Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (3.790)
Yorumları filtrele
3.794 sonuç
Gezgin puanı
2.947
469
226
79
73
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
2.947
469
226
79
73
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
76-81/3.794 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Rixos premiuma tatile geldik ve çok memnun kaldık.otel şartları ve plaj kullanımı oldukça konforlu. Akşam eğlenceleride oldukça güzel. Animasyon ekibinden Hilal hanımada teşekkür ederiz eğlencemize eşlik ettiği için ve güzel enerjisi için:)

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler edae271
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın edae271,
Rixos Premium Bodrum’dan güzel bir gün dileriz.
Değerli zamanınızı ayırıp, paylaşmış olduğunuz düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Tesisimizde ağırladığımız her bir misafirimizin mutlak kalitede hizmet alması ve misafirperverliğimizle konaklamasını Rixos tadında sunmak en büyük arzumuz ve hedefimizdir. Sizleri de bu bakış açısı ile ağırlamış olmaktan büyük ayrıcalık duyduk.

Başka bir tatil planlamanızda, tüm bu güzelliklerin tekrarı için sizi yeniden aramızda görmeyi umut ederiz.

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
15 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ağustos ayında daha önce 4 yıl üst üste gittiğimiz voyage torbaya gitmeyerek bu sene farklı bir deneyim yaşayılım diyerek gittiğimiz bu otelde , odamızı banyo suyu bastı idare ettik , 5 yıldızlı otele hiçmi hiç yakışmayan eski küçük çocuk kaydırak havuzlarını kabullendik ,sabahın köründe plaja inmezsek pandemiye rağmen yer bulamama olayını kabullendik , plaja şise ile servis yapamıyoruz deyip hijyen kurallarını hiçe sayan plastik bardaklarla servisi kabullendik ,otel içinde servis var dendi bi gün acil odaya gitmemiz gerekirken beklemekten servis beklerken sıkıldık yürüyerek odamıza gitmeye karar verdik onu da kabullendik ama arkadaş dondurma dolabı var içinde sadece algida max var cornet veya magnum yokmu dediğimizde onlar gelmiyor deyip müşteri hizmetleri ile görüşebilirsiniz dediğinde hemen aradım ve aldığım cevap karşısında hayal kırıklığı yaşadım ‘’ otelin içinde market var oradan alabilirsiniz’’ demek nedir arkadaş …Ben 6 gece için 17 bin TL ücret ödüycem ve sözde beş yıldızlı isminin içinde Premium olan otelde dondurma olmayacak .Lütfen insanların büyük emeklerle kazandığı ve yılda bir defaya mahsus tatil yapmak için heyecanla satın aldığı tatillerini onlara hayal kırıklıkları yaratarak mahvetmeyin.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Teşekkürler vlknmyd
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Sayın Inspire24250199964,
Rixos Premium Bodrum'dan güzel bir gün dileriz.
Hizmet kalitemizi üst seviyelere taşımak, Rixos Premium Bodrum hizmet bilincini geliştirmek siz değerli misafirlerimizin görüşlerini iletmesiyle mümkün olmaktadır. Görüşlerinizi ileterek hizmet kalitemize sağladığınız katkıdan ötürü teşekkür ederiz.
Rixos Hotels olarak en büyük önceliğimiz misafirlerimiz ile çalışanlarımızın sağlığı ve güvenliğidir. Tüm dünyada ve ülkemizde Covid19 salgınının Dünya Sağlık Örgütü tarafından Pandemi ilan edilmesiyle birlikte sizler ve tüm çalışanlarımız için tesisimizde gerekli önlemlerimizi almış bulunmaktayız. Tesislerin konsept dahilinde sunduğu hizmetler ve bazı hizmet alanlarının kullanımı, Covid-19 kapsamında çıkan genelgeler ve yasal düzenlemelere göre konaklama süresince sınırlandırılmış ya da kapatılmış ibaresi, tatilinizi satın almış olduğunuz seyahat acentanızda yer almaktadır. Tesisimizde konaklayan tüm misafirlerimiz, konaklama döneminde tesisin belirlediği önleyici ve kısıtlayıcı tedbirlere kabul ve taahhüt eder.

Bu bağlamda belirtmek isteriz ki shuttle ve buggy hizmetlerimizde diğer tüm hizmetlerimizde olduğu gibi sosyal mesafe kuralına uymak durumundayız, araç sayımız fazlasıyla olmasına rağmen uymak zorunda olduğumuz sosyal mesafe kuralını aksatmamak adına ara sıra da olsa beklemelerle karşılaşmamız kaçınılmaz olabiliyor.
Özellikle belirtmek isteriz ki dondurma servislerimizde herhangi bir marka yada tür şeklinde bir taahhüdümüz bulunmamaktadır. Bunun yanısıra gerekli tüm uyarılara rağmen şezlonglara havlu bırakılması ve bir saat içerisinde o şezlongun kullanılmaması durumunda misafirlerimizin bırakmış olduğu havluların tamamı toplanmaktadır.

Tesisimizi tercih eden tüm misafirlerimizin tatillerini sağlıklı ve huzurlu bir biçimde geçirmelerini sağlamak bizlerin en önemli önceliklerinden biridir ve tüm çalışanlarımızın gayretleri de bu yöndedir.
Sizleri tekrar ağırlamaktan ve her türlü konuda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
12 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Ali karnas yemeklerinin geliştirilmesini tavsiye ederim. Onun dısında herşey mükemmel personellerin ilgisi çok güzel. Animasyondan özellikle tolga beye ilgilerinden,efendiliğinden işini çok severek yapmasından ve mütevaziliğinden ötürü çok teşekkür ederiz seneye voleybol rövanşını almaya geleceğiz☺️☺️

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 486sedad
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Genel Müdür Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 13 Eylül 2020

Sayın 486sedad,

Rixos Premium Bodrum’dan güzel bir gün dileriz.

Bizleri motive eden, en iyiyi sunma yolundaki amacımızı güçlendiren olumlu yorumunuz için size teşekkür ederiz. Misafirlerimize beklentilerin üzerinde bir tatil yaşatmak hizmet anlayışımızın birinci önceliğini oluşturmaktadır. Sizleri de bu bakış açısı ile ağırlamış olmaktan büyük ayrıcalık duyduk.

Başka bir tatil planlamanızda, tüm bu güzelliklerin tekrarı için sizi yeniden aramızda görmeyi umut ederiz.

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Tek kelime ile muh-te-şem-di. Rixos zaten mükemmel bir deneyimdi fakat Çento per Çento da yemek yemeden dönerseniz çok şey kaybedersiniz. Selim Bey ve ekibinin özellikle de Yankı Bey’in yardımları, mükemmel yönlendirmeleri ile hayatımızın en güzel yemeklerinden yeme şansımız oldu. Her şey için teşekkür ederiz. Tekrar gelmeyi dört gözle bekliyoruz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler anilsozeri
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Eylül 2020

Sayın Anilsozeri,
Rixos Premium Bodrum’dan güzel bir gün dileriz.
Bizleri motive eden, en iyiyi sunma yolundaki amacımızı güçlendiren olumlu yorumunuz için size teşekkür ederiz. Otelimizin hizmet detayları ağırladığımız misafirlerimizin geliş amaçlarına göre farklılık gösterse de Rixos Premium Bodrum olarak bizler profesyonellikle bezenmiş Türk misafirperverliğini tüm dünya milliyetlerine gösterme arzusu içinde çalışmaktayız.
Hedef olarak belirlediğimiz “sadık misafir portföyü oluşturma ve her geçen gün artırma amacımızı, sizin yorumunuz sayesinde bir kez daha ulaştığımızı görmek bizleri mutlu etmiştir.

Başka bir tatil planlamanızda, tüm bu güzelliklerin tekrarı için sizi yeniden aramızda görmeyi umut ederiz.

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
11 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Dinlenmek ve stresten uzak kalmak için harika bir otel doğayla iç içe güzel bir plaj .Her an devam eden hizmet ve konfor. Personelin güleryüzü ve ilgisi bir tatilden fazlası. Deniz tertemiz hiç çıkmak istemeyeceksiniz.

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler esraaa
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Rixos Premium Bodrum - Rixos Premium Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Eylül 2020

Sayın Esraaa,
Rixos Premium Bodrum’dan güzel bir gün dileriz.
Bizleri motive eden, en iyiyi sunma yolundaki amacımızı güçlendiren olumlu yorumunuz için size teşekkür ederiz. Misafirlerimize beklentilerin üzerinde bir tatil yaşatmak hizmet anlayışımızın birinci önceliğini oluşturmaktadır. Sizleri de bu bakış açısı ile ağırlamış olmaktan büyük ayrıcalık duyduk.

Başka bir tatil planlamanızda, tüm bu güzelliklerin tekrarı için sizi yeniden aramızda görmeyi umut ederiz.

Saygılarımızla,
Rixos Premium Bodrum Otel Yönetimi

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın