Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Booking.com$110
Hotels.com$109
eDreams$110
Travelocity$109
Priceline$110
Hurb$113
16 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (395)
Yorumları filtrele
395 sonuç
Gezgin puanı
201
99
50
14
31
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
201
99
50
14
31
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/395 yorum
10 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Mükemmel konaklamamda emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Restorant bölümünde hizmet, kalite tarif edilemeyecek kadar iyidir. Çalışanlar ilgili, Güler yüzlüdür. Bir sonraki konaklamamı iple çekiyorum.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler eerbil2021
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ozge Gokdeniz - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Eylül 2021

Sayın Erbil,
Öncelikle, konaklamanizda DoubleTree by Hilton Trabzon'u tercih ettiginiz ve otelimizde son konaklamanızla ilgili olarak goruslerinizi Tripadvisor sitesinde paylastiginiz icin cok tesekkur ederiz.
Hizmetlerimizle ilgili genel memnuniyetiniz bizleri çok sevindirmiştir. Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir.

En kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı

Gercekten ilgi alaka ve kahvaltı mükemmel yakın.
Yataklar müthiş rahat ve otelin her yanı temiz ve hijyenik
Kalınmasını tavsiye edeceğim bir ortam ve sabahları deniz tarafi odalar gercekten cok guzel ve sakin kara tarafi yola baktığından biraz gürültülü olabiliyor.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler tzengin202122
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ozge Gokdeniz - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2021

Sayın ZENGIN,

Oncelikle konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon'u tercih ettiğiniz ve goruslerinizi Tripadvisor sitesinde paylastiginiz icin cok tesekkur ederiz.

Düsünceli dokunuslar ve güler yüzlü hizmetten Hilton CleanStay standartlarımıza kadar, DoubleTree by Hilton Trabzon ailesi olarak, konaklamanızı en başından itibaren her şeyde mümkün olduğunca konforlu hale getirmek için çalısmaktayız.


Yorumlarınız ve memnuniyetiniz bizler için motivasyon kaynagıdır. Günümüze mutlulukla başlamamızı sağlayan yorumlarınız için cok tesekkur ederiz.


Konaklamanızda otelimizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Eylül 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelin mimarisi konumu personeli yemekleri gayet başarılı çok ilgililer , Samet Bey ve Furkan Bey özellikle çok teşekkür ediyoruz , geliştirilmesi gereken tek eksikleri oda temizliği çok daha iyi olabilirdi birde odadaki cam 5 cm açılabiliyordu oda havanamıyordu , tekrar gitsem yine tercih ederim bu oteli

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler berksinbeyli
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ozge Gokdeniz - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Eylül 2021

Sayın Odabas

Oncelikle konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon'u tercih ettiğiniz ve Misafir Degerlendirme Anketimize katılımınızdan dolayı tesekkur ederiz.

Düsünceli dokunuslar ve güler yüzlü hizmetten Hilton CleanStay standartlarımıza kadar, DoubleTree by Hilton Trabzon ailesi olarak, konaklamanızı en başından itibaren her şeyde mümkün olduğunca konforlu hale getirmek için çalısmaktayız.

Odaların guvenlik sebebi ile camlarda limitör bulunmaktadır. Cam actırma talebiniz olması halinde, Resepsiyonu arayarak Teknik Servis gorevlilerimizin yardımını istemeniz yeterlidr.

Konaklamanızda otelimizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Ortalam bir bölge oteli diyebilirim. Beklentiyi çok yüksek tutmamak gerekir.
Otelde alkol satışı bulunmuyor.
Deniz tarafında müsaitlik olursa deniz manzarası güzel.
Kahvaltı ortalama.
Kapalı otoparkta müsaitlik sıkıntısı olabiliyor.

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
1  Teşekkürler odabasengin
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ozge Gokdeniz - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Ağustos 2021

Sayın Odabas

Oncelikle konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon'u tercih ettiğiniz ve Misafir Degerlendirme Anketimize katılımınızdan dolayı tesekkur ederiz.

Düsünceli dokunuslar ve güler yüzlü hizmetten Hilton CleanStay standartlarımıza kadar, DoubleTree by Hilton Trabzon ailesi olarak, konaklamanızı en başından itibaren her şeyde mümkün olduğunca konforlu hale getirmek için çalısmaktayız.


DoubleTree by Hilton Trabzon olarak otelimiz, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın belirlemis oldugu "Saglıklı Turizm Sertifikası" kriterlerini Karadeniz bolgesinde en iyi uygulayan otel olarak sertifika almaya hak kazanmış olduğunu da iletmek isteriz.

Konaklamanızda otelimizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ağustos 2021 tarihinde yorum yapıldı

Hayatımda ilk defa kıyamet koptu sanarak yataktan fırladım :( zaten her yer yangın yeri bu tatbikat hatası hiç olmadı , yazık
Daha önce bir çok kez kaldım otel oda hizmet personel 10 numara 5 yıldız ama sabaha kadar nasıl uyunacak şimdi , ben bu kadar korktuysam inşallah camdan denize atlayan bayan vs olmamıştır, üzgünüm

Konaklama tarihi: Ağustos 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 833zafer_
Bu yorum bir Tripadvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Ozge Gokdeniz - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 Ağustos 2021

Zafer Bey merhaba

Oncelikle konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon'u tercih ettiginiz ve otelimizde konaklamanızla ilgili olarak goruslerinizi Tripadvisor sitesinde paylastiginiz icin cok tesekkur ederiz.

Düsünceli dokunuslar ve güler yüzlü hizmetten Hilton CleanStay standartlarımıza kadar, DoubleTree by Hilton Trabzon ailesi olarak, konaklamanızı en başından itibaren her şeyde mümkün olduğunca konforlu hale getirmek için çalısmaktayız.

Oda tercihini giriste "sigara icilmeyen" olarak belirten bir misafirimizin, odada sigara kullanması sonucu yangın alarmı devreye girmis ancak sadece kat genelinde boyle bir durum olusmus ve misafirlerimizin aramasıyla hemen kontroller yapılarak ilgili oda misafiri uyarılmıstır. Sizlerin de daha onceki konaklamalarınızda deneyimlediginiz sekilde, yasanan durum genel hizmet standardımızı asla yansıtmamaktadır.

DoubleTree by Hilton Trabzon olarak otelimiz, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın belirlemis oldugu "Saglıklı Turizm Sertifikası" kriterlerini Karadeniz bolgesinde en iyi uygulayan otel olarak sertifika almaya hak kazanmış olduğunu da iletmek isteriz.

Konaklamanızda otelimizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın