Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (378)
Yorumları filtrele
378 sonuç
Gezgin puanı
192
98
46
13
29
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
192
98
46
13
29
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/378 yorum
4 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel konum olarak iyi odalar ferah ve kullanışlı özellikle resepsiyon da Kardelen hanım ilgisi ve çözüm odaklı olması bizi çok mutlu etti . Restoran bölümü gayet iyi özellikle akşam yemekleri gayet başarılı personel ilgili ve kibar . Sakin bi tesis verdiğiniz paranın karşılığını alıyorsunuz .

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler gunesler07
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager DoubleTree by Hilton Trabzon - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ağustos 2020

Değerli Konuğumuz;

Oncelikle konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon'u yeniden tercih ettiğiniz ve Misafir Degerlendirme Anketimize yorum bıraktıgınız için tesekkur ederiz.

Düsünceli dokunuslar ve güler yüzlü hizmetten sıcak çikolata parçalı kurabiye ikramımıza kadar, DoubleTree by Hilton Trabzon ailesi olarak, konaklamanızı en başından itibaren her şeyde mümkün olduğunca konforlu hale getirmek için çalısmaktayız.

Geri bildirimleriniz, her zaman bir adım oteye ilerleyebilmemiz adına, basarı yolumuza ısık tutacagı icin bizler icin cok degerlidir. Bu bağlamda, ekip arkadaşımız ile ilgili motive edici yorumunuz için de ayrıca teşekkürlerimizi iletiriz.

DoubleTree by Hilton Trabzon olarak otelimiz, T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın belirlemis oldugu "Saglıklı Turizm Sertifikası" kriterlerini Karadeniz bolgesinde en iyi uygulayan otel olarak sertifika almaya hak kazanmıştır.

Konaklamanızda otelimizi tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla




Değerli Misafirimiz,

Kişisel Verileriniz, Tunalar Otomotiv Tic. A.Ş. olarak, Hilton ve Hilton Şirketler Grubu kurumsal kimliğini kullanan organizasyonların küresel gizlilik bildirimine (https://hiltonhonors3.hilton.com/tr_TR/policy/global-privacy-statement/index.html) uygun olarak, veri sorumlusu olduğumuz hallerle sınırlı olmak üzere; şirketin hizmetlerinin kalitesinin artırılması için varsa şikâyet, önerilerin toplanması ve değerlendirilmesi, müşteri memnuniyetine yönelik faaliyetlerin gerçekleştirilmesi ve bu doğrultuda iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi amaçlarıyla KVKK’nın 5. Maddesinin 2. fıkrasının f bendindeki hukuki sebebe dayanmak suretiyle işlenecektir.

Bu kapsamda kişisel verileriniz, sizin tarafınızdan misafir memnuniyetine yönelik faaliyet gösteren internet siteleri aracılığıyla toplanmakta olup, herhangi bir kişiye, kuruma aktarılmamaktadır.
Kişisel veri sahibi olarak KVKK’nın 11. Maddesinde düzenlenen haklarınız saklıdır.


Misafir İlişkileri Sorumlusu:
Dila Nur Özhancı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
21 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin yeri ve manzarası çok iyi.Sessiz,temiz ve konforlu.Personeller de gerçekten çok ilgili.Kahvaltı çeşiti biraz daha arttırılabilir.konaklama yapmasanız bile Çay saati ve kahvaltılar için de ayrıca gitmenizi tavsiye ederim

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler taneraltanakbulut
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager dtbhiltontrabzon - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 22 Şubat 2020

Sayın Taner Altan Akbulut;

Öncelikle, konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon’u tercih ettiğiniz ve otelimizdeki son konaklamanızla ilgili olarak görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok tesekkur ederiz.

Hizmetlerimizle ilgili genel memnuniyetiniz bizleri çok sevindirmiştir. Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz görüşlerinizin ilgili Departman Müdürlerimize iletildiğini bilgilerinize sunariz.

Özellikle, tüm personeli motive eden yazınızı onlarla da paylaştığımı bilmenizi isterim. Çok teşekkür ederiz.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon’u tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Otelin giriş ve çıkış alanı kesinlikle Hilton’a uygun değil bulunduğu nokta denize çok yakın olmasına rağmen kesinlikle kullanışlı değil . Otel çalışanları kaliteli ve ilgili . Fakat sorun çözmek konusunda maalesef yavaşlar.

Konaklama tarihi: Şubat 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler aralahmet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager dtbhiltontrabzon - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Şubat 2020

Sayın Ahmet Aral;

Öncelikle konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon'u tercih ettiğiniz ve görüşlerinizi bizlere ilettiğiniz için çok teşekkür ederiz.

Düşünceli dokunuşlar ve güler yüzlü hizmetten sıcak çikolata parçalı kurabiye ikramımıza kadar, DoubleTree by Hilton Trabzon olarak, konaklamanızı en başından itibaren her şeyde mümkün olduğunca konforlu hale getirmek için çabalamaktayız. Bu yüzden de düşük puanlamanız bizleri üzmüştür.

Belirttiğiniz görüşlerinizin ilgili departman müdürlerine ve otel yönetimine iletildiği bilgisini de siz değerli misafirimize iletmek isteriz. Hava şartlarındaki anı değişiklik havanın aşırı soğumasına ve kesintisiz devam eden kar yağışı da yolların tıkanmasına sebep olmuştur.

Bu noktada günlerce yardım ekibi gelememiştir. Bu yüzden de ivedi bir şekilde otel yönetimi bu hizmeti dışarıdan sağlamıştır. Fakat ne yazık ki bu hizmetten ancak akşam saatlerine doğru yararlanılabilmiştir.

Yaşanılan aksaklık otelimizin standardı değildir ve Hilton standartlarını yansıtmamaktadır. Sizin ve diğer misafirlerimizin bir daha böyle bir aksaklık ile karşı karşıya kalmaması için elimizden gelenin en iyisini yapacağımızdan emin olabilirsiniz.

Geri bildirimleriniz, geliştirebileceğimiz alanları belirlememizde büyük bir rol oynadığından dolayı bizler için çok önemlidir.

Hizmet kalitemizi geliştirerek siz değerli misafirlerimizin beğeni ve sadakatini kazanma konusunda doğru yolda olduğumuzu belirtmek için en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz;

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Daha önce Trabzon’daki otellerin tamamına yakınında kaldım,Double Tree’de ilk kez konakladım,tercih edilebilecek 2-3 otelden bir tanesi,kahvaltısı ve ikramları,otel’in denize sıfır konumu çok güzel...

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler halukkelesoglu
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager dtbhiltontrabzon - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Şubat 2020

Sayın Haluk Kelesoglu;

Öncelikle, konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon’u tercih ettiğiniz ve otelimizdeki son konaklamanızla ilgili olarak görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok tesekkur ederiz.

Hizmetlerimizle ilgili genel memnuniyetiniz bizleri çok sevindirmiştir. Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz görüşlerinizin ilgili Departman Müdürlerimize iletildiğini bilgilerinize sunariz.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon’u tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Şubat 2020 tarihinde yorum yapıldı

Her şey harikaydı ama odadaki TV kanallarının yarısından çoğu Arapça. Trabzon'da Arap sayısı çok olabilir ama bu diğer müşterileri hiçe saymanızı gerektirmez. Seyredecek tek bir film kanalı bile bulamadım...

Konaklama tarihi: Ocak 2020
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
DoubleTree by Hilton ile ortaklık aracılığıyla alınan yorum
Teşekkürler arifoktay
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Relations Manager dtbhiltontrabzon - DoubleTree by Hilton Trabzon, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 Şubat 2020

Sayın Arif Oktay Eker;

Öncelikle, konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon’u tercih ettiğiniz ve otelimizdeki son konaklamanızla ilgili olarak görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok tesekkur ederiz.

Hizmetlerimizle ilgili genel memnuniyetiniz bizleri çok sevindirmiştir. Görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür eder, belirtmiş olduğunuz görüşlerinizin ilgili Departman Müdürlerimize iletildiğini bilgilerinize sunariz.

Siz değerli misafirimizi TV kanallarımızın içeriği hakkında bilgilendirmek isteriz. Siz ve diğer misafirlerimiz için 55 farklı televizyon kanalları seçeneği hizmetinize sunulmuştur. Bunlardan 21 tanesi (TRT 1, TRT HABER, NTV, CNN TURK, A HABER, HABERTURK HD, SHOW HD, KANAL D HD, STAR HD, FOX HD, ATV, TV8, HALK TV, TRT BELGESEL, D MAX, TRT AVAZ,TRT ÇOCUK, TRT 3 SPOR, A SPOR, POWER TURK, TRT MUZİK, Türkçe yayın yapan kanallardır.

Yukarıda belirtilen kanal hizmetlerinden yararlanamadığınızı düşündüğünüz alanlar var ise lütfen tarafımızla iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

Konaklamanızda DoubleTree by Hilton Trabzon’u tercih ettiğiniz için tekrar teşekkür eder, en kısa zamanda sizi ve misafirlerinizi otelimizde tekrar ağırlayabilmeyi dileriz.

Saygılarımızla;

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın