Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (746)
Yorumları filtrele
746 sonuç
Gezgin puanı
548
96
44
32
26
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
548
96
44
32
26
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
2-7/746 yorum
6 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Palamutbukunun en farkli ve guzel oteli otele adini veren renkleri muthis bir hava yaratmis hizmet kalitesi ortalamanin ustunde odalar kucuk ancak kendine has bir enerjisi var. Plaji genis sezlong ve semsiyeleri fazla calisanlarin cok buyuk kismi guler yuzlu ve ilgili tek sikintili yani oda kahvalti hizmet veren bir otel icin oldukca konaklama yuksek fiyatlari...

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler alperdeniz7
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Temmuz sonu 2 gece bu otelde köşe veranda kategorisindeki odada konakladık. Geceliği 2.800TL’den, indirimle, kahvaltı dahil, 2 kişi, toplamda 4.400TL ödedik. Evet yanlış okumadınız, 4.400TL.

Oda hizmeti rezalet, resmen ilgili çalışanlara tam 3 kez rica ettim odayı temizleyip özellikle çarşafları değiştirirmisiniz diye. Çünkü Odaya girdiğimizde Lekelilerdi. Ve buna rağmen tamamdır deyip değiştirmemişler. Şaka gibi değil mi? Mazeret olarakta “ya kusura bakmayın işte bu seneki kadınların bb güneş kremleri çıkmıyor yıkattıkça” dediler. Bir daha şaka oldu.

Genel anlamda temizlik zaten kötü, banyo aksesuarları eskimiş ve işin komiği öyle bir banyo kiti bırakmışlarki evlere şenlik. Ekledim fotolara. Neredeyse 3.000TL fiyat biçtikleri odaya yakışıyor mu hiç?

Kahvaltısı deseniz; oldukça vasat, hele servis çalışanlarının hizmeti oldukça üzücü. Surat bir karış, insanların kafasına atar gibi, sanki kahvehane edasında. Sabah sabah bunu çekmek güzel değil. (Genç arkadaşları tenzih ederim, oldukça sevecen ve sıcakkanlılardı, teşekkür ederiz)

Manzarası muhteşem, odalar yeterli genişlikte, balkondaki salıncak aşırı keyifli. Fakat sol taraftaki yüksek gerilim hattından (trafo) kimse bahsetmiyor. Ayrıca süper manzara fotoğrafı çekemiyorsunuz çünkü kablolar görüntüyü bloke ediyor. Sabaha kadar cızırtısı ve korkusu yetti zaten.

Ödeme konusunda oldukça talihsiz bir olay yaşattılar, bir de söylemeden geçemeyeceğim; “zaten indirimli fiyatla kaldığınız için...” gibi bir söylemde bulunuldu, otele araba ile giriş çıkış deseniz ayrı bir kavga gürültü.
Yönetici beyefendi kötü hizmet ve deneyim yüzünden defalarca özür dileyip yaklaşık 30dk. dert anlatmaya çalıştığı için, ona olan saygımdan dolayı daha fazla yazmayacağım.

Yani özetle büyük heveslerle bulup gittiğimiz bu otelden sinirlerimiz tepemizde ve üzgün ayrıldık. Bu paraya kesinlikle çok daha güzel yerlerde çok daha güzel zaman geçirebilirsiniz. Paranıza yazık etmeyin.
Palamutbükü muhteşem bir koy, Datça’yı zaten çok seviyorum, fakat bu otelin acilen kendine gelmesi gerekiyor...

Konaklama tarihi: Temmuz 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
2  Teşekkürler gunesdiker
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Berbat bir kahvaltı ve küçücük odaları ile asla ödediğimiz ücreti hak etmiyor. Bu yüksek ücrete rağmen sahildeki duşlar para atarsan çalışıyor. Kahvaltı servisi yapan garsonların kıyafetleri ise temizlik açısından hiç yeterli değildi...

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler Vacationer204090
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Mehmet Tekbacak - Mavi Beyaz Otel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Eylül 2020

Merhaba Vacationer204090,
Yorumunuzda belirttiğiniz konuda beklentilerinizi tam olarak karşılayamadığımız için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Pandemi nedeniyle dışarıdan girişi önlemek adına duş kullanımı jetonla sağlanmaktadır ve tarafımızca jeton verilmektedir. Düşünceleriniz ve önerileriniz dikkate alınmış olup ilgili departman ve kişilere aktarılmıştır. Sizlerin tecrübeleri, hizmet kalitemizi takip etme ve arttırma yolunda destekçimiz olmaktadır. Bu imkânı bize tanıdığınız için teşekkür ederiz. Sizleri tekrar ağırlamayı çok isteriz.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ağustos ayında tatil için palamut bükü mavi beyaz otelde konakladık. Odalar küçük ve kahvaltı vasat. Garsonların özel konuşmalarını duyucak kadar ufak bir kahvaltı salonu var. Sonrasında beach bölümünden yararlanıyorsunuz. O kısımda ise müzikler berbat. Günde 20 kere aynı şarkıyı dinliyorsunuz. Servis olabildiğince hızlı şekilde ilerliyor. Yemek için cafe bölümüne geçince ise ayrı bir fiyasko basliyor. Menüde çeşit yok. Alkol olarak ürün kısıtlaması yüksek seviyede söylediğiniz koktely tamamen menüden farklı geliyor. Personel sigara ve alkol kokuyor maske takmıyor. Tatlılar ise leziz ve gayet güzeldi. Gitmek isteyenlerin bilgisine.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler Ckgezen
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eşimle birlikte Palamutbükü‘ne ilk defa geliyoruz. Burada beş gün boyunca arkadaşlarımızın da tavsiyesi ile Mavi Beyaz Otel’de konaklıdık.

Genel olarak konaklamamızdan çok memnun kaldık. Otele erişim, sahile göre konum, odalar, temizlik ve hizmet kalitesi gibi temel konularda çok başarılı bulduk.

Bunun üstüne ekstra olarak plajdaki şezlonglarda bulunan elektrik prizleri ve kasalar, plajın en önünde otel müşterilerine ayrılmış olan şezlonglar, otoparkta plakayı tanıyan kamera sistemi, plajda jetonla çalışan duş gibi ince düşünülmüş ayrıntılar tatilimizin çok rahat geçmesine vesile oldu.

Geliştirilecek bir nokta olarak odalardaki ve plajdaki internet erişiminin güçlendirilmesini tavsiye ediyoruz.

Otel yönetimi titizlikleriyle ve hassasiyetleri ile özellikle Pandemi dönemindeki beklentilerimizi fazlasıyla karşıladılar. Önümüzdeki yıllarda da gelmek isteyeceğimiz çok nezih bir işletme yaratmışlar, kendilerine çok teşekkür ederiz.

Özellikle yönetimden Ezgi hanıma ve restorandan Murat beye ilgileri için teşekkür ediyoruz ve sevgilerimizi iletiyoruz.


Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler J7851ECdt
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın