Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.198)
Yorumları filtrele
3.198 sonuç
Gezgin puanı
2.335
377
216
98
172
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.335
377
216
98
172
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
232-237/3.198 yorum
9 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

6 gece eylül sonu ekim başı konaklama yaptım.Daha önce belekte ultra herşey dahil konsepti defalarca görmüş olarak yazıyorum.Otel çok fazla büyük.Mesafeler aqua hotel arası çok uzak(-) ve gidiş yollarında akvaryumlar maldiv beachten akan su konsepti falan işin açığı çok gözüme gelmedi. Birkaç kere bebeğin bir iki eşyası için odaya gidip gelmek gözüme büyüdü:) Bana göre otellerin en eğlenceli kısımlarından biri aqua dır.Aqua sı daha iyi olamazdı.Yukarı çıkmak için aquaya asansör olması çok önemli ayrıntı.(++) Çocuklar için aqua otele uzakta ve yakında olmak üzere 2 tane var ekstradan sürekli su fışkırtan çocuklar için bir alan var.(++) Su olanakları çok çok iyi. Yemeklerde olmazsa olmaz benim için. Böyle hotellerde genelde çeşit çok olur ama tat olmaz. Burada özellikle sulu yemeklerde günlük 3 4 çeşit çok leziz diyeceğim yemek çeşitleri vardı(++) Diğerleri vasat.Yemek çeşiti yeterli(+) Kırmızı et çeşiti çok yeterli değil(-) Tatlı çeşit olarak çok zayıftı.Lezzet olarak vasattı.Fıstıklı tatlı hiç yoktu desem yeriydi. (--)Yemek çeşitleri 6 gün boyunca yüzde 90 aynıydı. Yemekleri genel olarak vasattı. Sıra bekleme mevzusu otel çok yoğun olmasına rağmen 1 2 çeşitte maksimum 3 5 dk dır.Çalışanlar suratsız değildi.Ancak 2 kere net duyduğuma emin olmama rağmen dönüp bakmadılar.Masadan kalktığım an bulamadığım personeller anında toparlamak için masaya geliyorlardı:) (-) Öğlen havuzda aquada vs vakit geçirenler için wonderland kısmında yemek bölümü açmışlar otele gitmek istemeyenler için.Genelde diğer otellerde çok zayıf olur.Çeşit çok fazlaydı.Benim gibi yemeği sevenler öğlen otele koşarlar ama 2 gün bu alanı tercih ettim(++)Animasyon konusuna gelince hergün 20 30 da 1 saat çocuk animasyonu var. 21 30 da yetişkin animasyonu 1 saat. 22 30 23 civarı dışarıda canlı müzik başlıyor.Animasyon her gün çocuklara yönelik olması daha önce görmedim hiç çok güzel (++) Yetişkin animasyonunda otel biraz ucuza kaçmış gelenler çok iyiydi ama 2 gece otel müşterileri arasında organizasyon düzenleyerek beleşe kaçmış:) Çocuklu isem (++) sadece yetişkin (-) animasyon. Deniz için 30 dk da bir otobüs kalkıyor ve 30 dk da bir geri dönüş servisi var.Pizza köfte vs yemek servisi de kurmuşlar. Denizin orada alkol olmaması büyük bir hata olmuş.(--) Halk plajının bir kısmı granadaya ayrılmış. Çok temiz gelmedi denizi(-) Otel mimari olarak çok lükstü ve çok büyüktü(++).Küçük bir ilçe olmuş neredeyse.Müşteri potansiyeli çok fazla.İlk defa bir otelde bu kadar Türk görüyorum.Ben orada olduğum sürece 2 kere organizasyon firması geldi.Otel boşta kalan odaları bu şekilde dolduruyor diye düşünüyorum. Hepsi bay giriş diye tahmin ediyorum.Özellikle (((zer group))) geldikten sonra her yer sağı solu kesen özellikle gece lobby barda abilerle doldu.(Otelin en büyük eksisi budur.!!!!!!) Komple toparlayacak olursak ben her sene farklı oteli ziyaret etmeyi seven biriyim.İlk defa bir oteli tekrar gelebileceğimi düşündüm.Fiyat performans çok iyi. Gönül rahatlığı ile (Organizasyon erkek yoğunluğu sorun etmezseniz) tercih edebilirsiniz....

Konaklama tarihi: Ekim 2019
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
2  Teşekkürler 249sercank
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 10 Ekim 2019

Sevgili "249sercank",
Zaman ayırıp paylaşmış olduğunuz değerli düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Granada Luxury Belek otelimizde geçirmiş olduğunuz "mükemmel" tatilinizden mutlu ayrılmış olmanız sevinç vericidir. Sizleri tekrardan ağırlamaktan memnuniyet duyar, sağlıklı, mutlu ve huzurlu günler dileriz.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
8 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otel dış görünüş ve havuz hariç hiç bir işe yaramaz yemekler çok kötü kırmızı et bu otelde yok boşuna beklemeyin hep aynı yemekler başka hiç bir şey yok alakart da yemek yemek için sakın para vermeyin çünkü tamamen hayal kırıklığı personel için bazıları hariç hepsini bunun içine alamam tabiki ama çoğu olmamış siparişler geç gelir barda ki bazı bayan personeller nedense sinirli ve ana restaurant da mutfak personeli calışıyor sefi geliyor herkesin içinde vurucakmış gibi yapıyor oturdum izledim bu ilginç çalışma sistemini ayrıca otelde cam bardak bulmak neredeyse imkansız çay bardağı yok kahvaltı sırasında havuzda hem karton kullan at bardağı anlıcağınız bu paralarla daha iyi yerde tatil yapmak varmak hiç gerek yok bir daha gitmeyi düşünmediğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim bir otel

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
2  Teşekkürler Hkn55
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Ekim 2019

Değerli misafirimiz “Hkn55”,
Sizin memnuniyetiniz bizim için en önemli ilkelerdendir, bu yüzden yorumunuzda geçen tüm önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup, otel yönetimimizle paylaşılacaktır. Otelimizde sunulan güler yüzlü ve kaliteli hizmet sayesinde tüm misafirlerimizin memnun ayrılmaları için tesis konseptimiz dahilinde elimizden gelen tüm özverili çabayı göstermekteyiz. Sizi yeniden Granada Luxury Belek ailesinde ağırlayabilmek umudu ile saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Granada Ailesi tekrardan merhaba. 25.09.2019 / 30.09.2019 tarihler arasında ikinci kez granada tercih ettik Ailece çok memnun kaldık. Misafir ilişkilerinden Ebru hanım ve Fatmana hanım . çok teşekkür ederiz. Piyanist Kenan bey, kemancı leyla hanım harikaydılar ve Patenci Fatmagül hanıma ayrı ayrı çok teşekkür ederiz. Herkese çok selam. Yalnız otelde kaldığımız sürece bir kaç aksilikler oldu.örnek olarak İsrail misafirlerinizin restoran tam ortasında 50 kişilik gurubun ayin yapması gibi. saçma bir durumla karşılaştık. çok rahatsız olduk . ve bağırarak ayin yaparak rahatsız ettiler. bilginiz olsun. misafir ilişkilerine dile'de getirdim. Son olarak Hacı bey size mesajım; 2018 yılına göre 2019 fiyatlarını.çok yükseltmiş siniz. Seneye . inşallah gelirsek. düşük veya sabit tutmanızı talep ederiz. Sağlıcakla kalın iyi çalışmalar. diliyorum.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
    • Odalar
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler dilekimozturkci
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 8 Ekim 2019


Sevgili "dilekimozturkci",
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Keyifli vakit geçirmenizi sağlayacağımız ve Granada Luxury Belek
konseptimizle kendinizi özel hissedeceğiniz güzel bir tatil için sizleri tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

500 tane katılımcı erkekle ve bağırarak küfreden kahkaha atan gözleri ile insanları taciz eden adamlarla tatil yapmak isterseniz mükemmel bir tercih madem etkinlik yapıyorsunuz oteli kapatın insanların tatilini zehir etmeyin

Konaklama tarihi: Ekim 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
2  Teşekkürler Isabepet
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 9 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz ''Isabepet'';
Granada Luxury Belek olarak temel politikamız misafirlerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Misafirlerimizin istek ve taleplerinin her zaman bir adım önünde olabilmek ve daha iyi hizmet verebilmek için elimizden gelen her türlü özverili çalışmalarımızı sürdürmeye devam etmekteyiz. Yorumunuzda bahsetmiş olduğunuz yemek kalitemiz ve diğer tüm hizmetlerimiz maksimum misafir memnuniyetini hedefleyerek verilen hizmetlerimizdir. Ana restoranımızda her öğünde kırmızı et, beyaz et gibi çeşitlerimiz hem ızgara ve hem de diğer sıcak yemeklerimizde sunulmaktadır.
Granada Luxury Belek ailesi olarak bizleri tercih ettiğiniz ve yapıcı eleştirilerde bulunduğunuz için yönetim olarak çok teşekkür ederiz. En kısa zamanda yeniden sizleri otellerimizde ağırlamak umuduyla saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

bence keinlikle bir yanlışlık var bu puanı haketmiyor hizmet çok kötü müşteriye yaklaşımı hiçbir personel bilmiyor ayrıca yetişkin için yapılan animasyonlar normalde idare ederdi ama 5 ekim cuma günü amerikadan gelen ekip muhteşemdi.. çocuk animasyonunu hiç beğenmedik hergün aynı şey 3 - 4 kız yanyana dizilip oynuyor çocukların karşısında hergün hergün aynı şey çok sıktı birde hoşlanmadığımız nokta animasyonlarda striptiz dansı vardı çoluk çocuğun yanında hiç olmadı çocuk anne napıyo bu kadın diye soruyor animasyon anlayışı bu olmamalı bence

Konaklama tarihi: Ekim 2019
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
2  Teşekkürler HAXLL D
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
CRM Management- Granada Luxury Belek GranadaLuxuryHotels - Granada Luxury Belek, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 7 Ekim 2019

Değerli misafirimiz “HAXLL D”,
Sizin memnuniyetiniz bizim için en önemli ilkelerdendir, bu yüzden yorumunuzda geçen tüm önerileriniz mutlaka dikkate alınacak olup, otel yönetimimizle paylaşılacaktır. Otelimizde sunulan güler yüzlü ve kaliteli hizmet sayesinde tüm misafirlerimizin memnun ayrılmaları için tesis konseptimiz dahilinde elimizden gelen tüm özverili çabayı göstermekteyiz. Sizi yeniden Granada Luxury Belek ailesinde ağırlayabilmek umudu ile saygılarımızı sunarız.
Saygılarımızla,
CRM Management Granada Luxury Belek
crm1@granada.com.tr

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın