Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
16 fiyatın tümüne bakın
Fiyatlar, ortaklarımız tarafından sağlanmakta ve ortaklarımızca bilinen tüm vergi ve ücretler dâhil gecelik oda fiyatlarını yansıtmaktadır. Daha fazla ayrıntı için lütfen ortaklarımıza bakın.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.274)
Yorumları filtrele
1.274 sonuç
Gezgin puanı
868
147
85
82
92
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
868
147
85
82
92
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
71-76/1.274 yorum
Yorum Zamanı: 4 hafta önce

17 günlük kapanma için tercih ettiğimiz ve nasıl bittiğini anlamadığımız bir tatil oldu :)
Otele girdiğimiz ilk andan itibaren ,otelde ki kaliteli hizmetin farkına varıyorsunuz (golf arabalarıyla dolaşmak harika :D ) villa tipi odaların ikinci katını tercih ettik harika manzarası ve konumu sayesinde her gün gözlerimizi şahane bir manzaraya açtık ( oda 9122 sanırım en iyi odaydı) ayrıca hergğn yapılan temizlik ve üstüne odayı bile toparlamaları muhteşemmmm. Yemekhane bölümünde ki girişte sizi karşılayan fırın kadar sıcak Bilgehan abi hergün bizi elleriyle yaptığı sıcak simitlerle ve böreklerle güne başlattı :D isterseniz kahve keyfini dilediğince uzatın çünkü şezlong kapma yer bulma gibi bir stresiniz olmayacak çünkü plaj bölümünde bulunan Hakan abi sizi havlularınızla birlikte şezlonlarınızı ayarlayana kadar hep yanınızda olacaktır güler yüzüyle ben burayı beğenmedim deseniz bile hemen başka bir yere sizi alır :) daha sonra deniz barının demirbaşı Azem abi sizi Bodrumun soğuk sularına hazırlayacak özel shotlar sunacaktır (pembe shot derseniz o bizi hatırlar ) :D bu kadar koktely bilgisi olan birinin bu barda olması bizim için şanstı harika muhabetinide unutmayalımmm :) Animasyonda ben dartta birinci olana kadar beni oynattığı için Uğur beyede teşekkürlerimi sunarım (ikinciyede ödül olsa fena olmaz :D ). Misafir ilişkileri müdürü Cansu hanımda tek bir ricamızla isteğimizi hemen yerine getirmiştir tekrar buradan teşekkür etmek isterim Şeref beyinde az başını şişirmedik ithal alkoller için teşekkürler :)

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
    • Değer
    • Uyku Kalitesi
    • Hizmet
Teşekkürler Ceren T
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz Ceren Hanım,

Duja Bodrum ailesi olarak, Türk misafirperverliğinin samimiyetini hissettirerek, uzun süreli tatilinizde de bu özverimizin pozitif yansımasını görmek ve değerli yorumlarınızı bu platform aracılığı ile tarafımıza aktarmış olmanızdan dolayı bir hayli mutlu olduğumuzu bilmenizi isterim.

Tüm ekip arkadaşlarımız ve tarafım adına çok teşekkür ederim. Sizlerden aldığımız tüm teşekkürler her birimiz için büyük bir motivasyon kaynağı.

Bir sonraki Bodrum seyahatinizde sizleri yeniden ağırlamak için sabırsızlandığımızı bilmenizi isterim.

Yeniden görüşünceye dek sağlık ve sevgiyle kalın,

Saygılarımla

Cansu IŞIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Ets Tur Serap hanımın tavsiyesi üzerine burda 18 gün kaldım. Müdürleri masa başı görev yapmayan sürekli misafir ve personelleri ile ilgilenen müthiş kişilerdi. Oda temizliği , mini bar kontrolü, her gün düzenli olarak yapıldı. Restoran daki şef ve diğer tüm personel de gerçekten gülümseyen yüzleri ile herkes ile ilgilendiler. Yemek kahvaltı ara öğünler gerçekten güzeldi. Restoranda görev yapan Feyyaz Bey Salih Bey Mahsun Bey ve Yusuf Bey Asya Hanım ve tabi ismini hatırlayamadığım herkese ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim. Rahatsızlandığımda aynı şekilde hiç beklemeden aldığım sağlık hizmeti de güzeldi. Otelden çıkarken aracımız geldiğinde su ve buna benzer hoşçakal hediyeleri güzel bir incelikti. Bayram ve anneler gününe denk gelen konaklamam sırasın da odama bırakılan gül için de ayrıca teşekkürler. Herkes mutlaka fırsat bulursa bura da konaklamalı.

Oda ipucu: Tek kelime ile özel hissedilmek isteyen herkes gitsin. İlgi alaka nezaket burda
Konaklama tarihi: Nisan 2021
Seyahat türü: Arkadaşlarıyla seyahat etti
Teşekkürler Sightsee44001088835
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 4 hafta önce

Değerli Misafirimiz,

Öncelikle kıymetli zamanınızı ayırarak Duja Bodrum deneyiminizi bizlerle ve tatil yapmayı arzu eden diğer kullanıcılarımız ile bu platform üzerinden paylaştığınız için tüm ekibimiz adına çok teşekkür ederim.

Yaşadığımız bu hassas süreçte iken , sizleri bu denli memnun edebilmiş olmaktan ötürü büyük sevinç duyduğumuzu bilmenizi isterim. Memnuniyetiniz en büyük motivasyon kaynağımız.

Sizleri her zaman doğasıyla huzur bulacağınız Duja Bodrum'a bekliyoruz.

Sağlık ve sevgiyle kalın ,

Saygılarımla

Cansu IŞIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 4 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Restaurant Abdullah bey e Tşkle başlayalım kahvaltıda tost yapan arkadaş susurluk lu olduğunu söyleyen Kaşarlı tost değil karışık istiyorum diyorum kaşar lı veriyor son çıkacağım gün Restaurant da içecekler garson getiriyor o gün self servis deniyor meetha brunch Restaurant daki Hasret isimli arkadaş o hotel fazla bi dövmediğin kaldı her istediğimiz her siparişimizde ne güzel telefon da oyun oynuyorum düşünme sen hotelin kalite sine büyük bence hotel kalitesini düşürme gelelim alacarte hakkımıza sizler hotel e gittiğinizde guest ekibine adınızı yazdırın ama sonucu Restaurant müdürü Ümit bey i bulun ona sorun 10gün konaklamalı tatil adında zaman geçirdik dilenci gibi her odaya gidişte guest e alacarte Restaurant da ne zaman sıra gelecek siye sormak zorunda kalmayın hotel e gireli 1hafta olmuş alacarte sırası gelmedi sıra geldi alacarte osmanlı mutfağına oturduk kafamı bir çevirdim aynı gün hotel e girişe yapan başka müşteri arkamda adam ilk günde alacarte Restaurant yemek yiyor haksızlığa gelemem Ümit bey e anlattım Tşk ederiz yardımcı oldu özür diledi ama böyle olma guest ekibi sarışın osasuna isimli yabancı uyruklu bayan sende hotel e büyük geliyorsun guestle iyi geçinirsen samimi olursan tatile gitmek isteyen misafirler için diyorum ilk gün alacarte Restaurant yemek yiyebilir sin slm vermezsen hergün sorarsan ne zaman alacarte yemek yiyeceğini beklersin Alaaddin genel müdür bence hotel e sen de büyüksün Ümit beyle derdimizi anlatırken bıyık altından güldüğünü fark etmediğimi zannetme sonra da hotel de farklı yerlerde karşılaşınca kafanı çevirme Hotel in Genel müdüründen bahsediyorum ona göre Hotel tatil düşünenler iyi okuyun tekrar Ümit bey e ve Selçuk bey e hemşehrim Balıkesir li Eray a çok teşekkürler Starbucks da Nazilli li Kardelen seni de unutmadık tşkler tatil e gitmek isteyenler her sorun da problemde Ümit bey i bulun diğerleri çözüm yok hotel içindeki fotoğrafçılar bir anda karşınıza çıkıp hortlak gibi hazırmıyız sloganı ile karşılaşabilirsiniz oruçlu olmasaydım başka bi şey yapardım dua et oruçluyum 10gün lük tatil sonucunda araç güneşilği veren Bellboy sana da tşkler herkese sevgiler unuttum valla oda temizliği yapan ablama çok teşekkür ederim hakkını helal et valla çok dağınıkdık unutmadan Feyyaz bey e tşkler siz bence Feyyaz bey i genel müdür yapın Hotel yetkilileri size tavsiye müşteri den kaçan genel müdür olmaz müşteri ye yakınlaşan genrl müdür mersinli Berat bey i de tşkler formülün tuttu

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Ailesiyle seyahat etti
Teşekkürler Quest24284140357
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Hotels - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 2 hafta önce

Sayın Mehmet Köroğlu ,

Öncelikle tatil programınızda Duja Bodrum otelimizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
Duja Bodrum ailesi olarak , misafir memnuniyeti her birimiz için en ilk önceliktir. Bu bağlamda , tüm takım arkadaşlarımız işbaşı eğitimlerinin yanı sıra departmansal olarakta her ay düzenli eğitimlere tabii tutulmaktadır. Personel memnuniyeti, en çok takdir aldığımız başlıklardan birisidir. Birçok yorum içeriğinde de görebileceğiniz gibi bu konuda olumsuz bir bildirim almamaktayız. Sizleri de bu bakış açısıyla ağırlamış olmamıza rağmen , memnuniyetsiz olarak ayrılmanız bizleri son derece üzmüştür.
A’la carte restoranlar konusunda , bildiğiniz gibi her restoranın belirli kapasitesi olmaktadır. Sizlerin konakladığı tarihlerde , talep yoğunluğumuz sebebi ile bu konuda Misafir İlişkileri deskinden yardımcı olamadığımızı tespit ettik, bunun için de özür dileriz. Ancak, ilgili kontrollerimiz sonucunda iki kez A’la carte kullanımı yaptığınızı görmekteyiz. Hiçbir misafirimize ayrım yapmadığımızı ve her misafirimizi aynı hassasiyet ile otelimizde ağırladığımızın altını önemle çizmek isterim. Yaşadığımız bu zor süreçte , gerek yönetim ekibimiz gerekse tüm ekip arkadaşlarımız sizlerin memnuniyeti için maksimumda gayret göstermektedir.
Bu hassasiyeti sizlere aktarabilmek adına yorumunuzdan sonra iletişime geçmek istedik fakat sizden bu manada olumlu bir tavır alamadık. Otelimizde kaldığınız süre boyunca sizlerden gelen olumsuz bildirimleri tarafımıza aktarmanızı dilerdik, böylelikle henüz otelimizdeyken memnuniyetinizi sağlamak adına 24 saat faaliyette olan departmanlarımız ile iletişime geçerek ilgili aksiyonlarımızı alabilirdik. Ne yazık ki çıkışınız sonrası yaşadığınız olumsuzlukları yorumunuzdan öğrendiğimiz için telafi etme şansına sahip olamamaktayız. Dileriz, bir sonraki tatil programınızda Duja Bodrum’u tercih ederek bizlere telafi şansı verirsiniz.

Sağlık ve sevgiyle kalın,

Saygılarımla

Cansu IŞIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Herşeyi ile inanılmaz memnun kaldım.Odalarin hijyeni ve çalışanların ilgisi gerçekten çok iyi. Verdiğiniz her kuruşa degiyor. Ayrıca ana restoranda çalışan Abdullah beye ilgi alakası ve güler yüzu için çok teşekkür ederim.

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler safakcck
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Bodrum - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Değerli Misafirimiz Şafak Bey,

Nazik ve onur verici yorumuz için teşekkür ederiz.

Sizlere güzel ve konforlu bir tatil sunmak ve bunların karşılığında güzel yorumlarınızı almak bizleri ve ekibimizi son derece mutlu etmektedir.

Duja anılarınızı en kısa sürede yeniden çoğaltmak dileği ile,

Sevgiyle ve sağlıkla kalın.

Saygılarımla

Cansu IŞIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Yorum Zamanı: 5 hafta önce mobil cihaz aracılığıyla

Inanilmaz memnun kaldim. Her hizmeti guler yüzlü, temiz ve ilgili sağlıyorlar. F&B ana restoran Abdullah beye de ayrica tesekkur ederim. Tekrar görüşmek üzere Duja mutlaka ailecek ziyaret edeceğiz :))

Konaklama tarihi: Mayıs 2021
Seyahat türü: İş için seyahat etti
Teşekkürler ilaydabusraa
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Müşteri Hizmetleri / Ön Büro Duja Bodrum - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 5 hafta önce

Değerli Misafirimiz İlayda Büşra Hanım,

Öncelikle 2021 tatil programınızda Duja Bodrum'u tercih ettiğiniz için tüm ekibimiz adına çok teşekkür ederim.

Yaşadığımız bu hassas süreçte , sizlerden gelen pozitif geri bildirimler tüm ekip arkadaşlarımızı son derece mutlu etmektedir. Memnuniyetinizi sağladığımızı bilmek ise her birimiz için ayrı bir motivasyon kaynağı.

Bir sonraki Bodrum seyahatinizde unutulmaz Duja anılarınıza yenisini eklemek üzere sizleri bekliyor olacağız.

Sağlık ve sevgiyle kalın,

Saygılarımla

Cansu IŞIK
Misafir İlişkileri Müdürü
Duja Bodrum

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın