Geçen sene Crystal Flora Beach'e gittiğim ve memnun kaldığım için yine Crystal ailesine bağlı bir otele gitmeyi tercih ettim.
Covid önlemi açısından; maske, ateş ölçümü, dezenfektan vb. konularda hassas olmaları gerçekten taktir edilesi ancak maalesef bazı Rus müşterilerin asansöre inatla 4 kişi değil, topyekün binme çabaları anlaşılabilir değildi. Bu nedenle küçük bir tartışma yaşadık. Restoranda yemek kuyruğu kalabalık ve mesafesizdi. Ama bu mesafeyi korumak otel çalışanlarından öte kişisel hassasiyetle ilgili elbette.
Oda temizliği, genel hijyen, yemek kalitesi, çalışanların güler yüzü memnun kalma nedenlerimiz arasında. Deniz biraz dalgalı (mevsimsel olabilir) ve taşlıydı ancak yine de problem yaşamadık. Ancak belirtmek isterim ki yüzme bilmeyen ve kıyıda vakit geçirmeyi sevenler için denizin hemen derinleşiyor olması problem olabilir. Animasyona gelince, fena değildi. Covid sebebiyle dolu dolu program yapılamamış ancak yine de keyifli vakit geçirdik.
Bir de özellikle belirtmek istediğim konu ; Crystal Otellerinin yemek artıklarını, hayvan barınaklarına ayrıştırıp göndermemeleri.. Bu gerçekten üzerinde durulması gereken ve otele iletilmesini istediğimiz bir konu...
Biz genellikle müşteri memnuniyetini ve yorumlarını önemseyerek otel seçimi yapıyoruz. Bu nedenle yorumumu büyük bir hassasiyetle yaptığımı bilin isterim :) Tekrar gitmeyi tercih edebileceğim hizmette olduğu için önerebilirim. Teşekkür ederiz :)