Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Turgutreis
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (712)
Yorumları filtrele
712 sonuç
Gezgin puanı
409
149
80
35
39
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
409
149
80
35
39
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
7-12/712 yorum
16 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otelin her alanından ve verdiği her hizmetten aşırı memnun kaldık. Yemeklerin lezzeti gerçekten harikaydı. Ayrıca personel seçimleri içinde otel yönetimi tebrik ediyorum. Özellikle Quaya barda çalışan barmen Emre beye çok teşekkür ederim. Çalışma alanındaki bilgisi ve verdiği hizmet mükemmeldi. Hayatımda içtiğim en güzel kokteylleri hazırladı.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler candancidarer
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Yucel K - Sianji Wellbeing Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2019

Değerli misafirimiz,

Sianji Well-Being Resort hizmet kalitesi ilkeleri doğrultusunda, her misafirimiz de ulaşmayı hedeflediğimiz memnuniyet oranını sizlerde de yakalayabilmiş olmanın gururunu yaşamaktayız.

Memnuniyetinizi dile getiren güzel sözleriniz çalışma arkadaşlarımızı ve otel yönetimini çok mutlu ve motive etmiştir.

Sizleri en kısa zamanda tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı bilmenizi isteriz.

Saygılarımızla.

Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Ne yazık ki 2019 Yaz tatilimizi bu çok kötü yönetilen "otel" de geçirdik. Profesyonel olmayan hizmet seviyesi, dikkatsiz yönetim, bakımsız, kokulu odaları ile "5" yıldızlı bir otel olmak gibi bir durumu yok.

Otel oldukça eski ve pek çok şey çalışmıyor. Ödenen paraya değmez. 16 gece konaklama kabus oldu. Verilen ilk oda ("Suite") çok kötü kokuyordu, 60'ların tasarım ve mobilya, genel olarak pek temiz denmez. Şikayet edip resepsiyonu 10 kez ziyaret ettikten sonra, odamızı değiştirdiler.

WIFI sistemi yok, İNTERNET YOK, sorumluluk yok, rezervasyonu yaparken şartlarda "ücretsiz wifi" söz veriyorlar, ancak çalışan bir WIFI sistemi yok. Misafirlerin ne dediği yöneticiler umrunda bile değil. Özellikle, Resepsiyon Müdürü. Ona bir şey sorarsanız, sadece "Tamam, tamam" diyip geçiştiriyor, başka bir çözüm yok. Bana 130 Euro'ya mal olan roaming internetimi kullanmak zorunda kaldım.

Banyoda düş aldıktan sonra, her gün küçük bir kirli su gölü oluşuyordu. Defalarca bilgilendirmeme rağmen, sadece kağıta kaydetmekle kaldılar, ne bir bakım, ne onarimm veya çözüm sunmadilar malesef. Hergün banyoda kirli gol manzaralı 5 yıldızlı konaklama oldu.

Cildinize ve saçınıza önem veriyorsanız, lütfen banyo temizlik ürünlerini kullanmaktan kaçının. hepsi en kalitelitesiz ürünler. Şampuan, banyo ve diğer kişisel bakım ürünlerinizi evden getirmeniz gerekir.

Yani tatilimiz dinlenmek değil, kabus gibiydi. Paranız varsa, kalitenin ne olduğunu anlayorsaniz, iyi bir tatil geçirmek istiyorsanız, kesinlikle bu sorunlu otelden uzak durun. Hiç tavsiye edilmez.

We have spent our summer holiday in this very poorly managed "hotel". Never counts them as a "5" star hotel, with the unprofessional service level, careless management, dirty property, smelling rooms make them maximum a "3" star hotel.

The hotel is quite old and a lot of things don't work. Not worth the money paid. The 16 nights stay was a mess. The first room we received ("Suite") was smelling like hell, 60's design and furniture, overall dirty. After 10 times complaining and visiting reception, they have changed our room after 3 days.

They don't have at all IT service, they promise "free wifi" when you book that hotel, but they don't have a WIFI system at all, NO INTERNET, no responsibility. All the managers don't care what guests are saying. Especially, Mr, Front Office Manager. If you ask him anything, they say only "OK, OK", no other solution. I had to use my roaming internet which cost Euro 130 to me.

Every single day our bathroom was a small lake after the bath, even though I informed the Manager, she just noted my request on the paper, but no forward going or a solution.

If you care on your skin and hair, please, avoid using their shower cleaning products. They are the worst quality products, that I have never seen. You need to bring your shampoo, bath gel and other staff from home.

So our holiday was not a rest, but a nightmare. If you have money, understand what is quality, want to have a decent vacation, stay away from that troubled hotel. Not recommended at all.

Oda ipucu: Dont even think to book this hotel.
Konaklama tarihi: Ağustos 2019
    • Değer
    • Odalar
    • Hizmet
1  Teşekkürler Aliyeev
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Yucel K - Sianji Wellbeing Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2019
Google Çevirisi

Dear Guest,

We would like to thank you for sharing your valuable time on behalf of our hotel. As well as the positive reviews of our guests, constructive criticism are very valuable for us. We would like to state that we are extremely SORRY that you have not been able to provide your satisfaction during your stay.

Since the first day, our CONCEPT has been successfully managed by taking into consideration the maximum customer satisfaction with its high-quality variety including Resort, Residence and international award-winning SPA. Our rich content buffet is presented to the appreciation of our esteemed guests by aiming to offer high quality and distinguished foods. Vegetables and fruits used in our kitchen are organically produced in the Sianji farm.

The natural structure of our sea is a mixture of sand and gravel and maintenance and cleaning operations are carried out regularly on the coast and in the sea. We also want you to know that; designed to meet different expectations, we receive high-level satisfaction feedback from relevant users.

Thank you again for sharing your valuable comments on behalf of Sianji Wellbeing Resort, which we always aim for better; We would like to know that we will go through it again with the related department managers even on the issues we are sure of.

With our all respects...

Guest Relations Department



Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

9-14 eylülde konakladık,otel odaları harika,yemekve içecek kalitesi üst düzey,denizi orta,sahili güzel sahilde oturduğunuz yere içecek servisi yapılıyor,çalışanları çok güler yüzlü tek handikap otele 11 gibi geldik biraz zorlamayla 14.15 de odamıza girebildik.Icecekte kola ufak şişede,bira efes veya bomonti şişede, içe tea teneke kutuda ,rakı yeni rakı, tekirdağ veya yeşil efe..Her akşam yemekte canlı müzik var

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ibrahimmuratr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Yucel K - Sianji Wellbeing Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2019

Değerli misafirimiz,

Öncelikle zamanınızı ayırarak değerli yorumlarınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Hizmetlerimizden ve tesisimizden memnun kalmış olmanız bizleri çok sevindirmiş tüm Sianji Well-Being Resort çalışanları için birer motivasyon kaynağı olmuştur.

Otelimize göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan onur duyacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla.

Misafir İlişkileri Departmanı

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
14 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Otelde eylül ayında 6 gece 5 yetişkin 1 bebek (2 yaşında) deniz manzaralı villada Ultra Herşey Dahil olarak konakladık.
Artılarından bahsedecek olursak;
- yemek çeşitleri diğer büyük otellere göre az olmasına karşın lezzetli ve bence yeterli. Tek eksisi tatlılar biraz zayıf.
- Kokteylleri oldukça güzel, bence önemli bir kriter HD'lerde genelde çok iyi olmuyor malum.
- İçecekler şişe ile geliyor, bardakta birşey yok
- Şezlongları yataklı, çok çok keyifli.
- Çevre düzenlemesi çok güzel, villa manzarası da oldukça iyi.
- Alkol çeşitleri yeterli, örneğin viskilerden jack, jimbeam, red label, j&b ve ballantines uhd konseptine dahil.
- Otele girişte küçük bir sorun yaşadık, sağolsunlar hemen ilgilendiler ön büro md Rıdvan Bey'e ayrıca teşekkürler.
- Restaurant personellerinin çoğu oldukça iyi, siparişler unutulmuyor, bu anlamda çoğu büyük otelden iyiler. Çocuklar canla başla çalışıyorlar.

Eksi ve Eksiklerinden bahsedecek olursak;
- Aile otelinde kiralıkta olsa bebek arabası olmaması tuhaf geldi açıkçası, şimdiye kadar gittiğim otellerin hepsinde vardı.
- Turgutreis burunda olduğundan genelde rüzgarlı, kimisi sevmeyebilir, bizim için çok sorun değildi.
- Girişte tanıtım vs kısmı biraz eksikti. Rez. yaptırdığımız acentenin yetkilisi de tatil amaçlı oradaydı sanırım hiçbir yardımını görmedik.
- Villa tipi odada kaldık, odaya girdiğimizde dolapta su, kola vs içecek hiçbirşey yoktu, söyledik koydular. Bu tip işlerde biraz dürtmeniz gerekiyor, resepsiyon personelleri arada unutuyorlar. Aynı şekilde bebek yatağını birkaç kez söyledikten sonra koydular.
- Deniz yosunlu ama kötü değil, yosunların temizlenmesi orayı çok daha güzel bir hale getirecektir.
- Gün içerisinde yemekler ve restaurant harici meyve servisi olmalı, örneğin insanlar havuz barda şaraplarını yudumlarken meyve yiyebilmeliler.
- Otelin temizliği gayet iyi olmasına rağmen odalar için aynı şey geçerli değil, housekeeping iyileştirilmeli.

Eksiler/eksikler çok büyük problemler değil bence, giderilebilir şeyler (ben buraya otel yönetimine farkındalık yaratabilmek amacıyla detaylı şekilde yazdım). Biz memnun ayrıldık, oteli rahatlıkla tavsiye ederim, derli toplu, ihtiyaçları karşılayan, yeşille mavinin buluştuğu güzel bir otel.

Oda ipucu: deniz manzaralı villa keyifliydi
Konaklama tarihi: Eylül 2019
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler kymcinema
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Yucel K - Sianji Wellbeing Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2019

Değerli misafirimiz,

Her zaman daha iyisini hedeflediğimiz Sianji Wellbeing Resort adına değerli yorumlarınızı, önerileriniz ile birlikte paylaştığınız için teşekkür eder; emin olduğumuz konularda bile ilgili departman yöneticileri ile üzerinden tekrar geçeceğimizi bilmenizi isteriz.

Güzel bir kış geçirmenizi diliyor, sizi tekrar burada görmekten onur duyacağımızı bilmenizi istiyoruz.

Saygılarımızla.

Misafir İlişkileri Bölümü…

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

bebeğimizle eylül 2019 da konakladık,bebekle rahat ettik,küçük kompakt bir otel,temiz ve yiyecekler kaliteli lezzetli,ancak Bebek büfesi yok.denizi temiz ama yosunlu,tekrar tatil için düşünebileceğim bir otel,çok sakin bir otel,animasyon yok,kafa dinlemelik

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler canba34
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Konuk İlişkileri Müdürü Yucel K - Sianji Wellbeing Resort, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 17 Eylül 2019

Değerli misafirimiz, tesisimizden mutlu ayrılmış olmanıza çok sevindik.

Ayrıca diğer belirttiğiniz yorumlar üzerinde ilgili departmanlar ile titizlikle duracağımızı bilmenizi isteriz.

Sizleri tekrar aramızda görmekten gurur duyuyor olacağız. Tüm iyi dilekleriniz içinde çok teşekkür ediyor güzel bir kış geçirmenizi diliyoruz.

Saygılarımızla.

Misafir ilişkileri Departmanı..

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın