Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (5.099)
Yorumları filtrele
5.099 sonuç
Gezgin puanı
3.858
825
273
89
54
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.858
825
273
89
54
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
939-944/5.099 yorum
13 Temmuz 2015 tarihinde yorum yapıldı

Personel güleryüzlülüğü ve ilgilisi harikaydı. Otel her anlamda 10 numara. Adına yakışır çalışanlarına sahiptir. Yemek anlamında zaten mükemmeldi. Otel'in eğlence aktivitileri de çok iyiydi. Herkese Sarıgerme Hilton'u tavsiye edeceğim hatta bugün 3.kişiye tavsiye ettim. Hiçbir zaman personel'in otel misafirlerine bu yaklaşım ve anlayışının değişmemesi dileğiyle.

Konaklama tarihi: Temmuz 2015
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler Esra A
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Guest Relations M - Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Temmuz 2015

Sayın Esra A,


Konakladığınız süre boyunca otelimizden memnun kalmanız bizi çok mutlu etti. Otelimize yönelik övgü dolu yorumlarınız için teşekkürlerimizi sunar, sizleri en kısa zamanda tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.


Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Temmuz 2015 tarihinde yorum yapıldı

Personel çok ilgili ve güleryüzlü size her konuda yardımcı oluyorlar. Servis süper herşey düşünülmüş. Çocuk dostu bir tesis ve çocuklar için herşey düşünülmüş. Her yaştan çocuklar eğlenebilir. Denizi öğleden sonra dalgalı ve erken saatlerde durgun ve serindi. Odalar, temizlik, wi-fi ve yemekler çok güzeldi. Müşteri memnüniyetine odaklanmış bir oteldi. Biz de tatilimizden çok memnun kaldık.

Konaklama tarihi: Temmuz 2015
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler Mert K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Guest Relations M - Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Temmuz 2015

Sayın Mert K,


Misafirlerimizin memnun kaldığını görmek bizi her zaman mutlu etmektedir. Siz değerli misafirlerimizin yorumları ve izlenimleri otelimiz ve personelimiz için son derece önemlidir.
Sizi unutulmaz yeni bir tatil için en kısa zamanda tekrar ağırlamayı ümit eder, yapmış olduğunuz bu güzel değerlendirmeler için sizlere teşekkür ederiz.


Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Temmuz 2015 tarihinde yorum yapıldı

Tesis ve özellikle nehir manzaralı oda çok güzel ve dinlendirici. Çok geniş havuz alanı var. Yemekler güzel. Özellikle çocuklu ailelere tavsiye ederim. Çocuk kulübü harika. Fakat havuz, restaurant ve oda temizliği ilgili olarak bence birkaçı oldukça önemli sorunlarla karşılaştık. Havuzda dip temizliği çok iyi değildi. Restaurantta birkaç kez iyi yıkanmamış tabak ve bardaklarla karşılaştık. Oda temziliği genelde iyiydi fakat bir kere kan lekeli çarşaf serilmişti. Durumu bildirdiğimizde housekeeping müdürü bizzat defalarca özür dileyerek bir daha yaşanmayacağını belirtti.

Konaklama tarihi: Haziran 2015
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Temizlik
Hilton Hotels & Resorts ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler Umut T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Guest Relations M - Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Temmuz 2015

Sayın Umut D.

Değerli Misafirimiz, Kıymetli vaktinizi ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Misafir memnuniyeti bizim için paha biçilemez bir ödüldür. Bu bağlamda, otelimizde sunulan hizmetten memnun kalmış olmanız bizi gururlandırdı. Sizi tekrar ağırlamaktan onur duyacağımızı bilmenizi isteriz. Saygılarımızla,
Derya KAYIKCI
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Temmuz 2015 tarihinde yorum yapıldı

Son üç yılda konakladığım diğer otellerle mukayese ettiğimde hilton sarıgerme sınıfta kalır.5-11 temmuz tarihleri arasında otelde konakladık.doğrusunu isterseniz çok şey umuyordum ama hayal kırıklığı oldu.en önemli eksiklik personelde.yanlış anlamayın personel iyi niyetli ,canla başla çalışıyorlar.peki sorun nerede derseniz sayıda .yeterli eleman yok.oda temizliği zar zor yetişiyor.yemeklerde kirli tabaklar masalarda kalıyor.sahilde uyduruk meyva suları ayran ve bira alabileceğiniz barcık var. türk kahvesi içeyim deseniz imkansız.şarap ve diğer içkiler zaten yok.mesela şampanya içmek isteseniz yok.saat 18.00 de barlar sokağına gitmeniz lazım.peki orası nasıl bir yer kimsenin gitmediği karanlık bir mekan.yemekler vasat doğru dürüst ızgara yok.pastane çok kötü.bence hilton sarıgerme öz eleştiri yapması lazım.en son konu koridorların aşırı rutubet kokması.hiç mi güzel bir şey yok derseniz var tabi.Asım Can Gürbüz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2015
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
5  Teşekkürler ATUNCOZ
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Guest Relations M - Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 15 Temmuz 2015

Sayın ATUNCOZ,

Hilton Dalaman Sarıgerme Resort & Spa Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır.

Bu doğrultuda sizden almış olduğumuz personel ve hizmet ile ilgili eleştirilerinizin otel yönetimi tarafından derhal değerlendirmeye alınacağını bilmenizi isteriz.

Zaman ayırarak otelimiz ile ilgili değerlendirme yapmış olduğunuz için çok teşekkür eder, sizi en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlamayı ümit ederiz.


Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Temmuz 2015 tarihinde yorum yapıldı

adı gibi .....gerek personeli gerekse otelin konumu ,temizliği ve yemekleri muhteşemdi..otel gerçekten çok kaliteli...mimarisi şık..havuzu çok büyük ve temizdi..ancak bu otele gittiğinizde muhakkak marmarise de uğramayı ihmal etmeyin...gerçekten görülmeye değer..son olarak otelde spa ve hamam bölümüne de uğramalısınız...

Oda ipucu: deluxe odalar
Konaklama tarihi: Ağustos 2014
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Yunus Murat V
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Halkla İlişkiler Müdürü Guest Relations M - Hilton Dalaman Sarigerme Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Temmuz 2015

Değerli Misafirimiz Sayın Yunus Murat V,

Öncelikle zaman ayırıp otelimiz hakkında yorum yazdığınız için çok teşekkür ederiz. Bilmenizi isteriz ki sizin değerli yorumlarınız, eksik yanlarımızı görüp kendimizi geliştirmemiz açısından bizim için çok önemlidir. Ayrıca olumlu yorumlarınız bizim için motivasyon kaynağıdır.
Otelimizde keyifli vakit geçirmeniz bizleri de çok mutlu etmiştir. Sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan ve sizlere keyifli başka bir tatil daha yaşatmaktan büyük mutluluk duyacağımızı belirtir, iyi günler dileriz.

Saygılarımla,

Derya KAYIKCI
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın