Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Şimdi yer ayırtın! Bu otel tamamen dolmak üzere.
Bu sitelerden en düşük fiyatı garantileyin
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
1 klass

Huzurlu bir ortam

5 baloncuk üzerinden 5,0Yorum Zamanı: 4 hafta önce
Geçen hafta iş dolayısıyla kaldım güzel bir otel
Zarina hanım güler yüzle karşıladı. Resepsiyon ekibinden adını hatırladığım Deniz bey, Ali bey, Işıl hanım, Sevgi hanım, Banket ekibinden Veli bey, Murat bey, Raşit beye ve tabiki satış ekibinden Batuhan beye çok teşekkür ederim. Gerçekten güzel bir ekip tüm soru ve taleplere anında cevap vermeleri ve misafir memnuniyetine önem vermeleri sayesinde huzurlu bir kongre ve tatil geçirdim
Konaklama tarihi: Mart 2024
Oda İpucu: Otelin her tarafı masmavi havuzlarla donatılmış. Odaları bulmakta bazen zorluk yaşayabilirsiniz
Seyahat türü: İş için seyahat etti
5 baloncuk üzerinden 5,0Değer
5 baloncuk üzerinden 4,0Odalar
5 baloncuk üzerinden 4,0Yer
5 baloncuk üzerinden 5,0Temizlik
5 baloncuk üzerinden 5,0Hizmet
5 baloncuk üzerinden 5,0Uyku Kalitesi
Bu yorumla ilgili bir sorun mu var?
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladı
Yanıtlanma zamanı: 3 hafta önce
Sevgili "970ilyask",
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Keyifli vakit geçirmenizi sağlayacağımız ve Luxury konseptimizle kendinizi özel hissedeceğiniz güzel bir tatil için sizleri tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr
Bu yanıt, bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir.
İşletmeler için verilen rezervasyon tekliflerinin kayıtlarında, ortaklarımızın bize ödediği ücretler hesaba katılır. Gösterilen fiyatlar oda türlerine göre değişiklik gösterebilir. Gösterilen fiyatlar; kullanıcının arama yaptığı an itibarıyla ortaklarımız tarafından sağlanan ve mevcut oda türleri içindeki en ucuz oda türüne karşılık gelen, mümkün olan en düşük fiyatlardır.
Yakınlardaki Oteller
Priceline
₺78.766
₺69.791
Go to your Happy Price
  • Booking.com
    ₺78.701
  • Agoda.com
    ₺78.766
  • Vio.com
    ₺78.766
Granada Luxury Belek noktasına 1.1 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Booking.com
₺13.317
  • Priceline
    ₺13.317
  • Agoda.com
    ₺10.634
  • Expedia.com
    ₺16.721
Granada Luxury Belek noktasına 4.7 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Booking.com
₺6.976
  • Expedia.com
    ₺7.150
  • Agoda.com
    ₺5.665
  • Hotels.com
    ₺7.288
Granada Luxury Belek noktasına 6.3 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Hotels.com
₺12.181
One Key ile ödül kazanın
  • Expedia.com
    ₺12.011
  • ZenHotels.com
    ₺10.512
  • Priceline
Granada Luxury Belek noktasına 1.8 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
Priceline
₺35.044
Go to your Happy Price
  • Hotels.com
    ₺33.224
  • Prestigia.com
    ₺30.637
  • Booking.com
    ₺35.044
Granada Luxury Belek noktasına 6.0 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Priceline
₺46.993
Go to your Happy Price
  • Vio.com
    ₺47.033
  • Agoda.com
    ₺45.498
  • Algotels
Granada Luxury Belek noktasına 2.1 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Priceline
Go to your Happy Price
  • Vio.com
  • Prestigia.com
    ₺13.376
  • Trip.com
Granada Luxury Belek noktasına 1.4 km mesafede
Ücretsiz otopark
Havuz
Priceline
Go to your Happy Price
  • Trip.com
  • Prestigia.com
    ₺23.838
  • StayForLong
Granada Luxury Belek noktasına 2.2 km mesafede
Ücretsiz Wifi
Ücretsiz otopark
Belek bölgesindeki diğer otellere bakın
Yorumlar (6.349)
Yorumları filtrele
6.349 sonuç
Gezgin puanı
4.695
646
379
214
415
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
4.695
646
379
214
415
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
4-9/6.349 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Restoran bölümündeki Hazal ve Elif hanımın ilgi ve alakalarından dolayı sonsuz teşekkür ediyoruz kendilerine. Son derece ilgili ve güler yüzlü ayrıca çözüm odaklı yaklaşımları bizi çok memnun etti. Hazal hanımın bilgi birikimi ve iletişim yeteneği ile farklı bir departmanda değerlendirilebileceği kanısındayız.

Konaklama tarihi: Nisan 2024
  • Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Seval Y
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sevgili "821sevaly",
Bize zaman ayırıp nazik düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Granada Luxury Belek
tesisimizde güzel bir tatil geçirmiş olmanıza sevindik. Tekrar görüşmek dileğiyle sevgi ve saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle denize sıfır değil
Yemekler tatsız, yeme içme kalitesi çok düşük,
Bu devirde halen gazı kaçmış premix cola servis ediliyor.
Bazı barlarda bulabildiğiniz tek çeşit şişe bira dışında kutulu içecek yok.
Ana restaurant dışında garsonlar sanki görmüyor, duymuyor
Barmenler bitse de gitsek modunda gergin

Oda ipucu: Havuz seven çocuklu aileler beklentiyi yüksek tutmadan gelebilir
Konaklama tarihi: Nisan 2024
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Tatil A
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz ''Tatil A'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Nisan 2024 tarihinde yorum yapıldı

Daha önceden aklımızda kalan bir otel olduğu için ve görsellik anlamında insanda bir beklenti yaratıyor.otel oda sayısına orantılı olarak 3000’e yakın misafiri yaklaşık 250 personelle karşılıyor.buda hizmette çok büyüm aksamalara neden oluyor.buna rağmen dış lobi barda patenci Ahmet büyük havuzun arkasındaki rest roomlarda servis personeli ebru hanım işini canla. Başla yapıyor ve fark yaratıyor.otelde Arap ve Afrikalı nüfus çok fazla.bunun haricinde yemek çeşitliliği az birde akşamları animasyon çok yetersiz canlı müzik yapılan düğün salonunu andırıyor.kids clubta Elmar bey ekibi gayet başarılı..birde Luxury diye adlandırılan bir otelde herşeyin ücretli olması rahatsız edici ve alkol kalitesi 2.sınıftı

Oda ipucu: Yemek ve şezşongu mutlaka önceden ayarlamanız gerekiyor.
Konaklama tarihi: Nisan 2024
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler Erkan K
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 18 Nisan 2024

Değerli Misafirimiz ''699erkank'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
16 Nisan 2024 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Yaptığım yoruma istinaden verilen cevaba yönelik bu yorumu tekrar yazma ihtiyacı hissettim. Bayram tatili haftası konakladığımız bu otelde çok ciddi bir kedi sıkıntısı yaşadık. Defalarca bunu departmanlarınıza ve girişteki müşteri ilişkileri bölümünüze bizzat kendim giderek şikayette bulundum. Havuz başında oda kapilarinda yemek yerken masaların altında ayaklarımızın altından geçen bir sürü kedi var otelde. Kedi tuyu alerjim sebebiyle ve 8 aylık bebeğiminde belirli alerjileri olması sebebiyle kendimizi uzak tutmak istediğimiz için çevreden tepki almaktan da çekiniyor insan açıkçası. Tatile diye gelip bir de bu tarz konulardan sorgulanmak istemiyoruz doğal olarak. Verdiğiniz cevapta verdiğim bir puana şok olduğunuzu, bunları yüzüme söylemek istediğinizi ifade etmişsiniz. Asıl bu yorumunuza ben gerçekten çok şaşırdım. Bu da sizin ne kadar sıkıntılı bir müşteri ilişkileri departmanınız olduğunu açıklar. Buraya gelen yorumları okuduktan sonra departmanınıza bu konuyla ilgili bir başvuru aldık mı bir bakalım zahmetinde bile bulunmadan burada münakaşavari yanıt vermeyi böyle kapsamlı bir otel için çok amatör buluyorum. Defalarca telefonu açtığımızda Türkçe çok anlamadigini ifade eden çalışanınıza ,Yemek yiyemiyoruz ağız tadıyla dediğimde isterseniz tabaklarınızı odanıza çıkartabilirsiniz tarzında vasat bir cevap aldık. Takdir edersiniz ki odalarımızda yemek isteseydik sizin otelinize gelmezdik. Burada verilen puanlar 1200 personeliniz adına size verdiğimiz puanlardır. çünkü bu konuda aldığınız tek aksiyon hakkını koruduğunuzu ifade ettiğiniz personel bir hanımefendinin kaldığımız her gün bahsedilen kedi kakasını temizleyip kediyi uzaklaştırmaya çalışmasıydı. Kendisine biz üzülüp hakkını vermeye çalıştık elimizden geldiğince . Ki yorumumda personellerinizin ve yemeklerinizin gayet başarılı olduğunu açık ve net yazmıştım. Bunun üstüne konuyu personellerin hakkına çekmeniz ikinci şok edici şey bence. Burası bir kadınlar günü değil ki konuyu başka yerlere çekip münakaşa edelim. Burada yazılan yorumlar bir geribildirimdir. Eleştiri almak ve münakaşavari cevaplar vermek bence böyle bir otelin kurumsal kimliğine gölge düşürüyor.
Müşteri işleri departmanının gözden geçirilmesini tavsiye ederim.

Konaklama tarihi: Nisan 2024
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler YoldaBirHemsire
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
14 Nisan 2024 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle bizim gibi puanı yüksek diye tercih etmeyin. Büyük otel havuzları kaydırakları çok. Cankurtaranları çok. Çünkü yabancı misafirler özellikle çocukları zabt edilebilen türden değiller. Söz dinlemiyorlar. Gerek kids club gerek parklarda. Çocuklarınızı sürekli gözetmeniz gerekiyor. Yani dinlenmek yok
Hizmet elemanı çok yetersiz. Hizmet yok.
Oda mini bar dolmadı gelmediler. 4 gece kaldık. 2 gün gelmedi. Sularımızı lobilerden getirdik.
Misafir ilişkilerine taleplerimizi ilettiğimizde hemen yapılsın diyorlar. Fakat bizlerin gazını almaktan başka bir işe yaramıyor çünkü onlar da sözlerini dinletemiyorlar. Yaptıracak adam bulamıyorlar. Çünkü başta dediğim gibi otel çok büyük ve dolu. Eleman yok.
Lobi tarafında cam kırılıyor çocukların ayağına batacak bi temizlenmiyor.
Hamam su gideri tıkalı pis atık su gölü oluyor.
Kameralar yok. Yabancı misafir turları ağırlıklı. Onlardan dayak yemeden çıktığımız için şükür ettik. Dediğim gibi tarzları çok farklı yazamıyorum. Anlamak için gidip yaşamanız gerekiyor. Yoksa kötü şeyler yazarım, hiçbir canlının kökenine inmek istemiyorum. Ama otelde çok sıkıntı yaşadık. Çünkü gelen bazı yabancı kesimlerinin tarzları bu şekilde. Bu tarz misafirler otele sürekli geliyor turlar devam ediyor.
Snack bar çok fakat lezzet ve kalite yok. Gösteriş var. Restoran çok büyük ama büyük olmasına rağmen bi o kadar dolu. Yer bulamıyorsunuz.
Çıkışta bell boy gelmedi, aradık ulaşamadık. Kimseye ulaşamadık. Kendimiz indirdik.
Açıkçası biz puanına aldandık. Yanıltma var, çalışanlarla ikili ilişkilere bağlıyorum.
Bence bu parayı verdikten sonra hizmeti daha iyi, hizmet kalitesi yüksek kim kime dum duma olmayan bir otel tercih edilebilir.
Not: anket formu istediğimde buradan şikayet, öneri ve taleplerimi buradan yazabileceğimi otel yetkilileri söylemiştir. Kendileri de artık burada yazılanlardan değerlendirsinler

Konaklama tarihi: Nisan 2024
  • Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
    • Değer
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler betül d
Bu yorum, bir Tripadvisor üyesinin öznel görüşü olup Tripadvisor LLC şirketine ait değildir. Tripadvisor, yorumlar üzerinde kontroller yapmaktadır.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Nisan 2024

Değerli misafirimiz “bet_l849”,
Sizin memnuniyetiniz bizim için en önemli ilkelerdendir, bu yüzden yorumunuzda geçen tüm önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup, otel yönetimimizle paylaşılacaktır. Otelimizde sunulan güler yüzlü ve kaliteli hizmet sayesinde tüm misafirlerimizin memnun ayrılmaları için tesis konseptimiz dahilinde elimizden gelen tüm özverili çabayı göstermekteyiz. Sizi yeniden Granada Luxury Belek ailesinde ağırlayabilmek umudu ile saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın