Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Hotels.com$69
Travelocity$69
Orbitz.com$69
Trip.com$77
FindHotel$77
CheapTickets$69
12 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (26)
Yorumları filtrele
26 sonuç
Gezgin puanı
19
3
3
1
0
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Gezgin puanı
19
3
3
1
0
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/26 yorum
30 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle şunu söylemeliyim ki manzara olarak harika ve parasını hak etmekte. Hizmet konusunda ise temizlik olarak çok iyiydi. Receptionist konusunda okuduğum yorumlardan korkarak bu oteli tuttum fakat anlatılanların aksine görevli olan kadın arkadaş aşırı kibar ve yardım etmeye çalışan bir bireydi. Sevgilimin doğum gününü kutlamak amaçlı sergilediğim bütün çabalarıma dahil oldu :) ve bana önerdiği pastane çok iyiydi. Pastası ise muhteşem ötesi lezzetliydi. Mizaç olarak biraz ters gibi dursa da ben hizmetinden memnun kaldım. Ne yazık ki bu sözleri erkek görevli yani öteki gün vardiyayı alan kişi için söylemeyeceğim. Kahvaltı ise moda da fakat deniz kenarında ki masaları kendi misafirlerine ayırdıklarını söylediler açıkcası hiç hoş değildi fakat kahvaltısı iyiydi( keçi sütü reçeli hariç :))
Genel itibari mükemmeldi ve tavsiye ederim diye bitireyim.

Oda ipucu: kesinlikle ikinci katlar iyiydi.
Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler 1yolcuu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Haziran 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Büyükada da konaklamak istiyorsanız kesinlikle Mom Hoteli tercih edebilirsiniz. Hangi güzelliğini anlatayım ki personelin ilgisini muazzam, kahvaltısı çok güzel gayet doyurucu, odası temiz ve daha güzeli manzarası müthiş bizden size tam puan. ☺️

Konaklama tarihi: Haziran 2020
Teşekkürler krtddm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Mart 2020 tarihinde yorum yapıldı

Güleryüzlü, misafir memnuniyeti odaklı bir otel.
Manzarası mükemmel.
Adanın en iyi oteli diyebilirim. Kahvaltı servisini Mado'da vermesi artı hizmet.
İlk seçimim (müsaitlik durumu olduğu sürece) burası olacak.

Oda ipucu: Ön tarafta ki odaların manzaraları mükemmel
Konaklama tarihi: Mart 2020
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler Osmnrmzk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici momh2018 - Mom Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Mart 2020

Osman Bey bizi çok mutlu ettiniz her zaman bekliyoruz çok teşekkür ederiz

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Haftasonu bir gece konaklama yaptık, merkezi olması ve puanı yüksek olması üzerine buraya karar verdik. Hiç beğenmedik. 3 kere oda değiştirdik, çünkü banyo temiz değildi, saçlar vardı küvette. Bunun üzerine aynı ayarda başka bir oda verdiler. O odada yine saçlar vardı ve kirliydi. Başka odam yok dedi görevli kişi. Müşteri memnuniyeti böyle olmaz demem üzerine başka birine telefon açtı başka bir oda verdi. O odada da saçlar vardı. Saat geç olduğu için başka bir otele gidemedik maalesef. Yoksa iptal etmek istedik... Sabah uyandığımızda da sifon çalışmadı ve soğuk su kesilmişti. Tam bir fiyasko.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler PelinFi
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici momh2018 - Mom Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Şubat 2020

Yorumunuza cevap dahi vermeyi düşünmüyordum ama yorumunuzu kale alan ve gelmek isteyen diğer misafirlerimiz için cevap yazmam gerektiğini düşündüm Büyükada da yaklaşık 12 / 13 senedir otelcilik yapıyorum bunun da uzun bir kısmı yöneticilik ile geçti biz butik bir hoteliz tam 12 odamız var genelde de her zaman dolu geçiyoruz şükürler olsun.
- '' Merkezi olması ve puanının yüksek olması üzerine buraya karar verdik '' diyorsunuz ya bu da bu işletmenin iyi olduğunun bir kanıtı çünkü misafirler en ufacık hatayı görür ve yorum yazar ama memnunuyet için genelde yazma gayretini göstermezler buna rağmen çok sayıda misafirimiz güzel yorumlarıyla bizleri her zaman mutlu ediyorlar onlara da sizin sayenizde bir kez daha teşekkür ediyorum.
- '' Hiç beğenmedik '' ( Ben olsam beğenmediğim bir yerde kalmayı bile düşünmezdim )
- '' 3 kere oda değiştirdik çünkü banyo temiz değildi saçlar vardı kirliydi '' ( Ben olsam yine diyorum kalmazdım )
Başka odam yok denmiş müşteri memnuniyeti böyle olmaz denilince yetkiliye telefon açılmış bir oda daha verilmiş o oda kirliymiş :) İNANIN ANLAYAMIYORUM BU NEYİN ISRARI madem kirli bir oteliz 4 oda verilmiş memnun değilseniz niye konaklıyorsunuz efendim... Bunun sorulucağını bildiği için geç geldik deniyor evet biz bunları gecenin yarısında yaşıyoruz ama bütün oteller sabaha kadar hizmet veriyor ve inanın 10 adım yanımda kardeş otelimiz diyceğim Prenses Otel 15 adım yanımda MARİNE HAUSE Otel var ayrıca iskeleden iner inmez sizi karşılayan 4 otel var beğenmediğiniz bir yerde kalma mecburiyetiniz yok !
- '' Sabah uyanıldığın da da sifon çalışmamış ve soğuk su kesikmiş '' ( çışıkları sonrasında da kontrol edildi su da sıfonda çalışıyordu hiç bir sorun yoktu diğer misafirlere de soruldu su kesintisi oldumu diye hiç kimse bu sorunu yaşamamıştı o haftanın tek memnuniyetsiz misafiriydi Pelin Hanım ne yazık ki
- '' Bir de profesyonel ve yardımcı olmadığımızı '' dile getirmişler ona da cevap veriyim düşünün bir misafir gelip oda beğenmeyip size sürekli bahaneler sunuyor kıl çıktı , temiz değil vs siz ona ne yapardınız kapıyımı gösterirdiniz yoksa memnun etmek için başka bir odamı verirdiniz başka oda dimi bizde öyle yaptık sonra yine aynısı oldu yine bir oda verildi sonra yine aynısı sonra yine aynısı anlıyorsunuz dimi :) ...

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kahvaltıyı Mado'da vermesi ve manzara güzeldi. Odaya çıktığımızda çarşaf, pike,yastık ve yatak başlığında saçlar vardı ve hoş değildi, banyo havlusu yoktu. Resepsiyona belirttiğimizde güler yüzle ilgileneceğini söyledi. Tekrar odaya çıktığımızda saçlar temizlenmis, havlu bırakılmıştı fakat çarşaf değişmemişti, bir önceki baktığımda duran leke hâlâ oradaydı. Iskele karşısında oldugu için tüm gürültü odada, otel seçiminde göz önüne alınabilir. Sabah elektrik kesintisi oldu. Bir daha tercih etmem.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler ozlemkdmr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici momh2018 - Mom Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Şubat 2020

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz efendim şikayetinizi ilettim ve yatak değişikliği yaptırdım havlu da koydular gürültü derken vapurun sesi ise ona bir çaremiz yok ne yazık ki elektrik kesintisi ada genelinde oldu 10 dk sürdü ve geldi tercih tabiki sizin efendim saygı duyarız...

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın