Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.203)
Yorumları filtrele
3.203 sonuç
Gezgin puanı
2.338
379
216
98
172
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.338
379
216
98
172
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
228-233/3.203 yorum
23 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle otelin iç tasarımı çok hoş her metrekaresinde ayrı detay var.Yemekler özellikle akşam yemekleri çok iyiydi,dışarda barbekü alanında hergün kebap,kuzu tandır gibi seçenekler vardı.Havuzlar ve agua gayet iyi.Yalnız otel aşırı kalabalık özellikle yemek saatlerinde restoran pazar yeri gibi oluyor.Gece şovları tam bir fiyaskoydu gittiğim oteller içinde en kötüsüydü.Denizden fazla beklentiniz olmasin kum ama 10 adımda boyluyor,cocukları girdiremedik bu yüzden.Bunların dışında gayet memnun kaldık.Teşekkürler Granada ailesi.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler AYSEG80
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 24 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz "AYSEG80",
Yorumunuzda ki tavsiyeleriniz ve bize ayırdığınız değerli zamanınız için öncelikle teşekkür ederiz. Önerileriniz üzerinde mutlaka hassasiyete durulacaktır. Granada Luxury Belek olarak tatilinizin güzel geçmiş olması, misafirlerimizin memnuniyetine verdiğimiz önemin güzel bir geri dönüşüdür. Farklı ve unutulmaz bir tatil için sizi tekrar aramızda görmek umudu ile iyi günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

7-12 ekim tarihlerinde oteldeydik havuzu gerçekten devasa denizi aratmıyor, denize ulaşım sağlıyorlar ancak sahil sessizdi havuzlar daha eğlenceli, yemek kalitesini beğenmedim çeşit az ve lezzetsiz geldi, içeceklerin karton bardakla verilmesini sevmedim şişe veya bardakta verilmesi daha güzel olurdu Türk kahvesini bile karton bardakta içtik. wonderland havuz tarafı oda almıştık otele ilk girişimizde müsait oda olmadığı içim bekledik saat 14 ü geçti arayan olmadı biz gittiğimizde odanız hazır dediler, fuar olduğunu, fuar katılımcılarının erkek olduğunu ve rahat edemeyeceğimizi söyleyerek bizi ana binaya almaya çalıştılar bu hiç hoş bir çözüm değildi kabul de etmedik, büyük havuza bakan diğer yüksek binanın en üst katını söylediler o da ortak balkonluydu yani 3 oda aynı balkona çıkıyordu 2 gün sonra istersek değiştireceklerini söylediler mecburen kabul ettik ıslak eşyalar için çamaşırlık yoktu diğer wonderland odaların balkonunda vardı, balkondaki sandalyemize astık ama yan odada kalanlar kendi sandalyeleri olmasına rağmen ısrarla bizim eşyalarımızın üstüne eşya astı. Daha sonra yanımızdaki odalar çıkış yaptı odaları da tutan olmayınca bizde değiştirme ihtiyacı hissetmedik. Perşembe günü farmasi ekibi olarak kalabalık bir grup geldi sayıları belki 300 belki de daha fazlaydı bilemiyorum ancak otelden hiç zevk alamadık restoranda yemek için ne masa bulabildik ne de eğlenebildik biz güneşlenirken yan şezlonglara oturup fotoğraf çekildiler kendimizi ordan uzaklaştırmak zorunda kaldık karınca sürüsü gibi her yerden çıktılar aşırı gürültücü bir gruptu ki bence otel bu kalabalıktan memnundu akşam parti arenada eğlenceler hep onlara yönelik oldu otelde kalan Rus turistler bile eğlence alanını terk ettiler gözlerimizle gördük. Çarşamba günü misafir ilişkilerinden Mina hanım odaya telefon açarak anket için bizi davet etti rezervasyonda yaşadığımız sıkıntıyı kendilerine de söyledik fiyatlar biraz daha uygun olabilirdi geçen sene bu fiyata bu tarihlerde yüksek segment bir otelde balayımızı yapmıştık, yine de aldığı parayı haketmiyor mu evet hakediyor özellikle o farmasi grubundan bize sıra gelmesini çok bekledik garsonlar arı gibi çalışmasına rağmen yetişemedi ve çok üzüldük kendi içeceğimizi kendimiz aldık yemekte, burdan sabırları için kendilerine teşekkür ederim. Anket esnasında Mina hanım alakart restoranda akşam yemeği veya 1 günlük pavilyon hediye edeceklerini söyledi zaten telefonda belirtmişlerdi şikayetimizden haberleri yoktu, bizde pavilyonu seçtik memnuniyet adına yaptıklarını iletti Mina hanıma tekrar teşekkür ediyorum güler yüzü ve anlayışı için :) ama maalesef o gün beni arı soktu ve günüm zehir oldu :(

tek sıkıntımız otele girişte oldu onun dışında özellikle amfi tiyatro şovları ve sonrasında gece 00:00 a kadar parti arenası çok güzeldi. Amfi tiyatrodaki sunucu beyefendinin ismini öğrenemedim çıkışta kendisini tesadüfen görüp teşekkür ettim tekrar iletirseniz çok sevinirim tekrar gidilecek bir otel arkadaşlarımıza da tavsiye ettik :) misafir politikasının iyileştirilmesi gerek tekrar bu otele rezervasyon yapacağımda ilk sorum o hafta grup gelmeyeceği olur çünkü gerçekten tatilin tadı biraz kaçtı, her şey için teşekkürler Granada seneye görüşmek dileğiyle

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler busrakocc
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz "busrakocc",
Yorumunuzda ki tavsiyeleriniz ve bize ayırdığınız değerli zamanınız için öncelikle teşekkür ederiz. Önerileriniz üzerinde mutlaka hassasiyete durulacaktır. Granada Luxury Belek olarak tatilinizin güzel geçmiş olması, misafirlerimizin memnuniyetine verdiğimiz önemin güzel bir geri dönüşüdür. Farklı ve unutulmaz bir tatil için sizi tekrar aramızda görmek umudu ile iyi günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Seminer için katıldığımız Granada Luxury Belek bu zamana kadar katıldığımız bütün otelleri tamamen geride bıraktı. Tüm personel bir bambaşka. Tatili uzattık bu yüzden. Yeni tatiller için yine tercih edeceğimiz tek yer diyebilirim. Yıllardır heryeri gezerim buradaki güler yüzü saygıyı hiçbir yerde görmedim. Teşekkürler Granada Luxury Belek

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Abdullah Gülcan Ç
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 16 Ekim 2019

Sevgili "Abdullah Gülcan Ç",
Granada Luxury Belek olarak tekrar tesisimizde konakladığınız ve yorumunuza ayırdığınız zaman için teşekkür ederiz. Konseptimiz ile sizlere sunduğumuz "muhteşem" hizmetlerimizden memnuniyetiniz bizleri çok mutlu etti. Sizi bir sonraki tatilinizde de yeniden görüşmek umudu ile size ve ailenize mutlu huzurlu ve sağlıklı günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Hizmet, temizlik ve personel çok iyi ve güler yüzlüydü. Çok memnun kaldık.ozellikle garson burak hizmeti odalar biraz küçük fakat konforlu gece aktiviteleri çok iyi persembe geceleri karaoke tavsiye ederim canan cengiz

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler Cengiz5041
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ekim 2019

Sevgili "Cengiz5041",
Değerli vaktiniz, samimi ve övgü dolu cümleleriniz için öncelikle teşekkür ederiz. Sizleri tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyacağımızı belirtir sağlıklı ve mutlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

10-13 Ekim tarihleri arasinda konakliyoruz. Alacarte Restaurant Şefi Sevcan Hanım ve tum ekibinin sıcakkanliligi dikkat cekiyor. Her sey harikaydı. Ayrica Restaurant Şefi Sami Bey de bize cok yardımcı oldu. Turk Restaurantinin da tum calisanlarina tesekkur ediyorum. Otelin kahvaltisi, yemekleri cok lezzetliydi. Odaların temizligi, rahatlığını da ayrica belirtmek isterim. Housekeeping Aybuke'ye de coook tesekkurler.

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler 986yareng
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 14 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz ’’986yareng’’,
Otelimizde değerlendirdiğiniz güzel zamanınıza daha da değer katmış olmaktan tüm ekibimiz olarak çok mutlu olduğumuzu belirtmek isteriz.
Tüm etkinlerimizin tadını çıkarmış olmanız bizleri çok memnun etti ve böyle güzel anılarla ayrılmanız gösterdiğimiz özen ve çaba ile doğru yolda olduğumuzun bir göstergesidir.
En yakın tatil planlamanızda yukarıda olmak dileğiyle.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın