Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
FindHotel
StayForLong
Hurb
Trip.com
Expedia.com
11 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.415)
Yorumları filtrele
1.415 sonuç
Gezgin puanı
647
338
224
107
99
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
647
338
224
107
99
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
12-17/1.415 yorum
13 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Otelde kurban bayramı süresince 6 gece kaldık, otele ulaştığımızda ilk şok otoparkın olmamasıydı. Otel ile rezervasyon sürecindeki görüşmemizde otoparklarının olduğunu söylediler gittiğimizde ise maalesef otoparkımız yok cevabını aldık, girişimizi yapan personele söylediğimizde ise "aradığınızda otel değil de acente ile görüşmüş olmuş olabilirsiniz, onlar var demiş olabilir" cevabını aldık ve aracımızı haftalık ücret ödeyerek başka bir otoparka bıraktık. Odamıza girdiğimizde doğru düzgün temizlenmemişti, odalar internetteki resimlerden farklı. Otel genel olarak eski ve bakımsız. Yemekler konusuna gelirsek çeşitlilik az, lezzetler orta, yemekler çabuk tükeniyor ve kesinlikle ödenen parayı hak etmiyor. KESİNLİKLE tavsiye ETMİYORUM, bile isteye tatilinizi heba etmeyin.

Konaklamamız ile ilgili söyleyebileceğim tek olumlu şey deniz ve çevrenin doğal güzelliği olur, personel otelin eksikliklerini kapatmak için uğraşıyor fakat yetişemiyorlar, animasyon ekibinden Sebastian ve Alexandra'ya ilgi, alaka ve güleryüzleri için çok teşekkür ederiz.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler ereng1903
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Ailemle temmuz ayında tatile geldim. Yemekleri rezalet , otel eski , her taraf pis, kendisini müdür gibi tanıtan Serap deye bir kadın müşteriyle nasıl davranacağını bile bilmiyor ! Ben yemeklerin çiğ olduğunu söylüyorum , Serap denilen kadın bana bağırarak , ağzınızın tadı bozuk söylüyor ! Bu nasıl bir yöneticilik?! Bu nasıl bir terbiyesizlik müşteriyle?! Çok pişman olduk gelmemize ! Bir otelin müdürü böyleyse, tabiide otel kötü çalışır ! Gereken yerlere şikayet edeceğim bu kadını! Ve kimseyede tavsiye etmem otelinizi!! Yazık Martı grubuna!!!

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler 742alican_
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Martı kalitesi ile gelip tatilinizin rezil olduğu otel. Restoran bile sinek dolu zaten iki çeşit yemek iki çeşit kahvaltı çıkıyor abartmıyorum! Onların üzerinde sinek geziyor. Açız resmen. Çorba diye lapa bişey çıkıyor. Zaten Ölseniz doktoru yok. Resepsiyon değil ama Tek iyi yanı garson ve barmenleri. Böcek soktu 3 gündür doktora ulaşıp beni aramalarını bekliyorum. Bide hiç Toz alınmıyor sanırım. Rafların fotoğrafını koydum. +16 da değil gayet çocuk var. Rezervasyon sırasında balayı çifti için ne vaad edildiyse hiç biri yok. Bence ya Martı ismini taşımayın ya da kapatıp gidin. Ya da yıldız sayınızı düşürün. Kimseyi parası ile rezil etmenin anlamı yok.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler 254beyzay
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Martı La Perla GR - MARTI La Perla Marmaris, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Ağustos 2021

Otelimiz ve konaklamanızla ilgili görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli konuklarımızın memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır. Standartlarımızın altında kalan değerlendirmelerin yine aynı titizlikle ele alındığını önemle belirtmek isteriz. Özel isteklere karşı dahi bu kadar hassas davranan bir işletme olmamız sebebi ile yapmış olduğunuz açıklamalar bizi hayal kırıklığına uğratmıştır. Değerli misafirimiz , balayı çiftlerimiz için odaya giriş yapılan gün meyve
sepeti , şarap gidiyor , odaya kahvaltı ve 2 kişilik ana restoranda akşam yemeği için misafir ilişkileriyle görüşmeniz gerekiyordu , genel olarak otelimizde daim ilaçlama ve temizlik yapılıyor , otelde konaklamanız yangın zamanına denk gelmişse , Martı resort otelin tüm misafirleri (çocuklu vr çocuksuz ) yangın nedeniyle , 3 günlük Martı la perla otele geçirilmiştiler , bu yüzden otelde çocuk görmüştünüz , onun dışında otelimiz 16+ çalışmaya devam ediyor
Yorumunuz için teşekkür eder. Kişisel beklentilerinizi karşılayamamış olmaktan üzüntü duyduğumuzu bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

6 gece kaldık , kesinlikle yetersiz ve kötü bir işletme. Bunu gayretli ve özverili bir şekilde çalışan bar personelleri Yunus bey , Emin bey , Alex (Ali) bey ve restoran kısmında çalışan tüm personeli tenzi ederek söylüyorum. Eşimle bilrlikte balayı çifti olarak konakladığımız otelde , 21 temmuz gününe alınan odaya kahvaltı ve pavillon da " romantik akşam yemeği " randevusu almamıza rağmen , 21 temmuz sabahı kahvaltı , odaya meyve ve şarap ikramı yapılmadı. İlgili görevliyle konuştuğumuzda resepsiyonun kendisine bu durumu iletmediğini söyleyedi. Kahvaltı 1 gün sonra odaya gönderildi , şarap 3 kez söylenmesine rağmen verilmedi. Pavillon, serap isimli yetkilinin kararıyla kaldırılmış , dolayısıyla haberimiz olmadan pavillonda akşam yemeğini de iptal etmiş oldular. Akşam 9 a doğru yemeğe gittiğinizde yemek bitiyor ve aç kalıyorsunuz , yerine yenisi konmuyor. Bunlar yetmezmiş gibi , bir de serap isimli sözde yetkilinin , sırf restorana yemek saatinden 5 dakika önce geldiğimiz için bizi etik dışı hareket etmekle itham ederek tüm rest. Personelinin önünde ciyak ciyak bağırarak bizi azarlaması bardağı taşıran son damla oldu. Sanki müşteriye taahhüt edilen herşey yapılıyormuş gibi , bizim restorana 5 dakika önce girmemiz etik dışı oldu. Trajikomik bir durum gerçekten. Herşey dahil otelde yemek bitiyor aç kalıyorsunuz , bu çok ETİK , ama bizim yalnızca balkona geçiş yapmak için restorandan 5 dk önce geçmemiz ETİK DIŞI olduğu söylenerek , lise talebesi gibi azarlanıyorsunuz. Kesinlikle TAVSİYE ETMİYORUM. PARANIZLA PULUNUZLA REZİL OLMANIN NE DEMEK OLDUĞUNU TECRÜBE ETMEK İSTEMİYORSANIZ , GİTMEYİN .

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Yahnur123
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Martı La Perla GR - MARTI La Perla Marmaris, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Ağustos 2021

Otelimiz ve konaklamanızla ilgili görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli konuklarımızın memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır. Standartlarımızın altında kalan değerlendirmelerin yine aynı titizlikle ele alındığını önemle belirtmek isteriz. Özel isteklere karşı dahi bu kadar hassas davranan bir işletme olmamız sebebi ile yapmış olduğunuz açıklamalar bizi hayal kırıklığına uğratmıştır. Değerli misafirimiz , kahvaltını misafir ilişkileriyle, ne zaman ayarladınızsa , o gün odanıza gönderilmiştir , odaya meyve şarap ikramı siz otele giriş yaptığınız gün ikram edilmiştir, balayı çiftlerimiz için olan 2 kişilik akşam yemeğinin ana restoranda olacaği hakta size misafir ilişkileri tarafından önceden bilgi verilmiştir, akşam yemek saatimiz 19:00 - 21:00 arası oluyor , ve yemek saatleri hakkında otele giriş yaptığınız zaman bilgi verilmiştir.Yorumunuz için teşekkür eder. Kişisel beklentilerinizi karşılayamamış olmaktan üzüntü duyduğumuzu bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Balayı çifti olarak gittiğimiz bu otelde balayı konsepti adı altında bize sunulacağı taahhüt edilen odaya kahvaltı 2.kez uyarmamız üzerine söz verdikleri günden bir gün sonra eksik şekilde odamıza getirildi.Şarap hiç getirilmedi(3 kez söylenmesine rağmen).Pavillon’da akşam yemeği müşterilere haber verilmeden Serap isimli şahsın tek taraflı tasarrufuyla Pavillon’un kaldırılmış olması nedeniyle iptal edilmiş ve haberimiz yok ayrıca Genel Müdür olduğu iddia edilen Serap isimli şahıs, yemek saatinden 5 dakika evvel eşimle beraber restorana girdiğimiz için bize AVAZ AVAZ bağırarak bu yaptığınız ETİK DIŞI, sürekli böyle yapıyorsunuz tam hazırlık zamanında bu şekilde buraya girilmez ki’’ diyerek , bizi bütün çalışanların önünde adeta bir okul müdürü edasıyla haşladı. Halbuki biz yemek almak için orada değildik 400 kişi kapasiteli bir otelde balkonda yalnızca 10 tane masa olması nedeniyle yer tutmak için girdik. Ancak bu kadının inanılmaz tepkisiyle neye ugradıgımızı şaşırdık. Böyle eğitimsiz,cahil,müşteriyle nasıl iletişim kurulacağını bilmeyen bir kişinin müdür olarak görevlendirilmesi,oteldeki bir çok aksaklığın baş nedeni olduğu konusunda çok ciddi şüphe uyandırmaktadır. Zira bu olayın ardından çalışanlardan birisi siz o kadını boşverin, akli melekeleri yerinde değil şikayetçi olacaksanız ben size tanıklık ederim olayı gördüm dedi. Müşteriye sunulan hizmetle kıyaslandığında aldıkları fahiş ücret yetmiyormuş gibi bir de üzerine bu şekilde azarlanmak gerçekten çok zorumuza gitti.
Tüm bunlara rağmen restoran ve bar kısmında verilen hizmet fevkaladeydi. Çalışan ilgili ve samimiydi,yemekler nispeten lezzetli ve düzgündü. Çeşit bol olmamakla birlikte yeterli sayılabilecek düzeydeydi . Buna mukabil , yemek bitimine yarım saat restorana gittiğinizde yemek bitti denilerek aç kalıyorsunuz, yemek kesinlikle yenilenmiyor. Şimdi şu soruyu cevaplamak lazım ‘’ Ultra her şey dahil konseptte hizmet verdiğini iddaa eden bir otelde yemeğin bitmesi ve yenilenmemesi,müşterinin bu nedenle aç kalması ETİK oluyor da , 5 dakika öncesinde sadece yer tutmak amacıyla restorana girilmesi , nasıl Etik dışı oluyor bunu gerçekten anlamak mümkün değil. Daha da vahim olanı , bir otel yetkilisi müşteriyle etik tartışmasına nasıl böyle seviyesiz ve yakışıksız bir üslupla girebiliyor ? Bunu da anlayabilmek mümkün değil.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler Excursion09893597555
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Martı La Perla GR - MARTI La Perla Marmaris, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Ağustos 2021

Otelimiz ve konaklamanızla ilgili görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Belirtmek isteriz ki; misafirlerimizden almış olduğumuz geri bildirimler, siz değerli konuklarımızın memnuniyeti için ayrıntılı olarak değerlendirilmekte ve en iyisi olmak adına bizlere kılavuzluk yapmaktadır. Standartlarımızın altında kalan değerlendirmelerin yine aynı titizlikle ele alındığını önemle belirtmek isteriz. Özel isteklere karşı dahi bu kadar hassas davranan bir işletme olmamız sebebi ile yapmış olduğunuz açıklamalar bizi hayal kırıklığına uğratmıştır. Değerli misafirimiz , kahvaltını misafir ilişkileriyle, ne zaman ayarladınızsa , o gün odanıza gönderilmiştir , odaya meyve şarap ikramı siz otele giriş yaptığınız gün ikram edilmiştir, balayı çiftlerimiz için olan 2 kişilik akşam yemeğinin ana restoranda olacaği hakta size misafir ilişkileri tarafından önceden bilgi verilmiştir, akşam yemek saatimiz 19:00 - 21:00 arası oluyor , ve yemek saatleri hakkında otele giriş yaptığınız zaman bilgi verilmiştir.Yorumunuz için teşekkür eder. Kişisel beklentilerinizi karşılayamamış olmaktan üzüntü duyduğumuzu bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın