Selamlar. Ben Duygu Can. Otelde son günümüzdeyiz. İlk günlerde bazı olumsuz deneyimleri (otelin eski olması nedeniyle oda hk., tatlı çeşidi, hizmet hk.) yorum aracılığı ile otele ilettik. Otel müşteri ilişkileri Elena Hanım'ın ve otel yönetiminin Taylan beylerin nazik ilgisi ile tatilimizi daha memnun bitiriyoruz. Bu sene el değiştirmesi nedeniyle yüzde yüz tamamlanamayan iyileşmelerin seneye giderileceğine, çalışan deneyim, bilgi ve hizmet kalitesinin artacağına şüphemiz yok. Garson arkadaşların çabaları değerli. Otelin konum avantajı ile önünün açık olduğunu düşünüyorum. Sizlerde bu oteli tercih ederseniz otel müşteri ilişkileri ile irtibat kurarak sorunları iletebilirsiniz. Teşekkür ederiz Green Max. :) Sevgiler,