Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (4.597)
Yorumları filtrele
4.597 sonuç
Gezgin puanı
4.007
341
128
57
64
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
4.007
341
128
57
64
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
8-13/4.597 yorum
14 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Antalya Belek üst segment otellerinin hepsinde defalarca konaklamiş biri olarak otelden çok memnun ayrıldık.Otelde iki aile 3 gün konaklandık. Odalar konforlu, rahat hersey düşünülmüş temizlik hizmeti çok iyi, minibar çeşitliliği kaliteli ve olabilecek hersey vardı çocukları da fazlasıyla tatmin etti..banyoda buklet ürünleri de kaliteli (bvlgarı )markaydı.. ana restoranda yiyecek ve içeçek kalitesi güzeldi biz ne aldıysak hepsinin lezzetini beğendik kilo almamak elde değil spa bölümü temiz ferah kullanişliydi sauna hamam keyfini fazlasıyla çıkardık kaldığımız dönemde kış sezonu olmasına rağmen yoğunluk fazlaydi fakat otelin tek eksisi animasyon ve eğlence bir tık aşagıdaydı sadece canlı müzik ve karaoke vardı. Ayrıca belirtmeden edemeyeceğim bizi üzen bir durum oldu, Ana restoran girişinde şeker hamurundan yapılan büyük bir dekor vardı bizim ufaklıklar merak edip eline alıp küçük insan figürünü kırmışlar parmak kadar olan üç tane insan figürü kırıldığı için yemek yedigimiz masaya kadar 2 görevli geldiler (ki benim haberim yoktu)çok şasirdik, böyle kaliteli otele yakıştıramadık!öğrenince dekora gidip baktım dediğim gibi kırılan iki yada üç küçük insan figürü idi..ben oradayken hemen arkasından beyaz önlüklü sanırım şefti yanıma geldi ve burası savaş alanı gibiydi dedi bukadar abartması beni şoke etti..madem ki bu kadar değerliydi cam fanusa koysalardı iki üç figür ÇOCUKLAR tarafından kırışmamış olurdu! Böyle kaliteli bir otelin bukadar küçük bir mevzu yüzünden misafirlerini yemek masasindayken rahatsız etmelerini gerçekten yakiştiramadık o akşamki ki yemeğimizden hiç bir tat alamadık üzülerek belirtmek istedim.. yaşadığımız sorunun haricinde otelin herseyinden memnun kaldık teşekkürler.. ek te fotoğrafı ekledim (çocukların Kırdığı parmak kadar küçük olan insanlar şu gördüğünüz kırmızı evin önünde görülmeyecek kadar küçük figürler )

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Teşekkürler Gulgursoy
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Regnum GR - Regnum Carya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli misafirimiz ‘Gulgursoy’,

Tesisimizde güzel bir vakit geçirmiş olmanıza çok sevindik. Hizmetlerimiz hakkında paylaşmış olduğunuz nazik düşünceleriniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, yorumlarınızı tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaştık.

Olumsuzlukları duyduğumuza çok üzüldük. Değerli sözlerinizi yönetim ekibine ilettiğimizden emin olabilirsiniz.
Sizleri Regnum Carya Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,

Saygılarımla,

Möldir Tulemissova
Guest Relations / Regnum Carya

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

5 yıldır her yaz 1-2 hafta bu otelde konaklıyoruz, sadık müşterilerinden biriyiz, toplam sanırım konaklamamız 60 geceyi bulmuştur.

Bu yılki konaklamamızda SAĞLIĞIMIZDAN olduk bu otelde, bu sebeple kesinlikle kimseye TAVSİYE ETMİYORUM.

Tatilimizin 7. gecesinde önce 15 aylık çocuğum gece yarısı uykusunda kusmaya başladı, ateşi çıktı, ishal başladı, hastane hastane gezdik. Ertesi gün eşim hastanelik konuma geldi ve bir sonraki gün de bende olmak üzere aynı belirtiler ile tatilimizin son üç gününde tam bir eziyet ve rezalet durum yaşadık. Ankara'ya kendimizi çok zor şekilde ulaştırdık. Çektiğimiz rezilliğin detaylarına daha girmiyorum. Eşim hala antibiyotik tedavisi görüyor.

Ankara'da geçte olsa yapılan tahlil ve tetkikler neticesinde doktorlar bunun viral bir enfeksiyon kaynaklı, yediğimiz yemekteki bir bakteri, dokunduğumuz bir yerdeki virus, girdiğimiz deniz, havuzdaki bir virüs veya bakteri sebebiyle olduğunu söylediler.

Oteldeki misafir ilişkileri müdürü beyefendi bize onlardan kaynaklı birşey olmadığını, kalite müdürleri ile görüştüğünü, ayrıca başka hastalanan bir misafirleri olmadığını söyleyerek, geçmiş olsun diye bir kelime dahi kullanmadan bu yaşadığınız bizimle ilgili olmayan durum bizi üzdü demekle yetindi.

Hastane masraflarımız ve oteldeki son üç gece konaklama masraflarımızı bir sonraki konaklamamızda telafi edilmesini talep ettiğim halde böyle birşey yapamayacaklarını yönetimin onay vermediğini söyleyerek, sadık müşteri olduğumuzdan hiçbir anlam ifade etmeyen çocuk kandırır gibi tekliflerde bulundular.

Buna ek olarak;

Covid döneminde düğün, nişan ve her türlü toplu organizasyon yasak iken, bizim konakladığımız dönemde 600 tane maskesiz Kazakistan'lıyı konferans ekibini 3-4 gün dip dibe maskesiz olarak bizle birlikte konaklatmış ve konferans yaptırmış olmaları da ayrı bir rezalettir. Otelin kendi personelleri dahi Corona partisi aman dikkat edin gibi söylemlerde bulunmaktalardı.

Son olarak otele girerken sorduğunuzda bugüne kadar hiç Covid vakamız olmadı deniyor, fakat daha sonra tanıdığınız personeller vakalar olduğunu direk gönderilip üzerinin kapatıldığını ve çok dikkat etmeniz gerektiğini söylemekteler.

Özetle şu görülüyorki, hijyen konusunda bir sıkıntı var, ciddi bir sorun olduğunda sorumluluk almıyorlar, misafire verilen değer vermiyorlar, sadık misafirleri olsanız dahi. Kaldıki Covid anlamında ciddi bulaş riski yaratan organizasyonlarda bulunuyorlar.

Bu sebeple kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
4  Teşekkürler bugracanbalcik
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Regnum GR - Regnum Carya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Aralık 2020

Buğra Bey iyi günler,

Öncelikle rahatsızlığınız sebebiyle size ve ailenize geçmiş olsun dileklerimizi iletir, yaşamış olduğunuz memnuniyetsizlik sebebiyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz.

Misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı bizim için her şeyden önce gelir. Bu sebeple gıda güvenliği kapsamında alınan önlemler en üst seviyede uygulanmaktadır. Tesisimizde ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi mevcuttur ve bünyemizde akşam vardiyası da dahil olmak üzere 4 Gıda Mühendisi çalışmaktadır. Gıdaların kabulünden siz misafirlerimize sunumuna kadar her aşamada mühendislerimiz tarafından kontroller sağlanmaktadır.

Konaklamanız süresince tüm geçmiş kayıtları incelediğimizde doktor ofisimize ya da tarafımıza bildirilmiş herhangi bir şikayet kaydı bulunmamaktadır. Çocuğunuzun rahatsızlığı sonrası tarafınıza yapılan geçmiş olsun aramasında da kendinizle ilgili herhangi bir rahatsızlık bildirmediğinizi görmekteyiz. Konuyla ilgili şikayetlerinizi konaklamanızın son günü tarafınıza yapılan çıkış memnuniyet aramasında öğrenilmiş olup gerekli araştırmalar başlatılmıştır. Yapılan araştırmaların neticesinde gıda-su-havuz numunelerinde herhangi bir mikrobiyolojik riske rastlanmamış, Halk Sağlığı tarafından alınan deniz suyu numunelerinde de herhangi bir kirlilik görülmemiştir. Tükettiğinizi bildirdiğiniz gıda ürünlerinin numuneleri anlaşmalı akredite laboratuvarına iletilmiş olup mikrobiyolojik açıdan kontrolleri sağlanmıştır. Herhangi bir bulguya rastlanılmamıştır. Ayrıca aylık yapılan gıda, SWAB ve ortam havası mikrobiyolojik analiz sonuçlarında da uygunsuzluk görülmemiştir.

Misafirlerimizin olası gıda zehirlenmesi şüpheleri ile ilgili doktor ofisimize başvurmaları halinde veya talep ettikleri sağlık kuruluşunda gerekli kontrollerin ve gerekli ise tesisteyken tahlillerinin yapılması sağlanır. Şikayetinizin olduğu dönemde doktor ofisimize sizin veya herhangi bir misafirin bildirimde bulunmadığını görmekteyiz. Anlaşmalı olduğumuz hastane doktorumuz ile; tesisten çıkış yaptıktan sonra yaşadığınız ilde yaptırmış olduğunuz tahlil sonuçlarını istişare ettiğimizde bu raporların gıda/su/havuz kaynaklı bir enfeksiyon olduğunu net olarak söylemenin mümkün olmadığını görmekteyiz.

Tesisimiz COVID-19 kapsamında alınan önlemler ile Güvenli Turizm Sertifikası (GTS) almaya hak kazanmıştır. Tesisimizde tüm alanlarda fiziksel mesafenin korunabilmesi sağlanmaktadır. Misafirlerimize giriş taahhütnamesinde, dijital ekranlarda ve giriş bilgilendirmelerinde uyulması gereken kurallar ve maske kullanımı hakkında bilgilendirme yapılmaktadır. Ancak GTS kriterlerine göre misafirlerin maske takması zorunlu olmamakla birlikte, lobi desklerde, misafir odalarında ve restoran girişinde maske sunulmaktadır. Bununla birlikte konaklamanız süresince COVID-19 kapsamında aldığımız önlemler ve uygulamalar ile ilgili herhangi bir şikayetiniz bulunmadığını görmekteyiz.

Sertifika kriterlerine göre pozitif bir misafir vakası olması halinde İl Turizm Müdürlüğü’ne bilgi vermekle yükümlüyüz. Bugüne kadar pozitif bir misafir vakamız olmamıştır. Bilgi alma hakkı kapsamında arzu ederseniz Antalya İl Turizm Müdürlüğü’nü arayarak bugüne kadar pozitif vaka olup olmadığını sorgulayabilirsiniz.

Bizleri bir çok kez tercih eden repeat bir misafirimiz olarak bizler için çok önemlisiniz. Tesisimize daha evvel de tekrar tekrar gelerek göstermiş olduğunuz güven ve ilginin kaybolmamasını umuyor, tüm ekip olarak tekrar hizmetinizde olmayı canı gönülden diliyoruz.

Saygılarımızla,

Behiye KARA
Kalite Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

luxury ve düzene sahip bir Hotel - Antalya ve Türkiye’nin en güzel hotellerinden biridir . Çok ülkelerde ve hotellerde misafir olan birisi olarak

Herkese öneriyoruz.

Profesyonel Çalışanlarına , özellikle resepsiyonunda uğur ve Gökan beye teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ahmet3216
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Regnum GR - Regnum Carya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Aralık 2020

Değerli misafirimiz ‘ahmet3216’,

Bizimle paylaşmış olduğunuz olumlu görüşleriniz ve öneriniz bizleri çok mutlu etti.

Hizmetimizden genel olarak memnun olmakla birlikte personelimizi profesyonel bulmanız bizi onurlandırdı. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır. Sözleriniz tüm ekibimizle özellikle Gökhan Bey ve Uğur Bey ile paylaşılmıştır.

Misafirlerimizden gelen geri bildirimler bizim için büyük önem taşımaktadır. Bu anlamda size desteğiniz için minnettarız. Sizi aramızda tekrar görmekten kıvanç, mutluluk duyacağımızı bilmenizi istiyoruz ve tüm ekibimiz adına sevgilerimizi sunarız.

Saygılarımızla,

Möldir Tulemissova
Guest Relations / Regnum Carya

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güzel bir tatil geçirdim diyebilirim ama tabiki de ufak tefek sorunlar vardı odalar güzeldi hizmet güzeldi herşey güzeldi diyebilirim ama bazı sorunlarda vardi mesela odalara tek bir adet ufak şampuan koyuyorlar biz hergun şampuan istemekten yorulduk diyebilirim gece eğlencesi olarakta müzikleri hiç begenmedik müzisyenler iyi değildi birde restoranttaki pastane görevlisine belirttiğim halde hergun bayat baklava yedik diyebilirim taş gibiydi. birde havuz suyu sıcaklıkları pek idael değildi sıcak degildi

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
1  Teşekkürler 0990sinanaktas
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Regnum GR - Regnum Carya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Kasım 2020

Değerli ‘0990sinanaktas’,

Tesisimizde güzel bir vakit geçirmiş olmanıza çok sevindik. Hizmetlerimiz hakkında paylaşmış olduğunuz nazik düşünceleriniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, yorumlarınızı tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaştık.

Olumsuzlukları duyduğumuza çok üzüldük. Değerli sözlerinizi yönetim ekibine ilettiğimizden emin olabilirsiniz.
Sizleri Regnum Carya Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,

Saygılarımla,

Möldir Tulemissova
Guest Relations / Regnum Carya

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
18 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Başlıktaki cümlenin anlamı bana göre Antalya daki en iyi 2 tesisten birisi olması. Özellikle misafir ilişkileri müdürü Murat Satar tesisin en önemli dinamiği. Bir de hep burda gördüğüm havuzbaşındaki patenli Burcu regnumu güzel temsil ediyorlar. Mesele bu zaten ufak ayrıntılarla insanları mutlu etmek. Hepsine teşekkür ediyorum. Bütün personel çok iyi. Her kesime tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler ahmetsonerb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Regnum GR - Regnum Carya, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Kasım 2020

Değerli misafirimiz ‘ahmetsonerb’,

Her şeyden önce Regnum Carya’da deneyiminizle ilgili bırakmış olduğunuz bu harika yorum için teşekkürlerimizi sunarız.
Siz değerli misafirlerimiz tarafından tesisimiz için böylesine güzel ifadeler duymak bizi çok mutlu etmektedir. Misafirlerimize kusursuz hizmet vermeyi amaç edindiğimiz bu yolda sunduğumuz imkânlarla sizleri özel hissettirmeyi başarmış olmamız bizi son derece mutlu etti. Sunmuş olduğumuz hizmetlerden memnun kalmanız bizim için gurur vesilesi olup her yaştan misafirimizi memnun edebilme amacımıza ulaşmak için doğru yolda olduğumuzu göstermektedir.

Hizmetlerimiz ile ilgili görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için bir kez daha teşekkür eder, bir başka seyahatinizde size tekrar hizmet vermekten mutluluk duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla,

Möldir Tulemissova
Guest Relations / Regnum Carya

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın