Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
FindHotel
Trip.com
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
16 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.431)
Yorumları filtrele
1.431 sonuç
Gezgin puanı
974
177
94
86
100
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
974
177
94
86
100
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
80-85/1.431 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Hayatımda geçirdiğim en iğrenç en rezil tatildi. Neresinden başlasam bilemiyorum. 4 aile olarak büyük tavsiyeler ile bu oteli tercih ettik. Bursa'dan yola çıkıp saat 15.00 civarında otele giriş yapmış olmamıza rağmen odalarımıza 2 saate yakın geçemedik, çocuklarla Lobide perişan olduk. Her gün minibarın doldurulduğunu ve ilk kullanımın ücretsiz olduğunu söylediler. Müşteri ilişkilerini, lobiyi, resepsiyonu 6 kere aradıktan sonra minibarı doldurdular. Yemeğe indiğimizde durum daha da kötüydü, oturacak yer bulmak için tam 45 dakika ayakta bekledik. Restoran bölümü küçük, otel kalabalık, size asla sıra gelmiyor. Personel aşırı ilgisiz, özellikle sigara içilmeyen kısımdaki personel neredeyse başınıza dökecek istediğiniz şeyleri. "Bir kerede söyleyin git gel yaptırmayın bana" diyen dahi oldu. Ertesi gün yine minibar problemi yaşadık, o gün hiçbir şekilde gelip dolum yapılmadı, odada içecek 1 yudum su bile yoktu. Gece de klima bozuldu, üstelik kaldığımız tüm blokta. İlgileniyoruz dediler tam 12 saat kimse klimayla ilgilenmedi, Haziran sıcağında 40 derecede odada kalmak zorunda kaldık. Ertesi gün başka bir odaya geçebilirsiniz dediler fakat o odanın da kliması bozukmuş çünkü odalarda klima yok merkezi soğutma sistemi var. Ertesi gün de klimasız odada kaldık. Kaldığımız süre boyunca sürekli müşteri ilişkilerini belki 40 kere arayıp şikayet bildirdim fakat hiç kimse ilgilenmedi. Çıkacağımız gün birini gönderip saat başı resetleme yapacak dediler sadece 1 kez resetleme yapıp gitti, o da 1 saatlik soğukluk verdi yine sabaha kadar 40 derece odada yatmak zorunda kaldık. Bundan daha kötü bir otele gidemezdim gerçekten, verdiğiniz paraya asla değmiyor. KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM ve BİR DAHA ASLA GİTMEYECEĞİM.

Oda ipucu: İğrenç bir otel
Konaklama tarihi: Haziran 2021
    • Yer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler FulyaOzgurler
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 3 hafta önce

Değerli Misafirimiz Fulya Hanım,

Tatil programınızda Duja Bodrum'u tercih ettiğiniz için tüm ekibimiz adına çok teşekkür ederim. Yaşadığımız bu zor süreçte , tüm ekip arkadaşlarımız sizlerin memnuniyeti için maksimumda hizmet vermektedir. Minibar dolumları günlük olarak yapılmaktadır, bu konudaki memnuniyetsizliğiniz ile ilgili henüz otelimizde iken de sizlerle görüşerek ilgili aksiyonlarımızı almıştık. Klima problemimiz ile ilgili sizlerden gelen bildirimlerden sonra Teknik Servis ekibimizle görüşerek beklenmedik teknik arıza için çözümler üretildiğini söylemek isterim.
Yorumunuz sonrası Misafir İlişkileri ekibi olarak sizlerle iletişime geçerek herhangi bir isteğiniz olduğu takdirde memnuniyetle yardımcı olacağımızı iletmiştik. Tarafımıza sizlerden gelen herhangi bir istek olmadığı için otelimizden memuniyetsiz olarak ayrılmanız bizleri son derece üzmüştür. Yaşanan olumsuzluklar adına en içten özürlerimizi kabul etmenizi temenni ederim.

Dileriz, bir sonraki Bodrum seyahatinde sizleri yeniden ağırlama şansına sahip olarak , memnuniyetsizliklerinizi telafi edebiliriz.

Sağlık ve sevgiyle kalın,

Saygılarımla

Cansu IŞIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otelde 21-26 Haziran tarihleri arasında konaklama yaptık . Çok kıymetli zaman geçirdik hem dinlendik Hemde istediğimiz eğlence dozuna ulaştık. Yemekler çok lezzetliydi. Otelde Starbucks olması ayrı güzeldi. Denizine bayıldık sürekli oradaydık. Tatil fotoğraflarımızdan herkes otelin adını sürekli sordular bizde önerilerimizde bulunduk cok memnun kaldık. Sadece personel yetersizliği gözümüzden kaçmadı. Restauranta yemekler zaten Self servis olduğundan kendimiz aldık ama içecek servisi çok yetersizdi. Herkesi yöneten bi şef olmalıydı. İhtiyacımız kendimiz giderdik. Birini çağırmak aşırı zordu. Herkes bi işle ugrasıyor kimse oturanla ilgilenilmiyodu. Yada her servis alanında yetersiz eleman calısıyordı. Meyve de biri varsa salata ya da destek oluyo ordan çıkıp oraya giriyordu her alanda sıra bekledik. Sadece Restaurant hizmetinden memnun kalmadık bu konuda iyileştirme yapılırsa 10 puan ✨‍♀️ Tekrardan teşekkür ederiz ..

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler 525_zlem_
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz Özlem Hanım,

Öncelikle tatil programınızda Duja Bodrum’u tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Yaşadığımız bu hassas süreçte , sizleri genel olarak memnun etmiş olduğumuzu bilmek bizler için büyük bir motivasyon kaynağı. Tüm tatil severler ve tarafımız ile deneyiminizi detaylı bir şekilde bu platform üzerinden tarafsız olarak paylaşmanız ise ayrıca teşekkür ederiz. Duja Bodrum ailesi olarak misafir memnuniyeti ayrılmaz bir parçamız olarak görüyoruz. Yapıcı eleştirilerinizin dikkate alınacağından lütfen şüpheniz olmasın,

Bir sonraki tatil programınızda yeniden görüşünceye dek, sağlık ve sevgiyle kalın.

Saygılarımla

Cansu ISIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otele ilk girdigimiz andan itirban butun persenol ilgili denizi cok guzel son gunumuzde turk restorat ta rezarvasyonumuz olusturuldu otelin yemeklerivoldukca lezzetli ozellikle turk restorant yemekleri olsun servis olsun hersey cok guzeldi Isinden memnun olan tek ekip Mahsun beyin ilgisi alakasi cok guzldi tekrardan gorusmek uzere duja

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler İlknur e
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz İlknur Hanım,

Öncelikle tatil programınızda Duja Bodrum'u tercih ettiğiniz için tüm ekibimiz adına çok teşekkür ederim. Sizlerden aldığımız pozitif geri bildirimler her birimiz için en büyük motivasyon kaynağıdır.

Huzuru ve konforu sadelik içerisinde sunduğumuz Duja Bodrum'da sizleri bir sonraki tatil planınızda ağırlamak üzere bekliyor olacağız.

Sağlık ve sevgiyle kalın,

Saygılarımla

Cansu ISIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

Merhaba! Rio ve Uğur'un Duja Hotel'deki eğlencesinden çok memnunuz. Rio'nun yogası, aqua zumbasi tek kelimeyle harika, onun sayesinde çok eğlenceliydi, kalışımız unutulmazdı, kesinlikle buraya geri döneceğiz. Rio♥️
Otel harikaydı. Odaların manzarası süperdi. Çok güzel fotoğraflar çekildi teşekkürler ♥️

Konaklama tarihi: Haziran 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler cemilen2016
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz ,

Öncelikle tatil programınızda Duja Bodrum’u tercih ettiğiniz için çok teşekkür ederiz. Yaşadığımız bu hassas süreçte , sizleri memnun etmiş olduğumuzu bilmek bizler için büyük bir motivasyon kaynağı. Tüm tatil severler ve tarafımız ile deneyiminizi bu platform üzerinden tarafsız olarak paylaştığınız için ise ayrıca teşekkür ederiz.


Bir sonraki tatil programınızda yeniden görüşünceye dek, sağlık ve sevgiyle kalın.

Saygılarımla

Cansu ISIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Otel gercekten tüm isteklerinizi karşılıyor aşırı temiz ve ilgililer hersey elinizin altında resmen arı gibi calışıyorlar. Alkolde değişik karışımlar daha önce hiç içmediğiniz tadlar içinde otelin içindeki raay barda selçuk diyorum efsanee.

Konaklama tarihi: Temmuz 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler mustafaerenb2019
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz Mustafa Eren Bey,

Öncelikle kıymetli zamanınızı ayırarak Duja Bodrum deneyiminizi bizlerle ve tatil yapmayı arzu eden diğer kullanıcılarımız ile bu platform üzerinden paylaştığınız için tüm ekibimiz adına çok teşekkür ederim.

Yaşadığımız bu hassas süreçte iken , sizleri bu denli memnun edebilmiş olmaktan ötürü büyük sevinç duyduğumuzu bilmenizi isterim.

Bir sonraki tatil planınızda yeniden görüşünceye dek sağlık ve sevgiyle kalın ,

Saygılarımla

Cansu IŞIK

Misafir İlişkileri Müdürü

Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın