Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (176)
Yorumları filtrele
176 sonuç
Gezgin puanı
70
51
33
10
12
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
70
51
33
10
12
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/176 yorum
31 Mart 2019 tarihinde yorum yapıldı

Kentin sakin ama merkezine yakın bir noktada yer alan Otel, denizin kenarında olması ile huzurun adresi. Dalga sesleri eşliğinde gününüzü geçirebiliyor, kendinize ait bir dünyayı yaşıyorsunuz... Odaların ferahlığı, kişisel alanlar yaratması misafirlere kendini özel hissettirmekte. Temiz, nezih bir ortam; tarih ve doğa ile de içiçe...

Konaklama tarihi: Mart 2019
Teşekkürler Paphlagon
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
26 Mart 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Güleryüzlü servisi, her gittiğimizde hiç değişmeyen, hep artan kalitesi ile Karadenizde ilk tercihimiz. Bu sefer kızımızla gittik, otelin içindeki müzede epeyce vakit geçirdik. Sinopa yolu düşen herkese ısrarla tavsiye ediyoruz.

Konaklama tarihi: Mart 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler akmantalya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Mart 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Manzarası gayet güzel , gelmeden araştırıp kahvaltısının açık büfe oldugunu görmüştüm ancak hayal kırıklığı yaşadık . Kahvaltı tabağı ile karşılaştık , savunma da müşteri az olduğundan açık büfe yokmuş . Bu kabul edilebilir bir durum değil . Oda giriş kapısı zorla kapanıyor , mobilyalar çok eski , tv kanalları kötü çoğu kanal çekmiyor . Manzarası olmasa 1 puan veririm .

Konaklama tarihi: Şubat 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler ismailhakkikaya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
22 Şubat 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Denize sıfır bir huzur yuvası. Otelin dışardan görünüşünün çok güzel olmasının yanısıra içleri de kışlık dağ evlerine benziyor ve bence sıcacık bir ortam yaratıyor. Gerçi odalarda yenilemeye gideceklermiş bu sezondan sonra ama yine çok güzel bir atmosfer yaratacaklarına eminim. Öncelikle deniz manzaralı balkonlu bir odada kaldık ki olağanüstü bir deneyimdi. Cayır cayır yanan kaloriferler ile odalarda hiç üşümüyorsunuz. Tüm personel gece gündüz güleryüzlü ve yardımsever. Bol çeşitli harika bir kahvaltısı var ayrıca restoranı da şahane deniz manzaralı. Odalar tertemiz. Herşey çok kaliteli ve yeterli. Bu güzel hizmet anlayışınız için teşekkürler.

Konaklama tarihi: Şubat 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler giztravel
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Şubat 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merhabalar,

Ankara'dan 11 kişilik arkadaş grubumla yaptigimiz hafta sonu gezisinin bir gecesi de Sinop'ta idi ve Antik Otel ile yazışarak cumartesi gecesi orada konaklamaya karar verdik. Otel webde cok fuzel bir konumda görünüyor, denize sıfir ve puanlamaları da iyiydi. Kastamonu, Daday üzerinden geliyorduk ve otel ekstra olarak istersek aksam yemeği secenegi de sunduğu için, tekrar şehir icine inmenin yorgunluk olacağını düşünerek aksam yemegini de otelde yiyelim dedik.

Sinopa gidip de balık yemeden dönmek olmaz diye, iki gün önceden secenekler arasindan balik yeme isteğimizi otel yetkililerine belirttik.

Akşam 19:30 da yemeğe gelecegimizi bildirmistik, dedigimiz saatte de masadaydık. Servis salatalarla başladı, önceden yapılıp dolapta bekletildiğini soğuklugundan be yesilliklerin domateslerin renginden anliyorsunuz zaten. Sonra bol sulu bir şehriye çorbası geldi. Sıcak ana yemek olan balık ise soğuğa yakın ılıklıkta ve hamurlaşmış servis edilince, ilk itiraz sadece balık yemeyi bekleyen başka hic bir sey yemeyecek arkadaşımızdan geldi, garsonu uyardı ama çözüm üretmeyince tabağı iade etti ve yemeden masadan kalktı. Derken arka arkaya gelen tabakların hepsinin aynı durumda olduğunu anladık. İçimizden bir arkadaşımız masadan kalkıp garsonla konuştu ama durumu düzeltme adına hiç bir yanıt alamadığı gibi bir özür dileme de sözkonusu olmayınca masada sesini yükselterek olayı kınadı ama. Otel yetkililerinden yine tık yok.Zaten ortada da yetkili de göremedik meramımızı anlatacak. Bizim dışımızda restoranda 6-7 kişilik başka bir grup daha vardı. Onlar sesten rahatsız olup arkadasimizi uyardılar, o da onlardan özür diledi. Ama bütün keyfimiz kaçtı, burnumuzdan geldi, yemek mi yedik dayak mı yedik anlamadık, gecemiz rezil oldu.

Bu durumu burada dile getiren arkadaşımızı ve grubu otele gelen en uyumsuz grup ilan eden otel sahibinin hem olanları tek yanlı dinleyip, savunmaya geçmesi hem de, yalancilikla itham etmesi inanılır gibi değil gerçekten. Objektif bir yöneticinin yargılamaya gecmeden önce iletişimde olduğu grup lideri ile görüşmesi gerekmez miydi.

Grup uyumsuzmuş, 11 kişinin tümü sorunlu, siz haklısınız öyle mi!

İşletmecilik herkesin yapabileceği bir şey degildir. Hangi nedenle bilmiyorum, kış nedeniyle eksik elemanla çalismak mi, aşçının yetersizligi mi her neyse, restoran hizmeti veremiyorsanız, bu işe hiç girişmeyin. Otel ne kadar iyi konuma sahip olursa olsun, yanlış bir tavır her şeyi bir anda sıfırlıyor. Hele ki bizi yalancılıkla suçlayan o yorum.

Antik otel sınıfta kaldı... Yazık oldu.

Konaklama tarihi: Şubat 2019
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler mehtap y
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici sytsen57 - Antik Otel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 21 Şubat 2019

Sayın Hanımefendi,
Yazdıklarınızdan zaten neler olduğu açıkça anlaşılıyor. Restoranımızda beğenmeme, geri gönderme, parasını ödememe, beğenmediğinizin yerine başka sipariş verme, şikayetinizi otel müdürüne bildirme haklarınız var. Ancak restorandaki diğer misafirleri rahatsız ederek, onların size müdahale etmesini gerektirecek kadar bağırıp çağırma, çevreye rahatsız etme hakkınız yok. O garsonlar sizin uşağınız, köleniz, şamar oğlanınız değil. Garsonlarımız size en ufak nezaketsizlik ve saygısızlıkta bulunmamışlar. Buna rağmen bize işletmecilik dersi vermeniz ve hizmet kalitemizi eleştirmeniz gerçekten çok ilginç. Yazmış olduğunuz sitelerdeki otelimiz ve restoranımız hakkındaki yüzlerce yorumu okursanız işletmecilik ve hizmet anlayışımızı daha iyi anlarsınız.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın