Unfortunately, the hotel has fallen far behind its glorious days in the pictures.
First of all, I would like to remind you that the hotel is very far from the city, and there is no shuttle service like many hotels in similar locations (even 3-star) in holiday regions. When you call a taxi, take the risk to wait for 18-20 minutes (-).
When I arrived at the hotel, the first thing that caught my eye was two janissary statues (?), which gave me the feeling of entering the military museum, not the hotel. Then, the width of the interiors and rooms caught my attention (?). However, during the time spent at the hotel, I saw that they were not used effectively at all. Moreover, they demand a very high price for the level of quality that can not be used efficiently.
The windows of the hotel will be worn out so that the wind blows from everywhere and creates a scary noise in the corridors as if we are in a storm (-). I would like to add that the rooms and especially the bathrooms are outdated (-).
The rooms are very big, but apart from two pet bottles of water, there is neither a treat, a kettle nor a glass (-). This simple service is now offered even in 3-star hotels.
Although they are a five-star hotel, there is no bar anywhere in the hotel. Therefore, for example, a foreign guest who wants to buy an alcoholic drink has to go to the city. I think it has been neglected (-) that respect for preferences is a two-way concept. There is not a kiosk or the like where you can buy tea, coffee, or juice (except for alcoholic drinks) in the huge lobby (-).
Let's come to the food; Although I can't say it's perfect for breakfast, but a very good buffet and food are offered (+). However, lunch and dinner are mediocre and repetitive (+). Moreover, receiving this low service in a city like Hatay, which has made a name for itself in terms of cuisine, further strengthens my negative perception of the hotel.
I would like to add that I could not get any information from the reception about the locations of the facilities in the hotel, which facilities we can use and what our rights are (-)
To date, I have commented on more than 230 facilities in Turkey and abroad. Even where I rated low, I always added what aspects they could improve.
However, I will not do this as I have experienced a very different and disturbing point of view as the general feeling in this hotel.
Otel maalesef resimlerdeki şaşalı günlerinin çok gerisine düşmüş.
Öncelikle otelin şehre çok uzak olduğunu, birçok tatil yöresindeki benzer konumdaki otellerin (hatta 3 yıldızlı) yaptığı gibi bir shutle servisi olmadığını hatırlatmak isterim. Taksi çağırdığınızda en az 18-20 dakika beklemeyi göze alınız (-).
Otele vardığımda gözüme çarpan ilk şey otele değil de askeri müzeye giriş hissini veren iki tane yeniçeri heykeli oldu (?). Ardından iç mekanların ve odaların genişliği dikkatimi çekti (?). Ancak otelde geçen süre zarfında bunların hiç de etkin bir şekilde kullanılmamakla birlikte sunulan orta düzey kalitede hizmete oldukça yüksek bir fiyat talep etmektedirler.
Otelin pencereleri eskimiş olacak ki her yerinden rüzgar alıyor ve koridorlarda yer yer ürkütücü bir fırtınanın içindeymişiz gibi ses yaratıyor ve uyumayı neredeyse imkansız hale getiriyor (-). Odaların ve özellikle banyo bölümlerinin de eskimiş olduğunu ilave etmek isterim (-).
Odalar çok büyük ama iki adet pet şişe su haricinde ne bir ikram, ne bir su ısıtıcısı ne de bardak bulunmuyor (-). Bu basit hizmet artık 3 yıldızlı otellerde bile sunulmaktadır.
Beş yıldızlı bir otel olmalarına rağmen otelin her hangi bir yerinde bir bar bulunmuyor. Dolayısıyla alkollü bir içki almak isteyen örneğin bir yabancı konuk şehre gitmek zorundadır. Tercihlere saygının çift yönlü bir kavram olduğu sanırım ihmal edilmiş (-). Kocaman lobide servis veren bir (hadi alkollü içecekler olmasın) çay-kahve-m.suyu alabileceğiniz bir büfe vs. de bulunmuyor (-). Yemek salonu da erken kapandığı için şehirden geç dönen birisi için bir beş yıldızlı otele yakışmayacak şekilde müşteriye hizmet sunulamayacağı ortadadır.
Gelelim yemeklere; sabah kahvaltısı için mükemmel diyemesem de çok iyi bir büfe ve lezzet sunuluyor (+). Ancak öğlen ve akşam yemekleri vasat ve birbirini tekrar eden yemekler (+). Üstelik bu hizmeti Hatay gibi bu alanda isim yapmış bir şehirde almak negatif algıyı daha da kuvvetlendirmektedir.
Resepsiyondan oteldeki tesislerin yerleri, hangi tesisleri nasıl kullanabileceğimiz ve haklarımızın neler olduğuna dair bilgi alamadığımı da olumsuzluklar arasına eklemek isterim (-)
Bu güne kadar yurt içi ve yurt dışında 230'un üzerinde tesis için yorum yaptım. Düşük puan verdiğim yerlerde bile hangi yönlerini geliştirebileceklerini ekledim.
Ancak bu otelin yönetiminden genel hissiyat olarak çok farklı ve rahatsız edici bir bakış açısını deneyimlediğim için bunu bile yapamayacağım.