Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Lol.travel
CheapTickets
Expedia.com
Travelocity
Orbitz.com
16 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.964)
Yorumları filtrele
3.964 sonuç
Gezgin puanı
3.089
484
231
82
78
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
3.089
484
231
82
78
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
14-19/3.964 yorum
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Servis Kalitesi ve yemekleri cok iyi. Neria bar’da Canli muzik harikaydi cok eglendik. Uzun süredir tatile cikmiyorduk cok iyi geldi bize . Sansimiza Havada cok guzeldi Iskelede guneslenip denize girdik hep . Calisanlar cok guleryuzlu ve isinde iyiler. Misafir iliskilerindeki Merve’ye tesekkur ederiz. Temmuz ayinda tekrar gelmek istiyoruz.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Explore05262519569
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın Explore05262519569,
Rixos Premium Bodrum'dan iyi günler dileriz.

Öncelikle yorumlarınızı ve düşüncelerinizi, zaman ayırarak burada paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Otelimizde konaklamış olduğunuz süre zarfında sizi bu denli memnun edebilmiş olmamızın bizler için gurur kaynağı olduğunu bilmenizi isteriz.
Bu memnuniyetinizin bir sonraki tatiliniz için yeniden tercih sebebi olması umuduyla. Konaklamanızda sizlere asistanlık hizmeti veren Misafir İlişkileri personelimiz Merve Hanım ile ilgili yorumunuzu kendisi ile de paylaşacağız.

Saygılarımızla
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce

Servis cok guzel ozellikle ana restauran isa beye tesekkur ederiz bizimlle cok ilgilendi. Tesekkur ederiz kendisine bizi cok guzel agirladi tatilimiz onun sayesinde guzel gecti . Genel olarak mutluyuz

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler 633lekam
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın 633lekam,

Öncelikle yorumlarınızı ve düşüncelerinizi, zaman ayırarak burada paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Otelimizde konaklamış olduğunuz süre zarfında sizi bu denli memnun edebilmiş olmamızın bizler için gurur kaynağı olduğunu bilmenizi isteriz. Bu memnuniyetinizin bir sonraki tatiliniz için yeniden tercih sebebi olması umuduyla..

Saygılarımızla
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otelden çok memnun kaldım, servis güzeldi yemeklerde güzeldi. Tavsiye ederim, misafir ilişkilerine teşekkür ederim. Havuzdan keyif aldım
Çalışanlarda ilgili ve hoşgörü ile karşıladılar.
Genel olarak memnun kaldım.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Tek başına seyahat etti
Teşekkürler Akgolxem
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın Akgolxem,

Rixos Premium Bodrum'dan iyi günler dileriz.

Öncelikle yorumlarınızı ve düşüncelerinizi, zaman ayırarak burada paylaştığınız için teşekkür ediyoruz. Otelimizde konaklamış olduğunuz süre zarfında sizi bu denli memnun edebilmiş olmamızın bizler için gurur kaynağı olduğunu bilmenizi isteriz. Bu memnuniyetinizin bir sonraki tatiliniz için yeniden tercih sebebi olması umuduyla.

Saygılarımızla
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Ucuncu senemizde esimle birlikte her zamanki gibi keyifli bir tatil geciriyoruz. Bunu da guler yuzlu, isini hakki ile yapan Rixos Premium Bodrum calisanlarina borcluyuz. Ilk asamada rezervasyon surecinde bize her daim yardimci olan degerli satis mudurunuz Gizem Dogucu Hanim’a oncelikle cok tesekkur ederiz. Kendisinin oteliniz icin onemli bir deger olduguna inaniyoruz. Otelde bizi karsilayan ve isteklerimizi ivedilikle yerine getiren Mehmet Can Bey’e de minnettariz. Bu tatil deneyimini keyifli ve unutulmaz kilan kiymetli spor hocalarinizdan Veli Hoca’ya, Pakize Hoca’ya, Furkan Hoca’ya ve Katia Hoca’ya verdikleri dolu dolu dersler ve kazandirdiklari degerli anilar icin cok tesekkur ederiz. Kendileri sayesinde hem ruha hem bedene iyi gelen bir konaklama tecrubesi yasiyoruz. Havuz basinda calisan garsonlarinizdan Irem Hanim’a da guler yuzu icin tesekkur ederiz. Demirkaya ailesi olarak gelecek sene tekrar gorusmeyi iple cekiyoruz.

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler NeslihanDemirkaya
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Sayın NeslihanDemirkaya,

Rixos Premium Bodrum'dan iyi günler dileriz.

Övgü dolu yorumlarınızı okumak bizim için gurur verici. Siz değerli misafirlerimizden sunduğumuz yiyecek – içecek hizmetlerinin kalitesi, çeşitliği ve çalışanlarımız ile ilgili olumlu geri dönüşler almak bizleri her zaman daha iyisini sunmak ve beklentilerinizin üzerinde hizmet vermek adına motive ediyor.

Yorumlarınız sayesinde doğru yolda olduğumuzu görmek bizleri oldukça mutlu etmektedir. Özellikle yaşamakta olduğumuz pandemi döneminde tatil severlerle paylaşmış olduğunuz görüşleriniz bir kat daha fazla önem taşımaktadır.

Sizleri bir sonraki tatil planlamanızda yeniden Rixos Premium Bodrum'da ağırlamak dileğiyle..

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 3 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Bu yıl tatilimizi geçirmek üzere Rixos Premium Bodrum’u seçerken amacımız sorunsuz ve keyifli bir tatil yapmak ve bir yılın stresini üzerimizden atmaktı. Ancak maalesef umduğumuz gibi olmadı. Tecrübesine ve kalitesine güvendiğimiz Rixos Premium Bodrum’da yaşadığımız aksilikler ve aksaklıkların ardı arkası kesilmedi ve bu durum bizi gerçekten şaşırttı. Öncelikle belirtmem gerekir ki yemeklerin lezzeti ve kalitesi konusunda hiçbir sorun yoktu. Teşekkürler. Ayrıca havuz barda görevli tüm arkadaşlar son derece ilgili ve başarılıydı. Göstermiş oldukları yakın alaka ve tüm konuklara sundukları güleryüz ve servis için çok teşekkürler. Ancak otelin diğer alanlarında içecek konusunda yaşadığımız kaos ve profesyonellikten uzak yaklaşımlar tükenmek bilmedi. Kahve, dondurma için bile duyduğumuz ‘bitti, yok’ gibi sözler, dün olan ürünün konsept değişti gibi bahanelerle ertesi gün olmaması ve daha sonra hepsinin bir anda ortaya çıkması gibi durumlar şaşkınlık vericiydi. Küçük bir doğum günü aktivitesinin bile kendi içlerindeki iletişim kopukluğundan dolayı bir türlü halledilemeyip en son doğum günü sahibine sürpriz bilgisinin verilmesi falan artık gülümseyerek ve garipsemeyerek yaşamadığımız olaylardı. Çocuklar için de durum son derece sıkıntılıydı çünkü Kids Club sadece yabancı dilde hizmet veriyordu, Türk çocuklar için tek bir şarkı, aktivite, kitap yoktu ve tabi neticede Türk çocuklar da kendilerini asla oraya ait hissedemediler. Ama bizim için en son gün ve çıkış her şeyin en üst noktasıydı. Eşyalarımızı indirildi ve arabamızı bekledik çıkış için. Öncelikle arabamız geldiğinde çok şaşırdık çünkü araba leş gibi, camları kuş pisliğinden berbat bir haldeydi. Teslim ettiğimiz haliyle gelse ona bile razıydık. Teslim eden arkadaşa sorduğumuzda aldığımız cevap ise ‘söyleseydiniz yıkardık’ oldu. Rixos’un böyle bir durumu kendisine yakıştıracağına inanmıyorum. Artık yola çıkmak ve bir an önce bu profesyonellikten uzak yaklaşımlardan uzaklaşmak istedik. Fakat ne mümkün. Yolda her nedense bagajı kontrol etmesini rica ettim eşimden ve kıyafetlerimizin asılı olduğu askıların tamamının arabaya yerleştirilmediğini fark ettik. 2 saat yol almıştık ve geri dönemezdik. Artık bıkmış şekilde aradığımızda anlamsız bahaneler, ‘arkadaşlar kirlenmesin diye depoya kaldırmış’ gibi anlamsız açıklamalardan sonra adresimize ertesi gün gönderilen kıyafetler artık bu tatilin sonu oldu. Bu kadar acemice davranışları, iletişim kopukluğu gibi durumları hiç yakıştıramadığımız ve yıllardır kalitesini çok iyi bildiğimiz Rixos’un bu durumdan acilen çıkıp eski günlerine dönmesini umut ediyoruz.

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 214ba
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sayın 214ba,

Rixos Premium Bodrum ‘da gerçekleştirdiğiniz seyahat süresince yaşadıklarınızı dikkatimize sunduğunuz için teşekkür ederiz. Öncelikle, kalışınız süresince uluslararası hizmet kalitemizi yansıtamamış olmamızdan dolayı sizden özür dileriz.

Yaşamış olduğunuz olumsuz deneyim ile ilgili ekip üyeleri ile gerçekleştirdiğim görüşme sonucu, aynı durumun ilerleyen tarihlerde, tekrar meydana gelmesini engellemek amacı ile gerekli önlemlerin alındığını bildirmek isterim.

Düşüncelerinizi bildirmek üzere ayırdığınız zamana bir kez daha teşekkür eder, geri bildirimlerinizin, hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak arttırmak için yürüttüğümüz çalışmalarımızın gelişmesi açısından son derece değerli olduğunu belirtmek isteriz.

Bir başka seyahatinizde, sizi tekrar Otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın