Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Ortaklar tarafından yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını etkiler. Ayrıca öne çıkarılan veya sponsorlu işletmelerin yer aldığı sıralamalarda ortakların ödemeleri, listelenen konaklama yerlerinin sırasını da etkileyebilir.
Yorumlar (122)
Yorumları filtrele
122 sonuç
Gezgin puanı
47
43
14
8
10
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
47
43
14
8
10
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
5-10/122 yorum
10 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otele sabah 10 gibi vardık, odamızı verdiler, bu konudan çok memnun kaldık, yalnız öğle yemeği dahil değil dediler, öğlen başka bir yere gidip fahiş fiyatlar ödemek zorunda kaldık, bu konudan çok rahatsızım. Otelin restoranın küçük, bu yüzden herkese oda numarasına göre ayrı masa veriliyor, bu sebeple öğlen yemek verilmiyor zaten ama rastoranı büyütülebilinir, başka bir çözüm sunulabilinir.
Odalar çok çok eski, banyosu çok kötüydü, odalarda müşterilerin kullanımına sunulan şampuan, saç kremi vs çok kötüydü, odada kettle yok, bu konudan da şikayetçiyim.
Onun dışında yemekleri güzeldi, oturma alanı keyifl, kayak odası harika, kayak olanakları çok güzel. Otelin fiyatı hizmetine çok çok pahalı kalıyor. Tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler didoley
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Şubat 2020

Sayın Misafirimiz,
Konaklamanız sonrası paylaştığınız geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Öncelikle konuyla ilgili memnuniyetsizliğinizden dolayı üzüntümüzü iletmek isteriz. Yorumunuzda bahsetmiş olduğunuz konular hakkında daha fazla bilgi aktarabilmeniz ve detayları görüşebilmemiz adına, vaktiniz olursa misafir@gazellehotels.com.tr e-posta adresinden bizimle iletişime geçebilirseniz konuyu daha detaylı görüşebiliriz.
Yorumunuzda belirtmiş olduğunuz olumsuz durumları giderebilmeyi ve sizi en kısa sürede otelimizde tekrar misafir edebilmeyi arzu ederiz.

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi


Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Kayak pisti olarak oldukça güzel bir konumda. Zeytinyağlılar dışında yemekleri lezzetliydi fakat 2 günde bir menü aynı. Açıkçası 3 puan vermemin nedeni temizlikti. Özelikle odalar ve banyolar çok baştan savma temizlenmiş. Personel oldukça iyi ve yardım sever. Özelikle çocuklara karşı tavırları sevgi dolu.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 812zeynepk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,
Değerli zamanınızdan vakit ayırarak geri dönüş yapmış olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Bahsetmiş olduğunuz konuları ilgili departmanlara ileteceğimden emin olabilirsiniz.
Sizleri en kısa zamanda tekrardan otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
5 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel eski olmasına rağmen, yeme içmesi mükemmel,çalışanlar yardımcı, kayak odası çok iyi. Tek sıkıntı Kartalkaya'daki pistlerde çıkışların çoğunun eski tip teleski ile olması. Acilen değişmesi gereken bence bu. Ayrıca pistlerde de senelerdir iyileştirme yapılmamış.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 264hasand
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Şubat 2020

Değerli Misafirimiz,
Değerli zamanınızdan vakit ayırarak geri dönüş yapmış olduğunuz için çok teşekkür ederiz. Bahsetmiş olduğunuz konuları ilgili departmanlara ileteceğimden emin olabilirsiniz. Bu sene pistlerimize farklı zorluk derecelerinde 8 yeni pist eklendi. Kartalkaya’nın en büyük kayak bölgesi olarak toplam pist sayımız 23 oldu. Bunun dışında liftle ilgili görüşlerinizi ilgili birime ileteceğiz. Bahsetmiş olduğunuz olumsuz durumları en kısa zamanda gidereceğimizi ve sizleri en kısa zamanda tekrardan otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı bilmenizi isterim.
Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi


Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Özellikle çocuklu aileler ve kalabalık gruplar için son derece ideal bir otel. Personel son derece güleryüzlü, yardımsever ve pozitif. Yemekler acikbufeden beklenmeyecek kalitede. Pistlere yakın olması ayrı bir avantaj, büyük, şömineli lobisi, sınırsız icecekleri sahane.2 yıldır keyifle geliyoruz

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 146feyza_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 31 Ocak 2020

Değerli Misafirimiz
Keyifli bir tatil için Grand Kartal Otel’i tercih ettiğiniz için teşekkürlerimizi sunar ve otelimizdeki deneyiminizi paylaşmak için ayırdığınız zamanın bizim için son derece kıymetli olduğunu bilmenizi isterim.
Tatilinizin rahat ve keyifli geçtiğini öğrenmekten mutluluk duyarız. Hizmet kalitemizle ilgili yorumlarınızı ekibimiz ile paylaşacağız.
En kısa zamanda sizleri tekrar ağırlamak ve Grand Kartal Otel farkını yeniden yaşatmak dileğimizle...

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
19 Ocak 2020 tarihinde yorum yapıldı

Aile olarak gittik, çalışanların ilgisi, yemeklerin çeşitliliği ve güzelliği, pistlerin her seviyeye uygun olması bizi tekrar gideceğimize ikna etti. Kayak oteli olarak mutlaka değerlendirilmeli, otel yöneticisi Zeki Bey de her konuda yardımcı oluyor gerek olması durumunda.

Konaklama tarihi: Ocak 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Tiburti
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
MİSAFİR İLİŞKİLERİ TEMSİLCİSİ GazelleResort - Grand Kartal Hotel, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 28 Ocak 2020

Değerli Misafirimiz
Keyifli bir tatil için Grand Kartal Otel’i tercih ettiğiniz için teşekkürlerimizi sunar ve otelimizdeki deneyiminizi paylaşmak için ayırdığınız zamanın bizim için son derece kıymetli olduğunu bilmenizi isterim.
Tatilinizin rahat ve keyifli geçtiğini öğrenmekten mutluluk duyarız. Hizmet kalitemizle ilgili yorumlarınızı ekibimiz ile paylaşacağız.
En kısa zamanda sizleri tekrar ağırlamak ve Grand Kartal Otel farkını yeniden yaşatmak dileğimizle...

Saygılarımla,
Öyküm Özbay
Misafir İlişkileri Temsilcisi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın