Değerli Misafirimiz,
Otelimizdeki tüm ekibimizin katkılarının sizin için değerli olduğunu bilmek bizi çok memnun etti. Personelimizin size en iyi hizmeti sunmak için gösterdiği çabalar ve ilgileri, misafirlerimizin memnuniyetini ön planda tutma hedefimizle örtüşmektedir.
Otelimiz ve personelimiz için yapmış olduğunuz güzel yorumlar bizler için ayrıca en önemli motivasyon kaynağını oluşturmaktadır ve teşekkürleriniz mutlaka ilgili birimlerle paylaşılacaktır.
Ancak, yorumunuzda size daha iyi hizmet verebilmemiz için, puanınızı düşürmenize neden olan konuları öğrenmek isteriz. Bu sayede yaşadığınız olumsuzlukları gidermek ve gelecekte daha iyi bir deneyim sunmak adına gerekli önlemleri alabiliriz.
Geri bildiriminiz bizim için çok değerlidir ve otelimizdeki deneyiminizi iyileştirmek adına her türlü önerinizi dikkate alacağız. Lütfen yaşadığınız sorunları detaylandırmanız için bizimle doğrudan iletişime geçmekten çekinmeyin.
Gelecek ziyaretlerinizde size daha iyi hizmet sunabilmek için sürekli olarak kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz. Sizi tekrar ağırlamaktan büyük mutluluk duyacağız.
Saygılarımızla,
Guest Experience CRM Yönetimi
Kaya Palazzo Golf Resort Belek