Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Trip.com
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
13 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.576)
Yorumları filtrele
3.576 sonuç
Gezgin puanı
2.634
397
230
114
201
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.634
397
230
114
201
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
13-18/3.576 yorum
Yorum Zamanı: 2 hafta önce

Otel 07/07/2021 tarihinde giriş yaptık ve hala otelde konaklıyoruz ancak mecburiyetten kesinlikle bu oteli tavsiye etmiyoruz verdiğiniz fiyatın karşılığı bir otel değil fiyat performans oteli değil..YEMEKLER BERBAT HERŞEY SOĞUK VE DONDURULMUŞ ÜRÜNLER SERVİS EDİYORLAR EVİMİZDE ALIP YEMEDİĞİMİZ DONDURULMUŞ KÖFTELERİ DONDURULMUŞ PİZZALARI YEMEK OLARAK İNSANLARA VERİYORLAR....IZGARA OLARAK HİÇBİŞEY YOK İNSANLARIN ÖNÜNE TAVUKTAN BAŞKA BİŞEY KOYMUYORLAR AYRICA HİZMET KALİTESİ ÇOK DÜŞÜK YARIM SAAT Bİ ÇAY SİPARİŞİ VERMEK İÇİN BEKLİYORSUNUZ KAYDIRAKLARDA BOTLAR SIRAYLA KULLANILIYOR YARIM SAAT BİR BOT SIRASINA GİRİYORSUNUZ YARIM SAAT ASANSÖR SİRASINA GİRİYORSUNUZ TUVALET SIRASI DAHİ VAR...kaydıraklar için daha fazla bot almak bu fiyatlarda satışa sunulan bir otel için zor olmasa gerek ayrıca içecekler şişeyle verilmiyor kağıt bardaklar kullanıyorlar kalitesizlik... Pandemi dönemi olmasına karşılık restoranda adım atacak yer yoktu ve yemekler son derece vasat ve yetersizdi. Adeta bir yemekhane kıvamında ve biz her öğünü de neredeyse aç geçirdik, yemekler gerçekten kötü. Oda temizliği sıfır sadece çarşaflar değişmiş..Daha önce Sueno deluxe,cornelia diamond,susesi Voyage gibi otelleri deneyimlemiş biri olarak asla bu oteli onlarla aynı ayarda bulmadım ve tavsiye etmiyorum. Şu an tek isteğim bir an önce covid olmadan bir haftanın geçmesi ve bu otelin bir daha kapısından bile geçmemek..

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler inspiration1987
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Değerli Misafirimiz ''inspiration1987'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 2 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Stajer ali Harun patenli Fırat ve patenli gizem ve özge süpersiniz. Otelin süperliliği sizin süperliliğininizin önüne geçemez. Harika otelin mükemmel personelleri otele 3.gelişimiz çok büyük ve takdire şayan bir otel

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler 550seda_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sevgili "550seda_",
Değerli vaktiniz ve övgü dolu cümleleriniz için öncelikle teşekkür ederiz. Siz değerli misafirlerimizin kusursuz bir hizmet ve güzel bir atmosfer içerisinde unutulmaz bir tatil geçirmelerini sağlamak bizim en önemli önceliğimizdir.
Sizleri tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyacağımızı belirtir güzel günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

03.07.2021 tarihinde check-in yapmış olduğum otel beklentilerimi tam olarak karşılamadı. Öncellikle pandemi döneminde bir otelin bu derece kalabalık olmaması gerektiği görüşündeyim. Lobiye girince kuyruk bekleyen bir insan topluluğu ile karşılaşıyorsunuz. Diğer taraftan yemekler çok vasat ve odalarda birçok eksiklik söz konusu. Ne diş fırçası ne diş macunu ne de traş köpüğü jilet gibi malzemeler mevcut değil. Denizi yok ama tesisin havuzları büyüklüğü bu eksikliği hissettirmiyor. Belekte birçok otelde konakladım ancak Granada hizmet kalitesi ve çalışan personeli açısınsan bu otellerin yanında sınıfta kalıyor. Başka ellerde olsa daha farklı olabilirdi görüşündeyim.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler 971sedatb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz ''971sedatb'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Otel müthiş bir yapı. Bina ışıklandırmaları geceleri adeta dans ediyor :)

Çok büyük bir alanda otel. Gez gez bitmiyor.
Yapacak o kadar şey varki. Son gün bile yeni yeni yerler keşfettik.

Yemek alanında, barlarda ve masalar ile ilgilenen arkadaşlar o kadar nazik ve Güler yüzlü ki şaşırmayın.

Özellikle büyük havuz barında barmen İbrahim tatilimizi güzelleştirenlerin başında geliyor.
Kaybolan gözlüğümüzü de bulan cankurtaran Ercan kardeşim Cansın :)

Yemekler çeşitli ve özellikle et ürünleri çok lezzetli idi.

Bilhassa çocuklar için tek geçerim.

Ailecek en beğendiğimiz bir konuyu da yazmadan geçemeyeceğim. Cankurtaran arkadaşlar nehir kısmıda bota binmemize yardım ederken çocuğumuzu kucaklamak için her seferinde onay istemeleri çok güzeldi.

Olumsuz olarak
1- Animasyon ekibi iki gün üst üste can sıktılar, ikincisinde şikayet etmemize rağmen konu ile alakalı otel dönüş yapmadı. Çocuk dostu bir otelde çocuklara nasıl davranacağını bilmeyen animasyon ekibi kısacası kötü.

2- Beş günlük konaklamamıza üst kattan gelen sürekli sandalye sürüme sesini müşteri hizmetlerine iletmemize rağmen maalesef onada herhangi bir geri dönüş olmadı !

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler yusuf can a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz “yusuf can a”,
Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp Granada Luxury Belek tesisimizde geçirdiğiniz tatili değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Yorumunuzda geçen konular ile ilgili yetkili takım arkadaşlarımız ile görüştük ve buradan tekrar üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Misafir memnuniyeti odaklı çalışmalarımız her zaman devam etmekte olup, siz değerli misafirlerimize kaliteli hizmet sunabilmek için gerekli kontrollerin yapılacağını sizinle buradan paylaşmak isteriz.
Sizi yeniden ağırlayabilmek umuduyla, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Eşim ile balayı için tercih etmiştik fakat memnun kalmadık odamız balayı için pasifti süsleme güzel değil di , odaya şampanyayı girdiğimiz de yok du daha sonra koymuşlar, meyve tabağı yok du alakart yok du fotoğraf çekimi yokdu çok pasif di bu konu da otel balayı için tek odaya kahvaltı vardı yumurtaları ve çayı soğuk geldi okadar para verip memnun dönmedik.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 589sinanb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz “589sinanb”,
Sizin memnuniyetiniz bizim için en önemli ilkelerdendir, bu yüzden yorumunuzda geçen tüm önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup, otel yönetimimizle paylaşılacaktır. Otelimizde sunulan güler yüzlü ve kaliteli hizmet sayesinde tüm misafirlerimizin memnun ayrılmaları için tesis konseptimiz dahilinde elimizden gelen tüm özverili çabayı göstermekteyiz. Sizi yeniden Granada Luxury Belek ailesinde ağırlayabilmek umudu ile saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın