Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (2.667)
Yorumları filtrele
2.667 sonuç
Gezgin puanı
875
757
481
307
247
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
875
757
481
307
247
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Filtrele
Liste güncelleniyor...
4-9/2.667 yorum
12 Temmuz 2015 tarihinde yorum yapıldı

Otelde 2 gece konakladım.çok eski bir otel.hic yenilenmemiş.personel çok kaba.otel çok pis kokuyor.temizlik çok kötü.yemekler çok kötü.yemeklerde ALINAN tüm içecekler ücrete tabi.özel plajı yok.yatakları çok eski ve rahatsız.resimler yeni yapılan otelin Yanındaki özel villanın resimleri.bu otelde kesinlikle konaklamayın.otel odaları hijyenik değil ve çok pis.minibar çalışmıyordu.söylememe rağmen lütfedip gelmediler.otelden ayrılırken taksi istediğimde biz çağırmıyoruz deyip taksi durağının telefonunu verip siz arayın dediler.kesinlikle 5 Yıldız'ı haketmeyen bir otel.şimdiye kadar kaldığım en pis ve en kötü 5 yıldızlı otel.kesinlikle ama kesinlikle konaklamayın.

Konaklama tarihi: Temmuz 2015
1  Teşekkürler burçin ç
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Public Relations Manager RodosPalace - Rodos Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Temmuz 2015
Google Çevirisi

Dear Burcin C,

Thank you for taking the time and writing in Tripadvisor your comments about your recent stay in our Hotel.

I apologize for not being able to make your stay a pleasant one and for leaving our Hotel with such an unexpectedly bad impression.

It is really sad to read that we did not perform as we would like to, during your stay and for this reason I would personally like to invite you to visit our Hotel once more and offer us the opportunity to remake your impression.

Please feel free to contact me anytime at km@rph.gr since I would appreciate a thorough discussion to understand what went so wrong!

With king regards,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager
km@rph.gr
Rodos Palace Hotel

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2013 tarihinde yorum yapıldı

Resepsiyonda çalışan Aysel Kayserilioğluna yardımları için ailecek teşekkür ederiz. Aysel hanım otel hakkındaki bilgilendirmeleri sayesinde işimizi kolaylaştırdı. Çocuklar otelde rahat ettiler. Aysel hanıma herşey için teşekkür ederiz.

Oda İpucu: Güney cephedeki odalar daha sessiz"
  • Konaklama tarihi: Temmuz 2013, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler cennet2013
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Public Relations Manager RodosPalace - Rodos Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Eylül 2013
Google Çevirisi

Dear Esteemed Guest,

We are really happy to hear that you enjoyed your stay with us and that valuable employees of ours like Aysel contributed to your vacation in an efficient way.

We look forward to welcoming you in our Hotel in the near future.

Yours sincerely,

Katerina Manoussaki
Public Relations Manager
Rodos Palace Hotel

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Haziran 2011 tarihinde yorum yapıldı

Rodos da cok guzel bir hafta gecirdikten sonra donus sırasinda Yunanistan da yaşanan grev nedeni ile adada bir gun daha kalmamız söz konusu olunca ilgili hava yolları bizleri bu otele gönderdi. İlk bakışta modern ve lüks bir görünüme sahip olan bu otelin gerçek yüzü içine girince kendisini gösteriyor. 724 nolu odamız o denli fazla sigara kokuyordu ki, balkon kapısı açık uyumak zorunda kaldık. Lokanta kısmı ise tam bir kaos. İceri girdik ve bir masaya oturmak istedik. Hemen basimizda Lefteris isimli garson belirdi ve o masanın rezerve olduğunu söyledi. Başka masaya geçtik. Aynı garson hışımla üzerimize gelerek o masayı da ayırdığını kalkmamız gerektiğini söyledi. İnsanlar ayakta boş masa beklerken, su şişeleri ile rezerve edildiği söylenen masalara kimse oturtulmuyordu. Biz kalkmamakta direnince cok kaba bir tutumla karşılaştık. Otelin büyük olması önemli değil. Önemli olan orada insanlara hizmet eden anlayışın pozitif olması. Bunu ne yazık ki Rhodos Palace da göremedik. Bizim için büyük bir düş kırıklığı idi. Tavsiye etmiyoruz

  • Konaklama tarihi: Haziran 2011, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler otelim
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Bu yorumlar makine çevirisi olup orijinali İngilizcedir. Makine çevirileri gösterilsin mi?
3 Eylül 2018 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Konaklama tarihi: Eylül 2018, seyahat türü: Ailecek
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Public Relations Manager RodosPalace - Rodos Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Eylül 2018
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Eylül 2018 tarihinde yorum yapıldı

  • Konaklama tarihi: Ağustos 2018, seyahat türü: Ailecek
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Public Relations Manager RodosPalace - Rodos Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Eylül 2018
Google Çevirisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın