18 Eylül günü tesisinizde konaklayıp 19 Eylül günü tesisinizden çıkış yaptık. Bir günlük de olsa konaklamamız süresince personelinizin güler yüzlü yaklaşımı bizi memnun etti ancak çok sevdiğimiz bir şehirde bu kadar önemli bir konumdaki tesisin temizlik ve oda yönetimi konusunda bize yaşattıkları da bizi üzdü.
Otele giriş yapıp ödememizi tamamladık. Tesise erken gelmemize rağmen bize odanın teslim edilmesinden dolayı memnunuz ancak resepsiyon çalışanlarına eğer müsait değil ise bagajlarımızı bırakıp sonra gelebileceğimizi belirttik. Bize teslim edilen odada klimanın kanatlarının ve iç tarafının temiz olmadığını gördüm ve odada hiçbir şeyi kullanmadan sadece bagajımızı bırakıp çıktık.
Çıkış yaparken resepsiyona konuyla ilgili bilgi verdim ve otelden ayrıldık. Akşam tesise döndüğümde klima ile ilgili olarak hiçbir işlemin yapılmadığını gördüm resepsiyondaki bagajları da taşımamıza yardımcı olan çalışanınız filtreleri temizleyebileceğini iletti bu işlemi yapacakken banyodaki fanın sürttüğünü tespit ettik ve ben odayı değiştirmek istediğimi belirttim.
Resepsiyondaki görevli kişi “odada hiçbir şey yapmadınız değil mi?” diye bizlere sordu misafirin memnuniyetsizliğinin gayet açık olduğu böyle bir durumda bu sorunun yöneltilmesinin pek misafirperverliğe uygun bir yaklaşım olmadığını düşünüyorum.
İkinci odaya geçtik bu odanın da klozeti sürekli akıtıyordu, yine bagaj görevlisi arkadaş konuyla ilgilendi ancak çözülemedi ve üçüncü odaya geçtik.
Bir günlük konaklamamız ile ilgili olarak ekteki fotoğrafları sizinle paylaşmak istiyorum.