var ve biz müşteriler tatlı hatıralarla memnun ayrılıyoruz.

Oda ipucu: üst katlar
Konaklama tarihi: Kasım 2018
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler fuatbey
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Botanik Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Kasım 2018

Merhaba Sayın Misafirimiz;

Öncelikle Delphin Ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak , misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır.Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımızla;
CRM of Delphin Hotels

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Başlıktada belirttiğim gibi beni en çok dumur eden otel diyebilirim. Nedenlerini iyi ve kötü yanları diye sıralıyacağım
İyi yanları:
-Çalışanlar çok ama çok iyi avam bir müşteri kitlesi olmasına rağmen güleryüzle size yardımcı oluyorlar.
Ets tur çalışanı arkadaşlarım hatice ve meltem özellikle çok iyiydi.
-Yemekler gerçekten iyiydi kesinlikle beğendik.
-Hijyen eski bir otel olmasına karşın gerçekten iyiydi

Şimdi gelelim olumsuz yada düzeltilebilir yönlerine
-Müşteri kitlesi gerçekten ekstra köyüydü
Bunun nedenleri arasında arap turistin çokluğu etkili ama sırf kar amacıyla aile oteline bu kadar türk sap alınmaz (4. Lü 5 li gruplar halinde ) rahatsız ediciydi.
-Otelin kendi koyduğu kurallarını uygulaması şart örnek olarak sessiz havuza hoparlör getirip ismail yk dinleyen almancı turistler gibi müzik dinlemek istesem otelin 4 tane havuzu var oraları tercih ederdim
-animasyon her zamanki tipik antalya konsepti ben pek sevmiyorum ama kötü diyemem sonuçta emek var

Otelin düzeltemeyeceği durumlarda
-konumu antalyaya çok uzak
- deniz ve havuzu çok sıcak serinlemek mümkün değil
Sonuç : bence potansiyeli olan köklü 1 otel
Biraz daha olumlu işler yaparsa bence daha tercih edilebilir olabilir

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 212evrenk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Botanik Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Ağustos 2018

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle Delphin ailesi olarak iyi bir gün geçirmenizi dileriz. Tesisimizle ilgili değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Öncelikli amacımızın, kaliteli hizmet anlayışımızdan ödün vermemek olduğunu, bu doğrultuda, görüşlerinizin bizim için değerli olduğunu ve tarafımızca dikkate alınarak ilgili yerlere iletileceğinin, gerekli düzeltmelerin ve iyileştirmelerin yapılacağının bilgisini sizinle paylaşmak isteriz. Sizleri tekrar tesislerimizde misafir etmekten memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla;
CRM of Delphin Hotels
(Mert)

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Ağustos 2018 tarihinde yorum yapıldı

Ağustos 2018 de ailem ile birlikte konakladım.Tek kelime ile çok memnun kaldım.

Olumlu yönleri;
*Personel son derece ilgili,kibar ve yardımsever.
*Orginazsyon tek kelime ile mükemmel.
*Hazvu sevenler için çok fazla alternatif var.
*Odaları yereli büyüklükte.
*Animasyon ve eğlenceleri gerçekten sınırsız her noktada bir aktivite var.
*Çocuklu aileler için çok uygun,eğlence imkanları fazla.
*Yiyecek içecek kalitesi yeterli seviyede,her noktada bir cafe ve aktiviteleri mevcut.
*Şezlong sayısı fazlaca yeterli.
*Oda temizlikleri çok düzenli
*Genel olarak temiz,yeşili bol.

Olumsuz yönleri
*Deniz kısmı genelde dalgalı ve giriş kısmı taşlık,iskele kısmı yetişkinlere uygun.Bebekli aileler için deniz kısmı zor.
*Alanı çok büyük oteller birleşik olduğu için
*Alacarte açık büfe şeklinde.
*Sahile iniş merdivenle yapılıyor.yaşlılar için zor olabilir.

Konaklama tarihi: Ağustos 2018
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler attun
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici CRMDelphinhotels - Botanik Hotel & Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 29 Ağustos 2018

Merhaba Sayın Misafirimiz;

Öncelikle Delphin Ailesi olarak iyi günler dileriz. Hakkımızdaki güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederiz. Konaklamanız süresince keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok sevindik. Başta yönetimimiz olmak üzere tüm takım arkadaşlarımızın ana hedefi misafirlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz ederek ve sürekli yenilenerek hizmet kalitemizi arttırmak , misafir memnuniyetini sağlamak ve sürekli kılmaktır.Desteğinizin bizim için çok önemli olduğunu belirtir, sizi en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımızla;
CRM of Delphin Hotels
(Eylem)

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın