Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 kişi bu otele bakıyor
Booking.com
$97
Fiyata Bakın
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Expedia.com
$96
Fiyata Bakın
Rezervasyonu şimdi, ödemeyi ise konaklamanız sırasında yapın
Agoda.com
$81
Fiyata Bakın
Hotels.com$96
Priceline$96
Travelocity$96
13 fiyatın tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (605)
Yorumları filtrele
605 sonuç
Gezgin puanı
387
104
50
25
39
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
387
104
50
25
39
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/605 yorum
20 Haziran 2022 tarihinde yorum yapıldı

Unfortunately, the hotel has fallen far behind its glorious days in the pictures.
First of all, I would like to remind you that the hotel is very far from the city, and there is no shuttle service like many hotels in similar locations (even 3-star) in holiday regions. When you call a taxi, take the risk to wait for 18-20 minutes (-).
When I arrived at the hotel, the first thing that caught my eye was two janissary statues (?), which gave me the feeling of entering the military museum, not the hotel. Then, the width of the interiors and rooms caught my attention (?). However, during the time spent at the hotel, I saw that they were not used effectively at all. Moreover, they demand a very high price for the level of quality that can not be used efficiently.
The windows of the hotel will be worn out so that the wind blows from everywhere and creates a scary noise in the corridors as if we are in a storm (-). I would like to add that the rooms and especially the bathrooms are outdated (-).
The rooms are very big, but apart from two pet bottles of water, there is neither a treat, a kettle nor a glass (-). This simple service is now offered even in 3-star hotels.
Although they are a five-star hotel, there is no bar anywhere in the hotel. Therefore, for example, a foreign guest who wants to buy an alcoholic drink has to go to the city. I think it has been neglected (-) that respect for preferences is a two-way concept. There is not a kiosk or the like where you can buy tea, coffee, or juice (except for alcoholic drinks) in the huge lobby (-).
Let's come to the food; Although I can't say it's perfect for breakfast, but a very good buffet and food are offered (+). However, lunch and dinner are mediocre and repetitive (+). Moreover, receiving this low service in a city like Hatay, which has made a name for itself in terms of cuisine, further strengthens my negative perception of the hotel.
I would like to add that I could not get any information from the reception about the locations of the facilities in the hotel, which facilities we can use and what our rights are (-)
To date, I have commented on more than 230 facilities in Turkey and abroad. Even where I rated low, I always added what aspects they could improve.
However, I will not do this as I have experienced a very different and disturbing point of view as the general feeling in this hotel.

Otel maalesef resimlerdeki şaşalı günlerinin çok gerisine düşmüş.
Öncelikle otelin şehre çok uzak olduğunu, birçok tatil yöresindeki benzer konumdaki otellerin (hatta 3 yıldızlı) yaptığı gibi bir shutle servisi olmadığını hatırlatmak isterim. Taksi çağırdığınızda en az 18-20 dakika beklemeyi göze alınız (-).
Otele vardığımda gözüme çarpan ilk şey otele değil de askeri müzeye giriş hissini veren iki tane yeniçeri heykeli oldu (?). Ardından iç mekanların ve odaların genişliği dikkatimi çekti (?). Ancak otelde geçen süre zarfında bunların hiç de etkin bir şekilde kullanılmamakla birlikte sunulan orta düzey kalitede hizmete oldukça yüksek bir fiyat talep etmektedirler.
Otelin pencereleri eskimiş olacak ki her yerinden rüzgar alıyor ve koridorlarda yer yer ürkütücü bir fırtınanın içindeymişiz gibi ses yaratıyor ve uyumayı neredeyse imkansız hale getiriyor (-). Odaların ve özellikle banyo bölümlerinin de eskimiş olduğunu ilave etmek isterim (-).
Odalar çok büyük ama iki adet pet şişe su haricinde ne bir ikram, ne bir su ısıtıcısı ne de bardak bulunmuyor (-). Bu basit hizmet artık 3 yıldızlı otellerde bile sunulmaktadır.
Beş yıldızlı bir otel olmalarına rağmen otelin her hangi bir yerinde bir bar bulunmuyor. Dolayısıyla alkollü bir içki almak isteyen örneğin bir yabancı konuk şehre gitmek zorundadır. Tercihlere saygının çift yönlü bir kavram olduğu sanırım ihmal edilmiş (-). Kocaman lobide servis veren bir (hadi alkollü içecekler olmasın) çay-kahve-m.suyu alabileceğiniz bir büfe vs. de bulunmuyor (-). Yemek salonu da erken kapandığı için şehirden geç dönen birisi için bir beş yıldızlı otele yakışmayacak şekilde müşteriye hizmet sunulamayacağı ortadadır.
Gelelim yemeklere; sabah kahvaltısı için mükemmel diyemesem de çok iyi bir büfe ve lezzet sunuluyor (+). Ancak öğlen ve akşam yemekleri vasat ve birbirini tekrar eden yemekler (+). Üstelik bu hizmeti Hatay gibi bu alanda isim yapmış bir şehirde almak negatif algıyı daha da kuvvetlendirmektedir.
Resepsiyondan oteldeki tesislerin yerleri, hangi tesisleri nasıl kullanabileceğimiz ve haklarımızın neler olduğuna dair bilgi alamadığımı da olumsuzluklar arasına eklemek isterim (-)
Bu güne kadar yurt içi ve yurt dışında 230'un üzerinde tesis için yorum yaptım. Düşük puan verdiğim yerlerde bile hangi yönlerini geliştirebileceklerini ekledim.
Ancak bu otelin yönetiminden genel hissiyat olarak çok farklı ve rahatsız edici bir bakış açısını deneyimlediğim için bunu bile yapamayacağım.

Konaklama tarihi: Mayıs 2022
  • Seyahat türü: İş için seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Hizmet
Teşekkürler 65Zafer
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
18 Kasım 2021 tarihinde yorum yapıldı

Yüzme havuzları çok soğuk. Herkes çoçuk havuzlarında ısınıyor. Söylememize rağmen kişiye özel uygulama yapmıyoruz diyorlar. Yemekler vasat. Erken giderseniz yersiniz. Termal havuzların bulunduğu yerde kapılar kapanmıyor içeriye devamlı soğuk hava giriyor. İlgilenen kimse yok. Sağlıklı olayım derken hastalanmanız içten bile değil.

Konaklama tarihi: Kasım 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler ahmettE7290RK
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Diğer Gungor OttomanPalace Antakya - Antakya Ottoman Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Kasım 2021

Değerli misafirimiz ahmettE7290RK;
Öncelikle otelimizi tercih ettiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırıp değerlendirmede bulunduğunuz için teşekkür ederiz.
Güngör Ottoman Palace Otel ailesi olarak sizlerden aldığımız olumlu ve olumsuz tüm geri bildirimler, size ve sizden sonra gelecek misafirlerimize daha iyi hizmet verebilmek için, bize ve ekibimize yön vermektedir.
Konuklarımıza daha iyi bir tatil yaşatabilmek, otelimizin içerisinde karşılaştıkları aksaklıklara acil çözüm getirmek onlardan gelen eleştiri ve önerileri dinlemek, bunları değerlendirmek asli görevimizdir.
Her zaman çözüm odaklı olan hizmet anlayışımız içerisinde, değerli yorumunuzda bahsetmiş olduğunuz aksaklıkları düzeltmek ve yapacağımız önleyici faaliyetleri yönetim olarak ele alacağımızdan endişeniz olmasın.
Sizi tekrar otelimizde ağırlamak ve yeniden konuğumuz olmanız dileği ile,

Saygılarımızla
Yönetim Kurulu Başkanı Asistanı & Halkla İlişkiler Müdürü
Yasemin OSMANOĞLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Kasım 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Dün akşaö giriş yaptık , 2 akşamdır odada uyumak mümkün değil malesef
1. Kattayız ve müthiş rahatsız edici bir müzik yayını var , uyumak da dinlenmek de mümkün değil , gece 12 ye kadar devam edecekmiş
Bilseydik asla kalmazdık, keşke bu kadar gürültülü ve dinlenmenin olanaksız olduğu konusunda uyarsalardı
Eğer olumlu birşey varsa otelle ilgili bu müzik sesi yüzünden farketmek ve memnun kalmak mümkün değil

Oda ipucu: Tercih etmeyin
Konaklama tarihi: Kasım 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler yaseminun
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Diğer Gungor OttomanPalace Antakya - Antakya Ottoman Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Kasım 2021

Değerli Misafirimiz yaseminun ,
Güngör Ottoman Palace Otelimizde konaklamanız ve bizlere yön veren yorumlarınızdan dolayı teşekkür ederiz. Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz. Bu bağlamda ara tatilde Lobi barda yapılan canlı müziğin tatilinizin güzel geçmesini, hizmet ve olanaklarımızla sizlerin takdirini kazanmak, sizleri eğlendirmek için yıllar boyu yapılan müzikten rahatsız olmanız bizleri çok üzmüştür.Yorumlarınızın yönetim tarafından dikkate alındığının bilgisini sunar,sizleri tekrardan otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,
Yönetim Kurulu Başkanı Asistanı & Halkla İlişkiler Müdürü
Yasemin OSMANOĞLU

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Kasım 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Odalar eskimiş özellikle banyoları. Hatay olduğu İçin akşam yemeksiz konakladık. İlk gün otele geç ulaştığımız İçin akşam yemeği satın almak istedik, Kişi başına 120 TL istediler. Akşam yemeğinde ne ikram edebilirler ki.
Termal havuz hamam vs. işletmeside sıkıntılı. Akşam 9:30 a kadar hizmet veriyoruz diyorlar. 9:15 de havuz sonrası hamama gittik, hamam ilaçlandı odanızda duş alın dediler. Soyunma odalarını kullandırmıyorlar, sebebi üyelere kullandırıyorlarmış. Eeee biz neyiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler HakanCx
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Diğer Gungor OttomanPalace Antakya - Antakya Ottoman Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Kasım 2021

Değerli HakanCx beyefendi;
Öncelikle vakit ayırıp görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Değerli konuğumuz sırasıyla yorumlarınıza açıklık getirmek için şu şekilde izah etmeye çalışacağım.Yoğunluk ve misafirlerimizin hali hazırda aylar önce alınan rezervasyonlarımızdan dolayı, tadilata henüz başlayamadık.Otelimize geç ulaştığınızı yazmışsınız.Keşke yemek yeme şansınız olsaydı ve yemeklerimizin çeşitliliğinin 120 TL yi hak ettiğini görebilseydiniz.Geç geldiğiniz için açık büfe toplandığı halde sanki,açık büfeden yemeğinizi alıyormuşsunuz gibi masanıza hazırlanacak olan arkadaşlarımız bir alakart hizmeti gibi size hizmet etmeyi memnuniyetle üstleneceklerdi.Emin olunuz ki hizmetimizin 120 TL den fazlasını hak ettiğini görecektiniz ama böyle bir deneyiminiz olmadığı için çok üzgünüz.Sizlerinde yazdığı gibi 21:30 da kapanış yapıyoruz.Termal&spa bölümümüzü ve sizler 21:15 de hamam a inmişsiniz . Pandemi öncesinde bile bizler aynı titiz sistemle çalışıyor asla temizlik ve hijyenden ödün vermiyorduk.Günümüzün küresel tehtiti olan Covid-19 sebebiyle çok daha dikkatli oluyor,havuzlarımızdan günlük olarak su örnekleri alarak gerekli tüm test ve kontrolleri yapıp, kayıt altına alıp,bunun dışında otelimizin sadece termal&spa alanı değil tüm alanlarımız dezenfekte yapacak ekiplerimiz ile ilk olarak termal alanımızdan başlayıp, ekip arkadaşlarımız günlük olarak sürekli bir şekilde dezenfekte etmektedir. Bu sebeple ki mevcut ilaçlanmalara siz indiğiniz zaman başlanmıştır.
Soyunma odaları yıllar boyunca dış katılım(günü birlik)kullanım için gelen konuklarımıza ayrılmış olup,çok yaşlı otel misafirlerimize yardımcı olmak amacı ile veriliyor.Bunun sebebi ,siz değerli konuklarımızın odalarının bulunması ve bornozunuzla termal bölümüne indiğiniz içindir. Aynı zamanda otel ve dış katılım için gelen misafirlerimizin rahat hareket edecek olmaları ve bir karmaşa yaşanmaması, sosyal mesafe kurallarına göre hiç bir konuğumuzun hayatını riske atmamak içindir.Sorduğunuz soruya şu şekilde cevap vererek bitiriyorum.Sizler bizim velinimetimiz ve Güngör Ottoman Palace Otel ailesi için çok değerlisiniz!!!!
Saygılarımla,
Yasemin OSMANOĞLU
GÜNGÖR ŞİRKETLER GRUBU YÖNETİM KURULU BAŞKANI ASİSTANI
ÖZEL KALEM MÜDÜRÜ&HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRÜ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
31 Ekim 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yemek saatini geçirmiş olmamıza rağmen bıkmadan usanmadan dilediğimiz yemeği getirme çabasına girmesi takdire şayandı sürekli geldiğimiz otelden mutlu ayrılabilmemiz elinden geleni yapması çok güzel bir hareket ve davranıştı. Ottoman yönetimine bildirilir, teşekkürler…

Konaklama tarihi: Ekim 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Ozgur E
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Diğer Gungor OttomanPalace Antakya - Antakya Ottoman Palace, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Kasım 2021

Değerli Misafirimiz Özgür Bey,
Otelimizde yaptığınız konaklamanız ile ilgili yorumlarınızı paylaşıp, sizlere daha iyi hizmet sunabilmemizde bize yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz.Siz misafirlerimizin otelimiz için yaptıkları çok değerli yorum ve değerlendirmeler servis kalitemizi yükseltmemizde ve sizlere beklentilerinizin üzerinde bir hizmet sunmamızda bize yardımcı, sizlere zevkle hizmet veren personelimiz için de bir motivasyon kaynağı olacaktır.
Sizi ve sevdiklerinizi yeniden ağırlamak dileğiyle.
Saygılarımızla

Yasemin OSMANOĞLU
GÜNGÖR ŞİRKETLER GRUBU YÖNETİM KURULU BAŞKANI ASİSTANI
ÖZEL KALEM MÜDÜRÜ&HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRÜ

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın