Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Müsaitlik hakkında bilgi edinmek için konaklama yeriyle iletişime geçin.
Benzer özellikte başka oteller mevcut.
Tümüne bakın
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.468)
Yorumları filtrele
3.468 sonuç
Gezgin puanı
2.544
634
181
62
47
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.544
634
181
62
47
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
7-12/3.468 yorum
31 Ocak 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ocak ayında arkadaşlarla 3 gece konakladık. Otel ilk anda bize çok loş ve basıl geldi nedense zamanla alıştık. İki çocuklu olmamıza rağmen bize 5. Katta en uç noktada spor kampında kalanların yanında bir oda vermişlerdi. Ve odaya girdiğimizde oda dizaynı bizi çok şaşırttı. Ortada kocaman bir yatak ve ahşaptan yatak başlığı... neyse resepsiyonla konuşup kısa zamanda restauranta ve loby e yakın bir oda bulduk hemde standart odalardan. Tavsiyem 4. Kat. Sonra otele alışmaya başladık. Bunda en önemli otel çalışanları, tüm çalışanlar çok özverili, kibar ve yardımsever özellikle Garson Harun Bey ve Halime Hn teşekkürler.
Yemekleri de bu dönem için oldukça lezzetli, çeşit konusunda aynı şeyi söyleyemem.
Kapalı havuz temiz ve havadar covid döneminde gidilebilecek hijyen kurallarına uyuluyor.
Otelde genelde covid hijyen kurallarına uyuluyor mu tartışılır, çalışanlardan başka kimse maske takmıyor bilginize...

Konaklama tarihi: Ocak 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Rayo1320
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other crm department - Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Şubat 2021

Sn. Rayo1320;

Değerli vaktinizden zaman ayırarak tesisimizi değerlendirdiğiniz ve memnuniyetinizi tüm Tripadvisor okuyucuları ile paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Siz değerli misafirlerimizin ilettiği tüm geri dönüşler bizim için büyük önem taşımakta, tesislerimizi hedeflediğimiz kaliteli hizmet anlayışımızdan ödün vermeden ileriye taşıdığımızı göstermektedir.

Bir sonraki tatilinizde sizi ve sevdiklerinizi tesislerimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.

Saygılarımızla,
CRM Department

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ocak 2021 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

2.inci konaklamamızdır ve bütün fikirlerim aynıdır. Konforun kalite, elit, prestij, temizlik, lezzet şöleni ile buluştuğu bir evimizdir. Evimiz diyorum çünkü kendinizi evinizde hissettiğiniz yer en konforlu yerdir, ki Cornelia diamond evinizdir... Çalışanların mutlu olduğu ve müşterinin gözünün içine baktığı yer, müşterinin de en mutlu olduğu yerdir, ki Cornelia Diamond böyledir. Garsonların, personel müdürlerinin ve hotel sahibi ve yöneticilerinin görevini layıkıyla yaptığı bir tesisdir. Hotel den ayrılacağınız son gün ayrılmak istemeyeceksiniz ve ayrılmak size ağır gelecektir, çok tesekkur ederim tekrar harika bir tatildi ve yine en kısa sürede tekrar buluşmak dileğiyle Cornelia Diamond...

Konaklama tarihi: Aralık 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler alitK1827EK
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other crm department - Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 Ocak 2021

Sn. alitK1827EK;

Öncelikle, Cornelia Hotels Golf Resort & Spa ailesi olarak tatilinizde bünyemizde yer alan Cornelia Diamond Golf Resort & Spa tesisimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Tesisimizde almış olduğunuz hizmetlerden memnun kalarak, memnuniyetinizi tüm Tripadvisor okuyucularıyla ve bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.
Tüm geri dönüşlerimizde de belirttiğimiz gibi amacımız siz değerli misafirlerimize Kaliteli Hizmet Anlayışımızdan ödün vermeden Cornelia Kalitesini en iyi şekilde yaşatmaktır, sizlerden gelen memnuniyet içerikli geri dönüşlerde bizleri motive etmektedir.

İlerleyen günlerde sizi ve ailenizi tesislerimizde tekrar ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
CRM Department

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Eylül ayında Covid’den çok endişe ederek, bir hafta kalmaya karar verdik.
Gittiğimiz de Gördükki herşey son derece titizlikle covid tedbirleri alınarak yeniden dizayn edilmişti.
Yemekler harika ve son derece yeterliydi.
İnanılmaz iyi ve seçilmiş çalışan nüfusu vardı. Herkes son derece yardımcı güleryüzlü ve canayakındı.
Odamızın temizliğini yapan ve minibar dolduran ekipden, özellikle havuz bar daki hawaii gömlekli garsonlara kadar inanılmaz memnun ayrıldık.

Yapılan bir gösteriyi izlerken telefonumu oturduğum sandalye de unutup odaya çıktım. Sonrasında gittiğimde amfi tiyatroda kimse kalmamıştı. Açıkcası; alındığını düşündük. Entertainment müdürü bulup saklamış sonrasında kocama iletti.

Tesis için zaten resimlere bakmak yeterli sanırım. Herşey eksiksiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler seydasari
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other crm department - Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Eylül 2020

Sn. seydasari;

Öncelikle Cornelia Hotels Golf Resort& Spa ailesi olarak iyi bir gün geçirmenizi dileriz.

Cornelia Hotels Golf Resort & Spa bünyesinde yer alan Cornelia Diamond Golf Resort & Spa tesisimizi tatiliniz için tercih etmiş olmanız ve tesisimizde tarafınıza sunulan hizmetlerden memnun kalarak memnuniyetinizi TripAdvisor okuyucularıyla ve bizimle paylaşmış olmanız çok mutlu ve motive etti.

Sizleri tesislerimizde tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,

CRM Department

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
24 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Öncelikle oteli seçmemizde bize ilgi alakası ile yardım eden Ayşen hanıma teşekkür ederim. Otele gelir gelmez hemen işlemlerimizi yaptılar ve bize rezervasyonumuz kara tarafı olmasına rağmen deniz tarafı odayı teslim ettiler. Otelin havuz olanakları çok iyi ve gayet yeterli ama şezlong konusunda geç kalırsanız işiniz zor. Havuz başında bulunan doom restaurantıda gayet başarılı ama ana restaurant kusura bakmayın çok kötü ne yönden kötü tamamen kapalı covid nedeniyle yemeklerimizi stres içinde yedik, fakat yemekleri çeşit olarak az ama gayet lezzetli, personeller genel anlamda iyi ve nazik, aquparktan çoçukları çıkaramadık gayet keyifli zaman geçirdiler ancak yeni yapılan cornie kidsin pandemi nedeniyle kapalı olmasına çok üzüldük, (tam olarak emin değilim ama deluxe otelde galiba mini club açık) plaj ve iskeleside gayet güzeldi, akşam eğlencleri normal düzeyde canlı müzik, dj performansı, ufak animasyonlar var. (otel rezervasyonunda zaten soft animasyon ibaresi var), otel odaları ve ana restaurantda biraz tadilat olursa çok daha iyi olur bence, biz 3 aile geldik ve genel anlamda memnun olduk eğlendik teşekkürler.

Oda ipucu: üst katlar ve deniz manzaralı
Konaklama tarihi: Eylül 2020
    • Yer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler 766ibrahimm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other crm department - Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 26 Eylül 2020

Sn. 766ibrahimm;

Öncelikle Cornelia Hotels Golf Resort& Spa ailesi olarak iyi bir gün geçirmenizi dileriz.

Cornelia Diamond Golf Resort & Spa ile ilgili değerli görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Konaklamanız süresince tesisimizden memnun kalmanız özellikle de odanızı, havuz olanaklarımızı ve su kaydıraklarımızı, the Dome Restaurant’ımızı ve çalışma arkadaşlarımızın sunmuş olduğu hizmetleri beğenmiş olmanız bizleri de çok mutlu etti.

Şezlong yetersizliği ile ilgili olarak ;
Konaklamanız esnasında yorumunuzda belirtmiş olduğunuz şezlong yetersizliği konusunu Misafir İlişkileri Departmanlarımızla paylaşmış olsaydınız konaklamanız esnasında memnuniyetinizi sağlayabilmek için ilgili alanda kullanılmayan şezlonglara sizleri yönlendirebilirdik. Zira tesisimizde yeterli sayıda şezlong ve şezlong konulabilecek alan bulunmaktadır.

Yiyecek çeşitliliğimizle ilgili olarak şunu belirtmek isteriz ki;
Yiyecek menümüz ana restaurantımızda her gün farklı olup bu menüler 14 günde bir değişmekte aynı ürün sunumu yapılmamakla birlikte, Dome Bar Bölgesinde yer alan Snack Restaurantımızda da fix menü hizmetimizle birlikte soğuk ve tatlı büfemiz mevcut olup soğuk ve tatlı büfemiz de her gün farklı ürünler sunulmakta ve 7 günde bir değişmektedir.

Çocuk kulübünün kapalı olması ile ilgili olarak ;
2020 yılında yeni bir mimari yapı ve düzenleme ile hizmete sunmak istediğimiz Cornie Kids Clubımız; yüz ölçümü ve hizmet içeriği açısından büyük olanaklara sahi bir yapıdır ancak pandemi sürecinde çocuklarımızı temas noktalarından korumak ve ebeveynlerinin kontrolünde olmalarını sağlamak adına kapalı olması gerektiğine yönetimimiz tarafından karar verilmiştir.

Sizleri tesislerimizde tekrar ağırlamaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,

CRM Department

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

otele arkadaslarimizla iki cift olarak geldik, giriste havuz bağlantılı oda teklif ettiler memnuniyetle kabul ettik havuzda epey keyifli zaman gecirdik,otelin yemekleri cok lezzetli,alkol konusunda epey iyi, biralar bardakta,personeli kibar sayılır, mimarisi cok hos temizlik açısından herkese acik wcler dışında iyi diyebilirim
simdi gelelim otelle ilgili sıkıntılara gelmeden once en onemli kriterim korona tedbirleriydi bu anlamda yuzde 50 misafir kabul etmeyen otelleri eledim, corneliadan call centerda calisan saban beyle gorustugumde kesinlikle %50nin uzerinde misafir kabil etmediklerini bikac kez soyledi, anlik doluluk seviyesi sorduğumda %38 oldugunu iletti fakat otele giris yaptığımızda kayit esnasinda bunlarin yalan oldugunu ogrendim, giristeki hanim %50nin gecen ayda kaldigini, su an doluluk oraninin %62 oldugunu söyledi durumu acikladigimda yanlis anlasilma olmustur dedi.
ayrica korona konusunda otelin en buyuk handikapi ana restoranda acik bufe ile restoran icice ve restoranin herhangi bi acik alani maalesef yok, ana yemek esnasinda korona bulasi ihtimali cok yuksek .acik alanda hizmet veren tek snack restorani 12-16 arasinda acik, bu anlamda insanı huzursuz eden aceleyle yemegini yiyip cikma durumunda birakiyor.restoranin cam balkonlu bölmesinin bile camlari kapali durumda musterilerini riske atmaktan çekinmiyorlar.
biz oteli korona tedbirsizlikleri disinda begendik fakat acik alanda yeme icme konusundaki zayifligindan dolayi tekrar gelmeyi dusunmem
zaten bu kadar rahat bi sekilde yalan soylenmesinden cok rahatsiz oldum

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler mine_rzgr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Other crm department - Cornelia Diamond Golf Resort & Spa, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2020

Sn. mine_rzgr;

Başka bir yorum sitesine de iletmiş olduğunuz benzer yorumunuza istinaden; aynı cevabımızı aşağıda tekrar tarafınıza sunarız.

"Belirtmek isteriz ki rezervasyonunuz aşamasında doluluk oranı %38 olabilir ve tarafınıza bu şekilde bilgi de verilmiş olabilir genelgeye göre de oda sayımızla bakıldığı zaman %55 doluluk oranına kadar çıkabilme hakkına sahibiz ve konakladığınız dönemde dediğiniz gibi %62 değil %52 - %53 arasında bir doluluk oranına sahiptir.

Yine bakanlık genelgesine istinaden ; otellerde misafirlerimiz için maske zorunluluğu bulunmamaktadır, sadece personelimiz için görev yapmakta olduğu alana göre; maske, siperlik ve eldiven kullanma zorunlulukları vardır.

Ateş ölçümü ile ilgili olarak eğer bizlere başvuruda bulunmuş olsaydınız lobby bölgesinde, restaurant alanında, personel alanında bulunan ateş ölçümlerinin yapılarak anında sisteme düşülen termal kamera sistemi ve maillerini sizlere gösterуbilirdik. Bu yüzden bilgi sahibi olmadan ölçüm yapılmıyor şeklinde zan altında bırakan bir yorumu da kabul etmemiz söz konusu değildir. Henüz bir çok işletme ya da tesis Covid -19 ile ilgili önlemlere henüz başlamamışken tesisimizde tüm alanlarda Mart ayı itibari ile tüm önlemler alınmaya başlanmış ve termal kameralarla bu kamera ölçümlerinin geleceği mail adresleri sisteme tanımlanmıştır!

Kullanmış olduğunuz “uyanık ve yalancı” şeklindeki ifadenizi doğru bulmadığımızı 2008 yılından beri Cornelia ailesinde yer alan tesisimizin dürüstlük ve şeffaflık ilkesi ile hareket ettiğini hatırlatır, yaptığınız yorumların hiç şekilde gerçeği yansıtmaması sebebiyle kabul etmediğimizi ve tarzınızı doğru bulmadığımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımızla,
CRM Department"

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın