cuma günü saat 20 de aksam yemegi icin rezervasyon yaptik. Restaurant konumu cok iyi fakat isletmecisi kabadayi tavirli ve esnaflikla alakasi olmayan birisi idi. Masaya oturdugumuzdan 10-15 dakika sonra gelip menüyü biraktilar, servis acilmadi ve su ikram edilmedi. Yan masada duran damla markali suyu gördük. Bir süre sonra garson arkadasi cagirdik ve siparis vermek istedik. Menü kisitliydi, bazi ana yemekler ve incir rakisi yoktu, cok sorun etmedik. Siparisi verdik ve garson masadan ayrilmadan önce hangi suyu kullandiklarini sorduk ve Damla markasi cevabini alinca " o markayi icmeyecegimizi onun yerine aritmadan su eger yoksa cesme suyuna buz koyup getirin" dedik. Bu altarnatifler yoksa siparisi gecmemesini istedik.
Ardindan isletme sahibi geldi ve aritma suyu olmadigini, sebeke suyu icilmedigini söyledi, market suyu olan damlayi övmeye basladi. Biz bir an damla markasinin bu isletmeye ait oldugunu sandik.
Kalkmak istedik, Restaurant cikisinda önümüze gecerek bize siparisin alindigini söyledi (ki biz siparis vermedik) Sürahiyi göstererek acik rakinin parasini talep etti. (Nasil olurda 35lik raki acik olarak sunulur cok garip).
Kendisi elinden geldigince birakmadi bizi ve üzerimize yürüdü. 3500tl lik masa ayirdigini, bu zarari kimin ödeyecegini sordu. Sonrasinda sanirim müsterilerine ve calisanlarina rezil olmamak icin bagirarak cikin gidin diye bizi kovmaya calisti ki biz zaten kapi önündeydik ve gidiyorduk. Kabadayi tavirlari sergilemek yerine esnaf olup 300m ilerdeki bakkaldan iki sise su alabilirdi. Sorun cözme odakli bir esnaf olmalisiniz, sonucta mekan isletiyorsunuz ve karsiliginda para kazaniyorsunuz.
Son olarak; Fethiye gibi bir yerde Levrek sunuyorsaniz bu deniz levregi olmali bence havuz levregi degil, yada müsterilerinize bunu belirtmelisiniz.
Tek pozitif olan sey ise mekanin konumu.