Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
$232
$222
Fiyata Bakın
$10 TASARRUF EDİN
07.03.21 tarihine kadar ücretsiz iptal işlemleri
Expedia.com
Booking.com
$231
Fiyata Bakın
Hotels.com$222
Orbitz.com$222
Agoda.com$232
11 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (122)
Yorumları filtrele
122 sonuç
Gezgin puanı
48
43
14
8
9
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
48
43
14
8
9
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/122 yorum
17 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelden, piste doğrudan çıkış, her seviyeye uygun pistler, yeterli sayıda lift, yenilenmiş kayak odası, geniş ve sıcak odalar, şahane yemekler, kesintisiz ve hızlı wi-fi, olağanüstü güler yüzlü personel, akşam üstü çayları ve şömine başı keyfi, insan bir kayak otelinde daha başka ne arar? Üstelik Ankara ve İstanbul'a da çok yakın. Tek eleştirim ses izolasyonu, odalarda ses izolasyonu zayıf.

Oda ipucu: üst katlardan oda isteyin, ses izolasyonu zayıf
Konaklama tarihi: Şubat 2020
    • Odalar
    • Hizmet
Teşekkürler SERPİL B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz
Keyifli bir tatil için Grand Kartal Otel’i tercih ettiğiniz için teşekkürlerimizi sunar ve otelimizdeki deneyiminizi paylaşmak için ayırdığınız zamanın bizim için son derece kıymetli olduğunu bilmenizi isterim.
Tatilinizin rahat ve keyifli geçtiğini öğrenmekten mutluluk duyarız. Hizmet kalitemizle ilgili yorumlarınızı ekibimiz ile paylaşacağız.
En kısa zamanda sizleri tekrar ağırlamak ve Grand Kartal Otel farkını yeniden yaşatmak dileğimizle...

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel odaları bir parça eaki olabilir ama personelin samimiyeti, yemeklerin lezzeti ve bariz gösterilen samimi memnuniyet çabası odaların eakiliğini kapatmış, inanın hiçte lüks aramıyorsunuz, sonuçta ne lüks oteller var ruhsuz personele sahip olduğu için hizmet kalitesini yukarı taşıyamayan, kayak hocaları bence en iyileri tecrübeli ve öğretici, pisler çok başarılı, sürekli temizleyip pist kalitesini koruyorlar, öneriyorum,

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler culinaryoscar
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz
Keyifli bir tatil için Grand Kartal Otel’i tercih ettiğiniz için teşekkürlerimizi sunar ve otelimizdeki deneyiminizi paylaşmak için ayırdığınız zamanın bizim için son derece kıymetli olduğunu bilmenizi isterim.
Tatilinizin rahat ve keyifli geçtiğini öğrenmekten mutluluk duyarız. Hizmet kalitemizle ilgili yorumlarınızı ekibimiz ile paylaşacağız.
En kısa zamanda sizleri tekrar ağırlamak ve Grand Kartal Otel farkını yeniden yaşatmak dileğimizle...

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yemekler cok cok lezzetliydi. Zengin bir bufesi vardi. Personel son derece iyiydi. Pistlere cikis cok kolaydi. Tek yorumum otel cok eski odalar cok basit ve halilarim degismesi lazim. Kayak odasinim yanindaki cafenin de elden gecmesi gerekli.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler semaakca
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,
Değerli zamanınızdan vakit ayırarak geri dönüş yapmış olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Bahsetmiş olduğunuz konuları ilgili departmanlara ileteceğimden emin olabilirsiniz.
Sizleri en kısa zamanda tekrardan otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yemekler çok çeşitli ve lezzetliydi. Hizmet çok çok iyiydi. Resepsiyonundan housekeepingine kadar bütün personel tecrübeli, ilgili, kibar. Fakat otel çok eski. Odalar çok geniş ve rahat, ısınma, sıcak su problemi yok ama yerler 1980’lerden kalma halı kaplı. Yatak standart 2 kişilik değil çok küçük 1,5 kişilik fln. Bunlar çok önemli sorun değil asıl sorun pistlerde! Pistler çok bakımsız, çok az Lift çalıştırıyorlar. Kar arabası yeterince dolaşıp pistleri düzeltmiyor. İnsanları Çanak bölgesine toplayıp idare ettiriyorlar. Çok uzun, geniş ve zevkli bir kayak merkezi olacakken küçük hesaplarla kapasitesinin çok altında işletildiğini düşünüyorum. Güneşli havada bile Arka Çanak pistini açmadılar düşünün! Biz girdik ama tabi kar arabasının hiç uğramadığı bi piste girdik. Otele dönüş yolu tam bir felaket. Arka Çanak’ı da kapattıkları için acemisi, Ustası tek bir yoldan sürünerek dönmeye çalışıyor. Eğim yok eğim!!! Kayakları, boardları çıkarıp yürümeye çalışıyorsunuz. Yatırım yapsalar; telesiyejler kapalı ve ısıtmalı olsa, her pistte devriye dolaşsa, pistler geceden düzeltilmiş olsa, otele dönüş yoluna eğim kazandırılmış olsa müthiş bir kayak merkezi olur. Doğa buna müsait, işletenlerin zihniyeti değil!

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler zeynepsarligil
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletme Sahibi Ceyda Hacibekiroglu - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 20 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,
Değerli zamanınızdan vakit ayırarak geri dönüş yapmış olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Bahsetmiş olduğunuz konuları ilgili departmanlara ileteceğimden emin olabilirsiniz.
Sizleri en kısa zamanda tekrardan otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otele sabah 10 gibi vardık, odamızı verdiler, bu konudan çok memnun kaldık, yalnız öğle yemeği dahil değil dediler, öğlen başka bir yere gidip fahiş fiyatlar ödemek zorunda kaldık, bu konudan çok rahatsızım. Otelin restoranın küçük, bu yüzden herkese oda numarasına göre ayrı masa veriliyor, bu sebeple öğlen yemek verilmiyor zaten ama rastoranı büyütülebilinir, başka bir çözüm sunulabilinir.
Odalar çok çok eski, banyosu çok kötüydü, odalarda müşterilerin kullanımına sunulan şampuan, saç kremi vs çok kötüydü, odada kettle yok, bu konudan da şikayetçiyim.
Onun dışında yemekleri güzeldi, oturma alanı keyifl, kayak odası harika, kayak olanakları çok güzel. Otelin fiyatı hizmetine çok çok pahalı kalıyor. Tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler didoley
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Sayın Misafirimiz,
Konaklamanız sonrası paylaştığınız geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Öncelikle konuyla ilgili memnuniyetsizliğinizden dolayı üzüntümüzü iletmek isteriz. Yorumunuzda bahsetmiş olduğunuz konular hakkında daha fazla bilgi aktarabilmeniz ve detayları görüşebilmemiz adına, vaktiniz olursa misafir@gazellehotels.com.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirseniz konuyu daha detaylı görüşebiliriz.
Yorumunuzda belirtmiş olduğunuz olumsuz durumları giderebilmeyi ve sizi en kısa sürede otelimizde tekrar misafir edebilmeyi arzu ederiz.

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi


Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın