Desteklenmeyen bir internet tarayıcısı kullandığınızı fark ettik. Tripadvisor internet sitesi düzgün olarak görüntülenemeyebilir.Aşağıdaki internet tarayıcılarını destekliyoruz:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Bize yapılan ödemeler, gösterilen fiyatların sırasını nasıl etkiler? Oda tipleri farklı olabilir.
Yakınlardaki Oteller
Yorumlar (1.083)
Yorumları filtrele
1.083 sonuç
Gezgin puanı
702
131
80
80
90
Gezgin tipi
Dönem
DilTüm diller
Diğer diller
Gezgin puanı
702
131
80
80
90
Gezginlerin neler dediklerini öğrenin:
Seçilen filtreler
Filtrele
Liste güncelleniyor...
311-316/1.083 yorum
5 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Bu otelin daha önce Kervansaray otel olduğunu bilmek gerekir. Dolayısı ile yeni bir otel değil. Geçen yıl icra ihalesi yolu ile bir varlık yönetim şirketi tarafından satın alındı. Bu şirket de başka bir firmaya 30 milyon bedelle oteli sattı. Yani kısacası otel yeni değil ancak sahibi yeni. Tüm bu işlemler geçen yıl yapıldı ve tüm otelin gözden geçirilip tadilat yapılarak 2019 yılı yaz sezonuna yetiştirmek elbette kolay olmamış ve daha doğrusu aslında hiç olmamış. Bana kalırsa oteli bir an önce 2019 sezonuna yetiştirmenin getirdiği gerek kalitesiz personel seçimi ve gerekse tesiste bir çok alanda oluşan yetersizlik ve aksaklık bundan kaynaklandı. Oysa bir yıl bekleyip 2020 yılına kadar beklense ve gerekli düzeltmeler yapılsa idi daha iyi olurdu.
Esasen burasını yeni açılmış bir tesis olarak düşünmeli ve yeni açılan tüm tesislerde olan aksaklıkların burada da olduğunun bilinmesi gerekir. Dolayısı ile biz aile olarak bir tesise gideceksek en az 3-4 yıl önce açılmış olmasına dikkat ederiz. Açıldığı yıl gidilecekse mutlaka olumsuzluklar ve aksaklıklar söz konusu oluyor. Bu tesis için de yorumlardan anladığım kadarı ile aynı sorunlar söz konusu. Oda görevlilerinin bazen gelmemesi, mini barın çoğu kez boş olması, sorunları gidermek için arandığında sorunun giderilmesinin saatler alması, tesisin bazı noktalarında olan olumsuzluklar gibi onlarca problem tüm yeni açılmış tesislerde maalesef olmaktadır. Biz bunu ülkenin top class diye bilinen 4-5 tesisinde bile yaşadık. Dolayısı ile bu tesiste de yaşanmış olmasını tuhaf karşılamıyoruz ancak 2020 yılında tesisin daha iyiye gideceğinden eminim.
Tesis bana göre Bodrumun (ki bodrumu pek sevmem) en iyi konuma sahip 3-4 otelinden birisidir. Sessizdir ve sakin bir konumdadır. Bu tesise yıllar önce adı Kervansaray iken (2001 yılında) ailemle gitmiştim ve o zaman da arı sorunu vardı fakat biz bunu hiç sorun etmedik. Dolayısı ile arı sorununu tesise maletmek son derece haksızlık. Otelde konaklayan kişilerin temizlikten nasibini almamalarını ve kaba davranışlarını da otele yazmamalıyız. Gerek yerli ve gerekse yabancı misafirlerin onlarca kötü davranışını burada yazabilirim ancak bunların da sorumlusu otel değildir. Her misafir başına bir görevli verilemeyeceğine göre bu tür olumsuzlukları tüm tesislerde gördüğümüzden bu olumsuzluklara çok alışığız.
Oteli yemek kalitesi konusunda eleştiremeyiz gayet yeterli. Zaten çöpe giden yemekleri görünce yemek eleştirisi yapanları anlamak mümkün değil. Gayet yeterli ve lezzetli denebilecek düzeyde. İçecek kalitesi elbette birinci sınıf değil ve bu zaten ülkedeki her şey dahil sistem ile çalışan bir iki tesis hariç hepsinde olan bir durum. Eğer birinci sınıf içecek içmek istiyorsanız oda kahvaltı ve butik olan işletmeler de bunu bulabilirsiniz. Bu gibi tesislerde kahvaltı hariç alacağınız en ufak bir şeye para ödeyeceğinizi düşünürseniz tatil ücretinin bu ve bunun gibi tesislerden en az iki kat daha pahalıya geleceğini de unutmayınız. Her şey dahil sistemi dünyada sadece ülkemizde uygulanmaktadır ver ancak bu kadar olabilmektedir. Daha fazlası olamaz. Birinci sınıf yemek, birinci sınıf içecek, birinci sınıf tatlı gibi şeyleri beklemek mantıksızdır. Ancak olması gereken en iyiyi yakalayabilmek ve müşteriye verebilmektir. Zaten tatile yemek yemeye gidiyorsanız bu tatil değil başka şeydir.
Tüm yukarıda yazdıklarımın özetle anlamı şudur. Bir tesisi eleştirirken daha insaflı ve objektif olunmalıdır. Biz de bu tesiste bir çok eksiklik bulduk ve bunu ilettik ve çoğu zaman gecikmeli çözüldü. Eleman yetersizliği ve kalitesizliğini de gördük. Ancak yapılan bu eleştirilerden tesis yetkilileri gereken dersi çıkaracak ve 2020 yılında bu eksiklikleri gidereceklerdir diye düşünüyorum. Kim bilir belki gelecek yıl bu eksiklikler giderilmiş diye 3-4 günlük bir ziyaret dahi yapabiliriz.
Bu tesisin güzel konumuna binaen bir kez daha şans verilmeli ve olumsuz düşünce yazanların ileri de bir kez daha burasını ziyaret etmelerini tavsiye ediyor ve bu tesis hakkında olumsuz yorumları okuyup gitmekten vazgeçenleri bir kez daha düşünmeye yöneltmek isterim. keza tesisin konumu gerçekten güzel ve sessiz sakin olmasından dolayı en azından bir kez gidip kalmayı hak ediyor.
Tesis yetkililerinin yapılan olumsuz yorumlar konusunda en kısa sürede aksiyonları almasını ve yeni yaz dönemine kadar gerek personel ve gerek tesisteki fiziki eksiklikleri gidermesini buradan tavsiye ediyorum. Keza artık sosyal medya denen bir şey var ve başkaları otelini ağzına kadar doldururken siz sinek avlıyor konumuna gelebilirsiniz. Olumsuz yorumlar bir anda çığ gibi büyür ve misafir bulmakta zorlanabilirsiniz.
Eleştirilerin ciddiye alınması ve eksikliklerin bir an önce giderilmesi dileği ile yorumumu burada sonlandırıyorum.

Konaklama tarihi: Temmuz 2019
    • Uyku Kalitesi
    • Temizlik
    • Hizmet
1  Teşekkürler Mithat K
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
4 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Açıkçası çok beklenti içinde gitmeyin. Minibar dolumu konusunda ciddi sıkıntı vardı. Havada sürekli bir gider kokusu mevcut, rüzgarla birlikte geliyor. Otel yeni ve sistemi tam olarak oturtamadılar dediler. Otelin konumu ve doğal güzelliği çok iyi, bahçe içinde yürüyor gibisiniz. Yemekler çok lezzetli hepsini sevdik ancak çok kalabalık Eylül ayı olmasına rağmen. Resmen yer bulmakta zorlandık her öğünde. Sürekli bir şeyler bitiyor ve aramak zorunda kalıyorsunuz. Eylül sonu sözde sezon kapandığı için eleman sayısı azalmış. Sürekli fazla çalıştırılam yorgun çalışanlar bizi üzdü açıkçası. Barmenler her boşlukta boşları topluyor, sonra başka yere koşturuyor. Beni en çok etkileyen buydu.İşletme çok büyük ama kendi içinde yetişemiyor.Barda sürekli içkiler bitiyor, o yok, bu yok. Hmm o zaman size şunu yapayım diye işi kurtaran sevimli Barmenler vardı neyse ki. Otel müşterileri oldukça karmaydı,özellikle Ruslar oldukça fazlaydı. Ne işe yaradıklarını anlamadığım animatörler inanılmaz iticiydi. Tek işlevleri masa masa dolaşıp kulübe götürmek sanırım. Çok amatörler, resmen çoluk çocuk. Kilolu bir bey vardı, onu bu eleştirinin dışında tutuyorum. Uygun fiyatlı çok da yüksek beklentim olmayan bir otel diyorsanız gidebilirsiniz ancak ben tavsiye etmiyorum.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Baharingoo
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
2 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı mobil cihaz aracılığıyla

Esimle birlikte bir haftaligina tatile gittik.
Kayalarin uzerine yamaca kurulmus bir otel eksi kervansaray otel burasi Bodrum girisinde havaalanina 25km.
Odalar oldukca genis, klimasi mukemmel calisiyor.havuz biraz kucuk o da yerinden kaynakli, sezon icinde pek yeterli olacagini dusunmuyorum.
Toplam 1.2km yuruyus parkuru var inisli cikisli.
Bu sezon deniz seviyesine kadar inen bir asansor yapilmis bu yüzlerce merdiveni hele deniz yorgunlugu uzerine bulunmaz hint kumasi olmus. Ha bu arada yeni sahiplerininden birinin Hint kokenli oldugu ve DUJA adinin da buradan geldigi rivayet olundu.
Personel oldukca guler yuzlu ancak , sezon sonu yorgunlugundan olsa gerek biraz bikkinlik vardi .
Personelin hepsi degil ama bir bolumu oldukca laubaliydi. Hersey dahil konseptinde calisiyor ama mesela ana restaurantta iatediginiz alkkolu icecek bulamayabiliyorsunuz ve garson git x bardan al diyebiliyordu :-(
Acik bufede sebze cesiti cok az yada birbirinin turevi seklindeydi ama yemekleri lezzetliydi.
Her katta 1 bar var ve tabiki calism saatleri farkli ama manzarasi paha bicilmez guzelliklteydi.
Bu sene 30 eylul itibariyle tadilata giriyormus ve eksikleri giserilecekmis mesela benim gordugum eksikler;
1- ana yemek salonunun acik kisminda sandalyelerde minder yoktu ve uzun sure oturamazsiniz.
2- havuz basinda ve hemen hemen her yerde bol bol ari var.
3- havuzbasindaki barda gorevli kisinin uzerindeki t-shirt muhtemelen 1 haftalik falandi ve artik lekeden gorunmez durumda beyazdi.
4- dedigim gibi gorevlilerin bazilari oldukca laubaliydi
5- havuzbasinda lifeguard vardi ama sanirim kendini bile kurtaramazdi cunku surekli telefon basindaydi
6- heryerde havuza atlamak yasak yazdigi halde lifeguard'in 1 hafta boyunca kimseye mudahil oldugunu gormedim.
7- cocuk havuzu basinda cocugu olmadigi halde oturan bir suru insan vardi ve bazilari yine o havuz basinda nargile iciyordu ve kimse uyarmamiza ragmen mudahil olmadi.
8- park yeri bence ciddi problem zira ana yol üzerinde kenarda duruyordu agaclar altinda ve arabalarin uzerini tahmin edebilirsiniz.
9- animasyon ekibinin lideri her dili konusuyordu ama Turkce olunca ekiptekilerden bir kisiye veriyordu mikrofonu.
10- guzel yapilmis bir iskele vardi ama o koca iskelede sadece 3 adet merdiven vardi yani ucta bir yedeyseniz merdiven icin epey bir daha yuzmeniz gerekli.
11- essiz erkeklerin otele alinmasinda sikinti yok ama şezlonglarin etrafini sararak rahatsiz etmelerini yada gosteri yapmalarini insanları rahatsiz etmelerini engellemek icin takip ve kontrol gerekli.
12- havuz katinda sadece 1 tuvalet var yani bir uctan bir uca yurumeniz lazim wc icin yani yetersiz.

Tum bunlar umarim yeni sezonda giderilmis olarak hizmete girer.cunku tesisin yeri oldukca guzel.
Herkese iyi tatiller...

Umarim seneye yani yeni sezonda tum

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler Tnkt
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
1 Ekim 2019 tarihinde yorum yapıldı

Oda temizliği, geniş sahil boyu,havuzları,cafe ve barları ,lezzetli çok çeşitli açık büfe ve ala carte restaurantları ile gayet güzel bir otel. Otelin bu kadar doğa ile iç içe olması'da ayrıca bir güzel. sezon sonlarına doğru gelmemize rağmen hizmet kalitesi üst seviyedeydi. Oda ve otelde çıkan problemleri hızlı çözmeleride sevindirici. gidecek arkadaşlar sabah denizinin keyfini kaçırmasın..

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Teşekkürler i-kara-37
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
29 Eylül 2019 tarihinde yorum yapıldı

Konumu, çok geniş sahili, yemekleri ve kaliteli içkileriyle şu ana kadar Türkiyede yaptığımız tatillerin en iyilerinden birisi oldu.
Özellikle, sezon sonunda gelmemize ragmen hizmette bir eksiklik görmememiz çok memnun ediciydi.
Şimdiden, bir sonraki Bodrum tatilimizde de ilk seçenege Duja’yı koyacagımızdam eminiz.

Konaklama tarihi: Eylül 2019
Seyahat türü: Çift olarak seyahat etti
Teşekkürler ali mert ö
Bu yorum bir TripAdvisor üyesinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Kurumsal İletişim Sorumlusu DujaBodrum - Duja Bodrum, bu yorumu yanıtladıYanıtlanma zamanı: 30 Eylül 2019

Merhaba "ali mert ö"

Öncelikle bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz, tatilinizden memnun kalmış olmanız bizleri çok mutlu etti.

Duja ailesi olarak, hizmet kalitemiz ve çeşitliliğimizle ilgili her geçen gün daha çok çalıştığımızı belirtmek isteriz, siz değerli misafirlerimizi her seferinde bir öncekinden daha iyi ve beklentilerin üstünde ağırlamak bizim en önemli amaçlarımızdan biridir.

Sizi tekrar aramızda görmek, yeni anılar biriktirmek ve ağırlamak isteriz.

Sevgiyle kalın.

Yanıtı uygunsuz olarak bildirin
Bu yanıt bir yönetim temsilcisinin kişisel görüşü olup TripAdvisor LLC şirketine ait değildir.
Diğer yorumlara bakın