Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Konaklamanız için en uygun fiyatlar
Hotels.com
ZenHotels.com
$2.395
Fiyata Bakın
StayForLong
$2.395
$2.034
Fiyata Bakın
$361 TASARRUF EDİN
Agoda.com$2.068
Snaptravel$2.246
Trip.com$2.225
11 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.370)
Yorumları filtrele
3.370 sonuç
Gezgin puanı
2.830
333
128
39
40
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.830
333
128
39
40
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
1-6/3.370 yorum
3 Aralık 2020 tarihinde yorum yapıldı

Balayı için gittiğim otelde harika karşılandım ve personel oldukça güler yüzlüydü. Otelin yemekleri mükemmel, aktiviteler harika. Ben son derece memnun kaldım. Fakat; en son whatsapp rezervasyon hattı üzerinden fiyat istediğimde, bana hemen döneceklerini söylemelerine rağmen yaklaşık 1,5 senedir dönüş yapmadılar :D Umarım rezervasyon whatsapp hattına bakan personel hala yaşıyordur :D

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler gurmetarif
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office makbule şakrak - Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Aralık 2020

Değerli Misafirimiz,

Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız. WhatsApp hattımızdaki yoğunluktan dolayı yaşanan aksaklık konusunda çok üzgün olduğumuzu bilmenizi isteriz. Web sitemizdeki telefon numaralarımızdan ya da e mail yoluyla tarafımıza ulaşmanız durumunda yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacağız. Anlayışınız için çok teşekkür ederiz.

Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,
Saygılarımla
Makbule Şakrak
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
3 Kasım 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Geçen yıl 19 mayısda geldiğim otelinize bu yıl ani bir kararla ve covid 19 kaygısı nedeniyle biraz da çekinerek geldik. Her zaman ki gibi çok iyi karşılandık . Otelin covid 19 tedbirleri oldukça iyi seviyede . Çalışanlar canla başla sezonun son günlerini misafirlerini memnun etmeye adamış. Yağmurlu günlerde bile otelde sıkılmadık. Evet çok büyük bir tesis değil belki ama yemeklerinin kalitesi ve lezzeti, temizliği ve çalışanşarının kalitesi ile ideal bir tatil cenneti . Gece müdürü levent bey , coffe cornerdan mehmet beye özellikle teşekkür etmek isterim. Olmayanı olduran , her talebi karşılayan koşulsuz müşteri memnuniyetinin en güzel örneğini sundukları için ,kesinlikle tavsiye ediyorum.

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler mervemurat
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office makbule şakrak - Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Kasım 2020

Değerli Merve Hanım,

Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız.

Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,
Saygılarımla
Makbule Şakrak
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
27 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ailem ile gittiğim otelde ilk başta ne kadar olumsuz olarak baksam da pandemi sonucu oluşan olumsuz havayı tamamen ortadan kaldırmışlar ekip olarak çok iyiler oda temizliği yemek çeşitleri personellerin güler yüzü özellikle bu tatil süresi içerisinde bize yardımcı olan Makbule hanıma Kadir bey e barmenlerden Gökhan ve Latif beylere adını hatırlayamadığım yiyecek içecek sorumlu müdür yardımcısına çok teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Teşekkürler elisaaryabilge
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office makbule şakrak - Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 27 Ekim 2020

Değerli Bilge Hanım,

Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız.

Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,
Saygılarımla
Makbule Şakrak
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
10 Ekim 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Tüm personel son derece güler yüzlü, Ekibin başı Ahmet Bey e , makbule hn a , restoran görevlimiz Hafife , Hüseyin e, sıcakta hiç güleryüzünü soldurmayan barmen Musa ya, plajda yardımlatını esirgemeyen cankurtaran arkadaşlara sonsuz teşekkürler, otel tertemiz, hiç yorucu değil, PERSONEL HARİKA....

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler devrimca
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office makbule şakrak - Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 11 Ekim 2020

Değerli Devrim Hanım,

Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız.

Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,
Saygılarımla
Makbule Şakrak
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
23 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bu otele üç senedir geliyoruz. Çok memnunuz. Yemekler gayet lezzetli. Otelin çevresi temiz ve yeşil. Havuzu ve sahili temiz. Animasyon şovları gayet başarılı. Animatör takımı işini severek yapıyor. Halil, Saadet, Yıldırım, Yekta, Mustafa arkadaşlarımada çok teşekkür ederim. Çok güzel ilgileniyorlar. Birdahaki sene görüşmek üzere. Teşekkürler Papillon ailesi.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler yagizhan-1
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Guest Services / Front Office makbule şakrak - Papillon Ayscha Hotel Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 23 Eylül 2020

Değerli Yağızhan Bey,

Otelimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza çok sevindik. Nazik değerlendirmeniz için tüm ekibimiz adına sonsuz teşekkür ederiz. Misafirlerimizin memnuniyeti bizim için en büyük motivasyon kaynağıdır, değerlendirmenizi tüm ekibimizle gururla ve mutlulukla paylaşacağız.

Sizleri Papillon Ayscha Ailesinin değerli birer üyesi olarak tekrar tesisimizde ağırlamaktan her zaman büyük mutluluk duyarız.

Tüm ekibimiz adına,
Saygılarımla
Makbule Şakrak
Misafir İlişkileri Müdürü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın