Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (186)
Yorumları filtrele
187 sonuç
Gezgin puanı
114
24
11
6
32
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
114
24
11
6
32
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
17-22/187 yorum
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Merhaba! İlk otele giriş ile çıkış yaptığımız gün arasında bizlere yardımcı olan Ahu hanıma ve diğer arkadaşa çok teşekkür ederim covid nedeni ile karasız kaldığımız İçin terettütlerimiz var idi ama ilk otele girerken gördümki otel işini ciddi bir şekilde gereken tüm önlemleri fazlası ile almıştır otel personelinin tamamına çok teşekkür ederim Güler yüzleri ile en iyi hizmeti sunmak İçin ellerinden gelenin fazlasını yapma çabaları sizi mest ediyor kesinlikle seneye inşallah geleceğim tek yer şiddetle tavsiye ederim bu kısa misafirlikte bizlere yardımcı olan Cüneyt bey , Ahu hanım ve tüm personele ayrı ayrı teşekkür ederim Seneye tekrar görüşmek üzere

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler tcademt2020
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relation - Aquaworld Belek By MP Hotels, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Eylül 2020

Sayın tcademt2020,

Öncellikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir sonraki tatilinizde tekrar bizi tercih etmeniz halinde sizi en iyi şekilde ağırlanacağımızdan emin olabilirsiniz.

Ayrıca otelimizden memnuniyetinizi dostlarınızla paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

Tekrar görüşmek dileğiyle,

Saygılar,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otele giderken yorumlara dayali olarak kafamizda cok soru isareti vardi. O yuzden otele girisimizden itibaren çogu şeye dikkat ettik. Ama bunlara dikkat ederken Covid-19 ve otelin yeni açılmasını göz önünde bulundurduk. Öncelikle otel doğası ve alanı olarak çok güzel, insanda otel yorgunluğu oluşturmuyor. Gayet güzel dinlendik ve eğlendik, bu yüzden teşekkürler. Salgın nedeni ile gerekli tedbirler alınmıştı, bu konuda otel yapabilceklerini yapmış gerisi sizin sağduyunuza kalmış diye düşünüyorum. (Mesela biz ana havuza girmedik, dediğim gibi size kalmış) Sahili gayet güzel, barlar gayet yeterli. Şimdi eksi olarak otele ilk girişte sizi karşılayan resepsiyonistlerin suratsızlığını görünce tamam dedim tatil başlamadan bitti. İlk intiba olarak çok zayıf başladı. (Bence bir düzenleme yapılmalı). Odalar genel itibari ile temiz. Phoneix hill'de kaldik banyo temizliğine kesinlike dikkat edilmeli, sabun eksik edilmemeli (sabunu biz istedik ve banyo temizligi cok eksikti!). Akşam yemeği olarak sunulan çeşit azdı, tadları ortalama büyük bir sıkıntı yaşamadik. Covid tedbirleri nedeni ile kalabalık oluyor ama yemeğinizi 19.30 yerine 20.30 da alırsanız kalabalık olmuyor. Restoranda çalışan "Engincan Erzurum" isimli garson arkadaşımız görevini layıkı ile yapıyor, lütfen işini yapmayan sadece gezinen ellerinde telefonla etraftaki insanlara bakmayan çoğu mavi gömlekli arkadaşın yerine bu çocuğa değer verin, biz yemeklerimizde bu arkadaşın çalıstıgı bölgede yemegimizi yedik, hem çalışmasını hem ahlakını hem kibarlığını tebrik ediyorum umarım öyle devam eder, umarım değer verilir. Onun yanı sıra yapilan eglenceler gayet guzel. Alacarte restoran yemek tadları gayet başarılı sadece calisan arkadaslar kapanis saati 23.00 olmasına rağmen biraz fazla aceleci davranıyorlar istemsizce rahatsız oluyorsunuz. Snack restoranlarda yeteri kadar doyabiliyorsunuz bir sıkıntı yaşamadık asitli içecekler su gibi olabiliyor. Birde snack restoranlardaki personeller sırada bir sürü insan olmasına rağmen 5 kişi toplanmış bir köşede muhabbet ediyorlardı. Gözlemede 1 kişi calışiyor ama 1 kişi 4 tane gözleme alabiliyor, bence düzenlenmeli. Biz zamanımızı relax poolda gecirdik ama havuz kenarlari ve dip tarafında felaket yosun vardı ama havuz çok güzel bir konumdaydı. Çalışanlar yeni olduğu için işi bilen denetçi şeflerin onları denetlemesi gerekiyor, çalışanların çoğu fazla rahatlardı hissiyatı aldım. Ufak yatırımlarla mükemmel bir otel olabilir. Genel itibari ile 4 yıldızı hakkettiğini düşünüyorum. Gidecek arkadaşlar abartılmış yorumlara dikkat etmesin. Umarım üstteki küçük anektodları atlamazsınız Seneye merak ederek tekrar otele geleceğiz Teşekkürler Aquaworld

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler melihc274
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relation - Aquaworld Belek By MP Hotels, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Eylül 2020


Değerli Misafirimiz,

Öncellikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir sonraki tatilinizde tekrar bizi tercih etmeniz halinde sizi en iyi şekilde ağırlayacağımızdan emin olabilirsiniz.

Ayrıca otelimizden memnuniyetinizi doslarınızla paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

Tekrar görüşmek dileğiyle,

Saygılar,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otel çok temizdi. Gerekli önlemler alınmıştı çok rahat ettik. Personel güleryüzlüydü her şey harikaydı. Bu güzel konaklama ve ev sahipliği için Çok teşekkür ederiz. Covid döneminde kafanızda hiçbir soru işareti kalmadan gönül rahatlığıyla tatilinizi yapabilirsiniz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Teşekkürler melkoc506
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relation - Aquaworld Belek By MP Hotels, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Eylül 2020

Merhaba melkoc506,

Öncellikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir sonraki tatilinizde tekrar bizi tercih etmeniz halinde sizi en iyi şekilde ağırlanacağımızdan emin olabilirsiniz.

Ayrıca otelimizden memnuniyetinizi dostlarınızla paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

Tekrar görüşmek dileğiyle,

Saygılar,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

İlk defa Akdeniz’e otel tatili yapmaya gittim. Aklıma en çok takılan konu corona olayı ve alınan tedbirlerdi. Geçirdiğim zaman içerisinde kurallara ne kadar uyulduğunu gördüm ve gönül rahatlığıyla tatilimi yaptım. Personelin samimi ve güler yüzlü. Pandami olmasına rağmen gündüz çok çeşitli ve güzel aktiviteler vardı ve katıldık. Akşamları ise her akşam farklı profesyonel sancıların sahne aldığı sky arenada çok eğlendik. Bizleri kırmayıp istek şarkılarını çalan DJ Alper’e çok teşekkür ediyoruz. Bize tenis öğreten Koray hocaya, Talha’ya ve çocuklarımızın harika vakit geçirmesine vesile olan Ece İrem ve Şilan ablalarına ayrıca çok teşekkür ediyorum. Kesinlikle tekrar görüşmek üzere.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Teşekkürler Guide323394
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relation - Aquaworld Belek By MP Hotels, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Eylül 2020

Sevgili Guide323394,

Öncellikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Bir sonraki tatilinizde tekrar bizi tercih etmeniz halinde sizi en iyi şekilde ağırlanacağımızdan emin olabilirsiniz.

Ayrıca otelimizden memnuniyetinizi dostlarınızla paylaşmanızdan mutluluk duyarız.

Tekrar görüşmek dileğiyle,

Saygılar,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
6 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Eğer Waterworld nedeniyle burada kalmayı düşünüyorsanız hiç tavsiye etmem. Waterworld’de kalmış birisi olarak diyebilirim ki korkunç bir hale gelmiş. Personel aşırı eğitimsiz, asla dinlemiyorlar, dinlediklerinde de anlamıyorlar ya da yanlış anlıyorlar. Üç kez kolada buz istemiyoruz diyorsunuz önümüze buzlu kola geliyor. Yemekler çok kötü. Kötü demek az aslında felaket. Sekiz gece kaldık. Bir tane yemek de güzel olmaz mı? Onu da geçtik salata güzel olmaz mı? Salata reyonunda zeytinyağı istiyorsunuz. Kalmamış diyor. Gidip getirmiyorlar. Odanın kartı çalışmıyor ana binaya kadar siz gidip değiştiriyorsunuz. Tek dikkat ettikleri şey tüm personel maskeli. Temizliğe önem vermeye çalışıyor. O kadar. Onun dışında 10 üzerinden 1 bile almaz. Gelip tatil yerine sinir harbi yaşamayın.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler defne1976
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relation - Aquaworld Belek By MP Hotels, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Eylül 2020


Değerli Misafirimiz,

Öncellikle otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ediyoruz.

COVID - 19 Pandemi döneminde yaptığımız hazırlıklar sonucu Otelimiz, Güvenli Otel Sertifikası almaya hak kazanmıştır. Ancak, Otelimizin doluluğu kısa zamanda beklentilerimizin üzerinde gerçekleşmiş ve bu nedenle Otelimizin bazı noktalarında elimizde olmayan aksaklıklar yaşanmıştır. Sonuç olarak yaşadığımız bu durum maalesef sizleri üzdüğü kadar bizleri de üzmüştür.

Ancak, doluluğumuzu normale çekerek ve kısa zamanda aldığımız önlemlerle yaşadığımız aksaklıkları giderip normale döndük.
Buna rağmen bir daha ki tatilinizde otelimizi tercih etmeniz halinde sizi en iyi şekilde ağırlayarak mutlu göndereceğimizden emin olabilirsiniz.

Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın