24 Nisan akşamı eşimle konakladık. Tesisin konum çok güzel, sahilde. Çevre düzenlemesi de çok iyi yapılmış. 3202 no'lu odada kaldık. Oda geniş ve güzel döşenmiş. Ancak banyodan kanalizasyon kokusu geliyordu. 1 gece kalacağımız için oda değişikliği istemedik. Daha uzun kalacak olsaydık kesinlikle odayı değiştirirdik.
Oldukça geniş bir otopark var. Otoparkta elektrikli araçlar için şarj istasyonu mevcut.
Otelde az konaklayan olduğu için serpme kahvaltı verildi. Sıradan ve ortalama kalitedeydi. Kahvaltıya otururken "çay mı içersiniz kahve mi?" diye soruldu bize. Biz çay istediğimizi belirttik. Kahvaltının sonunda ise ben kahve, eşim ise Türk kahvesi istedik. Az önce "çay mı, kahve mi?" diye sorulmasına rağmen kahve kalmadığı ve sadece americano olduğu söylendi. Ben de tamam dedim. Fakat çıkış yaparken, içtiğim americanonun ekstra harcama olarak hesaba yazıldığını öğrendim. Önce ödemeyi yapıp sonra bunun çok yanlış bir uygulama olduğunu ve hem tesise hem de misafirperverliğe yakışmadığını ifade ettim. Kahvaltının başında "çay mı kahve mi?" diye sorup sonrasında "kahve yok, americano var" deyip onun ücretini ekstra olarak almak nasıl bir zihniyet, anlamak zor.
İşin asıl komik tarafı ise, bizim şikayetimize verilen cevaptı. Sorumlu kişi (sakallı bir bey) "ücretinizi iade ederiz" gibi bir şeyler geveledi, o kadar. Verdiğim 100 TL ile ben fakir olmadım, tesis de zengin olmadı. Ama bu olayı kötü bir işletmecilik örneği olarak her zaman hatırlayacağım ve Barbarossa'yı kimseye tavsiye etmeyeceğim