28.08.2021 tarihinde otelz.com Üzerinden Mardin Osmanlı konağı ndan iki günlük konaklama rezervasyonu yaparak sistemin istediği şekilde otelin hesabına 120 tl olan havale ücretini eşim yatırdı. otelz.com benim rezervasyonumu yaparken ikinci soyadımı Mardin Osmanlı kulağına iletmemiş. dolayısıyla eşimin yapmış olduğu havale ile soyadı tutmuyor diye rezervasyonu iptal ettiklerini bildiren bir email aldım. o panikle otelz.com’a durumumu iletip düzeltmesini rica edince Mardin Osmanlı konağını arayıp otel müdürü Nurettin bey ile görüşmemi istediler. Nurettin beyi arayıp durumu izah ettim ama soyadı düzeltmesi yapamayacağını söyledi. ben de benim bir hatamın olmadığını bu kadar küçük bir problemin çözülmemesine yardımcı olmamasına şaşırdığımı ifade ettim. arkadaşlarımın da aynı otelde beraber kalacağımız için oda satın aldıklarını söyleyip problemimi çözmesi konusunda ısrarcı oldum. başka bir siteden de oda satın alabileceğini söyledim. ancak başka bir siteden oda alsam da benim bu otelde kalamayacağımı, iptal edeceğini söyledi. kavga, hakaret, saygısızlık gibi bir olay yaşamamıza rağmen böyle bir inatlaşmaya bir anlam verememekle beraber, bu kadar küçük bir problemi çözmeye yanaşmamasına, sorunu çözmek yerine büyütmesine, iki soyadım olmasına tepkisine, otel müdürünün bana karşı bu kadar kaba ve katı davranmasına içerledim ve şikayetçiyim. bir otel çalışanıdır neticede, müdür de olsa çalışan olarak müşteriye böyle ters davranıyorsa otel sahibinin bilgisi olmalı diye de yazıyorum. Mardinleri misafirperver bilirim, öyle olmalarını diliyorum.