Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.274)
Yorumları filtrele
3.274 sonuç
Gezgin puanı
2.384
383
224
103
180
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.384
383
224
103
180
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
6-11/3.274 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Muazzam güZel bir tesis yapılmış. Su parkı çocuk oyun alanları harika, Yemekleri çok güzel. Ancak, odaların duvarları çok ince yan oda aynen senin odanda. Odamızda lavabo tıkalıydı. Kat görevlilerinden rica ettik ilgilenicez dediler kimse gelmedi.Genelde o bölgedeki diğer otellerde garsonlarla ya da personelle göz teması kursan ilgilenmeye gelir. Bu otelde birinden bir şey istemek şöyle dursun, nereden temin edeceğini sormak bile dert oldu. En kötüsü ise, Tesis içerisinde arabamıza zarar verilmiş bulduk. İlgilenmediler. Muhatap bulup konuşamadık. Müşteri ilişkilerinde Caterina hanım ben ilgileniceğim dedi sonrasında arayıp biz bir şey göremedik isterseniz Polis çağırın dedi. Biz kötü bir deneyim yaşadık. O bölgede bir otele gidecekseniz o otel bu otel olmasın!

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler pelinh972
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli misafirimiz “pelinh972”,
Sizin memnuniyetiniz bizim için en önemli ilkelerdendir, bu yüzden yorumunuzda geçen tüm önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup, otel yönetimimizle paylaşılacaktır. Otelimizde sunulan güler yüzlü ve kaliteli hizmet sayesinde tüm misafirlerimizin memnun ayrılmaları için tesis konseptimiz dahilinde elimizden gelen tüm özverili çabayı göstermekteyiz. Sizi yeniden Granada Luxury Belek ailesinde ağırlayabilmek umudu ile saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Bir hafta granada luxury Belek otelde konakladık ailece geldik özellikle ailelere tavsiye ediyorum çocuklar için muhteşem aktiviteler ve mini clubı var, personeller canı yakın ve güler yüzlü özelikle misafir ilişkileri Mina hanımdan teşekkür ediyoruz herkese tavsiye ediyorum

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler MUSAOZM
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sevgili "MUSAOZM",
Güzel sözlerle dolu yorumunuzu bizimle paylaştığınız ve bize ayırdığınız zaman için teşekkür ederiz. Exclusive tadında unutulmaz bir tatil geçirmeniz adına siz değerli misafirlerimize memnuniyetle güler yüzlü ve kaliteli hizmet sunmaktayız.
Sizi tekrar Granada Luxury Belek tesislerimizde ağırlamak dileğiyle sevgi ve saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Granada luxury Beleğe ilk kez geldik çok beğendik özelikle bu pandemi süreçte her şey çok iyi düşünülmüş her yer dezenfeksiyon vardı, personeller çok ilgili ve yardım sever odalar güzel ve temiz otel alanı muhteşem ve mimarisi mükemmel girişte çok güzel ne ortam olduğunu hemen fark ediyorsunuz yardım istediğiniz zaman personeller yardımcı olmaya hazırlar çok güzel bir tatil geçirmemiz için bize tatil boyunca ilgilendiler. Yemekler çok lezzetli ve Tadı inanış az güzel biz özelikle tatlı çeşitleri çok beğendik çok kaliteli ve çeşitli kesinlikle tavsiye ediyorum. Oda temizliği çok güzeldi aslında genel alan Temiz ve güzel. Havuzlar inanılmaz güzel anlatabileceğim kadar değil görmelisiniz, çok memnun kaldık ve seneye tekrar gelmeye planlanıyoruz hata arkadaşlarımızla geleceğiz, Misafir ilişkileri Departemandan özellikle her şey için teşekkür ederiz, teşekkürler Granada ❤️

Konaklama tarihi: Kasım 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler mine_1371
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sevgili "mine_1371",
Bize zaman ayırdığınız için ve bu övgü dolu yorumu bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Granada Luxury Belek tesisimizde mükemmel bir tatil geçirmiş olmanız bizi mutlu etmiştir.
En kısa sürede tekrar görüşmek dileğiyle sevgi ve saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Bir yıl bekleyin 4 günlüğüne gelin,çocuğunuz için yorgun argın istanbuldan 2 gün hiç uyumadan,1. Gün bizi 3 yıldır oğlumun girdiği maldive havuzundan güvenlikle çıkarmak istediler küçücük çocuğu ve asla bizim tarafımızdan herhangi bir yüksek ses,veya en ufak bir kaba davranış olmadan eşim sadece kapıda herhangi bir uyarı levhası yok 3 yıldır giriyoruz,çocuğumu çıkarmak istemiyorum yetkili gelip mantıklı bir açıklama yapana kadar dedi ve çok kaba bir guest geldi bize gerçekten son derece kaba bir şekilde davrandı ve yanında güvenlik vardı.Oğlum gerçekten çok heyecanlı geldiği ilk gün inanılmaz derecede üzüldü korktu ve mutsuz oldu.Eşim yazılı bir belge getirin hemen çıkayım,yoksa polis eşliğinde çıkarım bu şartlarda dedi.guest teki kaba hanım efendi bize müdürüm toplantıda buyrun siz dışarı çıkın toplantısı bitince görüşürsünüz dedi.3 saat müdür beklerken asla muhatap bulamadık.Biz müdür beklerken aşağı kısımda bir hareketlilik vardı,o ara 2 hanım kapının oralarda dolanırken özellikle gittim hemen 18 yaş altı giremez yazısı çıkarmışlar kapıya asmak için gizli gizli fırsat kolluyor.Yanına gittim elinizdekini görebilir miyim dedim.Kapıya asıcam dedi,ben muhatap beklerken 3 saattir bununlamı uğraşıyorsunuz diye sordum bana asmam söylendi dedi.Fotoğrafını çektim.Neden şu an asıyorsunuz dedim bana önceki rüzgardan uçmuş dedi:)Evet bizim fal açmamız gerekiyor 18 yaş girilir girilmez diye.Kural tanımaz insanlar değiliz 3 yıldır geldiğimiz yerden güvenlik eşliğinde küçücük çocuğu çıkarmak nedemek?ilk günümüzü o yorgunluk stres ve mutsuzluk içerisinde,bu konuyla ilgili yaklaşık 5 saatimizi harcadık.Lobby e gittim,guest lerin hepsi toplantıdaymış gene bir Allahın kulu yok muhatap olucak 1 saat lobbyde Asla ulaşamadığımız Adnan beyle görüştüm,kendisi kapı girişinde ısrarla 18 yaş yazısı olduğunu savunup ısrarla bende olmadığını savundum.Peki ozaman biz oradayken neden yeni bir tane koyma gereği duydunuz?Üstelik elimde fotoğrafı var dediğimde söylecek bir şey bulamadı.Bu sefer şuradan girdi konuya”web sitemizde tüm bilgiler mevcut hanım efendi yasak dedi,ben sözleşmede böyle bir ibare var mı ?dedim.Olmak zorunda değil dedi.Bende o an için web sitesine bakmadığım için daha fazla iddia etmedim.Görüşmeden sonra web sitesine baktım ekran resmi aldım kesinlikle 18 yaşla ilgili bir ibare yok ama Adnan bey hemen koydurmuştur sıcağı sıcağına,tıpkı biz oradayken haklı çıkmak adına yaptığı gibi.Kendisine herşeyi geçin,benimle bu şekilde iddialaşmak yerine müşteri olarak,hiçbir taşkınlık,hiçbir terbiyesizlik,saygısızlık yapmamış gayet olması gerektiği gibi üzerimize düşen davranış biçimini sergilemiş insanla olarak neden müşteri memnuniyeti yoluna gitmiyorsunuz?neden bize “beyefendi hanımefendi huzursuz olmayın,bir şekilde bizimle kibarca anlaşma yoluna gitmeyip oğlumun yanında bizi güvenlikle mahçup edip dışarı çıkarmaya çalışıyorsunuz,neden biz muhatap beklerken bizi aptal yerine alıp bizim gitmemizi bekleyip yazıyı asmayı fırsat kolluyorsunuz?özellikle aşağı inip takip ettim.Kızı sıkıştırıncada benim birşeyden haberim yok yap dedileyapıyorum.Zaten yeniyim,ben bişey bilmiyorum:)dedi.neden müşteri hizmetleri bukadar iletişimsiz?Otel müşteri memnuniyeti yerine müthiş bir savunma ve iddialaşma peşinde.1. Gün böyle ziyan oldu.
2.Gün itibariyle tesiste her hizmet alanı kapanmaya başladı.Hamama gideceksiniz şampuan var mı?yok sabun var mı?yok havlu var mı? Yok geri döndük.Barlar zaten kapanacakları için inanılmaz alelade hizmet veriyor.eksik eksta birley istemeye çekiniyorsun.
Gelelim 3. Gün e Tüm hizmet alanları kapalı.Denize gidiyorsun,yemek yok,Sadece içecek.Kahvaltı yaptıysan yaptın denizden dönene kadar açsın.Kaldıki küçük çocuğum var.Oğlum acıktı öğle yemeğide kaçtı restoranda,denizden geldik snack ler açıktır herhalde okadarda değildir dedik.Hepsi tamamen kapalı.Sabah kahvaltısıyla akşam yemeğine kadar aç kaldık.Tam o sırada bizim gibi çok sinirlenmiş iki aileye rastladık adam bağırıyor çağırıyor ta istanbuldan geldim rezalet ıslak mayoyla kaldım bir tane yemek yiyecek yer yok.Paramı geri istiyorum diye çıktı yukarı.1 saat sonra gördüğümde ailesiyle oteli terkediyordu.Parasını geri istemiş.Biz bunu yapamazdık sadece oğlum için geldik ve kötü stresli bir pandemi dönemi geçirdi,morali düzelsin diye herşeye katlandık.Bu arada asıl otelin ana noktası olan çocuk aqua parkta kapanmış ve orayıda kavga kıyamet açtırmışlar o gün bizde onların hatrına girebildik.
Gelelim 4.Gün Denizde su bile yok,tüm şezlonglar kaldırılmış üçbeş tane şezlong gelenler halk plajı gibi yere serdi bizim gibi.Eşim gitti kaldırdıkları depodan 2 şezlongu sırtladı kendisi getirdi.Hava günlük hüneşlik.Denize gelmiş bir sürü insan var sonradan el arabasıyla içecek geldi.Bir kaç saat sonra sandvich geldi,bayat ekmeğe iki kaşar ve salatalık.Kokmuş yenmiyor.Müşteriler plajdayken tüm tenteleri söktüler bu arada Bunlar olurken saat 12:00 13:00 suşarı günün başlangıcı.tüm zminleri söktüler plajda.Rezalet üstü rezalet.Kalktık çocuk havuzuna geldik bir tane yemek yeti yok şu an açız akşam yemeğini bekliyoruz.Herşeyin fotoğrafını çektim.Videosunu çektim.Bir yılda 4 gününüz var İstanbuldan saatlerce yol çek,yorgunluk atmaya gel,çocuğuna vaadte bulun,para ver ve hiç bir hizmet alma,ama otelin vaad ettiği hizmet “exclusive hospitality”.Mesela az önce eşim bara gitti çerezle karnımızı doyuralıö bari diye oda yok.Rezalitin dibini sıyırıyoruz.Ben,eşim ve çocuğum hakkımızı helal etmiyoruz.Siz ben ve benim gibi bir sürü insanı resmen dolandırdınız.Bradan son müşteri çıkana kadar vaad ettiğiniz hizmeti ödenen paranın karşılığını vermekle yükümlüsünüz.Bu yazımın altınada sahte sahte sakın “biz müşteri memnuniyeti odaklı bir oteliz gibi şeyler yazmayın gördük gerçektenBu arada herbir otel çalışanınız sizlerden,guest relations dan yönetimden çok şikayetçi hepsi bir bir anlattı,kendilerininde yönetimden dolayı çok zorlandıklarını,özellikle Adnan beyin beni kimseyle muhatap etmeyin dediğini,müşteri memnuniyeti olarak çalışan arkadaşların ne kadar havalı oldukları ve işlerini yapmadıklarını ve sürekli sorun yaşadıklarını kendi personeliniz anlatıyor.Diyeceğim o ki yazık bu tesise,yatırıma,yönetim kötüyse,müşteri ilişkileri kötüyse tesis be yapsın.Ama çok kişinin hakkına girdiniz insanlar dişinden tırnağından arttırıp çocukları ailesi için geliyor.Çok yazık.Bu arada asla maske yönlendirmesi yok.Denize giden mini otobüslerde şöför dahil kimse maske takmıyor.Milleti tıklım tıkış salonda gösteri izlettiler maskesiz herkez maskesiz.Yemek hanede asla sosyal mesafe uyarısı maske uyarısı yok.Yasak denilen yerlerde bakıyorsunuz ertesi gün başkaları giriyor bizi çıkarıyorlar.Hepsinin fotoğrafı var05336140854 Gereken tüm bilgi ve fotoları paylaşıcam Bu otelde tek işini yapan kibar aslan gibi bir grup varsa life guardlar.Hepsine teşekkür ederim.Bizi hiç incitmediler uyaracaklarsa bile kibarca uyardılar.Guest gibi bize pislik muamelesi yapmadılarBu arada herşeyin bir bedeli var malesef bende yaşadıklarımı paylaşarak bu bedeli ödemenizi istiyorum.Çünkü bana Adnan bey “bizden ne istiyorsunuz diye çirkin bir soruyla bizi küçük düşürdü”yazıklar olsun diyorum.Olanları anlatınca insanların bir şey koparmaya çalıştığını düşünen profesyonel bir anlayış

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler 446fazilete
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Sezonun son tatil imkanı dedik coluk cocuk düştük yollara geldik . Malum 29 ekim tatili otelde yogunluk fena degil ama ortada personel yok denecek kadar az . 28 de giriş yaptık parcalı bulutlu bir hava var geldiğimiz gunden beri ama havuza girmek mumkun dun butun snack rest ( havuz etrafındaki ) kapalıydı sorsanız mevsim sartları derler ama bırgun öncekinden daha kotu değil ki hava hatta bugun en guneşli gorunuyor . Personel haldur huldur sezlong topluyor masa sandalye sürüklüyor. Teras barda min personel max müşteri mantıgıyla 2 gundur otel kar ettiğini düşünüyor sanıyorum o zaman benden caldıkları hizmetin bedelini neden ben ödüyorum. Evet otel buyuk temizlik orta yemekler fena degil ama işletme olarak küçük hesaplar peşindeler gibi hissettiriyor insana . Bugun 7 yasındaki oğlum simit bölümünde sırasını beklerken refleks olarak elini uzattı dıye görevli belkide aynı içgüdüsel davranışla oğlumun eline maşayla vurdu . Biz sacının teline kıyamazken masayla cezayla cezaaldı .butun kahvaltı boyunca agladı. Rest personelide olaya sahittir. Akşam yemeğinde elini ekmege uzatan yetişkinlerde gördüm onlara masa uzatılmadı . Bu arada cocuk menüsü kabı kacagıgibi bir beklentiniz olmasın yok . Cocuk dostu değiller.

Konaklama tarihi: Ekim 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
1  Teşekkürler 383serape
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Guest Relations - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz ''383serape'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın