Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Şimdi yer ayırtın! Bu otel tamamen dolmak üzere.
Trip.com
$567
Fiyata Bakın
12.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
ZenHotels.com
$558
Fiyata Bakın
StayForLong
$563
Fiyata Bakın
Snaptravel
Expedia.com
Hotels.com
12 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (90)
Yorumları filtrele
90 sonuç
Gezgin puanı
29
9
12
4
36
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Gezgin puanı
29
9
12
4
36
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/90 yorum
16 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ailece gitmek için rezervasyon yaptırdım. Otele gittiğinizde sizi karşılayan yok. Arabayı durdurup çantaları indirecek bir yer yok. Acilin kapısı gibi durmak imkansız. Bekleme salonu aşırı sıcak ve kalabalık . Corona için önlem yok.
Resepsiyon da çalışan bay elaman aşırı kaba ve ilgisiz. Bunlardan dolayı odaya giriş yapmadan oteli terkettim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler morhang
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Boylesine pis böylesine ilgisiz eksik yetersiz bir otel goremezsiniz. Yapilan hic bir sikayet dikkate alinmiyor. Cok az sayıda personel yetismeye çalışsa da sorun yonetimsel o yüzden hic bir sikayet cevap bulmuyor. Her gelen Balikesirdeki diger otelin cok daha guzel oldugunu söylüyor ama erzindekine uvey evlat muamelesi yapiliyor. Tek amaçları devremulk satmak. Malesef ki ailem de yillar once soylenilen yalanlara inanarak almis bulundu. Kalite düştüğü için kural bilmez toplumla yasamayi bilmeyen insanlara satılıyor hep. Havuza kaka yapan mi dersiniz evde giydiği kiyafeti ic camasiriyla havuza giren insanlar mi dersiniz. Uyarildiginda da küfür eden tehdit eden insanlar mi dersiniz. Ortami boyle. Termali derseniz yogun bir wc kokusundan giremiyosunuz bile eger mideniz kaldirip girerseniz anadan üryan yaşli teyzeler. Hic çalışmayan buhar odalari. Banyo suyu gibi ve dibi camur olmus kirli bir termal suyu. Odalara gelince tıkalı giderler kırık çamaşırlık eskimis mobilyalar var. Daha anlatacak cok eksik var. Gelmeyi veya almayi düşünen olursa örnek odalara ve anlatılan yalanlara inanmasinlar.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 213hilala
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Temmuz 2020 tarihinde yorum yapıldı

Başta tanıtım ve hediye çek için olarak çağırdılar yalnız tam 5 saat boyunca orda mülk satmak için baskı yaptılar hadi onlarada hak veriyorum çalışanlar bişey yapmaya çalışıyor . Ama verilen hiç bir söz yok gerçekten 2 aile olarak 2 mülk almayı düşünüyorduk tatilimizi yaptıktan sonra ama ne yazikki hepsi yalan aradığımızda haberlerinin bile olmadığını söyledi .Bizimle konuşan danışman bize trip atıp (MEHMET BEY) yüzümüze kapattı .SİZ BİR YALANCI TESSİSİNİZ.Hiçbirşekilde kimseye önermiyorum .

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 300serhath
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ailecek tatil yapmak için çok uygun Bi otel temizlik ve hijyen olarak otelden memnun kaldık cumartesi günü çatı restaurantta canlı müzikteki Senem hanımın sesi çok güzeldi ve personeliniz gayet güleryüzlü özellikle çatı restauranttaki Tuğba hanım çok güzel ilgilendi bizimle

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 26gizema
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle olumlu taraflarından bahsedecek olursak , kaplıca suyu muhtemelen çok faydalı , içerde çok yoğun kükürt kokusu var , ısısı vücudu rahatsız edip bunaltmıyor ve yoğun mineral içerikli. Kaplıca suyunu sevdim
Restorandaki yemekler ve kahvaltı da iyiydi.

Ancak gelgelelim tesisin yönetim işletim şekli facia.
Yazacaklarımı otel müşterisi olarak yazıyorum daha devremülk sahipleri varmış ya onları Allah kurtarsın ya da otel yönetimine müşteri memnuniyete öncelik veren , işini ve insanı seven birileri otursun.

Kimse hiçbir konuya hakim değil, bi sormam lazım diyip içeri gidiyorlar ve sordukları soruların cevapları hiç bir şekilde müşteri memnuniyetini hedeflemiyor.
Az sayıda da olsa mevcut şartlara rağmen işini düzgün yapmaya çalışan görevlilere buradan selam olsun.

Çatı restoran denilen yerde paranızla hizmet alamama ihtimaliniz çok yüksek.

Bir kere otel müşterisi ile devremülk sahibini ayıramamış bir işletme. Otel müşterisi zaten günlük bir para ödüyor ve oraya 15 günlüğüne gelenler gibi herşeyini yanına alıp gelmiyor.

Spa alanında Havlu hizmeti yok, hatta odaya çocuk bornozu istedik gelemedi bir türlü. Odalardaki bornozlar ıslaktı, kış günü normal kurutma yapmaya çalışırsanız olmaz tabi, kurutma makinası kullanacaksınız.

Otelin mimarisi de inşaatı da plansız yapılmış, çok yerde 5-10 cm yükselti farkları var, özellikle yaşlılar ve çocuklar için tehlike arz ediyor. En azından düzeltilebilecek yerlere bi el atılmalı. Bir mimara otelinizi denetlettirin lütfen, size düzeltilebilecek konularla ilgili bir rapor sunsun.

Sigara içilmeyen oda istedik , öyle bir odası varmıdır bilmiyorum ama Odaya müthiş şekilde sinmiş , havalandırmayla çıkmayan sigara kokusu hakimdi.

Buhar odası çalışmıyor, havuzlar temiz değil, her yer çok ıslak ve düşme tehlikesi söz konusu, böyle yerlerde düzenli paspaslayan bir görevli olur normalde.

Önümde Çamaşırhane görevlisi asansöre arabaya yüklenmiş bir yastık yığınıyla binmeye çalıştı , fazla yükleme yaptığından 3 tane yastık herkesin kirli ayaklarıyla bastığı yere düştü, onların yıkamaya gitmesi gerekirken tozunu silkeleyip temiz yastıkların arasına koyup devam etti. Birileri o yastıklara yattı.
Yorgan yetmeyince eşim dolaptaki yorganı almak istedi , boş gelince sordum, üzerinde saç telleri vardı almak istemedim dedi.

Otelin hijyen, misafir ağırlama, empati kurma, işini severek yapan çalışanlarla yola devam etme , memnuniyet sağlama gibi konularda ciddi manada kendine çeki düzen vermesi gerekli.

Ancak haklı olabilecekleri tek bir konu var, burası Türkiye , bir işletmeyi maddi olarak ayakta tutabilmek gerçekten çok zor, insanların alım gücü kısıtlı belki oda fiyatlarını daha yüksek tutabilseler bu sorunları çözebileceklerdir ama ona da mevcut ekonomik durum izin vermiyor olabilir. Allah kolaylık versin, ciddi bir yatırım ve istihdam söz konusu inşallah heba olmaz.

Bir daha gider miyim? Olabilir ama kesinlikle beklentilerimi düşük tutarak ve bazı önlemler alıp otele mecbur olmayacak şekilde.

Eğer beklentiniz yüksek değilse , fiyatını da ucuz denk getirebilirseniz , suyundan da şifa buluyorsanız değişiklik olması açısından denenebilir.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler drmaga
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın