Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.578)
Yorumları filtrele
3.580 sonuç
Gezgin puanı
2.635
397
231
114
203
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.635
397
231
114
203
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
17-22/3.580 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

03.07.2021 tarihinde check-in yapmış olduğum otel beklentilerimi tam olarak karşılamadı. Öncellikle pandemi döneminde bir otelin bu derece kalabalık olmaması gerektiği görüşündeyim. Lobiye girince kuyruk bekleyen bir insan topluluğu ile karşılaşıyorsunuz. Diğer taraftan yemekler çok vasat ve odalarda birçok eksiklik söz konusu. Ne diş fırçası ne diş macunu ne de traş köpüğü jilet gibi malzemeler mevcut değil. Denizi yok ama tesisin havuzları büyüklüğü bu eksikliği hissettirmiyor. Belekte birçok otelde konakladım ancak Granada hizmet kalitesi ve çalışan personeli açısınsan bu otellerin yanında sınıfta kalıyor. Başka ellerde olsa daha farklı olabilirdi görüşündeyim.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler 971sedatb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz ''971sedatb'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Otel müthiş bir yapı. Bina ışıklandırmaları geceleri adeta dans ediyor :)

Çok büyük bir alanda otel. Gez gez bitmiyor.
Yapacak o kadar şey varki. Son gün bile yeni yeni yerler keşfettik.

Yemek alanında, barlarda ve masalar ile ilgilenen arkadaşlar o kadar nazik ve Güler yüzlü ki şaşırmayın.

Özellikle büyük havuz barında barmen İbrahim tatilimizi güzelleştirenlerin başında geliyor.
Kaybolan gözlüğümüzü de bulan cankurtaran Ercan kardeşim Cansın :)

Yemekler çeşitli ve özellikle et ürünleri çok lezzetli idi.

Bilhassa çocuklar için tek geçerim.

Ailecek en beğendiğimiz bir konuyu da yazmadan geçemeyeceğim. Cankurtaran arkadaşlar nehir kısmıda bota binmemize yardım ederken çocuğumuzu kucaklamak için her seferinde onay istemeleri çok güzeldi.

Olumsuz olarak
1- Animasyon ekibi iki gün üst üste can sıktılar, ikincisinde şikayet etmemize rağmen konu ile alakalı otel dönüş yapmadı. Çocuk dostu bir otelde çocuklara nasıl davranacağını bilmeyen animasyon ekibi kısacası kötü.

2- Beş günlük konaklamamıza üst kattan gelen sürekli sandalye sürüme sesini müşteri hizmetlerine iletmemize rağmen maalesef onada herhangi bir geri dönüş olmadı !

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler yusuf can a
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz “yusuf can a”,
Öncelikle değerli vaktinizi ayırıp Granada Luxury Belek tesisimizde geçirdiğiniz tatili değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Yorumunuzda geçen konular ile ilgili yetkili takım arkadaşlarımız ile görüştük ve buradan tekrar üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Misafir memnuniyeti odaklı çalışmalarımız her zaman devam etmekte olup, siz değerli misafirlerimize kaliteli hizmet sunabilmek için gerekli kontrollerin yapılacağını sizinle buradan paylaşmak isteriz.
Sizi yeniden ağırlayabilmek umuduyla, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Eşim ile balayı için tercih etmiştik fakat memnun kalmadık odamız balayı için pasifti süsleme güzel değil di , odaya şampanyayı girdiğimiz de yok du daha sonra koymuşlar, meyve tabağı yok du alakart yok du fotoğraf çekimi yokdu çok pasif di bu konu da otel balayı için tek odaya kahvaltı vardı yumurtaları ve çayı soğuk geldi okadar para verip memnun dönmedik.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 589sinanb
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz “589sinanb”,
Sizin memnuniyetiniz bizim için en önemli ilkelerdendir, bu yüzden yorumunuzda geçen tüm önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup, otel yönetimimizle paylaşılacaktır. Otelimizde sunulan güler yüzlü ve kaliteli hizmet sayesinde tüm misafirlerimizin memnun ayrılmaları için tesis konseptimiz dahilinde elimizden gelen tüm özverili çabayı göstermekteyiz. Sizi yeniden Granada Luxury Belek ailesinde ağırlayabilmek umudu ile saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Otel büyük odalar güzel ve yenİ yataklar yastiklar rahat otel tam anlamiyla havuz ve aquaparktan oluşmaktan denİze sifir değİl ve denİze her yarim saatte bİr gİden shuttle koymuşlar denİze gİtmedİm gİtmeye gerek olmadI otelİn sunduğu hİzmetler mükemmel bİr çok havuz var havuzlar sakİn ve her zaman yer bulmak mümkün otelde çalişanlar maskelİ ama mİsafİrler kesİnlİkle maske takmiyor bİz otel İçİnde süreklİ taktik yemektede restourantin diş mekaninda yemek yedİk öncelerİ söylendİğİ gİbİ otel kapasİtesİnİn yarisi kadar veya üçte bİrİ kadar müşterİ almak kurali kalmamiş sanirim otel full doluydu ancak okadar büyük alan kurulu kİ İstemezsenİz kİmse İle yakin temasa gİrmeden tatİlİ bİtİre bİlİrsİnİz.geclerİ anİmasyon güzel ve masalar arasi mesafe yeterlİyemekler güzel ve lezzetlİ İdİ.yemek sirasi olmadan aldik.bİrde İlk gİrİşte aldiğimiz aİle odasi 3 çocukla küçük gelİnce durumu ets tur yetkİlİlerİne İlettİk onlarda hemen İlgİlenerek resepsİyonla görüştüler özgen bey ve nefİse hanim daha büyük olan deluxe aİle odasi ayarladilar (exTRA ÜCRET TALEP EDİLMEDİ) ONLARADA AYRICA TEŞEKKÜR EDERİZ.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Yuksel B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sevgili "Yuksel B",
Otelpuan üzerinde paylaştığınız değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz. Hizmet çeşitliliği ve kalitesi ile beklentilerinizi aşmaya odaklandığımız Granada Luxury Belek tesisimizde Sizi tekrar ağırlayabilmek umudu ile güzel günler dileriz. Önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup gerekli kontroller yapılmaktadır.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Haziran ayında eşim ve küçük kızımla 6 gecelik bir tatil yaptık. Otele vardığımızda saat 11.30 a geliyordu odaya 13.00 e doğru girebildik. Odalar çok büyük değil ancak yeterli. Temizliği güzeldi. Otel yapı olarak çok güzel, çok sayıda havuzu var. Ana havuz otel büyüklüğünden dolayı biraz uzakta fakat çok büyük bir havuz, pandemi dolayısıyla tercih nedenimizdi. Ancak şezlonglar birbirine çok yakın. Sabah erkenden ön sıra tutulmuş oluyor ve boşluklara herkes şezlong çekerek sıkışıyor. Çocuklar için çocuk havuzları çok güzel kızım çok eğlendi. Havuz etrafında yeterince yeme içme alanı var ve hepsi çok iyi. Kahvaltı-öğle- akşam yemeği ana binada ve özellikle akşamları aşırı yoğunluk oluyor. Yemek çeşitliliği yeterli ve hepsi lezzetli. Otelin tek beğenmediğim yönü animasyonlarıydı. Her akşam bir dans grubu geliyor ve çok sıkıcı. 2 akşam da tombala oyunu vardı ve ücretli biletlerle. Saat 22.30 dan sonra da hayat bitiyor. Sadece ana balkonda içecek alıp muhabbet edenler oluyor. Pandemi dolayısı ile disco gibi bir alanı da yok. Animatörler sutopu-voleybol-dart vb dışında pek birşey yapmıyorlar.
Genel anlamda eğlendiğim sakin bir otel. Yakın arkadaş grubu ile daha eğlenceli olabilir.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler tufano928
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz ''tufano928'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın