Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (942)
Yorumları filtrele
942 sonuç
Gezgin puanı
566
202
105
37
32
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
566
202
105
37
32
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
30-35/942 yorum
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

16-22 Ağustos tarihleri arasında konaklama yaptık. Otele erken saatte gelmemize rağmen odamıza hemen giriş yaptık. Pandemiden dolayı otelde tüm tedbirler alınmış ve unutmanız durumunda her yerde maske dahi bulunuyordu.
Tüm çalışanlar güler yüzlü ve çok saygılı. Bir isteğiniz olduğu anda anında yardımcı oluyorlar.

Plaj-Aqua Bar'da Ozan Emre, Çağatay ve Süleyman harikasınızzz, bize gösterdiğiniz saygı, hizmet ve emekleriniz için çok çok teşekkür ederim.

Panorama Restaurant'ta Deniz Bey, Ali Bey, Furkan Bey ve Hasan Bey'e teşekkür ederim.

Lobi Bar'da Beyza Hanım inanılmaz içten, güler yüzlü ve sempatik. Kesinlikle bir şeyler içme konusunda kararsız kaldığınızda tavsiyesini alın :)

Yeniden gitmek isteyeceğim otel...

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
    • Değer
    • Temizlik
    • Hizmet
Teşekkürler tgbozcan
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Celil KIRMIZI - Doubletree by Hilton Bodrum Isil Club, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Eylül 2020

Sayın tgbozcan,


DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort’ te konaklamayı tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp konaklama deneyiminiz ile ilgili detayları bu mecrada paylaşmış olduğunuz için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz nazik yorumlarınızdan personelimiz ve servisimizden memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri sevindirmiştir. Vermiş olduğunuz geri bildirimler, misafir memnuniyetini arttırmak yönünde yaptığımız çalışmalara ışık tutması açısından bizim için çok değerlidir; tekrar teşekkür ederiz.

Sizi DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort veya Hilton otelleri ailesinden birinde en kısa sürede tekrar görmeyi umuyoruz.


Saygılarımla,

Celil KIRMIZI
General Manager
DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort
celil.kirmizi@hilton.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
9 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı

Bahçe katında kaldık ve sahile yakındık
Olumlu yönleri: odalar temiz yeni ideal büyüklükte, bahçeye açılan balkonda sineklik var. Park yatak geldiğimizde hazırdı.covid önlemleri iyiydi.ortam çok doğal yemyeşil ağaçların arasında. Deniz mükemmel kum. Hafif rüzgar ve ara sıra çıkan hafif dalga rahatsız etmiyor. İçkiler fena değil. Personel yardımsever güleryüzlü
Olumsuz: yemek çeşidi az. Genel olarak lezzetli sayılır ama soğuklarda 8 tane çıkıyorsa 2-3 ü iyi. Tatlılar pek iyi değil. Kum plaj kısmı küçük , genel olarak her yerde şezlong kapmak için geceden havlu atmak gerekiyor .

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler 899meliken
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
7 Eylül 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Ailecek hafta sonu 3 gün tatilimizi otelde gecirdik,otel denize sıfır denizi ise ara ara dalgalıydı ama cok problem yaşamadık kumsalı ve iskeleside kullanışlı idi yer bulabilirseniz(sabah erkenden 8 de şezlonga havlu bıraktık),havuzuda büyük ve yeterliydi Otel genel olarak yenilenmiş tadilat görmüş odamız kullanışlı idi (ana bina bahçe manzaralı) 4 yaşındaki oglumuzla birlikte hic sıkıntı cekmedik rahat ve temizdi. Yemekler ise yeterli ve lezzetli idi istenildiği kadar konuluyordu ac kalmazsınız özellikle pizzaları harika, Bana göre Otelin en dikkat çekici özelliği personelin arı gibi çalışıyor olması yorulmak nedir bilmiyorlar sıcak ve samimiler,ne istediysek eksiksiz yerine getirdiler ayrıca lobide çalışan sürekli halimizi hatırımızı soran ve ilgilenen Sinan beyede selam olsun kolay gelsin.Kısaca otel fiyat performans olarak tatmin edici paranızın karşılığını alırsınız (aşırı lüks bir otel değil) ailecek tercih sebebi,seneyede fiyatları cok cok yüksek olmazsa tekrar daha kalabalık aile olarak buradayız sevgiyle kalın

Konaklama tarihi: Eylül 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler ahmettD9689JI
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Celil KIRMIZI - Doubletree by Hilton Bodrum Isil Club, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 12 Eylül 2020

Sayın ahmettD9689JI,


DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort’ te konaklamayı tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp konaklama deneyiminiz ile ilgili detayları bu mecrada paylaşmış olduğunuz için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz nazik yorumlarınızdan personelimiz ve servisimizden memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri sevindirmiştir. Vermiş olduğunuz geri bildirimler, misafir memnuniyetini arttırmak yönünde yaptığımız çalışmalara ışık tutması açısından bizim için çok değerlidir; tekrar teşekkür ederiz.

Sizi DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort veya Hilton otelleri ailesinden birinde en kısa sürede tekrar görmeyi umuyoruz.


Saygılarımla,

Celil KIRMIZI
General Manager
DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort
celil.kirmizi@hilton.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
30 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Öncelikle şunu söyleyeyim, tereddütte kalarak rezervasyon yaptırdım. Ama geldikten sonra otelden ve personelden çok memnun kaldım. Ailemle beraber geldiğim bu otelde, personel çok güler yüzlüydü. Otelde mesafeler çok yakındı ( plaj, restorant ve oda ) . Uçağım geç bir saatteydi. Geç çıkış konusunda da yardımcı oldular. 2,5 yaşında ki çocuğumla çok rahat ettim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Özellikle restorant personelleri Gökalp , Mahmut ve Ali beylere çok teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Aykoztrk
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Celil KIRMIZI - Doubletree by Hilton Bodrum Isil Club, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Eylül 2020

Sayın Aykozturk,


DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort’ te konaklamayı tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp konaklama deneyiminiz ile ilgili detayları bu mecrada paylaşmış olduğunuz için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz nazik yorumlarınızdan personelimiz ve servisimizden memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri sevindirmiştir. Vermiş olduğunuz geri bildirimler, misafir memnuniyetini arttırmak yönünde yaptığımız çalışmalara ışık tutması açısından bizim için çok değerlidir; tekrar teşekkür ederiz.

Sizi DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort veya Hilton otelleri ailesinden birinde en kısa sürede tekrar görmeyi umuyoruz.


Saygılarımla,

Celil KIRMIZI
General Manager
DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort
celil.kirmizi@hilton.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Ağustos 2020 tarihinde yorum yapıldı

3 aile 6 yetişkin ve 3 çocuk ile bu otele karar verene kadar çok fazla otel araştırdık. Pandomim sebebi ile merkezi sistem klima olmasın istiyorduk. Büyük 5 yıldızlı oteller de hijyen açısından güven vermiyordu.
Bahçe odalarında Split klima olması, çok büyük bir otel olmaması ve Hilton adının güvencesi nedeniyle tercih ettik.
Personeller iyiydi.
Yemek çeşidi az ama hepsi kaliteli idi.
Açık büfede servisi elemanlar yapıyordu ancak hiç bekleme ya da aksama yaşamadık.
Plajı çok küçüktü ama bir kaç tane iskelesi olması nedeniyle yoğun kalabalık değildi. Çocuklar güzel kumunda rahatça oynadılar.
Odalar eski fotoğraflara aldanmayın, yenilenmişti. Gayet bakımlı duruyordu.
2 gece hariç canlı müzik vardı. Açıkhavada idi sosyal mesafeyi aşacak bir yoğunluk yoktu.
Kısacası abartılı bir gösteriş olmamakla beraber 3 ailenin de mutlu olduğu güzel bir tatildi.
Teşekkür ediyoruz.

Konaklama tarihi: Ağustos 2020
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Aysepinarr
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
General Manager Celil KIRMIZI - Doubletree by Hilton Bodrum Isil Club, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 1 Eylül 2020

Sayın Aysepinarr,


DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort’ te konaklamayı tercih ettiğiniz ve zaman ayırıp konaklama deneyiminiz ile ilgili detayları bu mecrada paylaşmış olduğunuz için teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz nazik yorumlarınızdan personelimiz ve servisimizden memnun kaldığınızı öğrenmek bizleri sevindirmiştir. Vermiş olduğunuz geri bildirimler, misafir memnuniyetini arttırmak yönünde yaptığımız çalışmalara ışık tutması açısından bizim için çok değerlidir; tekrar teşekkür ederiz.

Sizi DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort veya Hilton otelleri ailesinden birinde en kısa sürede tekrar görmeyi umuyoruz.


Saygılarımla,

Celil KIRMIZI
General Manager
DoubleTree by Hilton Bodrum Isil Club Resort
celil.kirmizi@hilton.com

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın