Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. TripAdvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Torba
Paylaş
Gelen Kutusu
Ara
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (536)
Yorumları filtrele
536 sonuç
Gezgin puanı
384
77
34
21
20
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
384
77
34
21
20
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
3-8/536 yorum
28 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Arkadaşlarımızla tatil için seçtik, ets tarafından bölgenin en iyileri arasında gösterildi ve tavsiye edildi. Otele ulaştığımızda vale göremedik, aslında kimseyi göremedik. Daha sonra valizlerimizi alarak içeri girdik resepsiyona geçtik. Kaydımız yapıldı giriş saatini beklemeye başladık. Sonrasında valizleri taşımak için yine kimse gelmedi odalara kendimiz taşıdık, biz geldiğimizde karşılamada olmayan kişiyi bulduk, tek kelime türkçe bilmiyordu, yanında da başka kimse yoktu. Aracı zorla teslim ettik yani. Yemekler beklentimizin çok çok altındaydı, sabah ve akşam yemekleri yetersiz öğle ise ortalamaydı. (Yemek konusunda Belek bölgesinde bulunan otellerle kıyaslanamaz). Animasyon yok sayılır akşam gösterileri ise zaman kaybıydı. Oldukça dik bir otel, bu sayede manzarası süper ancak sahile ya da havuz bölgesine inip çıkmak çok zor, shuttle ise çok düzensiz çalışıyor, ne zaman neye göre geldikleri belli değil. Otel girişinde fazlaca shuttle aracı olmasına rağmen park halinde bekliyorlardı. Otelde taze sıkılmış meyve suyu isterseniz ekstra ücretli, enerji içeceği ekstra ücretli. İki defa çalışanların tartışmalarına denk geldim, genel olarak çalışanlar mutsuz görünümde ve otel misafirlerine karşıda güler yüzlü değillerdi. Hiçbir zaman temiz havluyu olması gereken yerde bulamadım, içerde bulunan personel odalarına girerek havlu arayıp bulmaya çalıştık, bu sayede havlu bulunan odanınyerini de öğrendim
Kısaca özetlersem, iyi yanları güzel ve temiz odalar, harika manzara.
Kötü yanları. Otele girişte berbat karşılama, yetersiz yemekler, somurtan ve aralarında tartışan personel, shuttle sorunu, temiz plaj havlusu sorunu, animasyon olmaması veya az oluşu, gece eğlencesi kalitesizliği.
Bir daha asla gelmeyi düşünmediğim bir otel.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler karidesteknesi
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Yulia K - The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,

The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Otelimizde ki deneyimleriniz bizim için çok önemli. Beklentilerinizi karşılayamadığımızdan dolayı size ekip olarak tüm içtenliğimizle üzüntülerimizi bildiririz. Değerlendirmeleriniz bize daha iyi hizmet kalitesi sağlamamız konusunda son derece yardımcı olmaktadır. Hedefimiz her zaman siz değerli misafirlerimize güleryüzlü ve içten bir şekilde kaliteli hizmet sunmaktır.

Geri bildirimlerinizin tarafimizdan titizlikle degerlendirilmekte ve aksiyon alindigindan emin olabilirsiniz. Sizin değerli yorumunuz ile ilgili detayli bir şekilde görüşmeyi talep etmekteyiz. Bana yulia.kardesoglu@phrbodrum.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz.

The Bodrum by Paramount Hotels&Resorts’ta sizleri tekrar ağırlamak ve misafirperverliğimizi sunmak dileği ile..

Saygılarımızla,
Yulia Kardeşoğlu
Odalar Bölümü Direktörü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
28 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Otele girişten itibaren berbat hizmetleri var. Aracımızı otelin önüne çektik 1 saat soran karşılayan olmadı öylece araç kaldı kapının önünde. Otel sezon sonu müsaitliği dolayısıyla iyi odalarından birini verdiler burda haklarını yemek doğru olmaz, odamız cidden güzeldi deniz manzaralı ve büyüktü. Odaya ve otelin gösteriş konumuna diyecek yok. Ayırttığınızdan daha iyi bir oda verdik buyrun anahtarınız şurdan gidiyosunuz odanız şu katta şu numara deyip öylece yolladılar. Ne otel hakkında bilgi verme, ne odaya kadar eşlik etme hiçbiri yok. Öylece kendi kendimize bulduk yolumuzu. Otel dolmabahçe sarayı gibi altın varaklı heryer. Gösteriş on numara. Yemekler çok kötüydü. Salatayla geçirdik öğünlerimizi. Çocukla gidiyosanız hele hiç tavsiye etmem, çocuğun içebileceği çorbayı her öğün bulamazsınız. Makarna bile çocuğun dişi keseceği cinsten değil çok sert. Paket sütleri yok. Özellikle çocuk konusunda çok zorlandık. Her öğünde yemek çeşitleri oldukça az. Aç kalmazsınız yenecek bişey illaki bulunur ancak aldıkları paraya göre baya baya vasatlar. Heleki akşam yemekleri çok kötü. Muhtemelen alakart restoranlarda ücretli yenmesi isteniyo. Çünkü öğlen yemekleri bile akşamdan daha iyi. En azından öğlen bi kere ızgara balık görebildik. Plajı minicik, eylül sonunda gitmemize rağmen şezlong bulmakta zorlandık, hatta bikeresinde kendi zorumuzla kırık dökük bi şezlong buldukta oturduk. Plaj havlusu bulmaksa oldukça zor. Sabah aldınız aldınız öğleden sonra mümkün değil temiz havlu bulamazsınız. Hizmet oldukça kötü. Akşamki gösteri ve eğlencelerde vasattı. Herseferinde bi umutla gittik kafamız şişip geri döndük. Zaten 4. Günümüzde ilk günki gösteri yine vardı izlemedik. Kısacası verdiğiniz paraya asla değen bi hizmeti yok. İndirimde almıştık ancak ona bile yazık. Bidaha gitmeyiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
2  Teşekkürler Gezgin-dr-B
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Yulia K - The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 Ekim 2019

Değerli Misafirimiz,

The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Otelimizde ki deneyimleriniz bizim için çok önemli. Beklentilerinizi karşılayamadığımızdan dolayı size ekip olarak tüm içtenliğimizle üzüntülerimizi bildiririz. Değerlendirmeleriniz bize daha iyi hizmet kalitesi sağlamamız konusunda son derece yardımcı olmaktadır. Hedefimiz her zaman siz değerli misafirlerimize güleryüzlü ve içten bir şekilde kaliteli hizmet sunmaktır.

Geri bildirimlerinizin tarafimizdan titizlikle degerlendirilmekte ve aksiyon alindigindan emin olabilirsiniz. Sizin değerli yorumunuz ile ilgili detayli bir şekilde görüşmeyi talep etmekteyiz. Bana yulia.kardesoglu@phrbodrum.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz.

The Bodrum by Paramount Hotels&Resorts’ta sizleri tekrar ağırlamak ve misafirperverliğimizi sunmak dileği ile..

Saygılarımızla,
Yulia Kardeşoğlu
Odalar Bölümü Direktörü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
17 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ets tur aracılığıyla gittiğimiz daha kapıdan girer girmez pişman olduğumuz otel..karsilama sifir..havuz kenarında keyif yapmak istiyorsun meyva ücretli,meya suyu ücretli,çerez sadece bagdem oda taş gibi..odamizin gideri tikaliydi odayi su basmisti..yemeklerden bahsetnek bile istemiyorum kahvaltida kaymak sorduk az birşey kapta getirip verdiler..çikolata sorduk kalmamis..hersey dahil bir otele geliyorsam ona gore hizmet almak isterim..personele sikayet ettigimizde hepsinde bir yapacak birsey yok havasi..artik onlarda bikmis..daha ilk gün bu kadar sorun yaşayınca Ets turu arayıp(gün boyu ugrastik)başka bir otele geçiş yaptık..asla ama asla tercih etmeyin paranızla nasıl rezil olabilirsiniz size gösteriyorlar.. zaten görsel olarak da beğenmedim oteli..1 gün kaldık bütün günümüz berbat oldu..PARANIZA KIYMET VERIYORSANIZ ASLA TERCIH ETMEYIN..

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
4  Teşekkürler gozdea586
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yönetici Yulia K - The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 6 gün önce

Değerli Misafirimiz,

The Bodrum by Paramount Hotels & Resorts otelimizi tercih ettiğiniz ve değerli görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Otelimizde ki deneyimleriniz bizim için çok önemli. Beklentilerinizi karşılayamadığımızdan dolayı size ekip olarak tüm içtenliğimizle üzüntülerimizi bildiririz. Hedefimiz her zaman siz değerli misafirlerimize güleryüzlü ve içten bir şekilde kaliteli hizmet sunmaktır.

Geri bildirimlerinizin tarafimizdan titizlikle degerlendirilmekte ve aksiyon alindigindan emin olabilirsiniz. Sizin değerli yorumunuz ile ilgili detayli bir şekilde görüşmeyi talep etmekteyiz. Bana yulia.kardesoglu@phrbodrum.com adresinden her zaman ulaşabilirsiniz.

The Bodrum by Paramount Hotels&Resorts’ta sizleri tekrar ağırlamak ve misafirperverliğimizi sunmak dileği ile..

Saygılarımızla,
Yulia Kardeşoğlu
Odalar Bölümü Direktörü

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
13 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Ağustos ayınca ailemle beraber konakladım. Otele girişten itibaren otelin ve personelin kalitesini görüyorsunuz. Denize indiğinizde cam gibi tertemiz bir denizle karşılaşıyor ve balıklarla beraber yüzüyorsunuz.
Otel bu sene All Inclusive Luxury sistemine geçtiğinden ufak tefek bazı aksaklıklar var.
Ancak ana resturant taki yemek çeşidi çok fazla değil. Bu kalitede bir otele yakışmıyor.Acilen yemek çeşidini arttırmaları gerekiyor. Ama gün içinde snack resturantlarda ana resturanttan daha iyi kalitede yemek yiyebiliyorsunuz .Hele Melengeç teki snack resturant ta yediğimiz pizza müthişti.

Akşam şovları malesef çok kötüydü. Haftada bir gün Türk gecesi kaliteliydi. Diğer otellerde gördüklerimizin aksine epey kaliteli bir şovdu. Ancak geri kalan 6 gün için tüm konsept revü ağırlıklı olmuş. Böyle olunca tabi akşamları yapacak pek birşey bulamıyorsunuz. Bu şovları sevmeyenler için bir alternatif düşünülmemiş. Halbuki böyle bir otelde mutlaka her akşam canlı müzik olması gerekiyor.

Tüm bunlara rağmen çok güzel bir otel. Seneye bir daha bu otele gelmek isterim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2019
    • Yer
    • Odalar
    • Hizmet
2  Teşekkürler cigdemmrm
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

5555 sahilbar barmen harun, malibu deck aytunç bey ve ismini bilmediğimiz nice güler yüzlü personel tatilimizi guzellestirdikleri için çok teşekkür ederiz :) muazzam biyer muazzam personel güler yüzünüze sağlık:)

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
1  Teşekkürler idil9
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın